.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
to tylko seks ‹› find ‹› zdj ‹› wakacje ‹› dr house ‹› sakura i akatsuki ‹› Holiday ‹› mieszne ‹› no perfect ‹› ramki ‹› gry ‹› erotyczne ‹› hinduska ‹› peni ‹› hejka ‹› przyjazn ‹› zdi ‹› USA ‹› flowers ‹› moja muzyka ‹› FT Island ‹› 3 klasa ‹› OBRAZKI w-F ‹› super rodzinka ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› imiona ‹› linki ‹› kocham ‹› michael ‹› psy ‹› okulary ‹› po pierwsze ‹› wyznanie ‹› pracuje ‹› blog ‹› britney ‹› dzie ‹› historie na nk ‹› najlepsza ‹› obrazy na nk ‹› Sai ‹› jonghyun ‹› kocham cie ‹› historie na nk ‹› przytul mnie ‹› kobieta ‹› Polska ‹› amanda ‹› prace ‹› jane ‹› MIOCI ‹› chad ‹› nazwy ‹› najlepsze ‹› ork ‹› sami ‹› o Hinata ‹› final ‹› wolny ‹› tom ‹› mj chopak ‹› rasta ‹› link ‹› ciastek ‹› punk ‹› smutna ‹› cicho ‹› Green ‹› Sylwia ‹› agnieszka ‹› ZDJECIA ‹› maluje obrazy ‹› Temari ‹› zdrowia ‹› najlepsze zdjcia ‹› naruto ‹› chuj ‹› grupy ‹› sama pisa ‹› wiersze ‹› moda ‹› ciekawe ‹› TRANSFORMERS ‹› super ‹› zaj ‹› STANA ‹› k pop ‹› blogasek ‹› dodatki ‹› ubrania ‹› tokio ‹› wiki ‹› rozdzia ‹› orlando ‹› Data ‹› pomoc ‹› wstA ‹› jego dziewczyna ‹› one piece ‹› urodziny ‹› szkoa ‹› opowiadania o Th ‹› OBRAZKI wF ‹› lato ‹› skin ‹› hej ‹› hotel ‹› magia ‹› kochaj ‹› harry ‹› nasza klasa 6b ‹› pro ‹› oczy ‹› opisy na ‹› samotni ‹› kochaj mnie ‹› madzia ‹› gwiazdy ‹› test kl 6 ‹› key ‹› fajny ‹› Ashley ‹› hannah ‹› harry ‹› rok ‹› wiersze na nk ‹› misie ‹› marcin ‹› sprawdzian ‹› lily ‹› love ‹› WEEKEND ‹› ble ‹› black ‹› istnieje ‹› lol ‹› wiersz o mi ‹› kreatywność ‹› britney ‹› witch ‹› 2 Min ‹› przytul ‹› opowie ‹› pisz ‹› sauna ‹› pytania ‹› tokio hotel ‹› przyjaciele ‹› jessica ‹› Song ‹› avki na gg ‹› humor ‹› sklep ‹› kamila ‹› test ‹› doda ‹› kamil ‹› pain ‹› ania z ‹› o milosci ‹› bill ‹› Justyna ‹› szatan ‹› 27 urodziny ‹› koty ‹› wrzuta ‹› klasa ‹› register ‹› wiktoria ‹› Neji i ja ‹› girl ‹› aga ‹› wiersze o mnie ‹› czerwony ‹› hentai ‹› wilk ‹› zimno ‹› czytanie ‹› in the blood ‹› techno ‹› hannah montana 4 ‹› uroda ‹› sweet ‹› Ja i sylwia ‹› wilki ‹› milosc ‹› code ‹› vanessa ‹› cichutko ‹› g - dragon ‹› ciuchy ‹› Lady ‹› religia ‹› dzien dobry ‹› buuu ‹› kocham cie bo ‹› zajebisty ‹› Baka ‹› Journey ‹› zyczenia

Wyszukaj na blogach

Ciąża i spotkanie z Liderem! Deidara -Hidan! Mam romans!- Krzyknęła Ninika. Już romans? Ledwo do organizacji przystąpiła! Ciekawe, z kim… -Z kim?!- Spytał lekko oburzony Hidan. Zazdrosny? -Z Tobą!- Coooo?! -Jak to z nim?- Wychyliłem się z korytarza patrząc na...

5. Walka! Hidan vs. Tsuki Dwoje walczących stało na środku dojo, patrząc na siebie złowrogo. W końcu Hidan sięgną po swoją kosę. - Zabawa w Ponurego Żniwiarza?- Zaśmiała się Tsuki. Była cała mokra, lekko się trzęsła. - Gorzej, kotku. - Kolejny...- prychnęła. Zaczęli...

AŻ NIE ZROBNI SIĘ CIEMNO ŻEBY TEN ZBOCZENIEC HIDAN NIE WIDZIAŁ, NIE WIEDZIAŁ I NIE SŁYSZAŁ, NIE MÓWIĄC O TYM ŻEBY CZUŁ BO NA PEWNO DOSTAŁBY OD RAZU ORGAZMU! Przy śniadaniu trochę mi odbijało(miała dzisiaj dobry dzień^^) ale chyba nie aż tak bardzo. -Sasooooriii, pójdziemy do łóżka?- no dobra, przesadzałam. Ale pamiętniczku, jakbyś widział jego mine… miał pięknie zdziwioną buzie. Sasori był...

Rozdział I Początek Hidan podszedł do okna. Widział jak jego narzeczona biegiem kieruje się w stronę lasu, gdzie Itachi –starszy brat dziewczyny - miał za zadanie pomóc ulepszyć techniki, jakimi się posługiwała. Platynowo włosy dobrze wiedział, że nie wrócą...

Przystanek... cz.1 Siedziałam przy stole w mojej kwaterze, licząc pieniądze zarobione w tym miesiącu. - 65 tysięcy ryou... - doliczyłam ostatnie pieniądze. Dlaczego zarabiałam tak dużo? Ponieważ walczyłam na arenie. Zabijałam ludzi dla pieniędzy, ale gdybym tego...

I - Akatsuki...? Siedziałam na drzewie, kiedy usłyszałam czyjeś kroki. Wiadome było to, że ojciec mnie znowu szuka. -Eh... Znowu to samo, nie złapią mnie...-powiedziałam i zaczęłam biec. Biegłam i wpadłam na jakiegoś gościa i się wywaliłam. -Uważaj jak...

8 kwietnia Wróciliśmy z misji... Było strasznie. Nie dawali mi chwili odpoczynku,co chwilę mi grozili... Ten cały Hidan patrzył na mnie tak dziwnie jakoś i co chwilę się mnie wypytywał, ile ja mam właściwie lat... Nie chciałam go zdenerwować (rany, te jego...

Misja (9 kwietnia) - Wstawaj, baka! - Usłyszała Amiki w ciemnościach, jednocześnie czując bolesne uderzenie w policzek. - Ile można spać, do jasnej cholery?! Drgnęła. Zaczęła powoli unosić ciężkie powieki i, niczym przez gęstą mgłę, dostrzegła Hidana. - H-hai? -...

Cos nowego coś starego Mira : A wiec co mozemy zrobić ? Akumi : Może przeprosimy i zawiesimy albo skasujemy bloga ? < Oby dwie patrząc się na siebie po chwili parskaja śmiechem > Mira : Sorki ale my nie umiemy przepraszać nie tak jak Deidara. Opowiem wam tą...

Narkotyk (2-7 maja) Amiki cicho jęknęła przewracając się na drugi bok. Od dłuższego czasu czuła uporczywe swędzenie na całym ciele. Niemal niedosłyszalnie stęknęła, kiedy na jej chude łydki zwalił się nagle spory ciężar. - Księżniczka się budzi, hm? - mruknął...

KONIEC! Wróciłam do kryjówki. Nikt się nawet nie skapł że mnie nie było, prócz Tobiego. -Tobie jest dobrym chłopcem, Tobie zauważył ze gwałcicielka wróciła. &#8211; oo i jeszcze Hidan. -Kochanie, jak ja się za tobą stęskniłem, no daj swojemu...

Misja (7 kwietnia) - cz. 3 Hidan nie zdawał sobie sprawy, że mała, którą mieli pilnować, "żeby nie uciekła", zemdlała za drzewem nieopodal.Prawdę mówiąc, mało go to by zainteresowało.Mieli ją pilnować. Pilnować! Też coś. Nie dość, że wiecznie dostają jakieś gówniane...

Ja nie chcę z nim siedzieć Itachi Tak&#8230; Nowa wyglądała dziwnie. Nie pasowała do nas. W żadnym calu. Takie było moje zdanie. Ale widziałem błysk w oku Peina. I wiedziałem, co zrobi. Za wszelką cenę będzie próbowała go zmienić. Nie będzie to łatwe, o nie! Młoda była...

Próba gwałtu...Wyznanie miłoscne Dlaczego w moim życiu nie ma normalnych dni? Krótka odpowiedź: bo mieszkam z nienormalnymi. A zaczęło się od tego że Hidan miał chętkę. I kto według niego musiał ją zaspokoić? Oczywiście ja! Nie Konan, nie Deidara czy jakakolwiek dziewczyna(ale...

Zgwałcić Itachiego...taa sam by sie oddał... Przed 6, tak właśnie, przed 6 rano(!) wstałam i miałam isc do siebie, bo&#8230; no nawet nie wiem czemu. Nie! Już mi się przypomniało! Wstałam tak wcześnie żeby reszta się nie skapła że spałam u Sasoriego. Chociaż i tak to wiedziem bo wczoraj na...

130. Zadrżałam. Było mi niesamowicie zimno, cała skostniałam i zdrętwiałam. Spojrzałam na swoją dłoń, która była już sina. Kichnęłam głośno, czym chyba obudziłam Hidana. Spojrzał na mnie. Odwróciłam głowę na bok, cały czas szczękając zębami. - Chodź...

Rozdział 6 Rozdział Szósty: "Uważaj bo ci stanie" - To miło, że uważasz nas za debili - usłyszałam z cienia głos, który swym tonem idealnie zaprzeczał wypowiedzianym słowom. Wypuściłam powietrze, ale nie ze strachu. Chciało mi się śmiać z mojej własnej...

Przystanek... cz.2 Siedzieliśmy milcząc przez dłuższą chwilę, aż nie usłyszeliśmy ciękieżkiego oddechu Kakuzu. - Dlaczego jestes taka arogancka? - spytał wprost Hidan. Spojrzałam się na niego zdziwiona takim bezpośrednim pytaniem. - Heh... Skoro jesteśmy na...

Może nie aż tak do końca źle... (29 marca) Białowłosa otworzyła powoli oczy.Jej pierwsza myśl powędrowała ku gorącej kąpieli i obfitemu śniadaniu. W końcu nie jadła -i nie miała okazji porządnie się umyć- od paru dni.Westchnęła sfrustrowana i usiadła powoli na łóżku.Drzwi gwałtownie się...

Misja (7 kwietnia) Słońce wstało, leniwie oświetlając skaliste wzniesienie koło niezbyt wielkiego jeziora. Świetliste promienie zalśniły na wodzie i wspięły się wyżej, na szczyt wzgórza.Białowłosa dziewczyna zmrużyła oczy, kiedy oślepiło ją słońce. Odruchowo...

strony:1 2 3 4 5

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów