.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
opisy ‹› vanessa ‹› sami ‹› po pierwsze ‹› vampire ‹› naruto 39 ‹› dzie ‹› życzenia urodzinowe ‹› lily i james ‹› zaj ‹› sama pisa ‹› my chemical romance ‹› oczy ‹› dla dzieci ‹› dla dziewczyny ‹› wierszyk o w-f ie ‹› nowa ‹› ola 14 ‹› wiara ‹› dziewczyna ‹› Naruto i Hinata ‹› ATB ‹› tajemnice ‹› najlepsze zdjęcia ‹› myli ‹› samotno ‹› Jonas ‹› Sylwia ‹› test kl 6 ‹› harry ‹› big ‹› sakura haruno ‹› obrazy na nk ‹› pain ‹› kocham cie bo ‹› johnny ‹› site ‹› pick ‹› kocham ‹› nasza klasa 6b ‹› mj chopak ‹› love ‹› rosalie ‹› jaka jestem ‹› jego dziewczyna ‹› jaka jestem ‹› ola ‹› tokio ‹› nauczycielka ‹› noclegi ‹› opowiadanie o ‹› lily ‹› michael ‹› image ‹› dr house ‹› historie na nk ‹› OBRAZKI wF ‹› Data ‹› piersi ‹› one piece ‹› wodzie ‹› obrazki ‹› horror ‹› g- dragon ‹› wiki ‹› usta ‹› zielone oczy ‹› sex pl ‹› pati ‹› ostry ‹› jessica ‹› opowie ‹› rock ‹› marcina ‹› no perfect ‹› manga ‹› justin bieber pl ‹› linki ‹› lee ‹› kamil ‹› jestem emo ‹› istnieje ‹› hotel ‹› harry potter ‹› grupy ‹› Ewa ‹› Adam ‹› sakura ‹› teen ‹› tapety ‹› martyna ‹› marta ‹› jug ‹› jarek ‹› hannah montana 4 ‹› Song ‹› Lady Gaga ‹› my diary ‹› Rukia ‹› sprawdzian ‹› bo kocham ‹› naruto ‹› http ‹› mama ‹› opowiadania ‹› prace ‹› avatar ‹› kasia ‹› MIOCI ‹› kreatywno ‹› dup ‹› drewno ‹› dietA ‹› super ‹› moje sekrety ‹› dupa ‹› pro ‹› sport ‹› moje fotki ‹› szkoa ‹› nieznajoma ‹› rob ‹› wszystkiego ‹› hinata hyuga ‹› penis ‹› harry ‹› ScreW ‹› link ‹› rok po ‹› dlaczego kocham cie ‹› sexy ‹› us5 ‹› ciekawe ‹› fotki ‹› blogi ‹› pomoc ‹› dla przyjaci ‹› g-dragon ‹› hej ‹› mieszne ‹› zielone ‹› buziaki na NK ‹› niepewna ‹› wiersze na nk o mnie ‹› starachowskim ‹› obrazki na NK ‹› hejka ‹› OBRAZKI w-F ‹› blog ‹› przepraszam ‹› filmy ‹› alien ‹› klasa 4 ‹› hannah montana ‹› k pop ‹› naruto sk ‹› historie ‹› Jego jaja ‹› rysunki ‹› hinata ‹› sobota ‹› Biel ‹› jaka ‹› puder ‹› historie na nk ‹› historie na nk z hp ‹› 27 urodziny ‹› w-f wiersz ‹› wiadomo ‹› magda ‹› kalendarze ‹› jak się czujesz ‹› sukces ‹› Bokserki ‹› malowanie ‹› klasa ‹› cisza jest moja ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› w-f wierszyk ‹› OBRAZKI wF ‹› drab ‹› strasznie ‹› britney ‹› Igorek ‹› szablon ‹› emma ‹› Sasuke ‹› przyrody ‹› gry ‹› girl ‹› dodatki ‹› cisza g ‹› black ‹› USA ‹› Polska ‹› zdj ‹› wstA ‹› urodziny ‹› pytania ‹› anio

Wyszukaj na blogach

Ocena nr. 02 http://blogasek.nastolatki.blogasek.pl/ Oceniany blog: http://blogasek.nastolatki.blogasek.pl/   TREŚĆ   Piszesz bardzo ladnie jak na V kl. Twoje notki sa poprawnie i ciekawie pisane. Jestes marzycielka. Jak się czyta jedna notke to Az chce się przeczytac nastepna. Nie...

003.Ocena bloga www.blogasek.nastolatki.blogasek.pl Ocena bloga www.blogasek.nastolatki.blogasek.pl   Hejka! Normalnie ludzie nie wiecie nawet jaka jestem dzisiaj szczęsliwa... ale ok. To jest blog  ocenami a nie pamiętnik. Oceniam dzisiaj next blogaska <<link powyżej>> xD....

www.blogasek.nastolatki.blogasek.pl hejka. jestem zaskoczona, że tak szybko już mam 2 ocenki Teraz ocenie blogasek.nastolatki.blogasek.pl a jutro rano nastepny :):) Pierwsze wrażenie: Po czarnym szablonie wydawał mi się ponury... ale zobaczywszy kolorowe obrazki od razu zrobiło...

kopiujcie !!!!!!!!!!! Przyjaciele

Avatary Hej mam nowe Avatary i nie które się powtarzają (Przepraszam)

Kto przeszedł dalej? Blogów, które miały średnią 0.0 jest 11. W takim razie musi odpaść 12 blogów, (trzeba doliczyć jeszcze tego do, którego nie mogę się dostać.) bo to przecież niewielkie nagięcie regulaminu. Najpierw podam blogi i ich średnią.1....

daj komętaż prosze Następny dypom..                                       M@gdz!a 9/04/2008 15:53:33 [komentarzy 0] Na co...

mój extra fajny blog Następny dypom..                                       M@gdz!a 9/04/2008 15:53:33 [komentarzy 0] Na co...

ściągaj i dziękuj! Ulubione Archiwum  

fałszywa miłość i noteczka fałszywa miłość witajcie na moim blogu  wreszcie wolne od szkoły nawet niewiecie jak się ciesze powiem wam co mi się dzisiaj  przydażyło poszłam do mojego chłopaka  i  zobaczyłam go z inną jak się całowali  a mnie to...

Avatary do ściągnięcia ;) ;) Hej dam pare Avatarów ale przypominam wszystkie mają rozmiar 50x50PaPa

Focie:)   Taniec na lodzie Piosenkarka to zdaniem jednego z tabloidów maszyna do robienia pieniędzy. Tylko jednego wieczoru Doda zarabia 18 tysięcy złotych. Uczestnicy programu Gwiazdy tanczą na lodzie już boją się ocen Dody, która słynie z...

Super stronki             

Do trzeciego etapu "idą"... Oto blogi i ich punktacja. Przypominam, że oceniałam oryginalność bloga. 1. http://all-about-rihanna.blogasek.pl/          Plotki jak na każdym innym blogu. Nic oryginalnego. Sorry. 0/10 2....

IX noteczka + wyniki I etapu + instrukcja... :D Hej! Skróciłam czas głosowania i dziś daję wyniki. W tym etapie odpadają aż 3 blogi :P... ALe za nim wyniki chciałam coś powiedzieć. jeżeli chcecie zgapiać ode mnie pomysły na nocie to prosze powiadomcie mnie .... bo np. taki jeden blog ja...

♥ Dyplomy ♥ Gdy juz wypisałam w poprzedniej notce listę blogów na któe można było głosować to każdy blog który sie zgłosił dostał ode mnie komenta że może tez głosować na siebie niestety nie każdy to robił no i wyniki są jakie są i to czy je wkleicie na...

♥ GŁOSUJCIE ♥ A wiec mysle ze zglosila sie juz wystarczajaca ilosc blogow oto one :   1. http://justyna1015xx.blogasek.pl 2. http://dora-zmora.dorota.blogasek.pl 3. http://katrina59.blogasek.pl 4. http://kikaaa12.blogasek.pl 5....

♥ Konkurs rozpoczęty ♥ A więc jak już mówiłam to jest mój pierwszy konkurs i nie ma w nim zasad w stylu : -wklej ten barerek -dodaj mnie do ulubionych -głosuj po jednym razie -lub nie głosuj na siebie Więc jesli się zgłosiłaś bądź nie zgłosiłas to możesz głosować...

Rozpoczynam pierwszy etap konkursu Rozpoczyna się pierwszy etap konkursu oto blogi które się zgłosiły i na które możecie głosować:   1. www.misia085.blogasek.pl 2. www.dla-was.blogasek.pl 3. www.dla.simomaniakow.blogasek.pl 4....

Rozpoczynam drugi etap konkursu Rozpoczynam drugi etap konkursu.   Oto blogi które przeszły do drugiego etapu i na które możecie głosować: 1. www.misia085.blogasek.pl 2. www.dla-was.blogasek.pl 3. www.zjawiska-paranormalne.blogasek.pl 4....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..202 203

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów