.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
tajemnice zdrowia ‹› brazowe oczy ‹› imiona ‹› http ‹› wierszyki ‹› zielone ‹› h2o ‹› Neji ‹› winx ‹› amanda ‹› buuu ‹› przeprowadzki ‹› kocham cie bo ‹› wiersze o mnie ‹› edward ‹› pieski ‹› fajny blog ‹› Karola ‹› tajemnice przyrody odkrywamy tajemnice ‹› sebastian ‹› dla dziewczyny ‹› super ‹› rozdzia ‹› WEEKEND ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Polska ‹› 27 urodziny ‹› strasznie ‹› opisy na gg ‹› jaka jestem ‹› dzie ‹› czytanie ‹› aga ‹› ostry ‹› historyjki ‹› trzy ‹› blog ‹› dzien ‹› ciesz ‹› sex pl ‹› wiadomo ‹› test ‹› nazwy na nk ‹› sweet ‹› konie ‹› pozdrowienia ‹› dietA ‹› nauczycielka ‹› sami ‹› Justyna ‹› hentai pl ‹› BARCELONA ‹› sprawdzian ‹› szkoa ‹› shiro ‹› Jego jaja ‹› Sylwia i ja ‹› zdrowia ‹› no perfect ‹› moje wiersze ‹› ball ‹› wszystkiego ‹› odchudzanie ‹› skin ‹› tokio hotel ‹› nastolatki ‹› urodziny ‹› zimno mi ‹› o kumpeli ‹› wolny ‹› aktywne ‹› kocham cie ‹› krzysiek ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› coś o zakopanem ‹› Wojna ‹› love ‹› sobota ‹› 4 klasa ‹› mp3 ‹› dlaczego kocham cie ‹› eminem ‹› 2005 ‹› o Hinata ‹› dla przyjaci ‹› Tom Kaulitz ‹› misie ‹› jesie ‹› yaoi ‹› gwiazdy ‹› oliver ‹› registration ‹› buziaki ‹› avatary ‹› moda ‹› ciuchy ‹› klaudia p ‹› dowcipy ‹› joanna ‹› nasza klasa ‹› malowanie ‹› seriale ‹› komiks SF ‹› japonia ‹› one piece ‹› kot ‹› tapety ‹› one direction ‹› dr house ‹› legendy ‹› demi ‹› reggae ‹› ubezpieczenia ‹› Adam ‹› peni ‹› dziewczyna ‹› czy mnie kochasz ‹› Ashley ‹› lee ‹› kalendarze ‹› final ‹› zmierzchu ‹› Integral ‹› przepraszam ‹› oczy ‹› Ssac ‹› obrazki z ‹› black ‹› opowiadanie ‹› myli ‹› blogi ‹› pomoc ‹› girl ‹› hannah montana ‹› minkey ‹› przyjaciele ‹› wilki ‹› justin bieber pl ‹› istnieje ‹› anio ‹› fashion ‹› kalendarz ‹› ZDJECIA ‹› zakopane ‹› OBRAZKI w-F ‹› 3 klasa ‹› kocham ci ‹› klasa 4 ‹› wiersze o mnie ‹› Ja i sylwia ‹› relaks ‹› OBRAZKI w-F ‹› mj chopak ‹› Pozna ‹› wirtualny ‹› photo ‹› humor ‹› kocham ‹› wiersze z ‹› przedszkole 22 ‹› dla przyjaci ‹› jaka jestem ‹› wierszyk o w-f ie ‹› grupy ‹› naruto sk ‹› jaka ‹› WITAM ‹› pain ‹› muzyka ‹› mama ‹› polityka ‹› site ‹› wiara ‹› opisy ‹› opowiadania ‹› michael ‹› prace ‹› doda ‹› bo kocham ‹› big ‹› obrazy ‹› obrazki ‹› kochaj ‹› usta ‹› gry ‹› brązowe ‹› bill ‹› USA ‹› hejka ‹› szablon ‹› code ‹› Tokio hotel op ‹› naruto 39 ‹› sex ‹› Biel ‹› hotel 54 ‹› wiosna ‹› zimno ‹› fajny ‹› tokio hotel

Wyszukaj na blogach

Klasyka:wywiad z Gerard`em i Mikeyem Czym różni wasz nowy album (Three Cheers For Sweet Revenge) od poprzedniego (I Brought You The Bullets, You Brought Me Your Love) ? Gerard: Mieliśmy dużo czasu na nagranie go. Mieliśmy dużo czasu na napisanie piosenek, rozwinęliśmy zespół,...

Death... Gerard Way- Cudowne Cytaty   "Jeśli zamierzasz kupić mi prezent, nie wydawaj więcej niż 25 dolców." "Byliśmy w hotelu The Phoenix w San Francisco i tam zaatakował mnie ptak. Zostałem zaatakowany przez czarnego ptaka. Sukinsyn dziobał mnie w głowę! Następnego...

Gerard Way & My Chemical Romance Członkowie zespołu * Gerard Way - wokalista i twórca tekstów piosenek Data urodzenia : 9 kwiecień 1977 Miejsce urodzenia : Newark, New Jersey Pochodzenie : Stany Zjednoczone (New Jersey) Zawód : wokalista, producent,...

part III - Gerard   Nigdy nie widziałem brata w takim stanie. Leżał skulony na łóżku i wpatrywał się w jeden punkt. Objąłem go ramieniem i nagle wybuchnął głośnym płaczem. Wtulił się we mnie, co mnie bardzo zdziwiło. Myślałem ,że zachowa kamienną twarz lub...

Masz Tik Taki? Wreszcie notka :D ale za to jaka! :D Na sam początek dam zdjęcia MCRów z dzieciństwa :D tak slodko wyglądali :)) ahhh :))) Jak przyjemną część mam za sobą to pora wątku Mikey'a i nijakiej Alicie Simmons... Olka! Nasz Mikey sie żeni......

...ChEmIcAl... =* Hmmm... dziejsza nota bedzie wyłącznie o jakże zwariowanych (jak ja) chłopakach z My Chemical Romance! Jestem zrospaczona, złamana, dobita, smutna, zmasakrowana, zraniona, zawiedziona...(i tak dalej...) po konkursie z MTV POLSKA (szczegóły na...

Wywiadzik z MCR:D FRAGMENT WYWIADU:)))) Dziennikarka - Skittlesy czy M'n'M'sy?Gerard- Wow, uh, tak zgodzę się w tym z Mikey'em. Skittlesy zdecydowanie. Frank- Zawsze wolę inne słodycze niż czekoladę. Ray- Stary nie ma mowy, M'n'M'sy są o wiele lepsze. Frank- Ale...

Rozdział 2 - Ray? Nie wiesz gdzie jest moja bluza? - Bob zszedł na dół po schodach i kopnął stertę skarpetek zagradzającą mu dojście do sofy. - Nie mutancie. - właściciel afro wyszczerzył się. - Ale młodego zapytaj. Bob stanął na chwilę opierając się o...

Księga Druga Tekst pochylony Frankie, Bob, Mikey i Ray weszli rano do pokoju hoteloewgo Gerarda. Ku ich zdziwieniu nie zbaczyli jego samego. Na łożku w mnóstwie poduszek lezał Gerard a obok niego sliczna blondykna. Chłopaki spojrzeli na...

Trasa, problemy i powtór do domu. Szczęśliwa? Na pewno. Smutna? Tym bardziej. Boję się? To też. Trochę tego wszystkiego się nazbierało. Nie pisałam, bo nie miałam czasu, a później to już trasa i zero dostępu do neta. Impreza była udana. Wszyscy przyszli :P No a 11 były moje urodziny, więc kolejna impreza. Tym razem zaprosiłam mniej osób....

Rozdział 1 Było dość gorące popołudnie w zasnutym ciszą Newark'u. Przy jednej z beznadziejnych ulic w beznadziejnym ogródku znajdował się całkiem obiecujący dom o krwiście czerwonych ścianach i czarnych dachówkach. Przez okno w niewielki krzaczek nasturcji...

ROZDZIAŁ I -Jared, ja nie chcę!!!- darłam się do brata który za wszelką cenę chciał wkopać mnie do domu "HOUSE OF MURDER". -Ale ja nic na to nie poradzę!- złościł się wokalista 30Second to Mars.- Już wszystko z nimi ustaliłem!! A więc wytłumaczę Wam...

REPREZENTACJA PL Piłka nożna jest prawdopodobnie najpopularniejszym sportem w Polsce. Ponad 400 000 Polek i Polaków grywa regularnie, a miliony od czasu do czasu. Pierwsze kluby zawodowe były zakładane we wczesnych latach XX wieku, zaś pierwszy mecz narodowej...

Słowa Gerarda... "Jeśli zamierzasz kupić mi prezent, nie wydawaj więcej niż 25 dolców." "Byliśmy w hotelu The Phoenix w San Francisco i tam zaatakował mnie ptak. Zostałem zaatakowany przez czarnego ptaka. Sukinsyn dziobał mnie w głowę! Następnego dnia byli tam...

Super dzionek Dzisiaj bylo super w school.... Cala klasa pojechala na lodowisko do Dublina a ja z Ada zostalysmy.. hehehe I wcale nie zalujemy.... HaHa.... No wiec przed pierwsza przerwa o godz. 10:00 przyjechal bus dla tych co jechali .... A nam pan...

SłYNNE CYTATY GERARDA WAY`A "Jeśli zamierzasz kupić mi prezent, nie wydawaj więcej niż 25 dolców." "Byliśmy w hotelu The Phoenix w San Francisco i tam zaatakował mnie ptak. Zostałem zaatakowany przez czarnego ptaka. Sukinsyn dziobał mnie w głowę! Następnego dnia byli...

Chapter One Czerwcowe popołudnie, lotnisko w Newark -Ada nie bój się...Wszystko będzie dobrze to tylko kilka godzin lotu. Nic ci nie będzie- Kasia próbowała uspokoić przyjaciółkę -Łatwo ci mówić, bo twoi rodzice nie zginęli, lecąc do ciebie w...

Chapter 1 Nocne pociągi. Coś, co tygryski lubią najbardziej. W owym nocnym pociągu, o którym mowa, siedziały cztery, na oko mniej więcej 24 letnie dziewczyny. Każda zajęta swoimi sprawami. Jedna, oparta, a właściwie leżąca na ramieniu kasztanowo włosego...

Ksiega Pierwsza Tekst pochylony Aleksandra siedziała na ławce przed kasynem. Obserwowała je, było ogromne, oświetlone. Po chwili dzieliła ławkę z jakąs całujaca się parą. Wstała i weszła do środka. Usiadła przy jakims barze i zamowiła drinka. Gerard i jesgo...

MY CHEMICAL ROMANCE My Chemical Romance (MCR lub My Chem) – amerykańska grupa muzyczna. Spotyka się z różnymi określeniami muzyki grupy My Chemical Romance. Trudno jednak zaliczyć ten zespół do jednego gatunku muzycznego. Na muzycznej scenie New Jersey...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów