.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
avatary z tokio hotel ‹› pisz ‹› kocham cie ‹› Taylor ‹› blog-plotkarski ‹› ball ‹› http ‹› mamo ‹› pepsi ‹› zimno mi ‹› w-f wiersz ‹› tom ‹› Hermiona i Ron ‹› Taylor lautner ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› dziewczyny ‹› cycki ‹› pozdrowienia ‹› blog ‹› hobby ‹› seks ‹› michael ‹› Shizuo i Izaya ‹› wiadomo ‹› sama pisa ‹› zmierzch ‹› rok ‹› naruto x hinata ‹› Shizuo ‹› myli ‹› nasza klasa ‹› 2 Min ‹› bo kocham ‹› mieszne ‹› opowiadanie o ‹› jaka jestem ‹› zielone ‹› pain i ‹› OBRAZKI wF ‹› opowiadania ‹› hotel 54 ‹› dziewczyn ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› szablon ‹› wszystkiego ‹› muzyka ‹› rok po ‹› ubrania ‹› obrazki na NK ‹› 27 urodziny ‹› anna ‹› wakacje ‹› kofam ‹› w-f wiersz ‹› naruto ‹› kocham cie bo ‹› kotki ‹› michael jackson ‹› 4klasa ‹› peni ‹› smutne ‹› skin ‹› doda ‹› obrazy ‹› hej ‹› trzy ‹› wiara ‹› pomoc ‹› STANA ‹› psy ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› jestem emo ‹› sami ‹› grupy ‹› sebastian ‹› hotel ‹› szkoa ‹› girl ‹› super ‹› zaloz bloga ‹› smierci babci ‹› wiersze na nk ‹› xxxxxxx ‹› biblia ‹› czytanie ‹› po pierwsze ‹› opowie ‹› najlepsza ‹› sakura i sasuke ‹› przytul mocno ‹› rock ‹› sobota ‹› dzie ‹› wilk ‹› avatary ‹› find ‹› obrazki ‹› Gaara i ja ‹› fashion ‹› dodatki ‹› final ‹› zdj ‹› sex ‹› dzien ‹› Nick ‹› robert ‹› wolny ‹› jesie ‹› USA ‹› zaj ‹› kocham ci ‹› kobieta ‹› dr house ‹› dla przyjaci ‹› dlaczego kocham cie ‹› test ‹› zycie ‹› zwyk ‹› wierszyki na nk ‹› wiersze na nk o sobie ‹› wampiry ‹› sukces ‹› aktywne ‹› cicho ‹› wiersze na nk mnie ‹› kazekage ‹› yaris ‹› wulkan ‹› oliver ‹› jojo ‹› aston villa ‹› TOLa ‹› Sasuke naruto ‹› sklep ‹› nazwy ‹› autumn ‹› hentai ‹› gwiazdy ‹› nasza klasa pl ‹› hejka ‹› Biel ‹› jaka ‹› kotek ‹› Hilton ‹› mj chopak ‹› tokio hotel ‹› katy ‹› ola ‹› linki ‹› chad ‹› opisy na nk ‹› Alexa ‹› to tylko seks ‹› lublin ‹› zimno ‹› no perfect ‹› pieski ‹› Ichigo x ‹› wojownik ‹› komiks ‹› wampir ‹› rower ‹› onew ‹› dzie dobry na nk ‹› olka ‹› Uchiha ‹› Sakura i Sai ‹› przyja ‹› opowiadanie ‹› przepraszam ‹› Wojna ‹› kluby ‹› kocham ‹› wstA ‹› Grimmjow x Ichigo ‹› sue ‹› nauka ‹› Carprog ‹› blogasek ‹› pussy ‹› vanessa ‹› britney ‹› tokiohotel ‹› lily i james ‹› ola 14 ‹› marcina ‹› moje cycki ‹› przemyslenia ‹› amelia ‹› nowa ‹› istnieje ‹› OBRAZKI wF ‹› forever ‹› STRASZNE ‹› shakira ‹› Holiday ‹› sama pisałam wiersze ‹› tokyo

Wyszukaj na blogach

doda-elektroda:)        

doda elektroda W niedzielę 02-października-2005 o godzinie 13:13:30 alg...@idn.org.pl napisał/a >Ja tam glosowal bym zeby prezydentem wszystkich Polajkow byla Doda >Elektroda! moze nie ma glosu i rozumu ale jakie ma cycki! To jest śmieszne,...

Doda Elektroda                                                        ...

Doda Elektroda Dorota Rabczewska (ps. Doda, Doda Elektroda, ur. 15 lutego 1984 w Ciechanowie) – polska wokalistka. Jest córką medalisty mistrzostw świata i Europy w podnoszeniu ciężarów, olimpijczyka Pawła Rabczewskiego i Wandy Rabczewskiej. Od 5 marca...

Doda Elektroda  Witam!!! Witam!Tematem tej notki jest Doda Elektroda.Występuje ona jako piosenkarka ale gra także w programie Shibuya razem z M.Wiśniewskim i Doniu.Opisuje tam jak ludzie śpiewają i czy utwory przez nich zaśpiewane do nich pasują.Ma ona...

doduś::))                  

DODA JEST GENIALNA IQ=156! Okazuje się, że Dorota Rabczewska, czyli popularna Doda Elektroda, jest jedną z najinteligentniejszych kobiet w Polsce. I wcale nie jest to kolejny dowcip o blondynkach. Seksowna piosenkarka błyszczała dotąd zgoła czym innym niż intelektem....

Doda - Malo kto ją lubi?? oj chyba tak Dorota Rabczewska Doda Doda Elektroda Imię i nazwisko Dorota Rabczewska Pseudonim Doda Data urodzenia 15 lutego 1984 Miejsce urodzenia Ciechanów Gatunek Pop/Rock Zawód wokalistka Wytwórnia płytowa ...

coś o dodzie Siemka info o dodzie;) :   Dorota Rabczewska, znana też jako Doda lub Doda Elektroda, urodziła się 15 lutego 1984 roku w Ciechanowie (jest córką medalisty mistrzostw świata i Europy w podnoszeniu ciężarów, olimpijczyka Pawła...

dodzia          

kolejne wieadmości a Dorocie Doda Elektroda (Dorota Rabczewska), urodziła się 15 lutego 1984 w Ciechanowie). Obecnie jest pierwszoplanową gwiazdą na polskiej scenie muzycznej. Dorota jest córką medalisty mistrzostw świata i Europy w podnoszeniu ciężarów, olimpijczyka Pawła...

COSIK O DODZIE:)) IMIĘ: DOROTA NAZWISKO: RABCZEWSKA PSEUDONIM: DODA - ELEKTRODA WIEK: 22 LATA DATA URODZENIA:15.02.1984R ZNAK ZODIAKU: WODNIK MIEJSCE ZAMIESZKANIA: ZABIERZÓW(OK.KRAKOWA)WARSZAWA DATA IMIENIN: 7 SIERPIEŃ STAN CYWILNY: MĘŻATKA (JEJ MĘŻEM JEST...

~~Wywiad z Doda i Mandaryna dla Gali~~ ~~MANDARYNA I DODA~~ Mówią o nich: królowe kiczu. I że kariera jest dla nich najważniejsza. Ale czy to prawda? MANDARYNA i DODA ELEKTRODA, najbardziej kontrowersyjne piosenkarki na polskim rynku muzycznym, mają szansę wystąpić na festiwalu w...

Doda Elektroda Doda pojedzie do Irlandii Maj i czerwiec zapowiadają się dla Dody bardzo pracowicie. Nie dość, że piosenkarka nagrywa solową płytę i robi prawo jazdy, to ma jeszcze zaplanowane sporo koncertów. Wystąpi między innymi w Irlandii. Doda...

Doda Dorota Rabczewska-Majdan, ps. Doda, Doda Elektroda (ur. 15 lutego 1984 w Ciechanowie) – polska wokalistka. Jest córką medalisty mistrzostw świata i Europy w podnoszeniu ciężarów, olimpijczyka Pawła Rabczewskiego i Wandy Rabczewskiej. Od...

Doda Dorota Rabczewska-Majdan, ps. Doda, Doda Elektroda (ur. 15 lutego 1984 w Ciechanowie) – polska wokalistka. Jest córką medalisty mistrzostw świata i Europy w podnoszeniu ciężarów, olimpijczyka Pawła Rabczewskiego i Wandy Rabczewskiej. Od...

DODA (Dorota Rabczewska) Doda wszyscy o niej mówią ja też :)   Dorota Rabczewska-Majdan, ps. Doda, Doda Elektroda (ur. 15 lutego 1984 w Ciechanowie) – polska wokalistka. Jest córką medalisty mistrzostw świata i Europy w podnoszeniu ciężarów, olimpijczyka...

reszta NicolePełne Imię : Nicole Elikolani Prescovia Scherzinger Nick: Nicole Kea Data urodzenia: 29 Czerwiec, 1978 Miejsce urodzenia: Honolulu, Hawaii, USA Wysokość: 166cm Osobowość: Amerykańska aktorka i piosenkarka/tancerka...wokalistka zespołu...

B I O G R A F I A *Dorota Rabczewska, ps. Doda, Doda Elektroda (ur. 15 lutego 1984 w Ciechanowie) – polska wokalistka, do niedawna występująca w zespole Virgin. Obecnie rozpoczęła karierę solową. Jest córką medalisty mistrzostw świata i Europy w...

KILKA SŁÓW O DODZIE DODA-KILKA SŁÓW O SUPER WOKALISTCE JAK WIECIE DODA ROZWODZI SIE Z RADKIEM MAJADNEM-BRAMKARZ   Dorota Rabczewska (ps. Doda, Doda Elektroda, ur. 15 lutego 1984 w Ciechanowie) – polska wokalistka. Jest córką medalisty mistrzostw świata...

strony:1 2 3 4 5

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów