.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
lili ‹› 2 Min ‹› naruto ‹› dziewczyn ‹› seks ‹› enio one ‹› teen ‹› dlaczego kocham cie ‹› czy mnie kochasz ‹› gallery ‹› lily ‹› lubuskim ‹› opowie ‹› ScreW ‹› dodatki ‹› filmy erotyczne ‹› final ‹› kocham cie bo ‹› rihanna ‹› lee taemin ‹› tokio hotel ‹› miley ‹› ola ‹› http ‹› Pozna ‹› find ‹› blog anime ‹› historyjki ‹› orlando ‹› dzie ‹› wiersze o mnie ‹› naruto sk ‹› blogasek ‹› buziaki ‹› cycki ‹› one direction ‹› tom ‹› USA ‹› dupa ‹› obrazki na bloga ‹› pro ‹› kushina uzumaki ‹› kocham cie ‹› wszystkiego ‹› Ginny i Harry ‹› hej ‹› wodzie ‹› gut ‹› kotki s ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› cinema 69 ‹› fajny blog ‹› rachel ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Cukrzyca ‹› wiersze na dzie matki ‹› brodka ‹› madara ‹› tapety z lafee ‹› mój chłopak ‹› pelen milosci ‹› duże cycki ‹› rower ‹› ontae ‹› torres ‹› opisy na ‹› ciesz ‹› Neji i ja ‹› sama pisa ‹› najlepsza przyjacika ‹› opowiadanie o ‹› muzyka ‹› nastolatka ‹› nasza klasa ‹› hobby ‹› tusk ‹› trzy ‹› Karola ‹› host club ‹› filmy ‹› h2o ‹› skup aut ‹› anna ‹› super ‹› gaara ‹› chuj ‹› kai ‹› lee ‹› zimno ‹› Suka ‹› imiona ‹› pansy ‹› sex pl ‹› emo ‹› sexy ‹› w-f wierszyk ‹› wiersz ‹› cicho ‹› przytul mocno ‹› wakacje ‹› gothic ‹› joe ‹› przedszkole ‹› jego dziewczyna ‹› znaki ‹› blog ‹› wirtualny ‹› horror ‹› ciekawe ‹› jaka ‹› rozdzia ‹› stopy ‹› lily i james ‹› test ‹› image ‹› myli ‹› obrazki z ‹› Dawn ‹› WITAM ‹› oliver ‹› obrazy ‹› OBRAZKI wF ‹› śmieszne ‹› pozycjonowanie ‹› po pierwsze ‹› britney spears ‹› opisy gg ‹› hannah montana 4 ‹› dla dziewczyny ‹› reggae ‹› nastolatki ‹› Ja i sylwia ‹› naruto sasuke ‹› rok po ‹› Oki-Blog ‹› fajny ‹› wiersze na nk mnie ‹› beznadziejne ‹› kochaj mnie ‹› soki ‹› anna i yoh ‹› zdjęcia na nk ‹› narnia ‹› noclegi ‹› dietA ‹› odkrywamy tajemnice zdrowia ‹› opel astra ‹› kisame ‹› teen ‹› slash ‹› orlando bloom ‹› pevensie ‹› ubezpieczenia ‹› gry komputerowe ‹› itachi i sakura ‹› nails ‹› wierszyk o wf ‹› roxy ‹› nie ogladaj sie za siebie ‹› skin ‹› jaka jestem ‹› lol ‹› mp3 ‹› skup ‹› dziewczyna ‹› transport ‹› wiersze na nk ‹› pick ‹› Ashley ‹› hotel ‹› Adam ‹› ubrania ‹› jesie ‹› usta ‹› zdj ‹› pro ana pl ‹› emma ‹› gry ‹› zdrowia ‹› demi ‹› Taylor ‹› pawe ‹› cisza g ‹› wiersze z ‹› ginny ‹› peni ‹› o jesieni ‹› istnieje ‹› oczy ‹› mokra ‹› moje fotki ‹› naruto 39 ‹› przepraszam ‹› kocham ci ‹› love ‹› SLUBNE ‹› kocham ‹› dziewczyny ‹› siostry ‹› floppy

Wyszukaj na blogach

Obciach bez ciach Zdecydowanie muszę tu jak najszybciej coś napisać, bo to „Do boju Polsko” krzyczące na samej górze strony to w tym momencie już obciach. No ewentualnie – mogę je zamienić na „Россия,...

Ale obciach ! Hejka. W tej nopci dodam kilka fajnych rzeczy. Kiedyś kupowałam sobie gazety " Dziewczyna"  i dziś przeglądałam jedną z nich . Wpadłam na pomysł że fajnie byt było gdybyście przesyłali na mojego emaila jakieś fajne i śmieszne historie z...

Ale obciach ! Hejka. W tej nopci dodam kilka fajnych rzeczy. Kiedyś kupowałam sobie gazety " Dziewczyna"  i dziś przeglądałam jedną z nich . Wpadłam na pomysł że fajnie byt było gdybyście przesyłali na mojego emaila jakieś fajne i śmieszne historie z...

4część!!!!!!!!! 4 część [[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ Po godzinie miałam zrobione większość zakupów. Wszystkie duperele potrzebne do rysowania i malowania , ołówki, kredki, farby, kartki. I inne rzeczy potrzebne do oswojenia mojego nowego pokoju. Czyli...

Majdan Łazi za dodą     Radek Majdan nie ma za grosz wstydu - grzmi Super Express. Mimo, że pół roku temu wziął rozwód z Dodą, łazi za nią krok w krok. Jest niczym wierny piesek. Tylko nie chodzi przy nodze swojej pani, ale kilka kroków za nią. To...

...:::Drugi rozdzialik:::... + ...:::Wierszyki:::... Spacerowaliśmy po parku ,aż końcu znudziło nam się to spacerowanie w kółko .Rozmawialiśmy dosyć długo .Tak w ogóle wydawał się fajnym chłopakiem jakich u nas jest bardzo mało .Powiedział ,że dopiero niedawno przeprowadził się tutaj i będzie...

Sylwestrowy BoU:)Tylko troche spózniony:) Nie wiem co robie tutaj o tak póznej porze:)Powinnam już spać:)Ale nie umiem zasnąć:)Najwyżej jak niedawno w szkole bede znów spać:)Na lekcjach hihi:)Oglądam sobie"AntiqueCafe-Kyu~Bands~The Movie"Jak fajnie poprzypominać sobie ten...

ploteczki !! Jennifer Lopez po wizycie w Mc Donaldzie... . Sharapova na oku.. Metamorfoza Britney Spears... Mary-Kate Olsen w okropnej sukience - jesli to tak mozna nazwac ! aresztowanie Paris Hilton.. wspaniałe kreacje Britney Spears ;) Nieudana...

Zdjęcia z 1 serii Odlotowych Agentek + informacje o filmie Dziśna sam początek dam informacje o filmie i zdjecia z pierwszej serii ts zdjecia z pierwszej serii ts: a teraz informacje o filmie:...

drugi wpis No i mamy poniedziałek, a właściwie jego koniec. Znowu nic nie zrobiłem z moich ambitnych planów. Jakże ja piekielnie boję się podjąć działanie, a przecież mam tyle dowodów na to że jak się zepnę, to mogę naprawdę wiele. A może to lenistwo? Nie...

Heloł :) Kolejna część czyli już 5 :P W poprzedniej części: Kate i Ann pokłóciły się.. ale doszły do porozumienia .. zostały zaproszone na imprezę przez Billa K.! Ann nie chciała iść ale zgodziła na przekur sobie.. nie chciała znów kłócić się z siostrą.. W szkole...: Na...

6 część opka :D zapraszam! Następna część .. myślę, że 5 Krótkie przypomnienie: W poprzedniej części Bill zaprosił Ann i Kate na imprezę, Tomowi Ann też wpadła w oko, Bill odprowadził Ann pod dom a Tom, Kate. Dziewczyny zrobiły sie na bóstwo i poszły na imprezkę do...

pIeRwSzAa noTeCka Witam serdecznie na blogu o TH i troszkę bede się czepiać B27 :D teraz cos o Billu na dobry początek :) ****************** Zdjęcia: :) ****************** ****************** Bill Kaulitz (wokal) ****************** Data...

przyszła pora na chłopakow, a dokladniej na.. KUBE No wiec Bober, jak wszyscy zwykli do niego mówić ma megaśny temperament. Ale i tak go ludzie lubią :] Czasem przegina z odzywkami do nauczycielek, przez co ma sporo uwag, choć śmiem twirdzić, że nie sa one zbytnio obraźliwe, wiec jest git :P ...

Opowiadanie 1 Hejka:)Tu będzie opowiadanie z Tokio Hotel a głównie to z Bill'em;)Nie wiem czy wam się spodoba ale będę się starać by było fajne;)Teraz dam bohaterów a potem oczywiście część 1:D BOHATERZY ja Kally-mam 14 lat, długie kruczo bląd włosy,...

Dziwnie jest... Dzisiaj był dosc dziwny dzien.Mielismy tylko cztery lekcje. Na przyrce gadalismy o mieczakach.BLECH!!!Są ochydne. Na wf-ie facet był beznadziejny. No ja niemoge, jaki on jest obciachowy.Strzela jakieś debilne i w ogole nie śmieszne żarciki i...

I co raz krócej.... Nie wiem co mi sie dzieje z tym rysunkiem u gory ze go nie ma... Taki ladny przeciez jest.. Nie wiem co sie dzieje... Te 3 dni przed swietami byly okropne.. W poniedzialek masakra w szkole... We wtorek klotnia... W srode obciach i...

Pakofonika - Teksty piosenek Jestem Bogiem Mam jedną pierdoloną schizofrenię Zaburzenia emocjonalne Proszę puść to na antenie Powiem ci że to fakt Powiesz mi że to obciach Pierdolę cię I tak rozejdziesz się po łokciach Bo ja jestem Bogiem Uświadom to...

kłutnia -czemu przyszedłes akurat do mnie?? -bo widziesz twoja siostra zerwała ze mną bo chyba pomyślała że ja cos do Ciebie czuje-Magda wybuchła ogromnym śmiechem, że wszyscy sie na nia patrzyli-wiem że to śmieszne ale mam prośbe -jaką?-"ogarneła sie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów