.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
oczy ‹› obrazy na nk ‹› sprawdzian ‹› Hilton ‹› tokio hotel ‹› gwiazdy ‹› michael ‹› nagie ‹› Ashley ‹› wiersz o mi ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Sylwia ‹› photo ‹› gry komputerowe ‹› ciuchy ‹› pracuje ‹› 2 Min ‹› http ‹› dlaczego kocham cie ‹› kocham ‹› rozdzia ‹› wakacje ‹› warning ‹› us5 ‹› monika ‹› Song ‹› przyjaciele ‹› key ‹› moja muzyka ‹› strasznie ‹› mj chopak ‹› kumpela ‹› duchy ‹› Ichigo x ‹› mama ‹› zielone ‹› blog ‹› OBRAZKI w-F ‹› nauka ‹› hotel 54 ‹› darmowe ‹› rok po ‹› nastolatki ‹› Data ‹› kot ‹› fashion ‹› zycie ‹› wiki ‹› Jaja ‹› obrazki na NK ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› h2o ‹› moje fotki ‹› trzy pokoje ‹› OBRAZKI w-F ‹› in the blood ‹› cisza jest moja ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› wiersze na nk o sobie ‹› site ‹› lili ‹› usta ‹› magia ‹› istnieje ‹› kocham cie ‹› lublin ‹› humor ‹› final ‹› edward ‹› serduszka ‹› moda ‹› wiara ‹› sakura ‹› nevada ‹› no perfect ‹› koty ‹› szkoa ‹› opowiadania ‹› sasori i ‹› sakura sasuke ‹› polityka ‹› 3 klasa ‹› Madonna ‹› nieporozumienie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› Władca pierścieni ‹› ciesz ‹› 3klasa ‹› Dawn ‹› hp yaoi ‹› skin ‹› gry ‹› najlepsze ‹› myli ‹› lato ‹› peni ‹› Leo ‹› test ‹› kocham ci ‹› 2005 ‹› drab ‹› pami ‹› sama pisa ‹› nastolatka ‹› skup ‹› black ‹› Miley Cyrus ‹› jaka jestem ‹› kotki s ‹› czytanie ‹› g dragon ‹› dla dzieci ‹› po pierwsze ‹› Polska ‹› szablony ‹› fotki ‹› sukces ‹› ciekawe ‹› wszystkiego ‹› wstA ‹› Adam ‹› Thin line ‹› na bujaczce ‹› ontea ‹› jaka jestem ‹› samotno ‹› cisza g ‹› zimno mi ‹› 27 urodziny ‹› Green ‹› blogasek ‹› prace ‹› legendy ‹› historyjki na nk ‹› one piece ‹› miley ‹› trzy ‹› dla przyjaci ‹› uroda ‹› seks ‹› mamo ‹› tajemnice ‹› dentysta ‹› po rozwodzie z ‹› urodziny ‹› love ‹› pytania ‹› witch ‹› nasza klasa pl ‹› muzyka ‹› sophie ‹› sexy ‹› rok ‹› sami ‹› jego dziewczyna ‹› Hinata ‹› po rozwodzie ‹› komplementy ‹› Dobranoc ‹› rob ‹› OBRAZKI wF ‹› historie na nk ‹› avatar ‹› historie na nk z hp ‹› pro ‹› find ‹› tokio ‹› prof ‹› dzie dobry na nk ‹› dziewczyny ‹› kocham cie bo ‹› Gaara i ja ‹› nowa ‹› kalendarze ‹› dla dziewczyny ‹› mlode ‹› star ‹› maine ‹› edward elric ‹› w-f wierszyk ‹› kobieta ‹› szczupak ‹› zaloz bloga ‹› recenzja ‹› doda ‹› hej ‹› szablon ‹› historie ‹› hinata ‹› psy ‹› opowiadanie o ‹› kupa ‹› piersi ‹› siostry ‹› cycki ‹› najlepsza ‹› wierszyki na nk ‹› wolny ‹› moje wiersze

Wyszukaj na blogach

Rozdział XIX NO I JAK CHCECIE TO POTRAFICIE AZ 11 KOMCI:) DZIEKI WAM BARDZO,TAK TRZYMAC DALEJ A BEDE NEW NOCI:) NO DOBRA NIE ZANUDZAM,OTO KOLEJNA NOCIA:) Wsiedli do samochodu.Kirsten siedziala z tyłu.Mogla sie wygodnie rozłozyc. -Kotku zapnij...

Całus :* no siemanko :D czas wkońcu tutaj napisać :P no to co? zabieramy się za robotę :P uprzedzam tu będą opowiadania dziwnej treści ;) ważne żeby moja psiapsióla wiedziała i ja o cho kaman ;]     no więc zacząć wypadałoby by opowiedzieć...

Konferenzmöbel Zaszeregowanie systemu do kompetencji stworzeń zabudowy kuchenne  http://jfm-furniture.pl/meble-kuchenne akceptuj wapniaków czyli flor sypie się istnień powołaniem nietrudnym natomiast liberalnym przy współczesnym miriady czasu. Absolutnie ...

Od 1-do Y :P 1-10 1337 - Leet, z ang. fon. Elite - Elita/elitarny 224 – Today, Tomorrow, Forever – Dziś, jutro, na zawsze 2B||!2B – To Be Or Not To Be – Być albo nie być 2L8 - Too Late - Za późno 2U2 – To You Too –...

Poniedziałek 30.10.2006r. 20:10 J/* - Buziak Słońce:* pracuję już...teraz jestem sama...wiesz co bym chciała? Chciałabym przez chwilę chociaż Cię usłyszeć...przez minutkę...chciałabym zadzwonić i chciałabym, żebyś odebrał telefon...potrzebuję tego Kotek...zrobisz to dla...

DLA MOICH PIPEK!!! :*:*:*:*                                     Przyjaciele, to ludzie którzy nas...

nareście (seba) Nareszcie poczuć twój słodki smak, ofiaruj mi swoje usta... Zdawały się mówić jej oczy... Poczułem to od samego początku, kiedy tylko zobaczyłem ją idącą w moim kierunku... Mały buziak na dzień dobry. Potem szybkim krokiem spacer na upragnionego...

News_Komentarz   Pytania do Anahi w radiu 40 Principales! - Cześć Anahi! Masz już zamknięte lub potwierdzone daty prawdopodobnej trasy do Hiszpanii? Czy możesz nam powiedzieć, już o jakimś koncercie? Buziak i gratuluję Twojej ostatniej płytyWczoraj...

Zakoczenie roku szkolnego Cześć Ziomale!! u mnie CooL zakonczenie roku było eXtra!! Poszłam do szkoły na schodach stał Adrian Ewelina Damian oczywiście z mojej klasy czekali na mnie, razem poszliśmy do klasy. Zdażył się cud ktoś umył nam tablice była taka czysta ze aż...

Wtorek 31.10.2006r. 23:59 D/* - Nie zrobisz nic a teraz idź spać 23:55 J/* - Spotkamy sie po drugiej stronie..tam już nikt nas nie rozdzieli i na zawsze będziemy razem.. nie możemy być tu to będziemy tam.. ale będziemy.. obiecuję 23:50 D/* - Nic nie zrobisz !!...

rozdiał III Gdy weszłam do pokoju zobaczyłam ogromne łożko z niepiesko-zieloną pościelą na śnianach znajdowało się chyba z 15 obrazów.Ściany były niebieskie,meble były koloru czarnego a na nich zdjęcia i autografy chlopaków z Tokio Hotel.I to mi najbardziej...

Rozdział VI Po 15 min.byłam juz gotowa.Zeszłam na doł mama siedziala w kuchni przy stole i piła kawe. -Czemu tak na mnie patrzysz?-zapytałam. -Kirsten czy to ten sam Tom który ci sie podoba?-zapytała mama. -Tak i on dobrze o tym wie,teraz do mnie dotarło...

Rozdział VIII Gdy weszłam do domu rzuciłam krótkie"Cześć,już jestem",skierowalam się w strone chodówprowadzących do mojego pokoju.Nagle usłyszałam głos mamy: -Kirsten pozwól na chwilke-powiedziała mama. -Ale po co??-zapytałam. -No na chwile,chce ci kogoś...

troszke jak pisze do mnie mój kotek moj przyjaciel pisze tak Witaj perelko w ten piekny dzien-buziaczek slodziutki.Dlugo siedzisz a potem rano spisz..haaaaaaaaaaaa oooooooooooooooooooooooooooooooo haaaaaaaaaaaaaaaa ide zjesc kolacje Witajjjjjjjjjjjjj buziakk slodki ania...

ROzdział 19 " nowa gitarzystka" Rano dziewczyny były obudzone przez chłopakow. -hejka dziewki! - krzyknoł Izzy na cały ich dom -IZZY CZYM RYJ! - wrzasneła Natalia -ohh.. jak ta twoja laska sie miło odzywa -no.. e... tak wyszło -A W OGOLE TO SKAD TY SIE TU WZIOŁES...

40. Taking her clothes off - Ale wczoraj daliście – ekscytował się Brendon – Normalnie to była niesamowita gra! Dobrzy z was aktorzy. - Dzięki – mruknęłam tylko nie patrząc nawet na Spencera. - Wszyscy wam uwierzyli! - Nawet ja – powiedział Ryan...

wszystko razem przetrwamy Wystarczy jedno słowo, Aby szczęśliwym być, Wystarczy jeden Uśmiech, Wystarczy jeden dotyk, By serce z sercem spleść, Wystarczy MIŁOŚCI droga, By życiu nadać sens....

Nocia Foteczki i nie tylko walentynkowe wierszyki Hejka Jak wiecie zbliżają się - Walentynki 14 lutego :):) OoO to już niedługo :) Na moje nie szczęście akurat moja klasa przygotowuje , kiermasz z kartkami walentynkowymi. I będziemy je rozprowadzać po całej szkole :) No i jutro , mówie...

Hello!! Heja! Na początku pozdrowienia dla mojej najlepszej kumpeli - Paulinki;** i dziewczyn, które komentują mój blog :) A teraz opis nieco nietypowej sprawy, a mianowicie dwie historie ;)Szok! Dowiedziałam się, że ma nie być mojej ulubionej pizzy w...

Tadaammm... Witajcie dziewczynki:) Od pewnego czasu zastanawiałam się czy założyć pamiętnik o mnie i Sylwku...owszem pisałam troszkę o tym moim mężczyżnie ale raczej był to mój taki mały indywidualny świat,gdzie pisałam co mi się podoba itp.itd. Po szablonie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów