.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bukmacherskie ‹› roman ‹› nieporozumienie ‹› filmy erotyczne ‹› Hejcia ‹› urodzinowe ‹› erotyczne ‹› kocham cie ‹› harry ‹› oczy ‹› smutne ‹› myli ‹› dzie ‹› key ‹› link ‹› pro ‹› zaj ‹› zielone ‹› zycie ‹› ksi ‹› pies ‹› blog ‹› image ‹› wiersze na nk ‹› doda ‹› wierszyki mi ‹› blogi ‹› nowa ‹› harry i yaoi ‹› w-f wiersz ‹› gerard ‹› sasori i ‹› tokyo ‹› autumn ‹› duchy ‹› STANA ‹› wierszyki na nk ‹› wszystkiego ‹› istnieje ‹› malowanie ‹› ewelina ‹› 3klasa ‹› buziak ‹› hidan i ‹› Akatsuki ‹› rachel ‹› dlaczego kocham cie ‹› find ‹› pozdrowienia ‹› http ‹› hej ‹› avki na nk ‹› Zosia ‹› znaki ‹› szkoa ‹› test kl 6 ‹› przepraszam ‹› jaka jestem ‹› o marzeniach ‹› uroda ‹› kocham ‹› seks ‹› sex ‹› WEEKEND ‹› Uchiha ‹› przedszkole 22 ‹› wiara ‹› moje fotki ‹› ciesz ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› temari ‹› dla kolegi ‹› us5 ‹› dla dzieci ‹› wrzuta ‹› mokra ‹› tom ‹› pistolet ‹› Lady Gaga ‹› korea ‹› Okumu ‹› photo ‹› michael ‹› obrazy ‹› floppy ‹› monika ‹› wiki ‹› wiersze na nk ‹› kotek ‹› gut ‹› super ‹› historie na nk ‹› tęcza ‹› beast ‹› OBRAZKI wF ‹› Jeba ‹› rok ‹› opisy na gg ‹› fotki ‹› avatary ‹› gry ‹› tokio hotel ‹› blogasek ‹› naruto hentai ‹› rob ‹› dla dziewczyny ‹› wulkan ‹› nieznajoma ‹› Pozna ‹› Lady ‹› k pop ‹› love ‹› urodziny ‹› rok po ‹› pieski i kotki ‹› przypadkowe ‹› opowiadania ‹› Jaja ‹› nevada tan ‹› wstA ‹› moja muzyka ‹› skin ‹› Adam ‹› sakura ‹› Ashley ‹› wycieczka ‹› cristiano ‹› ania z ‹› revista ‹› pain i ‹› linki ‹› kasia cichopek ‹› hokage ‹› praktyki ‹› China Industry Internet Conference ‹› skup ‹› angry ‹› sklep ‹› hp yaoi ‹› FT Island ‹› Holiday 1 ‹› USA ‹› filmy ‹› 2 Min ‹› host ‹› hermiona ‹› komiks SF ‹› hello kitty ‹› hentai pl ‹› riddle ‹› kochaj ‹› BARCELONA ‹› big ‹› klasa 4 ‹› mama ‹› Gaara i ja ‹› kochaj mnie ‹› Wojna ‹› wampiry ‹› kocham ci ‹› emo ‹› jaka jestem ‹› mj chopak ‹› monika o mnie ‹› dupa ‹› Sakura ‹› ubrania ‹› avki ‹› samotni ‹› 3 klasa ‹› avatary na nk ‹› nasza klasa pl ‹› tesknie ‹› gothic ‹› wakacje ‹› czerwony ‹› magda ‹› MIOCI ‹› wiersze o mnie ‹› chuj ‹› Neji ‹› no perfect ‹› egypt ‹› zdrowie ‹› aston ‹› konferencje ‹› paddy kelly ‹› final ‹› naruto i tsunade ‹› dziewczyn ‹› edward ‹› będziesz miała ‹› jaka ‹› alucard ‹› megi ‹› hong ki ‹› załóż ‹› cisza ‹› Polska ‹› Tokio hotel op

Wyszukaj na blogach

Avatary 100x100 Dodaje avatary 100x100 mojej roboty :)

♥ Avatary 100x100 z Jojo ♥ Dawno nie było żadnej noteczki więc dziś dodam avatary 100x100 z Jojo   Oto one...

Avatary 100x100 Avatary 100x100Miley CyrusAshley TisdaleLady GaGaSelena GomezTo tyle na dziś papa ;* jeśli ktoś chce mieć z czegoś innego pisać w komciu to z tego dodam nawet jak powiecie z ubrań !

nowa dostawa avatarów Hej mam dla was info...z prawej strony bloga widać coś takiego jak elite... otóż zrobiłam podstawy dla avatarów 50x50, inkon,oraz regulaminu który zanim pobierzecie jakikolwiek dodatek musicie go przeczytać xD. Zapraszam do...

avatary 50x50 1. Gdy pobierasz dodatek, masz obowiazek powiadomić Mnie o tym !!! Jesli tego nie zrobisz automatycznie trafiasz na CZARNA LISTE 2. Gdy juz to zrobisz dodaj mnie do ulubionych i polecaj innym blogom 3....

avatary 50x50 1. Gdy pobierasz dodatek, masz obowiazek powiadomić Mnie o tym !!! Jesli tego nie zrobisz automatycznie trafiasz na CZARNA LISTE 2. Gdy juz to zrobisz dodaj mnie do ulubionych i polecaj innym blogom 3. Nie...

ikony własnej roboty 1. Gdy pobierasz dodatek, masz obowiazek powiadomić Mnie o tym !!! Jesli tego nie zrobisz automatycznie trafiasz na CZARNA LISTE 2. Gdy juz to zrobisz dodaj mnie do ulubionych i polecaj innym blogom 3. Nie masz...

Potrzebna Pomoc!!! Witam wszystkich! Dziś dodam szablony i avki, myślę, że się spodobają :) POTRZEBNA POMOC Potrzebuje kogoś kto potrafi robić ładne dodatki tj.: -avki -ikonki -laye -cssy Zgłaszajcie sie do mnie na gg:...

Dostawa nowych dodatków Siemka Wszystkim :) Współczuje wam bo zbliża sie wrzesień i znów nauczyciele będą was męczyć naprawdę wam już teraz współczuje. Ale mam nadzieje że dacie se rade i szybko wam minie ten rok szkolny. Mam dziś dla was sporo avków 100x100, ponieważ...

Additions Heloł :) I znów nowa dawka dodatków. Widzę że w ostatniej notce nie było żadnych pobrań :( nie ładnie a tak fajnie się zapowiadało, ale mam iskierkę nadziei że to się zmieni i będziecie pobierali. A właśnie chciałam wam powiedzieć że oglądałam...

Ikony [avatary] 100x100 Znajdują się tu ikony czy jak kto woli avatary o rozdzielczości 100 na 100 pikseli. Wszystkie wykonane zostały przeze mnie i umieszczone tu zostały w formie galerii. Nie zabraniam nikomu kopiowania ich, jeśli ktoś ma na to ochotę to droga wolna...

Avcie 1. Jak chcenie skopiować ava to dawajcie komy ! 50x50 1 kom

SPIS DODATKÓW!! DODATKI by Mijama & Lessi94 & Zouza 01.Avatary 50x50 różne 02.[no aktiv]Avatary 50x50 gwiazdy 03.Avatary 50x50 video 04.Avatary 100x100 05.Blinki 06.[no aktiv]Czcionki 07.[no aktiv]Dollsy 08.Domki 09.Gify 10.[no aktiv]Kolory...

♥ Avatary 100x100 z motylami ♥  A teraz dodam troche avatarów 100x100 z motylami...

Ocena bloga http://slonecko.blog4u.pl/ --> ocenia Szczypcia =D Pierwsze wrażenie: Dobre! W oczy rzuca się wielkie zdjęcie Christiny i muzyczka gra! Podoba mi się. Chociaż stronka troszkę długo się otwiera... 18/20 Avatar Ładny. Fajna ta kula i się kręci :) Ale za to kompletnie nie pasuje do...

Supcio Szablony, Muzyka i Avatary Pare szablonow z gwiazd z roznych stron. nie loszcze sobie zadnych praw do nich.mi sie spodobaly dlatego postanowilam zaprezentowac je :D szablony Avatary 100x100

Dostawa Wlasne dodalismy avatary 50x50 ( 79 ), avatary 100x100 ( 48 ), muzyke na bloga ( 78 ), kalendarze ( 15 ). Wczesniej dodalismy 9 szablonow takze. Czyli w sumie w naszym serwisie mamy juz 229 dodatkow. Wieczorem dodamy 10 kolejnych szablonow. Pozdro.

Pierwsza notka Hej wszystkim! Na tym blogu będę zamieszczała avatary zrobione przezemnie, czasem znalezione w internecie i przerobione przeze mnie. Za niedługo udostępnię też zamówienia, ale o tym później. Będę robic avy z teledysków, z gwiazdami,...

Muzyka, recka i avatary Na stronie pojawiła się ścieżka dźwiękowa z Becka. Jednak to nie wszystko, zostały wstawione avatary (100x100) Dodatkowo pojawiła się recenzja Soul Eater. A oto jej fragment: "Soul Eater" Gatunek: akcja, komedia, nadprzyrodzone,...

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów