.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Gaara i ‹› code ‹› dla przyjaci ‹› wiersze na nk ‹› dzien ‹› naruto ‹› dragon ‹› zima ‹› pamitnik ‹› patka maja ‹› skin ‹› sex ‹› po rozwodzie z ‹› justin bimber ‹› selena ‹› britney spears ‹› o wampirach ‹› muzyka ‹› naruto i sakura ‹› istnieje ‹› WITAM ‹› harry potter ‹› mokra ‹› o kumpeli ‹› hp yaoi ‹› wyznanie ‹› historie na nk ‹› czterdziestki ‹› eminem ‹› naruto sk ‹› blog ‹› OBRAZKI wF ‹› witch ‹› kocham ci ‹› myli ‹› dziewczyn ‹› hentai ‹› verba ‹› pami ‹› wrzuta ‹› opowie ‹› grupy ‹› jaka jestem ‹› test ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przedszkole ‹› o jesieni ‹› jestem emo ‹› dla dziewczyny ‹› hania ‹› zaj ‹› oczy ‹› danusia ‹› kocham cie bo ‹› Green ‹› gry ‹› nasza klasa ‹› final ‹› http ‹› seul ‹› Suka ‹› strasznie ‹› dziewczyna ‹› wiola ‹› ciekawe ‹› duchy ‹› sukces ‹› buziaki na NK ‹› dziewczyny ‹› o milosci ‹› wiersze na nk mnie ‹› tom ‹› nasza klasa pl ‹› mj chopak ‹› doda ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› lato ‹› demi ‹› kumpela ‹› image ‹› szablony ‹› big ‹› zmierzch ‹› kocham cie ‹› przyrody ‹› love ‹› taylor lautner av ‹› albus ‹› sakura i sasuke ‹› usta ‹› Madonna ‹› monika o mnie ‹› ksiazki ‹› nazwy ‹› sex pl ‹› bill ‹› klaudia p ‹› anty ‹› Dobranoc ‹› jego dziewczyna ‹› Data ‹› wierszyki na nk ‹› pisz ‹› rozdzia ‹› jessica alba ‹› ron ‹› naruto 39 ‹› star ‹› edward ‹› tokio ‹› opowiadania ‹› hejka ‹› avatary ‹› ronaldo ‹› prof ‹› lee ‹› moja muzyka ‹› dzie ‹› wiosna ‹› Ciut ‹› WEEKEND ‹› czerwony ‹› Hinata ‹› noclegi ‹› wszystkiego ‹› Holiday 1 ‹› kinga ‹› rysunki ‹› 27 urodziny ‹› Karola ‹› cycki ‹› Uchiha ‹› tokio hotel ‹› Naruto sakura ‹› Lady ‹› kasia ‹› cisza ‹› smutne ‹› cudownego dnia ‹› kai ‹› ryby ‹› BARCELONA ‹› klamstewka ‹› warning ‹› marta ‹› wiersze na nk o sobie ‹› g dragon ‹› dla przyjaci ‹› opowiadanie o ‹› poduszki ‹› Wszystkich świętych ‹› wojownik ‹› naruto ‹› Tom Kaulitz ‹› sexy ‹› hinata ‹› jaka ‹› pick ‹› pomoc ‹› nastolatka ‹› la fee ‹› jaka jestem ‹› lol ‹› buziaki ‹› hiszpania ‹› tomek ‹› cisza g ‹› michael ‹› pracuje ‹› hej ‹› kotki s ‹› po pierwsze ‹› kobieta ‹› one direction ‹› Polska ‹› sklep internetowy ‹› MIOCI ‹› pytania ‹› kocham ‹› prace ‹› o Hinata ‹› sue ‹› wakacje ‹› hermiona ‹› tokio hotel ‹› sakura i jej po ‹› o marzeniach ‹› mieszne ‹› Ashley ‹› pizda ‹› cisza jest moja ‹› chuj ‹› seks ‹› mama ‹› linki ‹› horror ‹› host ‹› Temari ‹› przepraszam ‹› wierszyk o w-f ie

Wyszukaj na blogach

Gdy życie .. ? Powoli wkrada sie w życie ta sama monotonia. Śnieg wrecz jest powodem ponurego humoru. Poza tym mam ponure myśli... wszystko wokół jest ponure. Czy warto wierzyć w lepsze dni ?   "Nie mówmy o marzeniach- to niebezpieczny temat." Tak...

^^ Beznadziejne dni :| ^^ Witam! Jak widać tytuł tej noty te dwa dni były BEZNADZIEJNE! Postanowiłam prowadzić bloga znaczy pisać notki co 2 dni albo co 3 dni jeszcze się zobaczy. Opisze wam wczorajszy dzień- chociaż nic ciekawego. PONIEDZIAŁEK Eh dobrze nie pamiętam...

Lodowa Obsesja!!!;-D No faajnie,że mportal obiecywał,że więcej nie będzie nam kasować notek,a jednak!!!Tą notkę mi skasowali.....chyba kasowali z całego tygodnia!!Nie wiem co to ma niby znaczyc?! Tak więc piszę ją jeszcze raz:/.... W sobotę zachciało mi się iść na...

III. Elsie i Edward. Olivia wpadła do swojego pokoju i rzuciła się na łóżko. Zsunęła szpilki i jedną ręką masując odcisk, który zrobił się jej na lewej stopie, druga wykręciła numer. - To ja - wyszeptała zdenerwowana do słuchawki. - Olivia! Do ciężkiej cholery,...

tak... dla odmiany.... nic mi się nie chce... weny nie mam, myślenie sprawia niewypowiedziany trud. lecz dwie rzeczy wiem na pewno: jestem wściekła i jestem zakochana. wściekła na ludzi (a właściwie na jednego mężczyznę, - żeby chociaż nim był - który...

Never Again tekst piosenki Never again - Kelly Clarkson   I hope the ring you gave to her Turns her finger green I hope when you’re in bed with her you think of me I would never wish bad things But I don’t wish you well Could you tell By...

Inwestycje W niektóre rzeczy warto inwestować, w inne zdecydowanie nie warto. Najgorsze inwestycje to zapewne elektornika z najwyższej półki, czyli najnowsze laptopy, komputery stacjonarne i sprzęt grający... Za wszelkie nowinki techniczne zawsze sporo...

tak!zgadzam się!!! zacznijmy od tego mój przyjacielu że nie porzuciłam tego bloga, chciałabym powiedzieć że nie jesteś tego wart ale tego również nie moge zrobić. Cięzko będzie mi napisać to co teraz przeczytasz ale jeszcze cięzej było by mi to powiedzieć no więc :...

Dzień Kobiet i inne święta;)) Siema:) [albo sie nie ma]:P. Mam prawie 2 tygodnie do opisania bo tak jakoś sie nie złożyło wcześniej, więc moze zacznę od 2 marca;)). Był to czwartek i naszym zwyczajem na godz. 7:00 poszłyśmy z dziołchami na łyżwy;). Muszę się pochwalić ze już...

To, co w szkole i nie tylko .. Już prawie miesiąc nie pisałam, to chyba coś w stylu rekordu. W ogóle nie mam czasu na nic poza szkołą, więc troszkę niewesoło. Dzisiaj korzystam z soboty, choc jakoś nie cieszy mnie ona tak jak powinna po tylu dniach wyczekiwania;). 10 wrzesnia...

. W nocy w necie mało co się dzieje. Na czacie sami wisielcy albo ludzie których kompletnie nie rozumiem gadający od rzeczy tzw. kuzyni demona. No to co osiołek robi? Chodzi po różnych forach i stronach i sobie robi wrogów. Nie specjalnie –...

"Informacja" „Mówisz komuś: -Chcę się zabić... Słyszysz: -Nie przesadzaj. Mówisz komuś: -Moje życie jest beznadziejne, nie chce tak żyć! Słyszysz: -Wiesz ile osób tak mówi !? Mówisz komuś: -To wszystko jest beznadziejne, nie mam...

koło... niedziela, 27 maja 2007 1:26 błędne koło, beznadziejne zapętlenie się w sobie, swoich pragnieniach i nieosiągalnych już chwilach, które jeszcze nie nadeszły... ...nie chcę chcieć, ale nie umiem działać wbrew sobie, swoim uczuciom... staram...

Tak jak się komuś nudzi...;) Położyłam się i myślałam że może uda mi się zasnać bo trochę spać mi się chce,ale niestety nie udało się.Nie umiem zasnąć w dzień.Z resztą jak zamknęłam oczy to 'powróciły' mi do głowy pewne obrazy,nie koniecznie miłe.Ale już to tak bardzo nie...

HP i Pudelek 2/4 Wracamy do analizy blogasia o córce Voldemorta. Jeśli wciąż nie jesteście przekonani, czy Sissi jest s*per, ta część analizy powinna rozwiać wasze wątpliwości. Analizowała: Miss Derisive Wokół mnie pływały jakieś wodne istoty podobne do...

013. I hate. nienawidzę świąt. nienawidzę świąt. nienawidzę świąt. beznadziejne zasrane gówno, ludzie z fałszywym uśmiechem mówiący ci to samo od ponad 10 lat. nienawidzę siedzieć przy stole, nienawidzę patrzeć na nich wszystkich i ich słuchać. to...

Wstęp Co jak co ale wstęp by się przydał tym bardziej że mam zamiar to opowiadanie dokończyć. Tak więc opowiadanie opowiada (pleonazm!) o szesnastoletniej Matyldzie. Skromnej i nieśmiałej dziewuszce ,która musi opuścić swoje ukochane miejsce na ziemi i...

[070] Był bal... ;)    Hi Hey Hello! Tak, był bal. I to jaki! :) Rada pedagogiczna pozwoliła i była imprezka w środę. :D Ale radocha, nie ma co! x) Nom. I ja też przyszłam. A co? Nie opuściłam jeszcze żadnej dżampreski w szkole, więc nie opuszczę i...

24. Nie umiesz się zakochać! Ten Kwiatek mnie kocha! Mam brudne okulary! Tytuł... dziwny, ale prawdziwy. To się liczy – co nie? Dziś mamy Wtorek. Beznadziejne lekcje. Choć nie, beznadziejne są w czwartek, ale wtorek też są złe. Robię masę błędów. Na szczęście Word jest na tyle dobry, że mi je podkreśla. I...

40. Mam problem... Pojawiła się możliwość pójścia z kimś na bal, bo dziewczyna która go poprosiła, wzięła sobie innego, wiem też że inna chce go poprosić. No właśnie, i tu pojawia się problem, czy poprosić go, czy nie. Bo to jest beznadziejne żeby...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów