.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
chuj ‹› OBRAZKI wF ‹› dzwonki ‹› big ‹› gry ‹› stopy ‹› hej ‹› tom opowiadanie ‹› sasunaru ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› minato namikaze ‹› ect ‹› avki 100x100 ‹› wiersz o mioci ‹› czcionki ‹› zdj ‹› snape ‹› Dobranoc ‹› liber ‹› Suka ‹› dla dzieci ‹› Dawn ‹› ninjago ‹› ewafarna ‹› smutne ‹› rock ‹› boli mnie kręgosłup ‹› Gaara i ‹› opowiadanie ‹› USA ‹› phoebe ‹› drewno ‹› wiersze na nk ‹› trzy ‹› zima ‹› olka ‹› k pop ‹› ubrania ‹› mj chopak ‹› lala ‹› http ‹› albus ‹› oczy ‹› host ‹› linki ‹› dziewczyn ‹› poduszki ‹› nasza klasa pl ‹› super ‹› OBRAZKI w-F ‹› kocham cie ‹› policja ‹› sex pl ‹› zimno mi ‹› sport ‹› sakura ‹› tomasz hejankowski ‹› usta ‹› jaka jestem ‹› sama pisa ‹› czerwony ‹› test kl 6 ‹› dziewczyny ‹› rok po ‹› wiersze na nk mnie ‹› Tokio hotel op ‹› jaka jestem ‹› moje fotki ‹› rozdzia ‹› OBRAZKI wF ‹› kocham cie bo ‹› link ‹› dzie ‹› britney spears ‹› najlepsza ‹› us5 ‹› image ‹› rob ‹› Journey ‹› pawe ‹› code ‹› mieszne ‹› kocham ‹› zaj ‹› dlaczego kocham cie ‹› tom ‹› karen ‹› find ‹› buziaki ‹› wycieczka ‹› dziewczyna ‹› przepraszam ‹› klaudia ‹› pick ‹› grupy ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› zycie ‹› mokra ‹› miley ‹› wiersz o mi ‹› fotki ‹› mamo ‹› avatar ‹› bo kocham ‹› sakura i jej po ‹› nasza klasa ‹› yuuki i zero ‹› zimno ‹› miley av SS ‹› klaudia p ‹› gaara ‹› key ‹› Ja i sylwia ‹› kamil ss ‹› pami ‹› blog ‹› monika o mnie ‹› tokio hotel ‹› fashion ‹› joanna ka ‹› nagie ‹› joanna krywczuk ‹› photo ‹› Pozna ‹› przytul mnie ‹› po pierwsze ‹› moda ‹› hannah montana ‹› istnieje ‹› drab ‹› wyznanie ‹› kubu ‹› najlepsze ‹› o Hinata ‹› dla przyjaci ‹› kochaj ‹› wiersze o mnie ‹› autumn ‹› Lady ‹› dorota ‹› xhtml ‹› amanda ‹› przyjazn ‹› wszystkiego ‹› klasa 4 ‹› komplementy ‹› klacz ‹› STANA ‹› bill ‹› doda ‹› rok ‹› edward ‹› STRASZNE ‹› Gaara i Matsuri ‹› wiersze ‹› shikaino ‹› ania z avonlea ‹› strasznie ‹› dla dziewczyny ‹› ino ‹› szkoa ‹› love ‹› bestia ‹› 27 urodziny ‹› Holiday 1 ‹› andy ‹› site ‹› kasia ‹› WEEKEND ‹› star ‹› maine ‹› hp yaoi ‹› chlopak ‹› avatary ‹› Kakashi ‹› kochaj mnie ‹› wakacje ‹› mama ‹› cisza ‹› kocham ci ‹› myli ‹› lee ‹› pro ‹› przyjaciele ‹› tokio ‹› hong ki ‹› humor ‹› obrazy ‹› wiersze na nk o mnie ‹› muzyka ‹› hokage ‹› gwiazdy ‹› ciekawe blogi ‹› wilki ‹› wiadomo ‹› 2 Min ‹› rob dyrdek ‹› hotel ‹› test odkrywamy tajemnice życia ‹› peni

Wyszukaj na blogach

Stop komentarzom "Fajny blog! Wejdź do mnie!" Postanowiłem dać nioektórym z Was jasno do zrozumienia, że mam dosyć komentarzy typu "fajny blog,wejdź do mnie". Postanowiłem wesprzeć tę akcje bo niektórzy z Was mnie już denerwują. Jeżeli chcecie dołączyć do akcji to skopiujcie ten banner na...

Toplista wegług mnie... W tej notce przedstawie (wegług mnie i wegłóg tych których czytałam)topliste blogów. Znajdzie się na niej 10 najfajniejszych blogów. Będzi avek, adres bloga i dlaczego on. Pod tą notką możecie zgłaszać swoje blogi to je odejrze i może...

Siemka! PRZYKAZANIA WYMIANY KOMENTARZAMI czyli REGULAMIN 1. Ty piszesz komentarz, ja pisze komentarz u ciebie. 2. Ty piszesz tutaj, ja nie piszę komentarza u ciebie. 3. Ty piszesz komentarz na LoL ->klik

Ocenka To następny oceniony blog.Adres: www.girl-13.mylog.plPierwsze wrażenie:Wchodzę na blog i już od razu mi się wydaje, ze właścicielkajest zakochana. Z notek wynika to samo. I dobrze.Kolorki trochę ciemne, ale reszta ładna.Dobrze...

Hello!!! Czesc,dziś ocenie w imieniu Oli (coś jej nie ma) blog:               http://konikowo.blogasek.pl/     Szblon:6/10 (niom nawet fajny...ale  jeżeli to jest...

WYNIKI I OCENY BLOGÓW DODATKOWO MOŻNA ZDOBYĆ JEDNAK 15pOCENA BLOGA SYLWUSIA12OCENA ZA SZABLON:9 NA 10OCENA ZA AWANTAR:8 NA 10OCENA ZA  KOMENTARZE:2 NA 5OCENA ZA OBRAZKI:5 NA 20PUNKTY DODATKOWE:15 NA 15ZDOBYTYCH PUNKTÓW:38CO SĄDZĘ O TWOIM BLOGU:,MASZ FAJNEGO...

BLING!                                                        Siema!       ...

Blog:) Jak widzicie, zmieniłam avatar na seksowniejszy, podobnie jak z szablonikiem ^^. Tiaaa... Zmieniłam też trochę treści niektórych notek *ogólnie: zmieniam bloga na lepsze* :). Ale BARDZO PROSZĘ, by każdy, kto wchodzi na tego bloga zostawił...

74 Mimo tego, że jestem chora i za bardzo nie mam dziś ochoty na ocenianie to nie pozwolę ci dłużej czekać i zmieszam cię zbłotem. Tak więc dziś gnojenie na życznie: panna Em. Szablon. Od początku nie przypadł mi do gustu. Jest taki jakiś......

Ocenki!! :-) Hejka teraz po raz pierwszy w życiu ocenie 3 blogi w jednej notceOto pierwszy: http://www.swiat.us5.blogasek.pl/Pierwsze wrażenie: 20/20 (super szablonik)Komentarze: 20/20 (dużo)Ciekawość notek: 20/20 (interesujące)Avek: 20/20...

Bella, emo i inne zboczenia. Panie, Panowie. Zapraszam na kolejnego analka. Ale tym razem wyjątkowego, bowiem aŁtorka opo zabierała nas w pozaziemski wymiar, gdzie Bura mogła sobie Avadką rzucić (tak! Bo oto tutaj padła rekordowa liczba tychże klątw). Prosimy nie...

Konkurs + Przeciw Chamskim Komentom + wspóna grafika i blog! PoZDRo! Właśnie odwiedziło mnie 99 osób! BĄDŹ osobą 100!! Zgarniesz nagrody w postaci 15 komentarzy! Tylko, kiedy zobaczysz, że jesteś setny to napisz komentarzyk!! Jeśli jest już po 100 ale nikt nie napisał komentarza, ze jest tą 100 osobą to zrób to...

To już drugi początek...:D Hej wszystkim! tak... kazdy kto odwiedzal mojego poprzedniego bloga na onet.pl teraz bedzie go odwiedzal na blog4u ;D stwierdzilam ze blog4u jest nieco fajniejszy...mam nadzieje ze ten blog bedzie Wam sie bardziej podobac...mo i oczywiscie...

Ocenka 004. Dziś ocena dla:moje-zwarjowane-zycie Pierwsze wrażenie: Gdy weszlam po raz pierwszy na twojego pomyślałam sobie `` fajny blog``.Bo faktycznie fantazyjnie fajny pamiętnik.Ale zastanawiem się:po co ten szablon???Oczywiście róż pasuje do...

Regulamin Nie wiem co sprawiło, że weszłeś na mojego bloga, może poprostu tak się stało, ale mniejsza z tym witam Cię na moim blogu! Zapoznaj się z poniższym regulaminem- ->Nie toleruję,spamów typu-wejdź do mnie i komentuj-fajny blogas-fajny blog...

01. Ocenka Ocenka bloga: werrcia.blogasek.pl Pierwsze wrażenie: Bardzo fajny blog! Jak weszłam na twój blog to od razu mi się spodobał, i pomyslałam, że będzie ciekawy! 10/10 Notki: Piszesz to co myslisz, i to co czujesz, to super. Pare błędów...

pIeKnA... W kAzDyM mIlImEtrZe ??:D Czesc :)) szkoda ze nie piszecie za duzo komentarzykow no ale trudno... hehe...dzisiaj notk.a... o laskach.. tak strasznie mnie denerwuja takie pomalowane lale... ja tez sie maluje..ale bez przesady..maskara cos blyszczyk no i tyle..a jak...

Mega handra! Było by mi bardzo miło, gdyby ktoś okazał mi zrozumienie, i tym samym przeczytał tą notkę do końca. A bardzo miłym prezentem gdyby jeszcze napisał miłego i pomocnego komenta. Wszystkim bardzo...

ocenka 1 Ocenka bloga http://my-liffe.blog4u.pl/ Pierwsze Wrażenie Wchodzę i widzę piękne pieski obrazu pomyślałam że jest fajny szablonik to i fajny blog za to duży +. 20/20 Szablon: Tak jak już napisałam szablon bardzo fajny ma fajne małe...

Blogowa ocena nr nie wiem jaka ;) Kolejna ocenka...Adres: www.tajemnicza-dziewczyna-13.blogasek.plPierwsze wrażenie:Wchodzę i widzę zwariowany szablon.Prawdopodobnie właścicielka jest szalonaw pozytywnym tego słowa znaczeniu.Dobre dla oczu.10/10Szablon:Nawet fajny.Zdjątka na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów