.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Deidara ‹› Jego ptaszek ‹› wiersze z ‹› myli ‹› moje fotki ‹› opowie ‹› in the blood ‹› Temari i shikamaru ‹› poduszki ‹› my chemical romance ‹› pisz ‹› http ‹› one direction ‹› buziaki ‹› Jaja ‹› ostry ‹› g dragon ‹› opowiadanie o ‹› obrazki na NK ‹› rosalie ‹› kocham cie bo ‹› Ja i sylwia ‹› nasza klasa pl ‹› gry ‹› serduszka ‹› MIOCI ‹› phoebe tonkin ‹› kobieta ‹› michael ‹› cisza g ‹› tokio hotel ‹› czcionki ‹› o kumpeli ‹› cristiano ronaldo ‹› granit ‹› najlepsze ‹› baga ‹› darmowe ‹› rok ‹› kocham cie ‹› olsenki ‹› dziewczyny ‹› girl ‹› winx ‹› grupy ‹› Dobranoc ‹› lol ‹› fotki ‹› cureczka ‹› wiersze na nk mnie ‹› w akatsuki ‹› duchy ‹› teen ‹› ash ‹› USA ‹› g-dragon ‹› kocham ci ‹› ciesz ‹› sex pl ‹› praktyki ‹› lafee ‹› z pytaniami ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› naruto 39 ‹› magda ‹› harry ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki o ‹› opisy na gg ‹› justin bimber ‹› jezus ‹› link ‹› Holiday 1 ‹› fashion ‹› orlando ‹› Hilton paris ‹› opisy na nk ‹› avatary ‹› szkoa ‹› monia ‹› Anulka ‹› kawaii ‹› super ‹› kosmo one ‹› site ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› 27 urodziny ‹› host ‹› 2005 ‹› Tokio hotel op ‹› blog ‹› hej ‹› nauka ‹› kamil ‹› Karola ‹› photo ‹› pistolet ‹› oczy ‹› czerwony ‹› my diary ‹› bleach ‹› martyna ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› sakura i jej po ‹› my diary ‹› niepewna ‹› naruto i sakura ‹› maine coon ‹› alucard ‹› wczasy ‹› STRASZNE ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› konferencje ‹› FT Island ‹› Winry i Ed ‹› miska ‹› linki ‹› Ewa ‹› strasznie ‹› sklep internetowy ‹› Green ‹› Lady ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› imiona ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› Pozna ‹› kwiatek ‹› naruto ‹› fairy ‹› wierszyk ‹› odchudzanie ‹› bo kocham ‹› dupa ‹› pizda ‹› pomoc ‹› tokio hotel ‹› black ‹› pamitnik ‹› star ‹› sex ‹› STANA ‹› okulary ‹› to tylko seks ‹› zlew ‹› po pierwsze ‹› kamil ss ‹› tłusty czwartek ‹› WITAM ‹› opisy gg ‹› find ‹› kuroshitsuji według mnie ‹› klaudia ‹› sobota ‹› buziaki na NK ‹› kocham ‹› gay ‹› najlepsza ‹› big ‹› hejka ‹› dzie ‹› goo ‹› buuu ‹› pick ‹› karen ‹› nakuru ‹› wiadomo ‹› wiersze na nk o mnie ‹› jaka jestem ‹› bill ‹› jane ‹› Polska ‹› love ‹› jaka ‹› kotki s ‹› moja muzyka ‹› pamietnik ‹› szabat ‹› tipsy ‹› mj chopak ‹› Sterling ‹› smok ‹› klasa 4 ‹› wychowanie ‹› skin ‹› komplementy ‹› chlopak ‹› o jesieni ‹› wycieczka ‹› avatary na nk ‹› tapety

Wyszukaj na blogach

Ważne Święta Styczeń 01 - Pierwszy dzień nowego roku 02 - Ogólno internetowy dzień bez doła 08 - Dzien Sprzatania Wlasnego Biurka 16 - Dzien Pikantnych Potraw 21 - Dzien Babci 22 - Dzien Dziadka 28 - Dzien pozbywania się niepotrzebnych...

wieczne odpoczywanie... racz im dac Panie, a swiatlosc wiekuista niechaj im swieci na wieki wieków Amen.. wczoraj.. dzien Wszystkich Swietych cale rodziny gromadzily sie przy miejscach ostatniego spoczynku swoich najblizszych zapalajac znicze [*]...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów