.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
dla kolegi ‹› Data ‹› Dawn ‹› zdj ‹› po pierwsze ‹› gitara ‹› oczy ‹› psy ‹› jego dziewczyna ‹› strasznie ‹› 3 klasa ‹› sama pisa ‹› lee ‹› ewelina ‹› tom ‹› ren ‹› zielone ‹› hp yaoi ‹› flowers ‹› hej ‹› amelia ‹› gry ‹› Sylwia ‹› my ps vita ‹› opowiadania o Th ‹› skin ‹› g - dragon ‹› Holiday ‹› OBRAZKI w-F ‹› ola 14 ‹› odchudzanie ‹› justin ‹› jaka jestem ‹› Itachi ‹› Ja i sylwia ‹› klasa 4 ‹› moja muzyka ‹› anime ‹› kocham cie ‹› pamitnik ‹› Polska ‹› WEEKEND ‹› wiki ‹› cinema ‹› czerwony ‹› 4 klasa ‹› 10lat ‹› nazwy ‹› in the blood ‹› jaka ‹› pomidory ‹› avatary ‹› magda ‹› nastolatka ‹› Lady ‹› smutne ‹› tymczasowy ‹› prosiaczek ‹› o jesieni ‹› Gaara i ja ‹› czy mnie kochasz ‹› Madonna ‹› moda ‹› dla przyjaci ‹› test ‹› pepsi ‹› praktyki ‹› USA ‹› g- dragon ‹› harry ‹› zima ‹› dzie ‹› sprawdzian ‹› Holiday 1 ‹› hiszpania ‹› jaka jestem ‹› wolny ‹› naruto ‹› jrock ‹› Jego jaja ‹› OBRAZKI wF ‹› hannah ‹› szablon ‹› trampki ‹› forever ‹› pain ‹› szablony ‹› gwiazdy ‹› wierszyki mi ‹› stopy ‹› grupy ‹› amanda ‹› cisza jest moja ‹› fotki ‹› 2 Min ‹› gry komputerowe ‹› sami ‹› kocham ‹› myli ‹› przytul ‹› trzy ‹› dziewczyn ‹› kreatywność ‹› buziaki ‹› obrazy na nk ‹› piersi ‹› Green ‹› final ‹› black ‹› jessica alba ‹› nagie ‹› pies ‹› opowiadanie o ‹› http ‹› ball ‹› ruda ‹› peni ‹› Pozna ‹› nazwy na nk ‹› angel ‹› kisame x ‹› tokio hotel ‹› przyjaciele ‹› ksi ‹› love ‹› komiksy ‹› link ‹› avatary na nk ‹› cisza g ‹› Integral ‹› wiara ‹› zimno ‹› wszystkiego ‹› sweet ‹› istnieje ‹› pozdrowienia ‹› test kl 6 ‹› znaki ‹› opowie ‹› STANA ‹› nowa ‹› BARCELONA ‹› duchy ‹› monika ‹› dlaczego kocham cie ‹› zmierzch ‹› rower ‹› jestem emo ‹› mieszne ‹› anty ‹› przyja ‹› rok ‹› maluje ‹› image ‹› 27 urodziny ‹› poduszki ‹› Adam ‹› okulary ‹› rok po ‹› smok ‹› tokio hotel ‹› find ‹› opowiadania ‹› ciekawe ‹› FT Island ‹› mui ex ‹› muzyka ‹› przepraszam ‹› ash ‹› pomoc ‹› przyroda ‹› ronaldo ‹› roman ‹› tomasz ‹› siostry ‹› baga ‹› jessica ‹› maine ‹› kot ‹› pieski ‹› anko ‹› mj chopak ‹› sobota ‹› sex pl ‹› ciuchy ‹› bart ‹› nasza klasa 6b ‹› pick ‹› Zosia ‹› kotek ‹› Jego ptaszek ‹› mp3 ‹› w akatsuki ‹› nauka ‹› chad ‹› religia ‹› doda ‹› no perfect ‹› erotyczne ‹› dodatki

Wyszukaj na blogach

About...Sasuke Uchiha! Uchiha Sasuke Wiek: 12 Urodziny: 23 Lipca Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: AB Wzrost: 153.2 cm Waga: 43.5 kg Zdolności ograniczone do więzów krwi: Sharingan Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon), Chidori, Chidori...

Sasuke Uchiha Imię:Sasuke Nazwisko:Uchiha Wiek:15 lat Grupa krwi:AB Wzrost:153.2 cm Waga:43.5 kg Wioska:Konoha-Gakure Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon), Chidori, Chidori Nagashi, Shishi Rendan, Przeklęta Pieczęć Ranga:Genin Zdolności...

Uchiha Sasuke Wiek: 15 Urodziny: 23 Lipca Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: AB Wzrost: 153.2 cm Waga: 43.5 kg Zdolności ograniczone do więzów krwi: Sharingan Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon), Chidori, Chidori Nagashi, Shishi...

Rozdział 6....Uchiha zdejmij ze mnie swój pusty łeb ! // Porwanie Wróciłamł ^^...Ostrzegam, że ta notka może mi się troszkę nie udać. Powód ? Okropnie pokłóciłam się z chłopakiem, ale jak obiecałam opowiadanie to słowa dotrzymam :* Zapraszam do czytania : _____________ [...] obudził ją jakiś szmer [...]...

Kilka słów i bohaterka. Po pierwsze chciałabym was powitać na moim pierwszym blogu ^^Mam nadzieję, że moje opowiadania będzie się czytać przyjemnie,a także, że będziecie się choć odrobinę udzielać.Uczę się na błędach, więc jest dla mnie to dodatkowa pomoc.Zachęcam do...

Sasuke Uchiha Sasuke to jeden z ostatnich potomków rodu Uchiha-Obok Hyuuga najpotężniejszego klanu w Konoha-Gakure. Sasuke kiedyś był roześmianym, otwartym na świat chlopcem, który wraz z rodzicami trenował różne aspekty życia shinobi, rósł szcześliwie itd....

Rozdział X Op. II Ayano Uchiha Sakura otworzyła drzwi, i jej zielonym oczom, ukazała się zamaskowana twarz... Znała ją doskonale. Gdzie niegdzie, na jego pomarańczowej masce w kształsie przypominającej dynie... Zielonooka była zarówno zdziwiona, jak i wściekła na wchodzącego. ...

Sasuke Uchiha Sasuke jest jednym z nielicznych członków klanu Uchiha, którzy pozostali przy życiu. Był najlepszym początkującym geninem i był uważany za geniusza. Sasuke miał bardzo tajemniczą i krwawą przeszłość i jego jedynym celem jest zemsta.Sasuke to...

Uchiha Sasuke Uchiha Sasuke Wiek: 13 Urodziny: 23 Lipca Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: AB Wzrost: 153.2 cm Waga: 43.5 kg Zdolności ograniczone do więzów krwi: Sharingan Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon), Chidori,...

Odcinek 2: Koniec! Masakra w domu Uchiha! Odcinek 2: Koniec! Masakra w domu Uchiha! Minęła godzina po odejściu mojego ojca do domu. Gdy nagle usłyszałam krzyk i jakiś plusk... Oraz ostrzę Katany. Więc pobiegłam do domu. - Tato? - Mamo? - Gdzie jesteście? I nagle dopadł mnie...

21:Shippuden Cała notka jest poświęcona Shippuden, wiem, ze te rzeczy się tam nie działy, ale wiecie gdzie to mam. Utrudnia to trochę siadanie ale jakoś z tym żyję. W każdym razie na prośbę Zettaini wprowadzam nową osobę. Poza tym, kilka osób mówiło mi, że...

Naruto To jest okładka pierwszego tomu naruto Naruto (jap. ナルト, Naruto?) – manga Masashiego Kishimoto oraz adaptacja telewizyjna na jej podstawie. Jej główny bohater, Naruto Uzumaki, to hałaśliwy, nadpobudliwy nastoletni...

Sakura Haruno I Sasuke Uchiha Hej co tam u was?? Przectawie wam nową postać :) Oto Sasuke Uchiha!   Jak myślicie Sasuke czuje miętke do Sakury ? Ja myśle , że tak!   Sakura na bank czuje miętke do sakury!    

SaSuKe Uchiha Sasuke Wiek: 13 Urodziny: 23 Lipca Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: AB Wzrost: 153.2 cm Waga: 43.5 kg Zdolności ograniczone do więzów krwi: Sharingan Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon), Chidori, Shishi...

8.Cudowna śmierć naszej kochanej. No wiec moji kochani czytelnicy:*Zdecydowaliście Karin umrze.Napewno wielka radocha jest to dla was^^,ale troche bedzie nudno jak nikt nie przeszkodzi im w miłości.Jakoś spróbuje wymyslec inna osóbke taką jak Karin;PAh i początek to,że Gaara...

Rodział III OHAYO!!!Nom nie wiem Heidi czy to ma być Lucy czy Nyuu xDD.Niestety autorka tego blogaska jest ,,inna" xDD.Oglądaliście Naruto na Jetix??Mówie wam nie oglądajcie jeżeli chcecie dostać głupawki do końca życia!!!Ale nie będe wam tu prawić...

Rozdział 1. Przybłęda! Najpierw: Słowa Wyjaśnień. Otóż. Jestem Moiko-chan i ogłaszam swój powrót! ^^. wielu z Was już mnie pewnie nie pamięta. Ani mnie, ani moich blogów. No cóż. tak to jest jak sobie człowiek uroplik zrobi xDD. Ale oto jestem i pragnę wam...

XXXVIII. Koniec OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE: Jak już sam tytuł notki wskazuje, jest to koniec owego opowiadania. Ale żeby było śmiesznie, zdradzę Wam sekret, że nie potrafię rozstać się z tym blogiem (prowadzę go już trochę czasu i jestem przywiązana do niego...

Naruto Rozdział I UWAGA!!! SZABLON ZAPOŻYCZONY Z MOJEGO BLOGA O AKATSUKI [AUTORSTWA BLACK LADY] DO CZASU AŻ BLOG NIE DOCZEKA SIĘ NOWEGO WYGLĄDU, TEN BĘDZIE ALTERNATYWNY!!! Rok? Dwa? Więcej? Zegarek stracił godziny. Drogi zapomniały kilometry. Noc...

6."Zakochałem się w Tobie,lecz ty tego nie widzisz" Haruno poleciały łzy z oczu.Cierpiała.Naruto jak i Juugo podbiegli do niej.Natomiast Karin się cieszyła.Sasuke nie wiedząc o co chodzi oderwał się od czterookiej i podbiegł do różowowłosej.Chciał ją złapać za ramie,lecz ona go...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów