.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wilk ‹› nowa ‹› pies ‹› historie na nk ‹› fairy ‹› pain ‹› rok po ‹› chuj ‹› nasza klasa ‹› przytul mnie ‹› wróżki ‹› super ‹› neji i tenten ‹› harry potter ‹› sport ‹› poduszki ‹› johnny ‹› marta ‹› Adam ‹› hokage ‹› kocham ‹› rok ‹› śmieszne ‹› Manchester ‹› myli ‹› love ‹› MinHYun ‹› hej ‹› http ‹› strasznie ‹› kocham cie bo ‹› dla dziewczyny ‹› Polska ‹› blog ‹› fotki ‹› Deidara ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› dziewczyny ‹› beyblade ‹› religia ‹› phoebe ‹› sex pl ‹› doda ‹› zycie i smierc ‹› urodzinowe ‹› wolny ‹› tom ‹› avatar ‹› nazwy ‹› ginny ‹› moja muzyka ‹› wierszyki mi ‹› penis ‹› oczy ‹› hidan ‹› agnieszka ‹› rysunki ‹› stojak ‹› brązowe ‹› big ‹› lily i james ‹› dzien ‹› nastolatki ‹› avatary na nk ‹› tokio hotel ‹› gry ‹› po pierwsze ‹› k pop ‹› zyczenia ‹› find ‹› w-f wiersz ‹› test odkrywamy tajemnice ‹› róże ‹› FMA ‹› jaka ‹› Kimi ‹› linki ‹› wrzuta ‹› joe ‹› OBRAZKI wF ‹› ZABA ‹› mj chopak ‹› pawe ‹› jego dziewczyna ‹› tomasz ‹› image ‹› star ‹› Ashley ‹› dr house ‹› gify ‹› istnieje ‹› Se7en ‹› gaara i sakura ‹› witaj w domu ‹› autumn ‹› temashika ‹› site ‹› fashion ‹› mamo ‹› wstA ‹› Pozna ‹› smutna ‹› wiki ‹› cisza ‹› Lady ‹› wiersze na nk ‹› zycie ‹› nevada ‹› tokio ‹› wakacje ‹› jaka jestem ‹› moda ‹› final ‹› historie na nk z hp ‹› nazwy na nk ‹› ciekawe ‹› dzie ‹› skin ‹› zwyk ‹› sakura i sasuke ‹› ola 14 ‹› stanoł mi ‹› michael ‹› male ‹› obrazki na NK ‹› wilki ‹› przytul ‹› muzyka ‹› o milosci ‹› PZPN ‹› jessica ‹› kinia ‹› opowiadanie ‹› cisza jest moja ‹› komiks SF ‹› dziewczyn ‹› patka ‹› legendy ‹› host ‹› opowieści z narnii ‹› Ewa ‹› to tylko seks ‹› michaeljackson ‹› kasia wilk ‹› przyjazn ‹› wodzie ‹› rob ‹› usta ‹› chad ‹› chlopaki ‹› wiersz o mi ‹› granit ‹› korea ‹› przepraszam ‹› Data ‹› 2 Min ‹› wiadomo ‹› moje fotki ‹› bart ‹› konie ‹› girl ‹› baga ‹› trzy ‹› siostry ‹› johnny depp ‹› Wojna ‹› szablony ‹› peni ‹› zielone oczy ‹› grupy ‹› opowiadania o Th ‹› Campbell ‹› sakura i kakashi ‹› Igor ‹› Zarry ‹› kocham ci ‹› wszystkiego ‹› mieszne ‹› brazowe oczy ‹› USA ‹› nienawi ‹› ciesz ‹› ino ‹› pozdrowienia ‹› jean michel jarre ‹› bo kocham ‹› jaka jestem ‹› wierszyki o ‹› edward ‹› jongtae ‹› fajny blog ‹› OBRAZKI wF ‹› dzwonki ‹› stopy ‹› tom opowiadanie ‹› sasunaru ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› minato namikaze ‹› ect ‹› avki 100x100

Wyszukaj na blogach

Dragon Ball i inne anime Na początek dodam co nieco o super anime Dragon Ball:0 A pozniej jescze jakies inne rzeczy związane z anime:) Na początek kilka fotek Tapety dla Was Autor-czyli o twórcy Dragon...

Co to jest Anime Sieee Danke schei za liczbe komentów^^ Tyle mi odpowiada.:P Zapraszam na mój drugi z opowiadaniem www.opo-of-manga-anime.blog4u.pl A teraz na temat: Anime - czyli japońskie filmy animowane. Temat anime jest nierozłącznie związany z mangą i...

Ciekawe informacji ze swiata anime Topos anime jest nierozłącznie związany z mangą również uciechami komputerowymi. Czemuż? Na treści mang i niestałości video (np. Street Fighter) zaistniało tabun sekwencji anime. Czyż nie każdorazowy zamierzałem popatrzyć bezpośrednią...

Anime Girl Witam z powrotem. niestety nie mam zbyt dużo czasu na pisanie bloga ale dzisiaj i jutro mam rekolekcje. I postanowiłam wam wstawić obrazki Anime Girl i nie wiem czy wam się spodoba jak tak proszę o komentarza.Oto galeria Anime Girl:I to już...

Gatunki anime Anime podobnie jak filmy dzielą się na pewnego rodzaju gatunki, tyle że w naszych ukochanych serialach animowanych wygląda to troszkę inaczej. Oczywiście tak jak w filmach, anime zawiera elementy akcji, przygody, fantasy, okultyzmu, romansu itp....

TapeTki aNimE ~~CHOBITS~~ Fajna tapetka Chii Tu też Chii A tu siostra Chii Fureya ...Chii.... Tu także fajna tapetka Chii ~~Chii~~ ##Chii sama## Fajna tapeta z Chii Chii w samej koszuli Bardzo fajna tapetka Chii Chii i Sumumo Chii i...

AnimE&MangA Czesc wszystkim!!Jak tam wakacje u Was leca U mnie super, jestem w Hiszpaniinaszczescie mam tu netaGoraco tu... Dawno nie dawalam notki na bloga, ale treaz postaram sie to robic czesciejxDxD jesli oczywiscie Wy bedziecie czasem komentowac,co...

Gatunki anime! Gatunki anime: • anime progresywne – "film artystyczny", produkcja łamiąca jakieś kanony; termin trudny do jednoznacznego zdefiniowania, stąd też nie można podać konkretnych przykładów anime progresywnych, • bishōjo...

ANIME - co to jest NOTKA NAPISANA Z MYSLA O PATRYCJI . PATI DO DLA CIEBIE :) Anime (jap. アニメ animacja) to skrót wymowy angielskiego słowa animation w języku japońskim, oznaczający film animowany. W Japonii terminem tym określa się...

Notka anime-wana ^^ Kiedy wszyscy śnią... ja buszuje w necie xD I właśnie teraz, o tak późnej godzinie, chciałabym wam przedstawić liste anime (lepszych i gorszych) jakie w tej chwili posiadam (bądz niedługo będe posiadać) A więc tak, zacznijmy od......

Odcinki Anime ;) Siemka znowu! ^_^ Bardzo sie ciesze ze kogos zaciekawiły nowinki o anime ;* Z tej całej radosci pomyslałam ze fajnie bedzie dodac odcinki anime ! Juz w tej notce sie ukaza :D Oki a teraz do rzeczy xD Kodomo no Jikan Bohaterem anime jest świeżo...

Co to jest Anime ? ?_?                           ANIME   Anime (jap. アニメ animacja) - skrót wymowy angielskiego słowa...

Bajka, kreskówka czy anime?? http://www.dansetsu.pl/readarticle.php?article_id=6981 Artykuł pochodzi z strony wyżej ^     KRESKÓWKA^ BAJKA^  ANIME^ Otóż spróbuję rozróżnić/przybliżyć pojęcia bajka, kreskówka, anime .. Dlaczego ?...

Mój ranking jesiennych anime.  Obrazek, na który patrzyłam dzisiaj przez dobre 5 min. Taak... Yakumo jest zdecydowanie zbyt cudowny. A jeśli jeszcze w tle puszczę sobie opening to już całkowicie odpływam. Z nudów zrobiłam sobie ranking najlepszych anime tej...

10 oryginalnych supermocy w anime Nie ma to jak trochę ponadnaturalnych zdolności by rozkręcić akcję, dołożyć emocji i zyskać niepowtarzalny pretekst do ukazania widowiskowych scen walk. Poniżej prezentujemy zestawienie 10 supermocy, które napotkałyśmy podczas naszej przygody...

Anime kontra Manga Ohayo! Pewnie niektórzy z was niekiedy zastanawiają się,,Czy najpierw przeczytać mangę,czy obejrzeć anime?"Odpowiedzi na to pytanie nie znam,jednak każdy ma swoje zdanie,niektórzy uważają że lepiej najpierw przeczytać mangę bo ona wychodzi...

Ohayo ^^ I pierwsza notka :* Konihi wa! To jest mój pierwszy blogasek na blog4u.pl XD Ale co tam... Zaczynam pełną aktywność bloga :D Dziś kilka newsów z anime :* ~Clannad~ *Drugi odcinek specjalny*już 16 lipca. Więcej informacji o nim w newsach. Trailer...

Miedzy Manga,Anime i Hentai xD ManGa Dosłownie tłumacząc, manga oznacza ‘niepohamowane obrazy’. Słowo manga dostało się do powszechnego użytku po opublikowaniu w XIX wieku Hokusai Manga, zawierającej posortowane rysunki ze szkicowników znanego artysty ukiyo-e,...

Anime porzucone Jak mądrze powiada podręcznik Lichotki z ekonomii, nie opłaca się kończyć wbrew sobie książki tylko dlatego, że się ją zaczęło. Podobnie rzecz ma się z anime. Owszem, można się zmusić do oglądania i przemęczyć resztę odcinków - tylko po co?...

Definicja Anime Anime (jap.) to skrót wymowy angielskiego słowa animation w języku japońskim, oznaczający japońską animację. Wikiportal Portal Anime W Japonii terminem tym określa się wszystkie filmy i seriale animowane, bez względu na kraj ich pochodzenia....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..75 76

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów