.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
yuuki ‹› przytul mocno ‹› kamil ss ‹› strasznie ‹› samotność boli ‹› emo ‹› avatary ‹› minho ‹› ZDJECIA ‹› monika o mnie ‹› blog ‹› naruto i ino ‹› amanda ‹› zorza ‹› piersi ‹› zmierzchu ‹› azjata ‹› ryba ‹› gwiazdy ‹› yuuki i zero ‹› Toksyczne zabawki ‹› 27 urodziny ‹› dowcipy ‹› Jego ptaszek ‹› z pytaniami ‹› sex ‹› TOLa ‹› zajęcie ‹› tokio hotel ‹› gaara ‹› sami ‹› http ‹› najlepsza ‹› kobieta ‹› anna ‹› magia ‹› sobota ‹› kumpela ‹› dzie ‹› nastolatka ‹› ubrania ‹› usta ‹› doda ‹› mama ‹› dla przyjaci ‹› gry ‹› wszystkiego ‹› mieszne ‹› o jesieni ‹› oczy ‹› szatan ‹› moda ‹› tapety- ‹› opisy na gg ‹› register ‹› wychowanie ‹› zimno ‹› Ewa ‹› pomidory ‹› suk ‹› klasa ‹› 2 Min ‹› yaoi ‹› zima ‹› obrazki z ‹› w-f wiersz ‹› obrazki ‹› nasza klasa 6b ‹› rihanna ‹› link ‹› Okumu ‹› Polska ‹› pamitnik ‹› historie na nk z hp ‹› tapety ‹› marcin ‹› gerard way ‹› buziaki ‹› love ‹› zdrowie ‹› black ‹› na dobranoc ‹› imiona ‹› cisza ‹› no perfect ‹› muzyka ‹› tokio ‹› urodziny ‹› opowiadanie ‹› key ‹› fotki ‹› jaka jestem ‹› ola ‹› ciekawe ‹› obrazki na NK hannah montana ‹› historie na nk ‹› byakuya ‹› dragon ‹› naruto ‹› nejiten ‹› WITAM ‹› wampir ‹› po pierwsze ‹› dzien ‹› Tokio hotel op ‹› dorota ‹› naruto 39 ‹› orlando ‹› tymczasowy ‹› rozdzia ‹› flowers ‹› cieszę się ‹› linki ‹› przedszkole 22 ‹› kocham ‹› jonghyn ‹› trampki ‹› nauka ‹› dla dzieci ‹› przepisy ‹› zakopane ‹› poradnik ‹› kocham cie ‹› kocham cie bo ‹› jaka ‹› 4 klasa ‹› opisy na ‹› kluby ‹› chuj ‹› USA ‹› rok ‹› britney ‹› zaj ‹› przepraszam ‹› avki na gg ‹› dla dziewczyny ‹› sebastian ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› Justyna ‹› hotel ‹› samotnosc ‹› pawe ‹› szkoa ‹› image ‹› fajny ‹› myli ‹› hannah montana ‹› kinia moje ‹› nasza klasa pl ‹› joe ‹› sama pisa ‹› fashion ‹› Pozna ‹› kochaj ‹› test ‹› dziewczyn ‹› grupy ‹› michael jackson ‹› obrazki na NK ‹› tom ‹› g- dragon ‹› michael ‹› w-f wiersz ‹› sex pl ‹› Jeba ‹› wiktoria ‹› dlaczego kocham cie ‹› pozycjonowanie ‹› k pop ‹› scrubs ‹› wiktor ‹› wiersze z ‹› g dragon ‹› roy x ed ‹› psy ‹› wrzuta ‹› dziewczyny ‹› kochaj mnie ‹› wierszyki na nk ‹› wstA ‹› o człowieku ‹› wiersze na nk o sobie ‹› przyja ‹› wikusia ‹› chad ‹› nowa ‹› Manchester ‹› us5 ‹› aneta ‹› my chemical romance ‹› peni ‹› tajemnice ‹› miszkur ‹› szablony ‹› przyjaciele ‹› sex ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze na nk o mnie ‹› sweet ‹› lato

Wyszukaj na blogach

Dobranoc. Buziaki Miły dzień jeszcze milszy wieczór a ja ciągle coraz głębiej i głębiej brnę tam gdzie nie trzeba. Zamiast wycofywać się delikatnie, powoli. Dawać odczuć że to co się dzieje jest fałszem, że nie warto ze mną ... Ja niestety idę coraz dalej, daję...

Ale jazda... ... Ale wczoraj jazda była ... Wiesz Misiu o cio chodzi... hihi... Wiesz dzieki za wczorajszy dzienek... nio i zapewne za dzisiejszą poetórke... Bardzo Cieszę się że Ciebie poznałem, liczę ze to tak szybko sie nie skonczy jak zaczeło... Buziaki...

opowiesc wysiedlismy z samolotu razem z Julcia czekalam na Leviego.. och juz jest stuardesa przyprowadzila go... Wiola i tom juz czekali na nsa,przywitalam sie z nimi, Tom zajol sie walizkami... Dowiedzialam sie ze Conrado kupil dom w...

Dłuuugooooo Poteeemmmmm ... Ojjj Troszku Zaniedbałam Blogasa .. bo troszku juz czasu niepisałam .. ale sami rozumiecie ... sa wakacje .. i jakos i mi sie nie chcialao i zbytnio czasu nie mialam. Ale Postaram sie nadrobic braki. hyh jak zawsze to bywa wakacje minely szybko...

Środa 1.11.2006r. 23:24 J/* - :( dobrze..połóż się spać.. najważniejsze, że jesteś wyśpij się Słońce.. dobranoc Kocham Cię 23:18 D/* - Nie kochanie ledwie widze porozmawiamy jutro 23:04 J/* - Nie śpię.. mówiłam Ci, że nie położę sie spać aż nie wrócisz.....

Część odzyskanych notek... Mój świat to tylko Ty:) :* > 23 sierpnia 2007 17:15 Siła mojej miłości do Ciebie Jest tak wielka, że nie tylko Zajmuje całe me serce, Ale i rozrywa je Ja jednak Kocham ten ból Jest on tak rozkosznie słodki, Że prawie...

Hilary Dostała Mercedesa :D:D Donosiliśmy niedawno, że Hilary Duff jest piratem drogowym. Wkrótce wokalistka obchodzi urodziny i z tej okazji Mike Comrie, chłopak gwiazdy zrobił jej niezły prezent. Kupił jej kodeks drogowy? Zapewne by się bardzo przydał, ale nie. Podarował...

One in a million i foty cariby Hejka ! Dzisiaj dam fotki Cariby serialowej Rikki i tekst piosenki angielki i polski Miley Cyrus One in a million TŁUMACZENIE: Jeden na milion Jak tu dotarłam? Obróciłam się wokół i ty tu byłeś Nie pomyślałam dwukrotnie czy...

opowiadanie nr13 Slub mial sie odbyc za tydzien,oczywiscie wiola sprowadzila do niemiec swoja liczna rodzinke.... Zaprosilam Billa na kawe,przyszedl na drugi dzien rozmawialismy bardzo dlugo..... Bill jest wspanialy... Wyzanl mi,ze gdy mnie zobaczyl od...

opko nr 14 specjalnie na zyczenie emili klautiz Ta czesc opka jest dedykowana dla ciebie!!!! buziaki :* :* :* ... Kumpelki dobrze sobie radza, dominisia ma sklep wrzywny razem z pati, ola jest weterynarzem przyjechalaze swojim...

opowiesc nr 16 ...podal mi kwiaty (1 bukiet-czerwonych roz--))) ,ustawilam je w wazonie,weszlismy do kuchni i przywital sie z rodzicami, po czym chwycil mnie za reke , powiedzial: -Czy moglbym panstwa prosic, o reke panstwa corki,kocham ja. Wreczyl mamie...

Heh grzana:D Po pierwsze chciałam zwrócić uwagę na ostatni wpis do mojej "księgi ziomków"... O ile nikt nie jest tak dowcipny i nie robi sobie ze mnie grzany (w co wątpię) to mógłby się ujawnić z nazwiska albo przynajmniej z ksywki:P Bo nie jestem...

08.07.06 :) - Sobota hejo :) kończy się sobotka :) minęła całkiem fajnie choć miałam chwilkę załamki ale przeszło :) i już jest wszystko ok :) moja Ewcia dalej chorutka :( ja byłam dzisiaj na Czosze :) pochlapałam się troszkę, powygłupiałam :) było SUPER ! ;D jutro...

Szkoda na ten temat gadac!! zamieszcze tu teraz wszystko co sie wydazylo na przelomie kilku ostatnich dni!! 03.08.2006r. To co jest napisane ponizej juz nie obowiazuje ale i tak narazie nikogo nie szukam bo nie wiem czy to ma jaki kolwiek sens poniewaz, a z reszta to...

26.08.06 :) - Sobota elom ludziska :) wczoraj prawie w nocy wróciłam do domq ;) nie mam ochoty opisywać Wam co tam się działo bo 2 tygodnie to zadużo i bym Was zanudziła ;) jedno co stamtąd pamiętam to tyle że BYŁO SUPER !! ;) najważniejesze wydarzenia może kiedyś...

No..... ....ładnie się spisujecie z tymi komami :) Dziś daję szybko, bo muszę wkuć na niemca 20 słówek, odmianę i umieć czytać taki tekścik, no i jeszcze go opisać....Szkoła jest do bani.... Rozdział XXVII Mama kiedy tylko przyszła, odrazu wpadła mi do...

(-: ----------------- FAJNIE JEST ----------------------- :-) Fajnie jest :) W szkole mi nie idzie bo mi sie uczyć nie chce i łapie złe oceny ale mimo to fajnie jest :) Wkurzam sie na Kube bo mam go już dośc bo jest upierdliwy ale fajnie jest :-) Babcia z dziadkiem mi działają na nerwy ale mam to w dupie i...

:)))) W taki dzień, przy takiej pogodzie i z takim słoneczkiem chce się zyc!!! A co tam wczorajsze smutki! A z resztą...hmm-jakie smutki:) pozytywnie naładowana odliczam do zbliżającego sie weekendu (ech- szkoda że to jeszcze tak dlugo) i do wyjazdu w...

Grrr ..;/ N!e NawidZe tAK[i]ego CzegOś ;/ Siema wszystkim ;p;D Tak zaczen Od KoMeNtAZRy ;/.. ktore mIlam JuZ JeDnEgo eYkSoWłAM Bo BYl ChASMi ;p JeSli jUż Djecie kOmEnTarZE To poDJcIe SwOJ niCK luB bLOgA ..A niE NiC nIe POdAJECIE tO z WAsZeJ stROny jEst hAMski ;/;/ .. grr ;/ NiE lUbIE...

Nudy :( Od kilku tygodni moje życie jes jedną wielką monotonią. Nic się w im nie dzieje! A mi sie nic nie chce! Z chęcią odmieniła bym sobie życie tylko nie wiem jak ;-/ Jak ktoś by miał jakiś pomysł niech pisze w komęterzu ;p A na pewno spróbuję....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..64 65

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów