.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
granit ‹› korea ‹› przepraszam ‹› Data ‹› 2 Min ‹› big ‹› rok ‹› wiadomo ‹› moje fotki ‹› bart ‹› konie ‹› http ‹› girl ‹› baga ‹› trzy ‹› siostry ‹› jego dziewczyna ‹› sakura i sasuke ‹› johnny depp ‹› dla dziewczyny ‹› wiki ‹› kocham ‹› blog ‹› cisza ‹› Wojna ‹› szablony ‹› peni ‹› zielone oczy ‹› grupy ‹› muzyka ‹› opowiadania o Th ‹› Campbell ‹› poduszki ‹› jaka ‹› sakura i kakashi ‹› Igor ‹› Zarry ‹› kocham cie bo ‹› kocham ci ‹› male ‹› wszystkiego ‹› mieszne ‹› brazowe oczy ‹› USA ‹› nienawi ‹› lily i james ‹› image ‹› ciesz ‹› ino ‹› pozdrowienia ‹› jean michel jarre ‹› bo kocham ‹› jaka jestem ‹› wierszyki o ‹› edward ‹› dziewczyny ‹› jongtae ‹› chuj ‹› skin ‹› fajny blog ‹› OBRAZKI wF ‹› dzwonki ‹› gry ‹› stopy ‹› hej ‹› tom opowiadanie ‹› sasunaru ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› minato namikaze ‹› ect ‹› avki 100x100 ‹› wiersz o mioci ‹› czcionki ‹› zdj ‹› snape ‹› Dobranoc ‹› liber ‹› Suka ‹› dla dzieci ‹› Dawn ‹› ninjago ‹› ewafarna ‹› smutne ‹› rock ‹› boli mnie kręgosłup ‹› Gaara i ‹› opowiadanie ‹› phoebe ‹› drewno ‹› wiersze na nk ‹› zima ‹› olka ‹› k pop ‹› ubrania ‹› mj chopak ‹› lala ‹› albus ‹› oczy ‹› host ‹› linki ‹› dziewczyn ‹› nasza klasa pl ‹› super ‹› OBRAZKI w-F ‹› kocham cie ‹› policja ‹› sex pl ‹› zimno mi ‹› sport ‹› sakura ‹› tomasz hejankowski ‹› usta ‹› sama pisa ‹› czerwony ‹› test kl 6 ‹› rok po ‹› wiersze na nk mnie ‹› Tokio hotel op ‹› jaka jestem ‹› rozdzia ‹› OBRAZKI wF ‹› link ‹› dzie ‹› britney spears ‹› najlepsza ‹› us5 ‹› rob ‹› Journey ‹› pawe ‹› code ‹› zaj ‹› dlaczego kocham cie ‹› tom ‹› karen ‹› find ‹› buziaki ‹› wycieczka ‹› dziewczyna ‹› klaudia ‹› pick ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› zycie ‹› mokra ‹› miley ‹› wiersz o mi ‹› fotki ‹› mamo ‹› avatar ‹› sakura i jej po ‹› nasza klasa ‹› yuuki i zero ‹› zimno ‹› miley av SS ‹› klaudia p ‹› gaara ‹› key ‹› Ja i sylwia ‹› kamil ss ‹› pami ‹› monika o mnie ‹› tokio hotel ‹› fashion ‹› joanna ka ‹› nagie ‹› joanna krywczuk ‹› photo ‹› Pozna ‹› przytul mnie ‹› po pierwsze ‹› moda ‹› hannah montana ‹› istnieje ‹› drab ‹› wyznanie ‹› kubu ‹› najlepsze ‹› o Hinata ‹› dla przyjaci ‹› kochaj ‹› wiersze o mnie ‹› autumn ‹› Lady ‹› dorota ‹› xhtml ‹› amanda ‹› przyjazn ‹› klasa 4 ‹› komplementy ‹› klacz ‹› STANA ‹› bill ‹› doda ‹› STRASZNE ‹› Gaara i Matsuri ‹› wiersze ‹› shikaino ‹› ania z avonlea ‹› strasznie ‹› szkoa ‹› love

Wyszukaj na blogach

Chlopaki... [odp] Jak napisalam wczesniej pisze o komentarzach : "Wkurza mnie to,że faceci wiedzą że popełnili błąd ale nie potrafią się przyznać!" .Na ten temat ze swoich doswiadczen nie moge tak duzo powiedzec ja o problemach kogos innego.Rzeczywiscie chlopaki...

Odchudzanie... Slodycze... Szkola... Chlopaki... Odchudzanie ... kazda dziewczyna kiedys to przejdzie. Moja kolej nadeszła teraz. Postanowiłam sie odchudzic. Kiedyś byłam jedną z szczupłych dziewczyn i ważyłam tak około 45 kg teraz waże 51.3 kg. Waga jest okey bo jest prawidłowa wg. BMI ale mi...

Zniedbalam bloga sorrka Elo ziomy zaniedbalam troche bloga ale nie troche tylko bardzo sorrka za to..;] Juz sie to nie powtorzy ale teraz to bedzie dluga notka :] wiele do opowiedzenia na poczatku wakacji bylam na obozie pilkarskim poznalam fajnych chlopakow ale...

Poczatek przygody skonczyło się na tym, że zostałam na noc u nAt. Kiedy się obudziłam nie było nikogo w pokoju. Troche sie przerazilam bo nie wiedziałam gdzie jestem, ale szybko doszlam do siebie. Otworzyłam drzwi i niepewnie rozglądnęłam się dookoła....

Tłumaczenie VIVA LIVE i... ... różne inne:)Postanowiłam nie pisać notek codziennie,bo były by krótkie.To chyba oczywiste,że nie bedzie co chwila nowych newsów,wieści...Dobra nie chce mi się dłużej przeciągać...Aha i jeszcze prośba do tych którzy czytają tą notkę:Jestem w...

Rozdzial 10 ...Asie. -Aaa... Widze, ze tutaj jest sekretny romans... Klaudia blyskawicznie sie od niego oderwala i zaczela sie tlumaczyc -Egh, Aska przestan, Chris i ja nie umielismy zasnac i sie tylko przytulilam, bo... eee... aa...eee... bo mi bylo...

Opko number 3 Wstal juz Bill a potem Tom a my jeszcze z Darią spalysmy! -Tom i co my teraz naszym dziewczyna powiemy? -Niewiem jestem strzasznie wkutrwiony na naszego menagera! -Daria juz wstala -Czesc koffanie! -A nic niewyspalam sie troche! -Kochanie...

=RadOcHa= Siemka!! DziSiaj był super dzionek. rano poSzlam do budy na 8:15 ale chlopaki mieli sami WŻR i nie moglam isc na ta lekcje. Ktos mnie straSznie uSzczeSliwil ale niewazne kto (Ania i Magda wiedza). Nie zqapomne tego do konca zycia!! Bylam taka...

odcinek 17 Tymczasem w samochodzie numer 2 tez odbywaly sie rozmowy na ten sam temat co u nas -Powiemy krotko tak jak facet facetowi nie zabraniamy wam Sexu bo bez tego zycia nie ma ale musimy wam powiedziec no moze przypomniec ze to sa nasze corki i nie...

Amsterdam zdobyty Chlopaki z Th tym razem pozwiedzali stolice Holandii. Ale niemieli za wiele czasu na relaks. Zreszta, niemusieli, bo pare dni przed wyjazdem do Amsterdamu spedzili kilka dni w Hiszpanii.Opaleni i wypoczeci przybyli do ...

Notka żeby było wiadomo jestem Chłopakiem Który jest fanatykiem TH no więc nowa notka Więc Moje Opko więc nie śmiejcie się te Pedalskie Chwile to wymyśliła moja koleżanka Opko -o 7:00 Obudziłem się żeby iść do Szkoły a patrze i widze...

Tłumaczenia VIVA LIVE itd. Tłumaczenie Viva Live 23.02.07 Gulckan:...[...] czekamy tylko na Bill'a, Tom'a, Gustav'a i Georg'a, aaa sa juz tutaj.. Hallo, co tam u was? (kieruje mikrofon w strone Tokio Hotel -wyrobionego z kartonu).. Tak, bardzo dobrze, cieszymy sie...

8. Nawet nie wiedziala jak wygladaja... Siemx... Postanowilam pisac w 3 osobie. Czemu? Zeby moc blizej opisywac wszystkich... *************************** Bill wlepil slepia w Lur, ktora w duchu przeklinala siebie za to, ze nie ugryzla sie w jezyk. -Co jest grane?- Tom...

ROZDZIAŁ II " CO PRZYNIESIE DZIEN" W drzwiach satli US5 drzacym głosem zawołała: -DZIEWCZYNY!! - CO JEST DO CHOLERY ZNOWU TEN PALANT? -wrzasneła Nelka - nie.. kto inny gdy dziewczyny podeszly staneły jak wryte... chlopacy tak stali i sie usmiechali... nagle justyna wypaliła...

003 . Obyś sie utopił -A wiec Tsunade gdzie mamy dom . ?-zapytały się Sakura i Hinata -Macie dom blisko Icharaku Ramen-odpowiedziała 5-iąta na pytanie -Juchu . !!!!!!-krzyczał Naruto Tsunade do ucha (bo już Sasek i Naruciak zeszli ) Tsunade złapała Naruto za...

adopcja nr.2 Widze,że  nie chcecie adoptować może dollsy wam sie nie podobają a więc dodam 2adopcje ale z 1 sa jeszcze troche candy::::::   imie:aisja nazwisko:pink wiek:15lat kasa:1234# zainteresowania:moda,sport,chlopaki stan:do...

Wstęp:P Nazywam się Malody Parker... w tym roku ide na czwarty rok nauki w Durmstrangu, mam brata w moim wieku (Alana), trzech przyjaciół (Mike, David i Tom), dwie przecudowne przyjaciółki (Emily (Emi) i Amelia (Lia)). Razem z dziewczynami tworzymy...

Krótki wstępik Mój kolejny blog z opem:D Chyba już piąty... W tym opku będę pisac zmyśloną - podkreślam- ZMYŚLONĄ historię o mnie, o TH i jeszcze o kilku osobach, które pojawią się w trakcie pisania:) Mam do Was proźbę: kokentujcie ile...

Wywiadzik z Yam z Tokio Hotel co sądzą o Blog27i focie Witam wiernych fanów Tokio Hotel.Na poczateczek chcialabym dodac wywiadzik z YAM,z chlopakami z Tokio Hotel.Yam rozmawia z chlopakami o paskudach z Blog27.Czytajcie i komentujcie.Oczwiscie ta notka nie zakonczy sie tylko na wywiadze.Dodam pare...

1 Cześć Super Opowiadanika Siedzielismy u mnie w domu, a dokladnie ja, Jude, Kinia oraz Madzia. Było już dość pózno - 21:30. Słuchaliśmy płyty Tokio Hotel. Własnie leciała piosenka "schrei". Ja zaczełam tańczyć i spierwać refren. Kinia ogladala moje ksiazki miedzy innymi...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów