.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
jego dziewczyna ‹› Bokserki ‹› us5 ‹› my diary ‹› blogi ‹› pracuje ‹› kisame ‹› samotnosc ‹› kamil ‹› dzwonki ‹› dla dziewczyny ‹› lee hong ki ‹› rok po ‹› pomoc ‹› trzy ‹› robert ‹› paulina ‹› luke ‹› star ‹› smutne ‹› nauczycielka ‹› sakura i jej po ‹› uroda ‹› przyrody ‹› ino ‹› dziewczyny ‹› britney spears ‹› ron ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› ble ‹› komplementy ‹› http ‹› okulary ‹› dzien dobry ‹› ryby ‹› imiona ‹› odpoczynek ‹› gerard way ‹› super ‹› tajemnice zdrowia ‹› brazowe oczy ‹› harry potter ‹› gry ‹› teen ‹› sex ‹› selena ‹› OBRAZKI wF ‹› justin bimber ‹› przepraszam ‹› sex ‹› po rozwodzie z ‹› po pierwsze ‹› Dobranoc ‹› patka maja ‹› k pop ‹› Nick ‹› kotek ‹› o wampirach ‹› pamitnik ‹› zima ‹› wiersze na nk o mnie ‹› manga ‹› dragon ‹› naruto ‹› pozdrowienia ‹› dzien ‹› kocham ‹› wiersze na nk ‹› host ‹› kasia ‹› dla przyjaci ‹› avki na nk ‹› marta ‹› dr house ‹› chuj ‹› beznadziejne ‹› Gaara i ‹› ania z ‹› jaka jestem ‹› elfy ‹› w-f wierszyk ‹› len ‹› opowiadanie ‹› prace ‹› pain ‹› dla przyjaci ‹› serduszka ‹› Lady ‹› kluby ‹› obrazki ‹› pick ‹› tapety- ‹› girl ‹› RYSUNKI na nk ‹› ciekawe ‹› dlaczego kocham cie ‹› wiosna ‹› bo kocham ‹› Tsunade ‹› sami ‹› wierszyki na nk ‹› tom kaulitz ‹› sweet ‹› muzyka ‹› my chemical romance ‹› test ‹› fashion ‹› madzia ‹› myli ‹› aneta ‹› h2o ‹› vanessa ‹› kocham ci ‹› kochaj mnie ‹› Yoh asakura ‹› doda ‹› wycieczka ‹› anime ‹› dzie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› g dragon ‹› strasznie ‹› polityka ‹› 3klasa ‹› minato ‹› Justyna ‹› wilk ‹› wakacje ‹› gay ‹› linki ‹› Polska ‹› nasza klasa ‹› dla dzieci ‹› image ‹› Jongho ‹› malowanie ‹› dorota ‹› marcina ‹› czytanie ‹› porno ‹› ciesz ‹› hidan ‹› szablon ‹› jaka jestem ‹› wiersz o mi ‹› blog ‹› lily ‹› moje wiersze ‹› Ashley ‹› przytul mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiktoria ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› code ‹› magia ‹› sklep ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› przyjaciele ‹› gothic ‹› fajny ‹› przypadkowe ‹› Gaara i Matsuri ‹› Ichigo x Rukia ‹› dzień dobry na nk ‹› Karura ‹› smok ‹› skin ‹› harry ‹› obrazy ‹› hiszpania ‹› nevada tan ‹› key ‹› siatka ‹› witch ‹› avatary na nk ‹› kinga ‹› Gaara i ja ‹› nails ‹› Green ‹› Sasuke ‹› wolny ‹› pomidory ‹› dla kolezanek ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiersze z ‹› hannah ‹› WEEKEND ‹› pokemon ‹› zabiore ciebie ‹› link ‹› hermiona ‹› kobieta ‹› MIOCI ‹› emma ‹› wiersze o mnie ‹› huj ‹› Tokio hotel op ‹› filmy ‹› tapety ‹› przepisy

Wyszukaj na blogach

.::Obiecuje mi Emilka ciekawe... ::. dzisiaj Emilka mi obiecała ze niebędzie mnie olewać mam nadzieje dotrzyma słowa :) kocham ją i ona mam nadzieje mnie też było by spoko KOCHAM CIE EMILKO Właźcie Tutaj i przyklejcie coś do mnie

..::Agatka zaczyna myśleć!::... Agatqa myśli! To rzecz nieprawdopodobna w ferie. A jednak! Agatqa nie ma co robić. Więc myśli. O czym? Tematy moich rozmyślań (dziś): 1. Dlaczego się nudzę? 2. Dlaczego "nie" ? 3. bezpośredniość je fajnym zjawiskem 4. Po co chomikom policzki,...

1 Opo Kiedyś byłam sama w domu a Bill zadzwonił spytał mnie się czy się nudze ja powiedziałam że trochę bo jestem sama w domu.Po rozmowie on zadzwonił dzwonkiem od drzwi . Ja otworzyłam drzwi,to był on wszedł a mnie zatkało.Niewiedziałam co mam...

Muczaca farma reaktywacja (2) - Nie! Nie! Dlaczego?! Dlaczego?! Moja mała Emilka! Dlaczego?! Akurat musiałaś narobić w przejściu! – Farmer Edwin krzyczał na swoją krówkę. Emilka popatrzyła na niego jak krowa na malowane wrota, ale w końcu była krową. - Muuu......

32. Niespodziewana niespodzianka. 32. Niespodziewana niespodzianka.We wtorkowy poranek musiałam być w szkole od samego rana, chociaż miałam na 9:50. Cóż, radiowęzeł czekał na prowadzącego. Prowadzącą w sumie. Czy się stresowałam? Trochę. Szczególnie, że nasze szkolne radio nie...

... Urodzinki Emilki i Rybci ... :) No wiec ... dzisiaj jak wstałam zjadłam sniadnko nio i weszłam na kompa no i teraz pisze ta notke :D no wiec wczoraj się dowiedziałam ze Emilka ma urodziny we wtorek ... ;p a dzisiaj (wtorek)się jeszcze dowiedziałam ze ma Rybia ;p no myslałam...

Lista nauczycieli Dyrektor szkoły:Dorota Wiece derektorla:Ania Sekretarka:Magda J.polski:Dorota Matematyka:Ania Przyroda:Magda J.angielski:Emilka W-F:Wojtek Muzyka:Magda Plastyka:Dorota Religia:Emilka Historia:Ania Pedagog:Dorota

najlepsze filmy i seriale najlepszy serial to M jak miłość a na 2 miejscu pierwsza miłośc pierwsza miłośc program na cały tydzeń wtorek Emilka chce wiedzieć, dlaczego Patryk jej się oświadczył. Jego lakoniczna odpowiedź jest...

SPOTKANIE Po nocy pełnej przemyśleń,dziewczyna wróciła do domu,jednak nigdy nie chciała martwić mamy,więc zawsze mówiła że idzie nocować do koleżanki. -O,wróciłaś kochanie-przy wejściu przywitała ją matka -Tak,ale idę do siebie-odpowiedziała Emilia -Nie...

częściwo jest ok Siemka ludziska!!! Mam dziś lepszy humorek, ale nie tak do końca. Wciąż żałuję, że mnie mama nie póściła na dyskotekę. Ciekawe gdzie ja pójdę w tej odlotowej bluzeczce co sobie kupiłam, ona jest taka seksowna, jest mi nawet w niej do twarzy,...

Prawko nie można samemu wybierac grupy!! Witam w ośrodku prawa jazdy Możecie tutaj zdać prawo jazdy !!! Cały kurs kosztuje : 350 DJ      To Emilka , Emilka jest instuktorem jazdy już od 4 lat. Ma dóze doświadczenie,wiec napewno...

07 listopada . Siemano . Właśnie sobie przepisuje 3 ostatnie lekcje z matmy do nowego zeszytu. Bo pani sobie wymyśliła, że mamy nosić teraz nowe zeszyty, przeznaczone specjalnie do powtórzenia wiadomości. Przed testami próbnymi, a później znowu będziemy je...

6. Jest późno. Zarywam nockę, bo chcę skończyć opowiadanie na konkurs. Miałam to zrobić dawno temu. Nie miałam weny. Nie miałam inspiracji. A przecież...Nie, jednak nie. A szkoda.Dzisiaj w szkole był Dzień Talentów. Doma z Sylwią rozkurwiły scenę,...

KaAAaBLe~~PZRedŁuŻKi i InnE SiemKA....co tam u was?? BO U mNIE UjDZIe. DZiS w schOOl ByŁA KLAsóWa z MAtmY i SPRAwdZiaN z CHeMii. Z CHemII Wydaj MNIE< lol > się ze poszło DobRZe :) a z MAtmY MAm TAkIE UCzuCIe JAKbyM WSzstKo Zpier*****. JoKo JEszCZe FAcetKA MówiŁA ze...

EMiLKA WSzyStkIE NAjLEpsze TEmAty POZabIErałA Elo! CO TAm u WAs?? U mNie JAk ZwykLE NuDA:( DziŚ ByŁEm w OlSZtyNIe. A TAk NArazIE pZRez FErIE TO TylkO SIedze Przy KomPIE i GARm,SłuCHam MuUzy LUb GAdam NA GG. JEszCZe JESt OpCjA Ze IDe nA DóR KoNieC NOtKI PA DOBARNOc DowDZeNiA itp. POZdRo...

Opisik Gg *Gdzie opisik?...Kłopociki były... *Użytkownik ma wyłączone Gg, lub znajduje się poza zasięgiem klawiatury. *muminek za laskiem wywija... recznikiem *wybacz mi, że nie jestem czarny, nie dodaje "yo" by byc fajny. *świstak siedzi bo mu dupa...

Krótki wstępik Mój kolejny blog z opem:D Chyba już piąty... W tym opku będę pisac zmyśloną - podkreślam- ZMYŚLONĄ historię o mnie, o TH i jeszcze o kilku osobach, które pojawią się w trakcie pisania:) Mam do Was proźbę: kokentujcie ile...

Obietnica Od razu wszystko stało się takie jasne i proste po rozmowie z powiernikiem moich sekretów. Czasem jak człowiek komuś to wszystko powie, co mu ciąży na sercu jest o dużo lżej znieść smutek, żal a nawet ten straszny ból po utracie kogoś bliskiego....

Opisy na gg... 1.bez wyobraźni wymyślił sobie ją niepowtarzającą,niezwykłą,tajemniczą... 2.w tych snach,twoja śmierć.mój strach... 3.mór bez bram,ja tu ty tam,gdzieś po drugiej stronie nieba... 4.pięć twych zdięć i list w nim wiersz... 5.niezawsze...

nic DZISIAJ NOODA JAK ZAWSZE NIC CIEKAWEGO.ANKA PRZEPRASZAŁA EMILKA SIE ANKA DO NIEGO PRZYKLEJA MAM NADZIEJE ZE COS Z TEGO BEDZIE BO NAPRAWDE PASUJA DO SIEBIE......... DZISIAJ ZNOWU W KOSCIOLKU Z KUIKIEM UMYŁAM GLOWĘ PRZED WYJŚCIEM TO JU POPRUDZIŁAM...

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów