.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
jego dziewczyna ‹› wiersze o mnie ‹› Ciut ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› 2005 ‹› szablon ‹› mokra ‹› czy mnie kochasz ‹› fotki ‹› ryby ‹› poca ‹› wolny ‹› sami ‹› http ‹› nauczycielka ‹› pracuje ‹› Justyna ‹› azjata ‹› kochaj mnie ‹› pain ‹› zielone oczy ‹› kocham cie ‹› cipeczka ‹› wiki ‹› sakura haruno ‹› Manchester ‹› z pytaniami ‹› Data ‹› sklep ‹› blog ‹› moda ‹› Fiut ‹› ostry ‹› smierci ‹› komiks SF ‹› dladzieci ‹› pain i ‹› ninjago ‹› link ‹› fineasz ‹› bill ‹› Integral ‹› dla dziewczyny ‹› obrazki ‹› opel ‹› penis ‹› gaara ‹› pomoc ‹› xhtml ‹› grupy ‹› test kl 6 ‹› Hilton paris ‹› Baka ‹› MIOCI ‹› po pierwsze ‹› site ‹› k pop ‹› jaka jestem ‹› przypadkowe ‹› czterdziestki ‹› kasia ‹› sama pisa ‹› dla przyjaci ‹› kosta ‹› lee ‹› dora ‹› oczy ‹› kocham ci ‹› hiszpania ‹› dla przyjaci ‹› dylan sprouse ‹› sport ‹› o marzeniach ‹› przepraszam ‹› KINO POLSKA ‹› stopy ‹› FT Island ‹› istnieje ‹› xxxxxxx ‹› cisza g ‹› dzie ‹› miley cyrus ‹› jaka jestem ‹› prof ‹› Shunsui ‹› gry ‹› Adam ‹› Lady ‹› rok ‹› Sasuke i sakura ‹› love ‹› klasa 4 ‹› Jebał mnie ‹› dzie dobry na nk ‹› ola ‹› final ‹› dziewczyna ‹› kocham cie bo ‹› opisy ‹› black ‹› dlaczego kocham cie ‹› dla dzieci ‹› Tokio hotel op ‹› ania z ‹› joe ‹› trzy ‹› strasznie ‹› zimno mi ‹› sex pl ‹› bo kocham ‹› Green ‹› skin ‹› doda ‹› hej ‹› arbiter ‹› wampir ‹› kreatywno ‹› Ashley ‹› wiersze ‹› ciekawe ‹› warning ‹› konan ‹› dodatki ‹› mama ‹› wiersze na nk o sobie ‹› mamo ‹› najlepsza przyjacika ‹› o Hinata ‹› opisy gg ‹› czytanie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› wiersz ‹› humor ‹› pick ‹› mieszne ‹› jaka ‹› michael ‹› zwyk ‹› OBRAZKI wF ‹› hotel 54 ‹› pies ‹› dragon ball ‹› sweet ‹› ania ‹› wiersze na nk ‹› myli ‹› noclegi ‹› scrubs ‹› Sylwia ‹› Tsunade ‹› pytania ‹› opowiadanie ‹› Nick traina ‹› TOLa ‹› ciesz ‹› justin ‹› zimno ‹› miłosc ‹› opisy na gg ‹› cinema ‹› lili ‹› nasza klasa 6b ‹› przeprowadzki ‹› przytul ‹› kocham ‹› test ‹› photo ‹› Polska ‹› avki na gg ‹› dowcipy ‹› łona ‹› opisy na ‹› mj chopak ‹› g dragon ‹› krzysiek ‹› pisz ‹› amelia ‹› wiersze o mnie ‹› ksiazki ‹› Holiday ‹› big ‹› 3 klasa ‹› obrazy ‹› naruto ‹› bleach ‹› naruto ‹› dziewczyny ‹› nowa ‹› riddle ‹› usta ‹› zaj ‹› to tylko seks ‹› zima ‹› image ‹› wiadomo ‹› us5 ‹› o kumpeli ‹› historie na nk z hp ‹› super ‹› la fee

Wyszukaj na blogach

KOCHAM CIĘ Nie ten szczęśliwy, Co wszystkie kwiaty zrywa, Lecz ten, co zerwie jeden I szczęściem go nazywa. Kocham Cię bo jesteś Kocham Cię bo jesteś cudowny Kocham Cię bo jesteś moim szczęściem Kocham Cię bo mogę zawsze na Ciebie liczyć Kocham...

Kocham Cię bo... Kocham Cię bo jesteś cudowny. Kocham Cię bo jesteś przystojny. Kocham Cię bo jesteś moim przyjacielem. Kocham Cię bo jesteś moim szczęściem. Kocham Cię bo mogę zawsze na Ciebie liczyć. Kocham Cię bo jesteś milusi. Kocham Cię bo jesteś...

Kocham Cie Maliusku,bo... Kocham Cię bo"... *Kocham Cię->>bo jesteś cudowny. *Kocham Cię->>bo jesteś przystojny. *Kocham Cię->>bo jesteś moim przyjacielem. *Kocham Cię->>bo jesteś moim szczęściem. *Kocham Cię->>bo mogę zawsze na Ciebie liczyć. *Kocham Cię->>bo...

kocham Cie... Kocham Cię.. bo jesteś cudowny..Kocham Cię.. bo jesteś moim szczesciem..Kocham Cię.. bo moge na Ciebie zawsze liczyć..Kocham Cię.. bo jesteś najlepszy..Kocham Cię.. bo dajesz mi tyle dobra co nikt inny..Kocham Cie.. bo wspaniale całujsz:*Kocham...

Tak bardzo Kocham... Kocham Cię, bo Ty mnie kochasz :* Kocham Cię za to, że jesteś :* Kocham Cię, bo jesteś moim Szczęściem :* Kocham Cię, a nie kogoś innego :* Kocham Cię, bo jesteś przyjacielem :* Kocham Cię, gdy jesteś przy mnie :* Kocham Cię, gdy Cię...

kocham, bo JESTEŚ:* na studiach ciężko, nie ma przelewek:/, ale dam sobie radę:) jestem optymistką:) tak strasznie mocno kocham mojego mężczyznę:* kocham, gdy się do mnie tuli:* kocham, gdy mnie obejmuje i przytula do swojego serduszka:* kocham, gdy słyszę...

KOCHAM Kocham Cię,bo jesteś najważniejszą osobą w moim życiu Kocham Cię,bo jesteś zawsze przy mnie Kocham Cię,bo jesteś taki delikatny, czuły i opiekuńczy Kocham Cię,bo tylko z Tobą moje życie wygląda pięknie Kocham Cię,bo znosisz moje...

KOCHAM CIE Kocham Cie,bo jestes najwazniejsza osoba w moim zyciu Kocham Cie,bo jestes zawsze przy mnie Kocham Cie,bo jestes taki delikatna I czula Kocham Cie,bo tylko z Toba moje zycie wyglada pieknie Kocham Cie,bo znosisz moje humory Kocham Cie,bo sie...

Kocham Cie Łukaszku ;** Dzisiaj jest 24 Sierpień, za 3 dni minie mi z Moim Misiem 8 miesięcy

Kocham Cie Łukaszku.! ;* Dzisiaj jest 24 Sierpień, za 3 dni minie mi z Moim Misiem 8 miesięcy <3 Jestem szczęśliwa, że tak długo on wytrzymał ze mną a ja z nim ;D No oczywiście, nasz związek nie jest tam jakiś nadzwyczajny i kłócimy się strasznie czasem, bo oboje...

bez tytułu [ ... ] kocham olsztyniaków (ludzi kocham) Olsztyn kocham moją małą Amerykę Olsztyn kocham moją Amerykę Olsztyn kocham moją małą Amerykę Olsztyn kocham Kocham Łynę, zamek kocham, park i miasto stare, ratusz nocą oświecony jaśnie...

Kocham Cię Chciałabym móc powiedzieć Kocham Cię Chciałabym móc tulić się mówiąc Kocham Cię Chciałabym ściskać kogoś dłoń i szeptać Kocham Cię Chciałabym dotykać kogoś i śpiewać mu Kocham Cię Chciałabym będąc daleko z tęsknotą mówić w myślach Kocham...

Kocham... Kocham ból bo tylko on przychodzi gdy mi źle Kocham cisze bo tylko ona na mnie nie krzyczy Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci Kocham śmierć bo tylko ona na mnie czeka kocham cierpienie bo zawsze mi towarzyszy kocham strach bo on...

Kocham... Kocham ból bo tylko on przychodzi gdy mi źle Kocham cisze bo tylko ona na mnie nie krzyczy Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci Kocham śmierć bo tylko ona na mnie czeka kocham cierpienie bo zawsze mi towarzyszy kocham strach bo on...

boję się mówić, że kocham a kiedy słysze "kocham ciebie" to ogarnia mnie niepokój :) wyszliśmy z kina ok 01:30...padam a na 19:00 znowu do kina;p e. czasem mnie łapie takie dziwne cuś jeszcze. pomyslałam sobie wczoraj, że nadal czasem boję się powiedzieć "kocham cię". no jak byłam z Misiasem to moje wyznanie kończyło się...

Kocham zbyt dużo dla mnie... Kocham : to zbyt mało dla Ciebie , za dużo dla mnie Kocham: jak promień ze słonca ogrzewa ziemię Kocham:jak łza,jak deszcz obmywający ciało Kocham jak uśmiech który gości na ustach czasem Kocham ,palce wedrują po włosach, błądzą oczy,drży...

Nie Kocham Deszcz mój makijaż zmywa, Codziennie mi życia ubywa. Chcę kogoś zabić. Moja ofiara będzie bardzo krwawić. Wyrwę z ciała czyjeś serce I powiem stop mej udręce. Choć wciąż powtarzam to samo To i tak na koniec powiem: „kocham Cię...

KOCHAM CIĘ ... Kocham Cię ponad wszystko Kocham Cię gdy jesteś przy mnie ... i wtedy kiedy Cię nie ma Kocham Twe niebieskie oczy ... gdy na mnie patrzą Kocham Twoje usta ... gdy namiętnie mnie całują Kocham Twoje dłonie ... gdy delikatnie pieszczą moje...

Kocham Ciebie i tak.:( Podążam za Twoimi myslami jak kot za własnym cieniem ze kocham Cię,kocham szalenie! Możesz sie śmiac krzyczec i rozpowiadac wszystko mi jedno wiem tylko ze nie chce juz dluzej ukrywac kocham i cierpie moje serce jest w płomieniu kocham...

To juz miesiac kiedy Ty i ja.....Kocham Cie Dominik$ Nom wiec jak widac po tytule notki lol Domin i ja jestesmy az miesiac razem natomiast wczoraj minal misiac kiedy sie wogole znamy!!! jak narazie jest wszystko miedyz nami ok i mam nadzieje ze juz tak zostanie na zawsze. Chcialambym zeby moje...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1061 1062

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów