.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
czerwony ‹› bill kaulitz ‹› Jeba ‹› http ‹› historie na nk ‹› 27 urodziny ‹› forever ‹› mieszne ‹› hotel ‹› Dobranoc ‹› hotel 54 ‹› filmy porno ‹› bzium ‹› ron ‹› o marzeniach ‹› jaka jestem ‹› monika ‹› super ‹› szablony ‹› kocham cie bo ‹› to tylko seks ‹› fotki ‹› host ‹› dla dzieci ‹› humor ‹› zdj ‹› dla kolegi ‹› obrazy na nk ‹› zycie ‹› site ‹› klasa ‹› kocham ci ‹› lala ‹› pracuje ‹› fashion ‹› gay ‹› wiersze na nk o sobie ‹› pies ‹› OBRAZKI w-F ‹› bo kocham ‹› obrazki na NK ‹› 2 Min ‹› opisy na gg ‹› wierszyki o ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› cicho ‹› gry ‹› sport ‹› nicol ‹› moda ‹› sakura sasuke ‹› snape ‹› wiadomo ‹› tokio ‹› klasa 4 ‹› chuj ‹› magia ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› okulary ‹› czy mnie kochasz ‹› dzie ‹› love ‹› zaj ‹› nowa ‹› zaloz ‹› test kl 6 ‹› transport ‹› gif smok ‹› hejka ‹› mp3 ‹› Madonna ‹› przepraszam ‹› FT Island ‹› bleach ‹› Lady ‹› strasznie ‹› us5 ‹› drewno ‹› photo ‹› Green ‹› Polska ‹› imvu ‹› image ‹› sprouse ‹› zaj ‹› dla przyjaci ‹› w-f wierszyk ‹› wakacje ‹› dziewczyna ‹› ryba ‹› wyznanie ‹› w-f wiersz ‹› lee ‹› girl ‹› rozdzia ‹› ewiczka ‹› przyjaciele ‹› Song ‹› key ‹› zdrowie ‹› wstA ‹› big ‹› romantyczne ‹› kochaj ‹› cloud ‹› h2o ‹› recenzja ‹› roman ‹› one direction ‹› kocham cie ‹› avatary ‹› wiersze na nk o sobie ‹› mj chopak ‹› michael ‹› k pop ‹› sue one ‹› gwa ‹› fajny ‹› wszystkiego ‹› historie na nk z hp ‹› ball ‹› dup ‹› WEEKEND ‹› dzie dobry na nk ‹› w-f wiersz ‹› kreatywno ‹› tenten ‹› kochaj mnie ‹› kotek ‹› blog ‹› test ‹› justin bieber ‹› sprawdzian ‹› sklep internetowy ‹› jarek ‹› przytul mnie ‹› o Hinata ‹› muzyka ‹› KakaAnko ‹› rok po ‹› nasza klasa pl ‹› jestem emo ‹› prace ‹› teen ‹› ania z ‹› pain i ‹› wiki ‹› kla ‹› obrazki ‹› jaka jestem ‹› nasza klasa ‹› Green day ‹› rysunki ‹› moje fotki ‹› hobby ‹› gwiazdy ‹› skin ‹› kiba ‹› WITAM ‹› stojak ‹› find ‹› ruda ‹› MIOCI ‹› wiersz o mi ‹› komplementy ‹› koty ‹› oczy ‹› Sai ‹› kanon ‹› Sylwia ‹› teen ‹› prof ‹› ciesz ‹› raven ‹› aga ‹› Ashley ‹› opowiadania ‹› nastolatka ‹› warning ‹› rok ‹› myli ‹› znaki ‹› seksowne ‹› miley cyrus ‹› teen top ‹› dziewczyn ‹› kot ‹› sami ‹› moja muzyka ‹› kisame ‹› opowie ‹› sex ‹› OBRAZKI w-F ‹› szablon ‹› Hejcia ‹› po pierwsze ‹› sama pisa ‹› Data ‹› 3 klasa

Wyszukaj na blogach

Jakie znaczenie ma dla nas cisza? Co tak na prawdę znaczy cisza? Co w sobie ukrywa? Czy cisza nic nie znaczy? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym. Cisza toważyszy nam codziennie w różnych aspektach naszego życia i w każdej sytuacji znaczy coś zupełnie innego. 1. "Cisza...

CISZA Istnieje cisza ogarniająca śpiące dziecko i cisza, która jest przemożną przemocą. Istnieje cisza oczyszczająca śpiew ptaka i cisza, która odkrywa hałas, jaki nosimy we własnym wnętrzu. Istnieje cisza spowijająca skrawek błękitu i cisza, która...

I kiedy przed oczami ciemność, a wokół tylko cisza.. Cztery lata temu wykasowałam swój blog, Dziś od nowa jestem w tym samym momencie własnego życia. Cisza? Ile może ona trwać? Mówią, że cisza pojawia się przed burzą, ale u mnie jest już po burzy, a cisza nadal trwa? Może to będzie wieczna cisza?...

...cisza... Czasami nie ma słów... są niewystarczające...A CISZA wszystko powie...Gdy brakuje słów...CISZA jest we mnie... i w Tobie...A czy potrzeba mówić? Może nikt nie słucha?I wtedy słowa są zbędne... Bo CiSZA nie jest głucha...CISZA wie i rozumie...To...

to ta cisza..:( dziś niedziela;/..nienawidzę niedziel,każda jest jakaś taka specyficzna:(dzisiejszy dzień zapowiadał sie w miarę...rano wstałam ale już nie wytrzymałam,nerwy:(!!!!czuje ze wszystko spierdoliłam;(chciałam żeby wszystko wyszło na jaw myślałam ze...

tu cisza i tam cisza, szaro buro nic nie ma cisza jak makiem zasial slysze szum krwi w zylach slysze jak serce pracuje slysze jak drga blona bebenka wszystko slysze pajak buduje pajeczyne w prawym rogu pokoju komar lata nad drzwiami w kuchni w koncu slysze jak rzezi mi wiatrak w...

CISZA Cicho jakby cały świat zgasił światło poszedł spać. Mamy kłopot Ty i ja, jak słów odkryć smak. Między nami nuda, strach Twego głosu wciąż mi brak Do serca podchodzi lód, nie tędy droga, na pewno to wiem Ta cisza zabiera Ci mnie......

3. Ten, Który Nigdy Nie Miał Duszy W ustach żarzył się papieros. Ciemny pokój, grubo po północy. Już jutro rozdanie świadectw. Nie zapalił światła. Rzucił marynarkę na jasny fotel. Postawił puszkę z tuńczykiem na szklanym, niskim stole. Poszedł do kuchni. Dopiero tu zapalił...

EDIE "MŁOT TOTTO LOTTO" Z uwagi na brutalność i styl języka używanego w tekście nie zalecam czytania go osobom o słabych nerwach. Autor Było już po północy kiedy Edie „młot” siedział bez ruchu w pokoju przyszłej ofiary... Mężczyzna mieszkał tu sam,...

SKOK Skocznie wbiegam po schodkach do lotniskowej kawiarenki. . Artur siedzi przy jednym ze stolików. Wypełnia jakieś dokumenty. To listy skoków. Na stole stoi szklanka kawy. Artur lubił kawę. Czarną i mocną. Obok szklanki leży jego zegarek....

Czy słyszysz jak cisza gra? Czasem siedzę w domu. Leżę na łóżku I wpatruję się w sufit, Bądź w okno. Jest kompletna cisza. Nie słychać żadnego szmeru… Wtedy tak naprawdę mam czas dla siebie. Mogę pomyśleć w ciszy, Zastanowić się nad...

...Cisza... Cisza... Potrzebna jest, wiesz? Nie wierzysz mi... A jest potrzebna, bo jak jest to można coś zrozumieć... Tak, w ciszy... Dokładnie... Dalej nie wierzysz... A słyszysz to bicie serc...? Nie... A jakby była cisza to byś usłyszał... Bo...

Brak tytułu Sobota Cisza. Czekam na film. Idę na film. Nieopisana radość. Niedziela 15:xx Chemia. Poprawy. Muzyka rozprasza uwagę, ale zachęca, by się jej poddać i rozmarzyć. Wyłączam komputer. Wiem, że zmarnuję resztę czasu. Cisza. 16:xx Leżę na...

odpoczynek... cisza... W szybkim biegu tego świata, narastające problemy, emocje, zmienne uczucia i odczucia, choroby mogą powodować u człowieka stany depresyjne... ...chandrę, wahania nastrojów a nawet agresję... Ludzie na tym świecie nie mają łatwo... Każdy...

Cisza i spokój  Panuje w G. W drugiej połowie lipca szorowałyśmy ściany, sprzątałyśmy pięterko, nocą na parterze owijałyśmy się jedną kołdrą na wersalce. Jo. grzeje jak kot, a dodatkowo prawdziwy kot Janis wskakiwał nam na stopy. Cisza. Kiedyś przed...

CISZA Do mojej samotni zakradla sie cisza po ciemnych katach sie skrada glaszcze moja glowe i tylko krew w zylach plynaca slysze Wloczega-ksiazyc , stanal na chwile wlepil twarz w szybe i przyglada sie mi bacznie ze srebrnych promieni siec...

bez tytułu Usiadł grzecznie na fotelu i wbił wzrok w podłogę. Przeraźliwa cisza wwiercała się w mózg. Pierwsze pytanie. Nic – dalej cisza. Monolog, ale nie jego, potem … cisza. Słowa cisną się na usta parzą, ale nie chcą opuścić królestwa...

Rozdział 16 "Zapomniany lud" …Wtedy na niebie zobaczyli pierwszy promień słońca przedzierający się przez mrok… Kaitlin przysłoniła oczy. Struga światła oślepiła ją jak gdyby spojrzała prosto w świecące południowe słońce. Poczuła potworne zmęczenie. Ledwo...

"Kiedy nastanie cisza" Kiedy nastanie cisza, wnet wymknę się zza księżyca wstającego, zakryję się skrzydłami, podzielę zdanie z gwiazdą daleką. Kiedy na stanie cisza, będę tam gdzie wcześniej mnie nie było, gałązką zieleni będę sunąć po Ziemi, ma dusza nie...

cisza.. Cisza... a w tej ciszy słyszę wiatrm słyszę liści szelest, słysze jak ktoś gdzieś w oddali wydaje ostatnie swe tchnienie. Cisza niczym poemat brzmi w mojej głowie, w ciszy tej każdy myśli o sobie. Tylko ja tak się w nią wsłuchuje i o Tobie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..215 216

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów