.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
klucznik ‹› http ‹› wstA ‹› lol ‹› po pierwsze ‹› girl ‹› wierszyki na nk ‹› male ‹› gry ‹› serduszka ‹› Sasuke and Sakura ‹› najlepsze ‹› doda ‹› no perfect ‹› aktywne ‹› Data ‹› sport ‹› one shota ‹› temari i shikamaru ‹› przepraszam ‹› image ‹› JongKey ‹› istnieje ‹› camp ‹› zakopane ‹› znaki ‹› super ‹› imvu ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ubezpieczenia ‹› trzy ‹› find ‹› dziewczyna ‹› wakacje ‹› czy mnie kochasz ‹› fairy tail ‹› pytania ‹› Lady Gaga ‹› Pozna ‹› Kakashi ‹› wierszyk o w-f ie ‹› hotel 54 ‹› hyu ‹› cinema ‹› Miley Cyrus ‹› ciesz ‹› Jego ptaszek ‹› emo ‹› myli ‹› Majcia ‹› justin timberlake ‹› zimno ‹› zdrowia ‹› dziwke ‹› kocham ‹› dzień wszystkich świetych ‹› Deidara ‹› MIOCI ‹› wiadomo ‹› avatary na nk ‹› albus ‹› klasa 4 ‹› sama pisa ‹› pro ‹› poduszki ‹› rock ‹› my chemical romance ‹› dziewczyny ‹› test dla klasy 4 ‹› olka ‹› wszystkiego ‹› zaj ‹› ubrania ‹› wiersz o mi ‹› przyjaciele ‹› opisy na ‹› rozdzia ‹› key ‹› dziewczyn ‹› pick ‹› kwiatek ‹› zielona góra ‹› blog ‹› peni ‹› brodka ‹› test przyroda kl 4 ‹› cicho ‹› sue ‹› Chase ‹› rosalie ‹› trzy pokoje ‹› klaudia p ‹› gitara ‹› Dobranoc ‹› nasza klasa pl ‹› puchatek ‹› dzie ‹› kocham ci ‹› signup ‹› justin bieber pl ‹› dla dziewczyny ‹› cycki ‹› przyja ‹› emma ‹› granit ‹› zima ‹› zajebisty ‹› WEEKEND ‹› konie ‹› Song ‹› psy ‹› pawe ‹› naruSasu ‹› cureczka ‹› pain ‹› jojo ‹› black ‹› love ‹› wiktor ‹› wiki ‹› JR REN ‹› ash ‹› wiersze na nk o sobie ‹› jaka ‹› pami ‹› urodzinowe ‹› g dragon ‹› fashion ‹› z pytaniami ‹› ciekawe ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› Journey ‹› jaka jestem ‹› registration ‹› pozdrowienia ‹› usta ‹› STANA ‹› kocham cie bo ‹› sukces ‹› OBRAZKI w-F ‹› hej ‹› fajny ‹› lily ‹› justin bimber ‹› wiersze z ‹› jezus ‹› Hilton paris ‹› monia ‹› smutna ‹› o życiu ‹› Gaara i ja ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› tokyo ‹› moje fotki ‹› zdrowie ‹› bo kocham ‹› kamil ‹› zdiecia ‹› Green day ‹› shakira ‹› bleach ‹› cytaty ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› my diary ‹› niepewna ‹› moja muzyka ‹› naruto i sakura ‹› kiba ‹› maine coon ‹› alucard ‹› megaman ‹› wczasy ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› kocham cie ‹› przyroda ‹› konferencje ‹› Winry i Ed ‹› szablon ‹› filmy ‹› rok ‹› historie na nk ‹› opowiadania o Th ‹› britney ‹› Polska ‹› milosc ‹› kot ‹› rok po ‹› nasza klasa ‹› przyrody ‹› jaka jestem ‹› opowie ‹› Neji i ja ‹› hejka

Wyszukaj na blogach

buuu!!! Buuu ferie ferie i po feriach !!! http://bloguj1.land.ru/znaczki/111.gif buu ja nie cie do szkoly ale jutro dostane wielkich torsji hehe http://bloguj1.land.ru/znaczki/079.gif bo mnie ta ******* od polaka wkurwia !!! a do tego od poniedzialku juz...

buuu Czuję się samotna. Maciej jest a tak jakby Go nie było. Buuu :(

buuu... buuu... tak sie ze mna witasz, a potem dajesz mi buzi i tak chyba juz bedzie jestem szczesliwa bo jestem z Toba

Jonas mial wypadek!!!!!!!Moj przyjaciel!!!!!Wracaj do nas!!!!!! Mam wiadomosc... Iz nas Jonas gdy byl na lodowisku.... Ojjjj.... buuu Ktos mu lyzwa po kolanie przejechal!!!!!! buuu wrr żal sceptyczny buuu Boze biedny Jonas.... Karolinka mi powiedziala ze nie plakal(dzielny chlopak buuu ) tylko...

2. Krótkie opko o szmatach 27: Z pamiętnika Tolki: Niedziela Niech to szlak! Dzisiaj jest niedziela, więc burdel kurwa nieczynny. Buu... A ja tak chciałam się z kimś poruchać... Powiem mamusi! Buu! Może mój braciak nie ma planów na wieczór....

prosby silalala :P:P no to dzis chcialam papisac o tym jak to ja sie musze o wszytko JEGO prosic P hehe bo owy ON wymyslil sozbie ze mam ladnie prosic o to i o tamto P hehe nie wiem moze kazdy facet tak ma ale mi sie wydawalo to coanjmniej dziwne ... hehe =D no ale...

CooŚ ;))                                                               Nie wszystko musi być...

Siakaś taka szczęśliwa :D Może tak na wstępie powinnam przeprosić za ten ooogrooomnyyy zastój, ale to była siła wyższa (czyt. leń) ]:-> Tak, wiem… okropna jestem :D Wy tu zaglądacie, oczekujecie jakiś news’ów, a tu lipa ciągle stara notka na pierwszy miejscu...

71. Deidara Byłam dziś z Chelsea na mieście. Naturalnie kupiłyśmy lody (trzy gałki). Potem Empik. Oczywiście jakieś pierdoły typu "Locke Superczłowiek" (jak patrzę na okładkę tego komiksu, to mi Yami staje przed oczami) były. Ale zeby była druga częśc Hack,...

aby pogoda się zjebałłłaa ... ...bo ja siedzę w domu a inni się wygrzewają na słoneczku :( buuu a samej nie pójdę bo zmulasto tak hehe może z misiakiem dzisiaj pojadę nad wodę ):) bądź pójdziemy ze znajomymi do knajpy :) a tak wogóle to wkurza mnie taka pogoda, na oncecie...

umęczon hehehe maaaaj gat ale jestem zmęczona...buuu ledwo weszłam na chate i już tu siedzę... jestem piekielnie wykończona ale w sumie bardzo zadowolona :) całą "naszą wycieczkę" do Berlina czekałam aż wrócim do Polaaand i wreściem polecem do Gelryjiii...no...

:P: blaaaah ale dni są teraz zmulaste.. nic ciekawego się nie dzieje ;/;/ wczoraj wyszłam z kumpelami na piwko, jak zawsze brechty i wogóle można sobie było pogadać, nie ma to jak z dziołchami na facetów najeżdżać hehe wypiłam jedno i mnie troszkę...

A ja zdałam sobie sprawe..... No właśnie, z najgorszej rzeczy w moim życiu :( Nadal Go Kocham i nic na to nie poradzę...Czy to coś złego że nie potrafię o nim zapomnieć mimo to co sie wydarzyło ;( To nie moja wina....tak bardzo chciałabym zapomnieć...ale sie nie da....Co...

15 lutego Dawno nie pisałam... A dzisiaj umieram z bólu brzucha. Miałam się dziś spotkać z Łukaszem, ale z powodu mojego złego samopoczucia nie mam ochoty wyłazić gdziekolwiek, jeszcze żeby to był Książe na białym rumaku xD to bym jakoś poszła, ale on? Nie...

Świat rozpada się bez Ciebie. . Hey pipole. .Dziś jak wszyscy wiedzą jest sobota. .Dla mnie dzień najokropniejszy. . Ym wstałam dziś o 11. I siedziałam do 14 sama w domu. . Miałam wtedy sprzątać ,ale tak usiadłam i siedziałam nic nie robiąc do 14. Porażka. Oczywiście dostało mi...

Siema Witam was!!!   jak widać bendzie to blog o Jojo Imieona:Joanna Noelle Nazwisko:Levesque Data urodzenia:20grudnia 1990 Znak  zodiaku:strzelec Miejsce urodzenia:Foxboro Miejsce...

udany dzień Hejka wszystkim!  Jak tam?? Dziś jest super dzień. Nie ma szkoły!!!  Bo  szóstoklasiści piszą test na zakończenie podstawówki.  Wśród nich jest mój brat!!!   Oby napisał na dużą ilość...

Kody do the sims 2 W tej notce postanowilem dać parę kodów 1. Kaching - dostajesz 1000 simoleonów $2. Motherlode - 50000 simolenów $  3. Aging on - aktywuje starzenie się4. Aging off - wyłącza starzenie się  5. help - widzisz listę kodów z gry...

Tydzien to jak rok w zyciu dziecka Zuzolek ma skonczone 4 miesiace a ja patrze na nia i mysle jak bardzo sie zmienila jak wiele juz potrafi... Pomyslec ze niedawno ja urodzilam, byla wtedy taka krucha, bezbronna. Balam sie ja brac na rece bojac sie ze skrzywdze ta kruszynke. Jej...

:( Buuu a kara znowu spokoju nie da z murmanem ... Nudy siedze tu jak debilka i gifa se niechce wstawic ale muze sproboje :)

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów