.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
krm ‹› dzien ‹› junhyung ‹› nowa ‹› kamil ss ‹› myli ‹› find ‹› sakura sasuke ‹› istnieje ‹› ciekawe ‹› Ewa ‹› muzyka ‹› czerwony ‹› rihanna ‹› gut ‹› raven ‹› gitara ‹› chlopak ‹› Jego jaja ‹› justin timberlake ‹› naruto ‹› bill ‹› gry ‹› hotel 54 ‹› doda ‹› hentai pl ‹› link ‹› http ‹› ichigo ‹› johnnydepp ‹› wiersze na nk o sobie ‹› pytania ‹› misie ‹› cicho ‹› mps-vi ‹› wstA ‹› jug ‹› rasta ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› big ‹› Neji ‹› skate ‹› rok po ‹› amanda ‹› kamil ‹› zima ‹› winx ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› mp3 ‹› moda ‹› Karola ‹› pieski ‹› szkoa ‹› oczy ‹› fajny blog ‹› sebastian ‹› jestem emo ‹› linki ‹› zaj ‹› mj chopak ‹› gwiazdy ‹› przeprowadzki ‹› wiersze o mnie ‹› Neji i ja ‹› super ‹› avatary ‹› moja muzyka ‹› pick ‹› Song ‹› nazwy ‹› Lady ‹› smutna ‹› dzie ‹› dla dzieci ‹› jaka jestem ‹› orochimaru anko ‹› sama pisa ‹› itachi i ‹› MIOCI ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› opisy na nk ‹› cisza ‹› prace ‹› hej ‹› magia ‹› mieszne ‹› wiersze z ‹› Voldemord ‹› bart ‹› tokio ‹› przyjaciele ‹› najlepsza ‹› blog ‹› 27 urodziny ‹› tom kaulitz ‹› kocham ‹› pozycjonowanie ‹› opowiadanie ‹› zimno mi ‹› dla przyjaci ‹› Holiday ‹› sex ‹› opowiadanie o ‹› pami ‹› zdrowie ‹› hotel ‹› namikaze ‹› lubuskie ‹› po pierwsze ‹› ania z ‹› amelia ‹› nasza klasa pl ‹› sami ‹› recenzja ‹› 2 Min ‹› dziewczyny ‹› trzy ‹› humor ‹› malowanie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› jessica ‹› test kl 6 ‹› sexy ‹› szablon ‹› Shunsui ‹› dla kolegi ‹› ash ‹› ciesz ‹› rozdzia ‹› michael ‹› wiersze na nk mnie ‹› rok ‹› britney ‹› wakacje ‹› Jaja ‹› final ‹› jego dziewczyna ‹› moje fotki ‹› egypt ‹› torres ‹› obrazy ‹› mama ‹› jaka ‹› usta ‹› przyroda kl 4 ‹› wszystkiego ‹› zima ‹› seks ‹› wolny ‹› ksiazki ‹› dziewczyna ‹› black ‹› zdj ‹› yuuki ‹› Adam ‹› snape ‹› olka ‹› pawe ‹› przyroda ‹› wiersze na nk o mnie ‹› site ‹› w-f wierszyk ‹› klasa ‹› britney ‹› moje wiersze ‹› lato ‹› Ashley Purdy ‹› mamo ‹› opisy na gg ‹› nasza klasa ‹› tajemnice ‹› zajebisty ‹› register ‹› WITAM ‹› samotno ‹› najlepsze ‹› kupa ‹› oliver ‹› o milosci ‹› joanna ‹› sprawdzian ‹› dup ‹› kari ‹› fotki ‹› pamitnik ‹› tokio hotel ‹› wierszyki na nk ‹› narnia ‹› demon ‹› OBRAZKI wF ‹› czcionki na nk ‹› Kakashi i sakura ‹› rock ‹› star ‹› emma ‹› sakura i sasuke ‹› Christina Klein ‹› duchy ‹› sex pl

Wyszukaj na blogach

wszystko od poczatku;) To są wszystkie rozdziały jakie dotychczas napisałam n starym blogu i zamieszczam je tu po to żeby osoby które nie czytały mogły nadrobić zaległości ROZDZIAŁ 1 WSPANIAŁA WIADOMOŚĆ Ledwo żyjąc wstałam i wyłączyłam przeklęty budzik ....

ROZDZIAŁ 2-"FILMY,SEN" Obudziłam się na czymś twardym, okazało się, że w nocy spadłam z łóżka, Podniosłam się popaczyłam na zegarek była 9 -a Pojdę się jeszcze klapnąć do wyrka- powiedziałam Więc skoczyłam do łóżeczka i zamknęłam oczka Nie stety długo nie...

Rozdział 4 Chata wolna Mijały tygodnie od poznania Izziego i Richiego.. Byłyśmy już z nimi 3 tygodnie spotykałyśmy się z nimi w każdej, gdy mieli lub my wolnej chwili.. Wygłupialiśmy się chodziliśmy do klubu, kina, spacer.. Było nam razem dobrze Pewnej środy...

Rozdział pierwszy... początek "Historyjka" jest szaloną historią-dialogiem z bohaterami Final Fantasy Advent Children... Ostrzegam, pierwszy rozdział jest trochę porąbany... Sephy:, "ale denna jest wasza rozmowa..." Maja:" Zamknij się Seph!" Heh... Cloud: "...

to tylko część 5 częśći opowiadania (ta mniejsza) ***rano*** Gdy Natalia się obudziła było jej jakoś tak przyjemnie i wtedy poczuła że na jej brzuchu cos leży . Zobaczyła przytulonego do niej Toma. Nata- Tom!!!- krzyknęła i zrzuciła nieprzytomnego Toma na podłogę. Tom- Ałaaa!! Co cię...

Pracownia Projektowa Żagań Pracownia Projektowa Żagań to profesjonalne biuro architektoniczne. Nasi doświadczeni architekci oferują kreatywne projekty mało i wielkogabarytowe. Posiadamy bogate doświadczenie w kompleksowym wykonywaniu projektów ...

Nowy blogasek Siemka;) To mój którys tam z kolei blogasek, ale ten chyba bedzie troche inny niz tamte:P sie zobaczy;P Ostatnio tak jakos sie zmieniły chyba moje poglądy na świat, na życie w Polsce itp. Dlaczego np ocenia sie ludzi za poglądy, za wygląd, za...

Heja heeeeeeeeej!!! Siemka! Jestesmy Aga i Aga=D Wchodzcie tu czesto i koooooooometnijcie czasem co nie co=D Pozdro!!!

"Jako oni śpiewają"-finał Aga;) Hey! Długo nie pisałam,bo internet mi nie działał...ale to nic!W sobotę jak wiecie odbył się finał na polscie "Jak oni śpiewają".I wygrała...Agnieszka Włodarczyk!Bardzo sie cieszę ,bo ją lubię i chciałam,żeby to ona była...

Ocena nr. 16. Aga- http://latine.blog4u.pl/ Po zmianach moją pierwszą klientką jest Aga. Jej blog to: Latine blogWybrała II poziom. Zaczynamy! Pierwsze wrażenie: Szablon jest dość ładny, tak tu czytelnie...Czuję się tu bardzo miło, ale zarazem dla mnie troszkę za dużo koloru...

II: Aga Rozdział niezbyt długi, ale jestem z niego raczej zadowolona. Proszę wybaczyć niewielką ilość opisów miejsc; jest tak mało dialogów, że nie miałam serca przedłużać kolejnymi akapitami. Nie chcę zanudzać. Obiecuję jednak popracować nad światem...

agnieszka-(aga)! :)(: cześć muwcie namnie aga.macie jakieś klopoty to powiedzcie jakie ,a ja pomogę wam się z nich wydostać.aha jerzeli będziecie na moim blogu to morzecie podpowiedzieć co jeszczę mogę w nim...

aga z. to do ciebie aga mam pomysla!:) na lekcji bedziemy sobie pisac karteczki z edziem takiem kodem: a-@ b-& c-6 d-% e-6 f-$ g-- h-# i-! j-7 k-? l-1 m-^^ n-^ o-0 p-* r-8 s-3 t-= u-)lub ( w-__ y-5 z-9  

Rozdział 6 Sex przymierzaln,spacer Była godzina 7 rano, gdy Się obudziłam, starałam się jeszcze trochę przespać ale wkurzyłam Się bo nie mogłam,po 15 minutach popaczyłam się na Izziego spał tak smacznie, że szkoda mi było Go budzić, wywlekłam się z wyrka poszłam do...

Wrażenia z kolonii =) HEY!!! Dwa ostatnie komenty pod poprzednia notka pewnie dadzą wam do zrozumienia jak było na moich koloniach... Ale nie zawsze było tak źle ;) Nie będę wszystkiego wam od początku tłumaczyć dlatego wkleję tu fragment rozmowy mojej i Toffy'ego :D...

ROZDZIAŁ 3-"SZALONY DZIEŃ" Następnego ranka Aga obudziła sie pierwsza i poszła do łazienki sie umyć i ubrać.. Gdy zapinała stanik ktoś zapukał do drzwi i otworzył je.. -ej.. co ty robisz? ja sie ubieram a ty wchodzisz?!-powiedziała zła Aga -oj..przepraszam cie ale...

Rozdział 7 Dyskoteka Zazdrość Chłopaków Tekst wysrodkowany Tekst pogrubiony - Hej a ty, co już nie śpisz? Spytał się zdziwiony, Richie Chrisa, gdy wszedł do kuchni - Cześć, nie mogłem już zasnąć, więc poszedłem sobie zrobić herbatę- powiedział Chris popijając raz po raz herbatę...

Urodziny rozdział 9 Tekst wysrodkowany Była godzina 9 Gdy izzi się obudził Ja sobie smacznie spałam jeszcze ,Izzi popaczył Się na mnie i uśmiechnął się po chwili Zwlókł się z łóżka - proszę krzyknął izzi gdy usłyszał że ktoś puka do naszych drzwi - hej...

wasz upragniony rozdział 4 Zobaczyłam Agę całą bladozieloną na twarzy. Ja- Jezus Aga ty zaraz mi tu wykitujesz! Chodź do łóżka! Aga -Nata natychmiast powiedz, kto jest tym boskim chłopakiem, bo nie...

ROZDZIAŁ 5-"PRZEPROWADZKA" Następnego ranka Richie obudził sie bardzo wcześnie,więc postanowił sie iść umyć i obudzić izziego zeby mu pomógł zrobić sniadanie dla dziewczyn.. Wszedł cicho do pokoju i delikatnie obudził kolege.. Izzy bez oporów wstał,umył sie i chłopaki...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..43 44

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów