.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
japonia ‹› wodzie ‹› ichigo ‹› floppy ‹› Karola ‹› czerwony ‹› myli ‹› ble ‹› ania ‹› PZPN ‹› pomoc ‹› urodziny ‹› dziewczyny ‹› 2 Min ‹› opowiadanie o ‹› dziewczyna ‹› http ‹› damon ‹› blog ‹› tapety ‹› istnieje ‹› edward ‹› moda ‹› dziewczyn ‹› opisy na nk ‹› ciekawe ‹› ksi ‹› nevada ‹› hannah ‹› sex pl ‹› hellsing ‹› pain i ‹› avatar ‹› paramore ‹› image ‹› 4 klasa ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze o mnie ‹› hej ‹› obrazki na NK ‹› darmowe ‹› samotni ‹› przeprowadzki ‹› elfy ‹› zwyk ‹› o jesieni ‹› agnieszka ‹› znaki ‹› wstA ‹› temari ‹› kochaj mnie ‹› zdrowia ‹› mieszne ‹› zdj ‹› wycieczka ‹› Nick ‹› k pop ‹› jessica alba ‹› justin ‹› anty ‹› wolny ‹› Tokio hotel op ‹› wiosna ‹› wierszyk ‹› wiersze z ‹› przepraszam ‹› black ‹› wrzuta ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pokemon ‹› zielone oczy ‹› emanuel ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› techno ‹› w-f wiersz ‹› w-f wierszyk ‹› jaka jestem ‹› tokio ‹› tapety- ‹› moje sekrety ‹› historie na nk z hp ‹› host ‹› accace ‹› Jaja ‹› avatary na nk ‹› gitara ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Gaara i ja ‹› tenten ‹› usta ‹› filmy ‹› drewno ‹› beznadziejne ‹› wakacje ‹› Green day ‹› hobby ‹› opowie ‹› one piece ‹› super ‹› okulary ‹› nowa ‹› mp3 ‹› monika ‹› marcina ‹› grupy ‹› photo ‹› gify ‹› naruto i sasuke ‹› gay ‹› final ‹› dla kolegi ‹› cisza g ‹› bo kocham ‹› Green ‹› jaka jestem ‹› zimno mi ‹› cicho ‹› wiki ‹› site ‹› predator ‹› rok po ‹› obrazki ‹› sweet ‹› magda ‹› rihanna ‹› michael ‹› wiersze na nk o sobie ‹› dziwke ‹› Ashley ‹› kolorowanki ‹› historie na nk ‹› zimno ‹› sama pisa ‹› zaj ‹› hotel ‹› svg ‹› relaks ‹› o Hinata ‹› muzyka ‹› find ‹› mama ‹› kiba x ‹› dr house ‹› kiba ‹› jestem emo ‹› beast ‹› rysunki ‹› po pierwsze ‹› pies ‹› nauka ‹› love ‹› harry ‹› bestia ‹› pytania ‹› Data ‹› rok ‹› 10lat ‹› pracuje ‹› pozycjonowanie ‹› 27 urodziny ‹› kluby ‹› chlopak ‹› 2005 ‹› Polska ‹› strasznie ‹› oczy ‹› naruto 39 ‹› dzien ‹› pozdrowienia ‹› kotek ‹› SLUBNE ‹› cycki ‹› cisza jest moja ‹› sport ‹› dzie ‹› Suka ‹› przyjaciele ‹› klasa 4 ‹› blogasek ‹› moje fotki ‹› USA ‹› girl ‹› Lady ‹› WEEKEND ‹› szablon ‹› key ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› opowiadanie ‹› OBRAZKI w-F ‹› siostry ‹› cisza ‹› smutna ‹› sue ‹› one direction ‹› code ‹› ubrania ‹› Tsunade ‹› obrazki z ‹› register

Wyszukaj na blogach

avatary 50x50 1. Gdy pobierasz dodatek, masz obowiazek powiadomić Mnie o tym !!! Jesli tego nie zrobisz automatycznie trafiasz na CZARNA LISTE 2. Gdy juz to zrobisz dodaj mnie do ulubionych i polecaj innym blogom 3....

avatary 50x50 1. Gdy pobierasz dodatek, masz obowiazek powiadomić Mnie o tym !!! Jesli tego nie zrobisz automatycznie trafiasz na CZARNA LISTE 2. Gdy juz to zrobisz dodaj mnie do ulubionych i polecaj innym blogom 3. Nie...

Avatary 50x50 !! Siemka !! Jak zakładałam tego bloga i skapowałam jak sie go robi to szukałam avatara.. i nigdzie nie mogłam znalesc fajnego.. więc ja dzis, tu na swoim blogu zamieszczam avatary 50x50 !!

I notka + Instrukcja + Mini Konkurs + Avatary 50x50 z Britney Spears Cześć!Nazywam się Dominika i mam 13 lat. Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie więcej to zapraszam do działu "O Autorce". Na tym blogu mam zamiar dawać wam różne dodatki do upiększenia waszego bloga, instrukcje na różne grafiki czy...

nowa dostawa avatarów Hej mam dla was info...z prawej strony bloga widać coś takiego jak elite... otóż zrobiłam podstawy dla avatarów 50x50, inkon,oraz regulaminu który zanim pobierzecie jakikolwiek dodatek musicie go przeczytać xD. Zapraszam do...

SPIS DODATKÓW!! DODATKI by Mijama & Lessi94 & Zouza 01.Avatary 50x50 różne 02.[no aktiv]Avatary 50x50 gwiazdy 03.Avatary 50x50 video 04.Avatary 100x100 05.Blinki 06.[no aktiv]Czcionki 07.[no aktiv]Dollsy 08.Domki 09.Gify 10.[no aktiv]Kolory...

ikony własnej roboty 1. Gdy pobierasz dodatek, masz obowiazek powiadomić Mnie o tym !!! Jesli tego nie zrobisz automatycznie trafiasz na CZARNA LISTE 2. Gdy juz to zrobisz dodaj mnie do ulubionych i polecaj innym blogom 3. Nie masz...

Potrzebna Pomoc!!! Witam wszystkich! Dziś dodam szablony i avki, myślę, że się spodobają :) POTRZEBNA POMOC Potrzebuje kogoś kto potrafi robić ładne dodatki tj.: -avki -ikonki -laye -cssy Zgłaszajcie sie do mnie na gg:...

Avatary 50x50 Dzisiaj tylko avatary. Zaczął się rok szkolny i nie mam kompletnie czasu na robienie szablonów. Ja pierniczę, ale jestem zła. Już miałam gotowy cały edit, gdy opera mi się zawiesiła i zamknęła. Shit. Szablony: ...

50x50 Hejka dziś bedą avatary 50x50,mam nadzieje że się spodoba xDHello...

Avatary i fotki z koncertów Heja! Wiem, że dawno nie pisałam ale chciałabym to nadrobić. W tej noci dam wam fotki z koncertów FOB'a i avatary 50x50 pochodzące z ich głównej strony. Oto one: A teraz fotki z...

Avatarki Hejka!!! Dzisiaj mam dla Was kilka dodatków (avatary) Avatary 50x50: Avatary 100x100: Wiem że tego mało, ale nie mam za bardzo czasu :) Z czasem będzie tego trochę więcej :P Regulamin będzie dostępny w Menu :) oraz w tej notce...

Dostawa Wlasne dodalismy avatary 50x50 ( 79 ), avatary 100x100 ( 48 ), muzyke na bloga ( 78 ), kalendarze ( 15 ). Wczesniej dodalismy 9 szablonow takze. Czyli w sumie w naszym serwisie mamy juz 229 dodatkow. Wieczorem dodamy 10 kolejnych szablonow. Pozdro.

MEGA EXTRA DOSTAWA Hejka wszystkim!!! Dziś dużo się nie będe rozpisywać powiem tylko tyle: -zamówień w tej notce nie przyjmujemy -dodatki są w tej notce od wszystkich projektantek (aisha, mrofa, widelec) -przed pobraniem jakiegokolwiek dodatków przeczytaj...

Nowa dostawa Siemka!!! I znów nowa notka z nowymi dodatkami:) mówiłam że notki będą na razie często bo mam nudne wakacje i robie dodatki :) Idzie mi szybko bo robie trzema stylami więc za bardzo też w html-u nie muszę zmieniać :) A w tej notce gościnnie...

.................. Witam!! Dziś mamy dla was nawet sporo dodatków (ja zwykle) w koncu sie zmobilizowałam i zrobiłam html-e i shostowałam wszystkie dodatki (robiłam to aż dwa dni). Miałam zacząć w piątek szkołę, ale nie uwierzycie zadzwoniła wczoraj do mnie babka...

Nowe dodatki Hej. Dzisiaj dodaje trzy szablony z kategorii różne i jeden z Rihanną. Do tego avatary 50x50 i iconki. Nie chcę mi się za bardzo rozpisywać, więc dodaje dodatki: SZABLONY: AVATARY: ICONS:

Dodatki Hejka! Dziś dam wam parę dodatków: Avatary 50x50: Avatary 100x100: Dodatki sama zrobiłam. To tyle. Później dam szablony. Bye!

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów