.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
hania ‹› pawe ‹› dragon ‹› kocham cie ‹› sport ‹› madzia ‹› emma watson ‹› marta ‹› Ciut ‹› pro ana ‹› hannah montana 4 ‹› dup ‹› yaoi shinee ‹› hotel ‹› Tokio hotel op ‹› najlepsze ‹› zimno mi ‹› stopy ‹› harry ‹› wilk ‹› zielone oczy ‹› g - dragon ‹› naruto i sasuke ‹› kochaj mnie ‹› moje fotki ‹› obrazki na Nk lovato ‹› 10lat ‹› fashion ‹› zajebisty ‹› karen ‹› rower ‹› kumpela ‹› orlando ‹› beznadziejne ‹› schizofrenia ‹› wiersze na nk ‹› bestia ‹› kalendarze ‹› http ‹› obrazki z ‹› dupa ‹› aktywne ‹› sama pisa ‹› hiszpania ‹› pami ‹› wstA ‹› najlepsza ‹› anna ‹› zdrowie ‹› jr i ren ‹› register ‹› gry ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› ania z ‹› dragon ball ‹› opisy na gg ‹› naruto 39 ‹› hermiona ‹› szczupak ‹› ruda ‹› snarry ‹› obrazki z imionami ‹› Sakura ‹› religia ‹› serduszka ‹› dzien ‹› obrazki no dyplomy ‹› Jonas ‹› klucznik ‹› lee hong ki ‹› sweet ‹› naćpany ‹› tokiohotel ‹› kulfon ‹› dr house ‹› po rozwodzie ‹› Sasuke and Sakura ‹› JR REN ‹› lublin ‹› wilki ‹› wiersz o miłości ‹› love ‹› trzy ‹› Polska ‹› wiki ‹› photo ‹› jąder ‹› muzyka ‹› sexy ‹› pisz ‹› fajny ‹› wiersz ‹› imvu ‹› myli ‹› super ‹› site ‹› hejka ‹› black ‹› Data ‹› camp ‹› jaka ‹› pick ‹› pies ‹› pomoc ‹› nauka ‹› witch ‹› mama ‹› kochaj ‹› lato ‹› wodzie ‹› image ‹› rok ‹› Green ‹› MIOCI ‹› final ‹› Song ‹› tomek romek ‹› moda ‹› kasia ‹› 2005 ‹› JongKey ‹› sex ‹› zycie ‹› find ‹› big ‹› usta ‹› duchy ‹› cicho ‹› doda ‹› imvu ‹› ciekawe ‹› wakacje ‹› pepsi ‹› kobieta ‹› harry potter ‹› szablon ‹› peni ‹› zdrowia ‹› sami ‹› Lady ‹› zimno ‹› dzie ‹› link ‹› przyja ‹› patka ‹› klasa ‹› blog ‹› supernatural ‹› fotki ‹› 2 Min ‹› star ‹› girl ‹› wierszyki na nk ‹› wolny ‹› test kl 6 ‹› po pierwsze ‹› dla dzieci ‹› oczy ‹› humor ‹› key ‹› cisza jest moja ‹› opowiadanie ‹› dlaczego kocham cie ‹› rok po ‹› joe ‹› fairy tail ‹› wiersze na nk o sobie ‹› bo kocham ‹› Jego jaja ‹› dowcipy ‹› Pozna ‹› Jego ptaszek ‹› ball ‹› kubu ‹› pozdrowienia ‹› oris mori ‹› milosc ‹› ichigo ‹› manga ‹› pansy i draco ‹› cipki ‹› Majcia ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› naruto story ‹› techno ‹› dzień wszystkich świetych ‹› czerwony dywan ‹› ino ‹› tomek ‹› Dawn ‹› kwiatkowski ‹› Miley Cyrus ‹› cycki ‹› opowiadanie ‹› Holiday ‹› Shikamaru i Temari ‹› młodzi tytani ‹› wszystkiego ‹› lily ‹› angel

Wyszukaj na blogach

Tapety, fotki, newsy, plotki...czyli kolejna notkao Degrassi! Cześć wszystkim! Dzsiaj moja kumpela Pszczoła ma urodzinki, więc dla niej WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! A teraz zajmę sie blogiem. Dodam kilka fotek, tapet, newsów...Zapraszam do czytania! Na początek tapety postaci z 6...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów