.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
jojo ‹› magia ‹› Song ‹› wiersze na nk mnie ‹› tajemnice ‹› kochaj mnie ‹› Lady ‹› wiersze z ‹› pain ‹› dr house ‹› tapety ‹› wszystkiego ‹› michael ‹› albus ‹› ciesz ‹› dzie ‹› black ‹› wolny ‹› kredyty ‹› tomasz ‹› avatar ‹› pytania ‹› przyja ‹› blog ‹› opowiadanie ‹› opowie ‹› scat ‹› przytul ‹› beast ‹› eminem ‹› register ‹› test ‹› kocham ‹› nastolatka ‹› przepraszam ‹› zdj ‹› KINO ‹› smoki ‹› 3 klasa ‹› kocham cie bo ‹› chlopak ‹› robert ‹› obrazki ‹› humor ‹› emo ‹› psy ‹› cinema ‹› avatary na nk ‹› Polska ‹› http ‹› gwiazdy ‹› historyjki ‹› pokemony ‹› ostry ‹› moda ‹› taka ja niepewna ‹› magda ‹› image ‹› doda ‹› lucyna ‹› ash ‹› obejmij ‹› nasza klasa ‹› FT Island ‹› kocham ci ‹› smierci ‹› darmowe ‹› opisy gg ‹› chuj ‹› w-f wiersz ‹› Tsunade ‹› big ‹› Pozna ‹› usta ‹› super ‹› Data ‹› taylor lautner ‹› Biel ‹› forever ‹› kamil ss ‹› szablony ‹› fajny ‹› kalendarze ‹› Zetsu x tobi ‹› anime ‹› danusia ‹› la fee ‹› lily ‹› rok po ‹› wodzie ‹› obrazy ‹› zycie ‹› ron ‹› Bokserki ‹› Ashley ‹› czerwony ‹› TOLa ‹› lol ‹› angel ‹› MIOCI ‹› romantyczne ‹› ania z ‹› szkoa ‹› filmy ‹› opowiadania o Th ‹› wycieczka ‹› mj chopak ‹› find ‹› mieszne ‹› harry potter ‹› sukces ‹› cloud ‹› najlepsza przyjacika ‹› sebastian ‹› czy mnie kochasz ‹› nazwy ‹› final ‹› zdrowie ‹› tesknie ‹› zima ‹› rok ‹› dla przyjaci ‹› strasznie ‹› zielone ‹› myli ‹› koty ‹› tapety ‹› tokio ‹› najlepsze ‹› moja muzyka ‹› wiadomo ‹› pomoc ‹› k pop ‹› Sai ‹› martyna ‹› konan ‹› przyrody ‹› tom ‹› pisz ‹› buziaki ‹› piersi ‹› britney ‹› orlando ‹› one piece ‹› anna ‹› duchy ‹› Dobranoc ‹› sex ‹› ciekawe ‹› to tylko seks ‹› 2 Min ‹› dorota ‹› mp3 ‹› moje fotki ‹› moj mężu ‹› aga ‹› reggae ‹› pies ‹› sakura i jej po ‹› wakacje ‹› obrazki na NK ‹› rock ‹› WITAM ‹› optymistyczne ‹› my ps vita ‹› formu ‹› pami ‹› host ‹› historie na nk ‹› cody ‹› avatary tokio hotel ‹› deidera ‹› smutne ‹› ScreW ‹› male ‹› skin ‹› Neji ‹› naruto 39 ‹› rachel ‹› sport ‹› koto ‹› Ja i sylwia ‹› jaka ‹› Chase ‹› dla dziewczyny ‹› kupa ‹› przyroda kl 4 ‹› Journey ‹› pick ‹› Adam ‹› urodziny ‹› miley cyrus ‹› star ‹› dziewczyny ‹› pracuje ‹› nowa ‹› Shikamaru ‹› wilki ‹› blogi ‹› Manchester

Wyszukaj na blogach

Cristiano Ronaldo Cristiano Rolando przybył do Manchester United wzbudzając medialną burzę. Kiedy to menadżer "Czerwonych Diabłów" powiedział o podpisaniu kontraktu, setki reporterów przyjechało do Manchesteru, aby zobaczyć jednego z najmłodszych piłkarzy United i...

Coś o Cristiano Ronaldo Cristiano Rolando przybył do Manchester United wzbudzając medialną burzę. Kiedy to menadżer "Czerwonych Diabłów" powiedział o podpisaniu kontraktu, setki reporterów przyjechało do Manchesteru, aby zobaczyć jednego z najmłodszych piłkarzy United i...

Cristiano Ronaldo a besoin de 4 buts de plus pour garder sa série de plus de 50 buts par an Jusqu’à présent, la Juventus a disputé 16 manches en Serie A et l’équipe a également réalisé la meilleure fiche de 15 victoires et un match nul dans la même période....

laluś---Cristiano Ronaldo.. Cristian Ronaldo dos Santos Aveiro (ur. 5 lutego 1985 w Funchal) – portugalski piłkarz, zawodnik Manchesteru United. Biografia Ronaldo urodził się 5 lutego 1985 roku w Funchal na portugalskiej wyspie Madera. Ma jednego brata i dwie...

Biografia Cristiano Ronaldo Imię i nazwisko: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro Data urodzenia: 5 lutego 1985 Miejsce urodzenia: Funchal, Portugalia Pozycja: Skrzydłowy Wzrost: 184cm Waga: 75kg Klub: Manchester United Numer w klubie: 7 Występy w klubie: 119 Gole w...

coś o cristiano ronaldo Cristiano Ronaldo urodził się 5 lutego 1985 roku w Funchal na Wyspach Madera. Tamże rozpoczął piłkarską karierę w miejscowym Nacional, skąd trafił do Sportingu Lizbona. Mając zaledwie 17 lat zadebiutował w meczu portugalskiej Super Liga we...

Cristiano Ronaldo a calé toute la Juventus La semaine dernière était le derby national espagnol. Cristiano Ronaldo, qui portait 7 maillots de foot pas cher, a pris la tête du match de Serie A contre Empoli lors du match aller. Avec une performance presque...

Filmik Cristiano Ronaldo Daje Wam filmik jak Cristiano Ronaldo robi triki.My coś w tym sylu robimy(nie chodzi mi o to że robimy takie jak On)tylko nie na meczu owiele słabsze i całkiem inne.--->filmik Ronaldo

Cristiano Ronaldo Witam !!!!! To ja monia15101998 Moze na poczatek cos o Cristiano Ronaldo Kto z was go lubi?? Oczywiscie pytam z wygladuxD:D Bo mi się nawet podoba xP Cristiano Ronaldo urodził się w Fuchal , Portugalia dnia 5 lutego 1985 rokuxD Waży 78 kg....

Cristiano Ronaldo wspiera cały kraj! W drugiej rundzie grupy B w meczu grupowym w rosyjskim mistrzostwach świata, mecz rozegrany został na Stadionie Łużniki, którym jest Portugalia przeciwko Maroku, a pierwsza połowa rozpoczęła się w niecałe 4 minuty, a biały Koszulki...

Merche Romero - dziewczyna Cristiano Merche Romero, urodzona 27 listopada 1976 w Andorze. Jest modelką i prezenterką TV. Prowadzi program "Portugal no Coracao" (Portugalia w sercu). Należy do entuzjastów jogi i tantry. Stała się sławna po ujawnieniu jej związku z portugalskim...

BIOGRAFIA Cristiano Ronaldo BIOGRAFIA PIŁKARZA Cristiano Ronaldo urodził się 5 lutego 1985 roku w Funchal na Wyspach Madera. Tamże rozpoczął piłkarską karierę w miejscowym Nacional, skąd trafił do Sportingu Lizbona. Mając zaledwie 17 lat zadebiutował w meczu portugalskiej...

coś o cristiano ronaldo Cristiano Ronaldo został zauważony w przedsezonowym meczu Sportingu z Manchesterem, który odbył sie z okazji otwarcia nowego stadionu Estádio José Alvalade. Manger Manchesteru Alex Ferguson zdecydował się wydać na jego zakup ponad 12 milionów...

Suuper zdjęcia Cristiano... Hej mam dla was suuuper zdjęcia Cristiano Ronaldo...Usunęłem notke z konkursem bo tylko jedna osoba się zgłosiła... :D :Dawajcie Komcie....:D

Łukasz Podolski Łukasz Podolski (ur. 4 czerwca 1985 w Gliwicach ) – piłkarz niemiecki polskiego pochodzenia, napastnik.Wybór reprezentacji Według nowych zliberalizowanych przepisów FIFA piłkarz, który wystąpił w młodzieżowej reprezentacji...

1 1. ucieczka wcale nie oznacza zmian na lepsze, M * komentarze ({ilekomentarzy}) * skomentujesz?       James podwiezie cię na lotnisko.      Ciszę panującą w pomieszczeniu przerwała pani O'Connell....

wyniki Man Utd w lidze 1.Manchester United - Newcastle United 1:1 (Darren Fletcher 24 - Obafemi Martins 22) 2.Portsmouth FC - Manchester United 0:1 Darren Fletcher (32) 3.Manchester United - Fulham 3:0 Paul Scholes 12, Dimitar Berbatow 30, Wayne Rooney...

Orzełki Leosia Reprezentacja Polski zremisowała 2:2 z Portugalią w wyjazdowym meczu eliminacji mistrzostw Europy 2008 na Stadionie Światła w Lizbonie. Polacy prowadzą w grupie A z dorobkiem 20 punktów. Gola na wagę remisu strzelił w 88. minucie Jacek...

N'a pas continué la légende du n ° 7 Une fois de plus, Old Trafford a inauguré l'enfant chéri de toujours, Cristiano Ronaldo. Depuis 2013, il est revenu à Old Trafford dans le Real Madrid, portant le maillots de foot pas cher 7, Cristiano Ronaldo a...

hejka Cristiano Rolando przybył do Manchester United wzbudzając medialną burzę. Kiedy to menadżer "Czerwonych Diabłów" powiedział o podpisaniu kontraktu, setki reporterów przyjechało do Manchesteru, aby zobaczyć jednego z najmłodszych piłkarzy United i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów