.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
cicho ‹› hotel ‹› demi ‹› girl ‹› lubuskie ‹› nienawi ‹› myli ‹› http ‹› opowiadania ‹› smutna ‹› ZDJECIA ‹› tęsknie ‹› doda elektroda ‹› tom ‹› orlando ‹› pomoc ‹› Wojna ‹› anime ‹› SLUBNE ‹› Sakura i Sai ‹› bill ‹› wampir ‹› kai hiwatari ‹› love ‹› dziewczyn ‹› wstA ‹› Dawn ‹› sakura sasuke ‹› kasia cichopek ‹› blog ‹› lily i james ‹› Przezroczysta ‹› michael jackson ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› po pierwsze ‹› dupa ‹› ble ‹› avatary na nk ‹› dzie ‹› dla dziewczyny ‹› oczy ‹› FT Island ‹› stopy ‹› O Rihannie ‹› key ‹› naruto 39 ‹› kobieta ‹› dlaczego kocham cie ‹› Deidara ‹› Integral ‹› site ‹› uroda ‹› emo ‹› sport ‹› Taylor ‹› polityka ‹› z pytaniami ‹› samotno ‹› sue ‹› historie na nk z hp ‹› przepraszam ‹› strasznie ‹› opisy na gg ‹› pain i ‹› zielone oczy ‹› dziewczyny ‹› dr house ‹› marcin ‹› pisz ‹› jaka ‹› black ‹› mama ‹› rock ‹› WITAM ‹› rok ‹› find ‹› przyja ‹› kochaj ‹› super ‹› nazwy ‹› wiki ‹› znaki ‹› anio ‹› ania ‹› nauka ‹› lee ‹› hejka ‹› sami ‹› grupy ‹› peni ‹› cisza ‹› fotki ‹› tokio ‹› big ‹› humor ‹› prace ‹› blogi ‹› fajny ‹› star ‹› MIOCI ‹› Alexa ‹› dziewczyna ‹› doda ‹› final ‹› Ewa ‹› szablon ‹› nails ‹› nowa ‹› klaudia p ‹› smierci ‹› milosc ‹› ciekawe ‹› wakacje ‹› zwyk ‹› obrazki z ‹› taemin ‹› jesien ‹› konie ‹› 2 Min ‹› naruto sk ‹› tokio hotel ‹› najlepsze ‹› gry ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› ania z ‹› pamietnik ‹› gitara ‹› k pop ‹› myśli ‹› zielone ‹› sex ‹› sakura i sasuke ‹› zmierzch ‹› register ‹› dla dzieci ‹› pro ‹› michael ‹› turystyki ‹› hej ‹› test ‹› czcionki ‹› photo ‹› kocham ‹› zdj ‹› dzien ‹› smok ‹› miley ‹› rozdzia ‹› suk ‹› opowie ‹› jego dziewczyna ‹› skin ‹› wolny ‹› Lady ‹› Data ‹› ubezpieczenia ‹› image ‹› one shota ‹› Ed x Roy ‹› tesknie ‹› klasa ‹› wampiry ‹› wiersz ‹› mj chopak ‹› dla kolegi ‹› monika ‹› zdrowie ‹› STRASZNE HISTORIE o wampirach ‹› kocham cie bo ‹› magia ‹› trzy ‹› kubu ‹› lublin ‹› shaman ‹› ciuchy ‹› szkoa ‹› Yvette ‹› monika o mnie ‹› pytania ‹› smoki ‹› code ‹› britney ‹› Journey ‹› paucia ‹› wiersze o mnie ‹› wojownik ‹› ryba ‹› ufok ‹› vanessa ‹› gallery ‹› robert lewandowski ‹› cycki ‹› Neji ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze na nk mnie ‹› moja muzyka ‹› tłusty czwartek ‹› Integra ‹› cisza jest moja

Wyszukaj na blogach

Biblia, czyli uważaj na to w co wierzysz, być może to ostrzeżenie, którego nikt nie dostrzegł, a uznał za książkę napisaną przez samego "boga". Nie mam zamiaru nikogo obrażać, ale... w sumie zacznijcie myśleć logicznie drodzy przyjaciele katolicy. I błagam niech mi ktoś odpowie na pytanie, dlaczego jak wasz pan nie jesteście żydami? On był "królem żydowskim", więc czemu jesteście jakimiś...

biblia szatana cz.1 - Satanistyczny SEX Wiele kontrowersji powstało wokół satanistycznych poglądów na "wolną miłość". Zawsze uważano, że czynności seksualne są najważniejszym elementem satanistycznej religii i że chęć uczestniczenia w orgiach seksualnych stanowi podstawowy i niezbędny...

... Rok temu pożegnałam Ciebie Babciu i Ciebie Mamo... (UWAGA -treść bulwersująca ;) ) Minął rok. Rok przez który zadaję sobie pytanie -DLACZEGO??? Nie znalazłam odpowiedzi, ani ukojenia... Smutek nie trwa wiecznie. Biblia mówi: „...I jeśli nawet płacze człowiek wieczorem, ranek...

16.09.2007 Oj dlugo mnie tu nie bylo a to dlatego, ze nie mialam dostepu do neta bo komp nam padl no i wogole tak jakos nie ma czasu na neta a teraz siedze sobie w kafejce i cholerka nie ma tu polskich znakow no ale jakos napisze ta notke... Nie wiem...

16.09.2007 Oj dlugo mnie tu nie bylo a to dlatego, ze nie mialam dostepu do neta bo komp nam padl no i wogole tak jakos nie ma czasu na neta a teraz siedze sobie w kafejce i cholerka nie ma tu polskich znakow no ale jakos napisze ta notke... Nie wiem...

Analiza „Boga urojonego” Richarda Dawkinsa Książka Richarda Dawkinsa pt. "Bóg urojony" jest niewątpliwie cenna pod względem intelektualnym, lecz przez ateistów i agnostyków została obdarzona bezgranicznym zaufaniem, na które nie zasługuje. W 2006 r., angielski zoolog, etolog i...

WSTRZĄSAJĄCE ŚWIADECTWO MŁODEGO CZŁOWIEKA PROWADZĄCEGO DUCHY DEMONICZNE DO WALKI Z KOŚCIOŁEM . Świadectwo pewnego młodego człowieka z Ugandy, który służąc diabłu niszczył kościoły i sługi Boże, a po nawróceniu stał się wspaniałym narzędziem w ręku Boga (opowiedziane przez Johna Mulinie) I. Istota duchowej zbroi "W końcu,...

Kamienie szlachetne i półszlachetne w najstarszej księdze współczesnego człowieka W Biblii wielokrotnie wspomniano o różnych kamieniach szlachetnych i półszlachetnych. Często wymieniane są pojedynczo, a w dwóch miejscach wymieniono spis 12 kamieni. W księdze Wyjścia wymieniono 12 kamieni, które znajdowały się w napierśniku...

PROŚBA O POMOC !!! Nie dane mi było prowadzić ten blog systematycznie, wiele moich cennych materiałów przepadło bezpowrotnie, swój żywot zakończyły dwa komputery i inny sprzęt..Chciałabym wiele móc napisać teraz, ale jest to niemożliwe ponieważ mój rozum "jest...

ZAPOMNIANE MANUSKRYPTY, ZAKAZANE KSIĘGI Takie powieści jak „Kod Leonarda da Vinci” czy „Anioły i Demony” autorstwa Dana Browna wywołały ogromne zainteresowanie różnego rodzaju „zakazanymi” starożytnymi księgami, których treści są podobno wciąż...

(...) To smieszne... To smieszne, jak prostym jest dla ludzi wyrzucić Boga, a potem dziwic się, dlaczego swiat zmierza do piekła. To smieszne, jak bardzo wierzymy w to, co napisane jest w gazetach, a poddajemy w watpliwosc to, co mówi...

Ta notka dotyczy demona!! Lilith - mezopotamski demon porywający dzieci. Postać ta bywa nazywana pierwszą żoną biblijnego Adama. Być może Lilith ma związek z Inanną, sumeryjską boginią wojny i przyjemności seksualnej. Lilith w Biblii i innych starożytnych...

16.09.2007 Oj dlugo mnie tu nie bylo a to dlatego, ze nie mialam dostepu do neta bo komp nam padl no i wogole tak jakos nie ma czasu na neta a teraz siedze sobie w kafejce i cholerka nie ma tu polskich znakow no ale jakos napisze ta notke... Nie wiem...

Co to takiego Utopia i jej historia: Utopia - projekt lub przedstawienie idealnego ustroju politycznego, funkcjonującego na zasadach sprawiedliwości, solidarności i równości. Pierwsze utopie powstały już w starożytności (np. Państwo Platona). Termin pochodzi od dzieła Tomasza...

Błędne nauki kościoła katolickiego cz1.   Żyjemy w kraju gdzie większość ludzi chodzi do kościoła katolickiego, tymczasem kościół ten ma tylko pozory chrześcijaństwa w rzeczywistości natomiast opiera się na tradycji a nie na Biblii, porównam teraz niektóre katolickie praktyki z...

Błędne nauki kościoła katolickiego cz2. 1.  Zbawienie z uczynków.  W kościele katolickim większość osób wierzy że zbawione mogą również zostać osoby nie wierzące które spełniały  dobre uczynki i były uważane za "dobre" Biblia mówi że oprócz tego iż nie ma dobrych ludzi...

... Jezus, znając ich myśli, rzekł do nich: "Każde królestwo, wewnętrznie skłócone, pustoszeje. I żadne miasto ani dom, wewnętrznie skłócony, się nie ostoi. Ewangelia wg św. Mateusza, rozdział 12, wers 25 (Biblia Tysiąclecia)     tak...

Homoseksualizm   Och, cóż za kontrowersyjny temat, szczególnie dla kościoła.Nie, nie mam zamiaru propagować tu filozofii gender czy wyrażać poparcia dla nieskrępowanego seksu z kim popadnie.Prywatnie uważam, że dusza nie ma płci i kocha się człowieka a...

... Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni. Bo takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą. Mt 7;1-2 (Biblia Tysiąclecia) wiem, że nie powinienem pisać o homo sovieticus-ach, że to ptasie móżdżki ... ale...

†aVe† heh..śmiechawa... tak sobie buszowałam dzisiaj po niecie i trafiłam na kolejne bzdury o sataniźmie :D " Podstawą ideologii jest walka, agresja, niszczenie wyrażające się w mowie, gestach, czynach oraz symbolice np. odwrócony krzyż, czerń,...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów