.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bo tylko ciebie kocham ‹› pies ‹› harry ‹› tajemnice ‹› rock ‹› klasa 4 ‹› mp3 ‹› Dobranoc ‹› przyjazn ‹› stardoll ‹› przyroda ‹› taka ja niepewna ‹› tom kaulitz ‹› cicho ‹› sweet ‹› kotki s ‹› peni ‹› obrazy na nk ‹› bo kocham ‹› ciekawe ‹› pain i ‹› grupy ‹› najlepsze ‹› amanda ‹› star ‹› 2 Min ‹› czy mnie kochasz ‹› praktyki ‹› nasza klasa 6b ‹› dlaczego kocham cie ‹› usta ‹› wiki ‹› ichigo i orihime ‹› rok po ‹› tapety ‹› find ‹› gwiazdy ‹› Yamamoto ‹› flowers ‹› http ‹› Chase ‹› na dobranoc ‹› nauka ‹› blog ‹› dodatki ‹› doda ‹› hej ‹› sami ‹› dzie ‹› rok ‹› filmy ‹› myli ‹› kocham ‹› mama ‹› jaka ‹› ryba ‹› OBRAZKI w-F ‹› gry ‹› muzyka ‹› justin ‹› image ‹› szablon ‹› znaki ‹› wiersze na nk ‹› taylor lautner av ‹› przepraszam ‹› USA ‹› historie ‹› ola ‹› dziewczyny ‹› piersi ‹› kobieta ‹› Uchiha ‹› k pop ‹› klasa ‹› opowiadanie ‹› anio ‹› malowanie ‹› ksiega rodzaju ‹› maine ‹› opowie ‹› tomasz hejankowski ‹› hotel 54 ‹› wiersz ‹› OBRAZKI w-F ‹› forever ‹› emo ‹› harry potter ‹› moja muzyka ‹› dla dziewczyny ‹› pieski ‹› mamo ‹› WITAM ‹› moje fotki ‹› kamil ss ‹› jego dziewczyna ‹› tokio hotel ‹› wiersze na nk o sobie ‹› zaj ‹› hotel ‹› RYSUNKI na nk ‹› Justyna ‹› dla przyjaci ‹› istnieje ‹› opisy gg ‹› ubrania ‹› big ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› fajny ‹› jaka jestem ‹› prosiaczek ‹› demilovato ‹› footjob ‹› jąder ‹› Lady ‹› przyjaciele ‹› smok ‹› kasia ‹› pick ‹› przedszkole nr 22 ‹› dr house ‹› nowa ‹› chuj ‹› nails ‹› sex pl ‹› g- dragon ‹› strasznie ‹› 10lat ‹› ale obciach ‹› lili ‹› naruto ‹› dziewczyn ‹› seks ‹› enio one ‹› teen ‹› gallery ‹› lily ‹› lubuskim ‹› ScreW ‹› filmy erotyczne ‹› final ‹› kocham cie bo ‹› rihanna ‹› lee taemin ‹› miley ‹› Pozna ‹› blog anime ‹› historyjki ‹› orlando ‹› wiersze o mnie ‹› naruto sk ‹› blogasek ‹› buziaki ‹› cycki ‹› one direction ‹› tom ‹› dupa ‹› obrazki na bloga ‹› pro ‹› kushina uzumaki ‹› kocham cie ‹› wszystkiego ‹› Ginny i Harry ‹› wodzie ‹› gut ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› cinema 69 ‹› fajny blog ‹› rachel ‹› Cukrzyca ‹› wiersze na dzie matki ‹› brodka ‹› madara ‹› tapety z lafee ‹› mój chłopak ‹› pelen milosci ‹› duże cycki ‹› rower ‹› ontae ‹› torres ‹› opisy na ‹› ciesz ‹› Neji i ja ‹› sama pisa ‹› najlepsza przyjacika ‹› opowiadanie o ‹› nastolatka ‹› nasza klasa ‹› hobby ‹› tusk ‹› trzy ‹› Karola ‹› host club ‹› h2o ‹› skup aut ‹› anna ‹› super ‹› gaara ‹› kai ‹› lee

Wyszukaj na blogach

odc.1 "Basia" Marek i Adam siedzieli w biurze oczekując gościa: -podobno jest blondynką-mówi Marek -i świetnie parzy kawę-odpowiada Adam -cicho idzie! do biura wchodzi inspektor Ryszard Grodzki z: -to wasza nowa współpracowniczka Basia Marek i Adam...

Marek i Basia: ostateczne wyznanie! Basia wchodzi do biura kryminalnych. Widzi, jak Marek poprawia uwierający go kołnierz. - Kiedy ci to zdejmują? - Jutro. - No to, pozbędziemy się niewygodnej pamiątki, co Marek? – rzuca kpiąco podkomisarz Storosz… Co Basia ma...

Szoł Biznes Dzisiaj wystawialiśmy musical. Było cudownie... Pomimo że byłam tylko statystą i moim jedynym zadaniem było chodzenie tu i tam, było pięknie. Nie umiem tego wszystkiego opisać. Spektakl jest o kobietach z agencji reklamowej, które muszą...

Niedokochanie (Chapter II) Po godzinie duchów rozpoczęliśmy w piwnicy wieczorek kawalerski. Polał się alkohol, były męskie rozmowy. Gdzieś koło 4 wylądowałem z czaszką przy akwarium z rybkami w pokoju brata Anki. Chciałem wypić z niego całą wodę, ale zabrakło mi sił. Rano...

Z kim się zadajesz? Uczę się priorytetyzacji w życiu. Wydarzeń, działań, osób.Kilka dni temu, przy popołudniowej kawie, znajomy opowiedział mi o swojej siostrze Basi. Basia ma jedną przyjaciółkę Justynę. Justyna jest u Basi w domu prawie codziennie po kilka godzin....

Zaklęcia Źródło tekstu:http://www.harrypotter4.friko.pl/zaklecia.html ACCIO- zaklęcie przywołujące wybraną rzecz (przybycie), z łaciny accio oznacza "przywołać". ALOHOMORA - zaklęcie otwierające zamki drzwi, okien, kufrów, itp. (ALOHOMORA znaczy...

WIGILIJNY ZAMĘT Pod domem stało już kilka aut. Matka była wyraźnie podniecona. Ojciec starał się ją uspokoić pocieszając, że pięknie wygląda i że nić się nie zestarzała. Gdy w końcu zaparkowali już w korytarzu zobaczyli przebiegającą ciocię Tereskę. Szykowała...

WiEdŹmA Był chłodny, leTroje studentów (jedna kobieta i dwoje mężczyzn: Kate, Josh i Majki) zafascynowanych opowiadaniami o pewnej czarownicy postanawiają wyruszyć na szukanie jej i nakręcenie ciekawego filmu. Zajeżdżają do miasta z którego pochodziła...

Siemmkaa..... Siemka wszystkim...Tak na wstępie to nikt mnie w konia dzisiaj nie wrobił xD hehe...No a teraz opisze Wam mój dzisiejszy dzionek hehe... Normalnie dzisiaj pompa była... :D.... Najpierw byłam w szkole miałam na 8.55 do 14.25... Lekcje minęły była...

Kompetejszon:D Po kompetencji!!!Sprawozdanie: Obudziłam się o 7:10 . Ubikacja(ach te nerwy..lol),poranna toaletka,ubieranie,jedzenie drożdzówki,gadanie z sister,dobudzanie brata(i tak nic z tego teraz nie pamieta co mu mowilam),wychodzenie do Kaski,po drodze...

Nadeszła Tak Długo Oczekiwana Przeze Mnie Pomoc:) Nadeszła Tak Długo Oczekiwana Przeze Mnie Pomoc:) Ta pomoc to Agnieszka z Warszawy.Jest troszkę starsza,no,ale za to bardzo fajna i dużo umie:).Ma dużą cierpliwość i lubi to co robi;-)Och,takiego kogoś mi było trzeba!.Ma spoko bloga,był na 1...

I....Wakacje!!:)) Pierwsza połowa tego tygodnia była raczej nudna, bo w moim kalendarzyku pod dniami poniedziałek i wtorek nic nie zanotowałam. A uwierzcie, gdyby było coś ciekawego, na pewno byłby tam jakiś ślad:D. Zacznę więc od środy. Dzień ogólnego zabiegania...

odc.3 "fałszywy alarm" - halo - powiedział do telefonu Adam - gdzie to? dobra zaraz będziemy no pa. - gdzie będziemy? - spytał Marek - idźcie do samochodu później się wszystkiego dowiecie. - w samochodzie w połowie drogi Baśka zaczęła narzekać: - no weź powiedz o co...

rozmowa z Basią Wspólnie postanowiłyśmy, że napiszemy Basi co o tym wszystkim myślimy. Niestety chyba trochę za bardzo poniosła nas wena twórcza i zjechałyśmy ją i jej chłopaka na maxa. Kiedy "Basia" odczytała wiadomość miała tak dobry humor, że napisała nam...

Czat......nadzieja..szczęście.. "Czatuje"(brzydkie słowo) od kilku lat,zawsze sceptycznie odnosiłam się do przyjaźni na pogaduchach byłam i jestem bardzo ostrożna,ale zdarzyło się coś,co chcę opisać... Kiedy w zeszłym roku,świat walił mi się na głowę,kiedy przestało mi zależeć...

A teraz pora na Basie i Szymka. Siema. Nie myslcie sobie ze oni cos tego poprostu pisze o nich obydwoch, jakos tak mi sie chce. PZDR Basia M. (dla niektórych Blondynka (prawda Danielku)) jest naprawde spoko dziewczyna, ma wielkie serce i no coz juz nie wiem co?! Motto, które...

Znowu Jaaaa:P I Znowu ja.Zapomniałam ostatnio napisać,że dzisiaj Prima Aprillis!!!No wiec musze wam cos wyznac.....likwiduje bloga.Żartujem!haha,ale sie nabraliscie.(wiem,wiem ze to było żałosne,ale przeciez musialam cos wymyslic!:P).Byłam w tym...

Jestem nieudacznikiem....?... Uuu długo nie pisałam..to już prawie tydzień!Tym razem nie było to spowodowane brakiem czasu...a raczej brakiem chęci.No po prostu jakos zmęczona wszystkim bylam....nie miałam siły ani ochoty znów pisać wyczerpującej notki o temacie:NIC:-).Ale...

Lodowa Obsesja!!!;-D No faajnie,że mportal obiecywał,że więcej nie będzie nam kasować notek,a jednak!!!Tą notkę mi skasowali.....chyba kasowali z całego tygodnia!!Nie wiem co to ma niby znaczyc?! Tak więc piszę ją jeszcze raz:/.... W sobotę zachciało mi się iść na...

Przygoda z Giełdą!! Tekst wysrodkowanyHo,ho,ho..tutaj 18 marca( o widzicie i częsciej pisze;-D). W czwartek było dość zabawnie. Otóż najpierw od wczesnego(bardzo wczesnego) ranka były 2 godziny wf-u( o nie, znowu te brzuszki!)...a na siatce była totalna porażka, nic...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów