.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
po pierwsze ‹› dla przyjaci ‹› tom ‹› kocham ci ‹› host ‹› jane ‹› opowiadanie o ‹› dr house ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› naruto 39 ‹› my chemical romance ‹› skate ‹› kotek ‹› dziewczyny ‹› nasza klasa pl ‹› http ‹› rok ‹› dla dziewczyny ‹› martyna ‹› szablon ‹› ubrania ‹› siostry ‹› tokio ‹› WITAM ‹› pytania ‹› k pop ‹› Sasuke ‹› michael ‹› hello kitty ‹› wiara ‹› final ‹› kocham ‹› wilki ‹› no perfect ‹› pomoc ‹› zaj ‹› seks ‹› oczy ‹› o marzeniach ‹› kamil ‹› gallery ‹› klasa ‹› g- dragon ‹› odchudzanie ‹› kobieta ‹› zdrowia ‹› grupy ‹› fotki ‹› dupa ‹› dzie ‹› gry ‹› akatsuki ‹› usta ‹› Panfu ‹› hania ‹› marcin ‹› romantyczne ‹› kisame x ‹› przyrody ‹› w akatsuki ‹› urodziny ‹› zielone oczy ‹› dorota ‹› tokio hotel ‹› Adam ‹› wstA ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› nauczycielka ‹› jaka ‹› wiersze o mnie ‹› jonghyn ‹› klaudia ‹› ZDJECIA ‹› piersi ‹› to tylko seks ‹› Madonna ‹› wycieczka ‹› najlepsza przyjacika ‹› przyja ‹› STANA ‹› mp3 ‹› nazwy ‹› demon ‹› dla kolegi ‹› kumpela ‹› cisza g ‹› Dobranoc ‹› mama ‹› darmowe ‹› harrypotter ‹› skinheads ‹› pain i ‹› RYSUNKI na nk ‹› Baka ‹› Sterling Knight ‹› b2st ‹› miley av SS ‹› Przerodzenie ‹› poradnik ‹› sakura sasuke ‹› Gaara i ‹› khj ‹› 2 Min ‹› doda ‹› kochaj ‹› jaka jestem ‹› harry potter ‹› sex ‹› Polska ‹› kanon ‹› dodatki ‹› naruto ‹› opisy gg ‹› ostry ‹› trzy ‹› historyjki ‹› USA ‹› g-dragon ‹› hotel ‹› blogasek ‹› blogi ‹› wiersz ‹› kiba ‹› la fee ‹› OBRAZKI wF ‹› wiersze na nk mnie ‹› wierszyk o w-f ie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› STRASZNE ‹› cipki ‹› WEEKEND ‹› kinga ‹› Journey ‹› monia ‹› hannah ‹› zima ‹› nowa ‹› blog ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pro ‹› black ‹› sami ‹› kocham cie bo ‹› roy ed ‹› Przezroczysta ‹› muzyka ‹› strasznie ‹› rozdzia ‹› kochaj mnie ‹› horror ‹› sobota ‹› praktyki ‹› wierszyki na nk ‹› serduszka ‹› przepraszam ‹› pick ‹› wst ‹› zielone ‹› pamitnik ‹› tomasz ‹› forever ‹› wiersz milosny ‹› key ‹› temari ‹› stopy ‹› MinHYun ‹› opowie ‹› zycie ‹› us5 ‹› opisy na ‹› big ‹› linki ‹› wiersze na nk o milosci ‹› jessica ‹› girl ‹› wszystkiego ‹› wiersze na nk o sobie ‹› harry ‹› hejka ‹› Ciut ‹› the rasmus ‹› aktywne ‹› kocham cie ‹› dlaczego kocham cie ‹› in the blood ‹› ciuchy ‹› Song ‹› wiktoria ‹› sex ‹› naruto ‹› Ashley ‹› find ‹› opisy ‹› cicho ‹› smok ‹› przyjaciele ‹› ciekawe ‹› nasza klasa ‹› mieszne ‹› wiki

Wyszukaj na blogach

bez tytułu Jak Ci się podobają te opisy co tu umieszczam to po co piszesz takie pojebane komentarze.? i co Ci do tego co robię na swoim blogu.? jak zechcę to będę przeklinała i tyle. . to w końcu moja sprawa. . a adresu tego bloga już nie podasz.? hymm. ....

Kiedy mowisz, ze kochasz... Kiedy mówisz, że kochasz Co masz na myśli? Kiedy mówisz, że kochasz Bardziej niż świat Kogo masz na myśli? Kiedy mówisz, że kochasz I bez miłości niechybnie zginiesz Czy miłość masz na myśli? Kiedy mówisz, że kochasz I życie w...

70 Miałam iść do spowiedzi do xjp ale zaspałam. Chociaż mogłam wstać bo obudziłam się o 6:30. Masakra. Muszę się przestawić na uczelniany tryb życia - dzisiaj miałam zawias że do szkoły mam blisko i zupełnie mi do głowy nie przyszło że mam...

Nie wstydź się mówić, że kochasz ` ;* Zaplotłam we włosy, słońce od rana. Miałam przejść z Tobą, przez Rybną Bramę. Chciałam wykrzyczeć Ci, że już wiem, ale milczałam jak cień... Wyszedłem do Ciebie, z wielkiego cienia. Teraz niepewność, w pewność zamieniam. Chciałem...

Ty kochasz ja nie mnie.... Znowu myślę tylko o nim Mało śpię i niewiele jem Myśli plączą się w mojej głowie Niedaleko poza mną umarł dzień Gwiazdy patrzą coraz senniej W mym pokoju żegluje zmierzch A wierzyłam: będzie jeszcze piękniej, Że gdy tylko zechcę mogę...

Dla nieznajomego Weszłam do domu.Jak nigdy zmeęczona po ciężkiej trasie... Zazwyczaj spoglądałam na skrzynke pocztową choć nigdy nic nie dostawałam. Tym razem zapomniałam. Lecz coś mnie tkneło,żęby się wrócić i zobaczyć. Spostrzegłam biała kopertę. Wyjełam...

sweet noise - dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz Nie chcesz nie rozumiesz Tego co mówię ty nie przyjmujesz Stoisz z boku, ja w amoku Jestem jedną myślą, ta myśl jest słowem Jedynym napędem myśl jest powodem Tego, że jestem, że żyję Wyrzucam paranoję, którą umysł kryje Nie mam dla Ciebie...

Jak kochasz, daj mu wolność. Witam!!! Dziś notki treściowej nie będzie, będzie coś mojego autorstwa, jako, że uwielbiam pisać, w wyniku molestowania postanowiłam wrzucić dziś jeden z wielu wierszy szufladowych. Notka, na pewno się pojawi na dniach, pozdrawiam życząc miłego...

kochasz? 1. Gdy dwie osoby się kochają nie ważna jest , ani dzieląca je odległość, ani różnica wieku, 2. Jeśli dwie osoby chcą być razem, jedyne co jest ważne to .. miłość między nimi, 3. Nie znajduj nikogo innego tylko po to, by zapomnieć o tym, kogo...

Krec sie jesli kochasz Nie moge juz zyc.bez Kamila stracilam sens zycia.Juz nie mam sily myslec.Spotkalam sie wczoraj wieczorem z Adamem.Szlismy,jak zawsze rozmawialismy,calowalismy sie...nie chcialam ale,uwierzcie to jest silniejsze ode mnie! I nagle Adam zaczal sie...

Kiedy Kochasz... Kiedy Kochasz, świat jest piękny, Jesteś ciągle uśmiechnięty. Życie Twoje sens zyskuje, Gdy ktoś się w Tobie zakochuje... Kiedy Kochasz, nie ma łez, Wszystko wokół piękne jest. Ludzie wszyscy tacy mili, Tak usilnie pragniesz tej chwili...

Biała róża Wszedł do uniwersyteckiej biblioteki by poszukać jakiejś potrzebnej mu na wykłady naukowej literatury. Nie bardzo można było coś znaleźć, muszę poszukać innej biblioteki pomyślał. Szedł pomiędzy regałami kierując się do wyjścia. Nagle stanął jak...

Zostań ze mną jeśli kochasz Czy wierzysz mi, czy kochasz mnie Czy jesteś ze mną, bo tak chcesz Dlaczego ja, dlaczego Ty Jakim chciałabyś, bym był Nie umiem nic, niewiele wiem I często nie jest tak, jak chcę Co każdą noc, gdy przy mnie śpisz Chcę ci oddać wszystkie...

jak mnie kochasz? jak bardzo głębokie jest Twoje uczucie? czy umiesz opisać to? jak bardzo mnie kochasz słodziutki? ja Cię kocham jak poranek kocham jak niebo kocham jak wiatr a Ty jak mnie kochasz?

Powiedz mi, jak mnie kochasz. - Powiedz mi, jak mnie kochasz. - Powiem. - Więc? - Kocham cię w słońcu. I przy blasku świec. Kocham cię w kapeluszu i w berecie. W wielkim wietrze na szosie i na koncercie. W bzach i w brzozach, i w malinach, i w klonach. I gdy śpisz. I...

.:PYTANIA:. Tekst pogrubiony PYTANIA!! Zapisz odpowiedzi na kartce papieru.Nie oszukiwać!!!!! 1. Napisz imię osoby przeciwne plci przeciwnej 2. Który kolor najbardziej lubisz:czerwony,czarny,niebieski,zielony czy żółty? 3. Pierwsza litera...

kochasz mnie? koro mnie kochasz to czemu płaczę? Czemu nie chcę przeżyć kolejnego dnia? Dlaczego mam gdzieś to wszystko? Nie czuję już tego ciepła. Boję się, bo tak bardzo tego pragnę! Jest mi źle. Tak bardzo... Boli mnie gdy... nie masz dla mnie...

kochasz mnie? Skoro mnie kochasz to czemu płaczę? Czemu nie chcę przeżyć kolejnego dnia? Dlaczego mam gdzieś to wszystko? Nie czuję już tego ciepła. Boję się, bo tak bardzo tego pragnę! Jest mi źle. Tak bardzo... Boli mnie gdy... nie masz dla mnie...

Miłość to nie jest.... Miłość, to nie jest olśnienie pięknością Przed twarzą, która nagle dla ciebie zaświeciła, Bo prawdziwe piękno jest odblaskiem duszy, dusza zaś znajduje się po drugiej stronie rzeczywistości, której szukasz z drżeniem. Miłość to nie...

Wiersze Walentynkowe Nic nie słychać w krąg innego, Tylko: - Dziś Dzień Walentego Każdy wysyła liścik swój, A ja ciągle noszę mój. Boję się go wysłać Tobie, Ciągle myślę: - Co on powie? Czy go podrze, czy wyśmieje, Czy dla niego ja istnieję? Może tak, a...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..172 173

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów