.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
link ‹› hentai ‹› istnieje ‹› Lód ‹› konoha high sy ‹› patka ‹› ciastek ‹› dziewczyny ‹› Data ‹› chuj ‹› damon ‹› sex ‹› kolonie ‹› WITAM ‹› sama pisa ‹› undefined ‹› opis na nk pracuje ‹› nasza klasa 6b ‹› http ‹› pytania ‹› in the blood ‹› mj chopak ‹› seniorki 75 lat ‹› kobieta ‹› 2 Min ‹› jego dziewczyna ‹› sex pl ‹› opisy na nk ‹› pozdrowienia ‹› pami ‹› girl ‹› britney ‹› turystyki ‹› tokio hotel ‹› opisy na gg ‹› tokio hotel ‹› kamil ‹› mama ‹› forever ‹› super ‹› wakacje ‹› wiki ‹› wierszyk o wf ‹› black ‹› wodzie ‹› porno ‹› avatary ‹› test ‹› Song ‹› sakura ‹› przyja ‹› nauczycielka ‹› ciekawe ‹› dziewczyn ‹› praktyki ‹› blog ‹› final ‹› linki ‹› dup ‹› czytanie ‹› peni ‹› trzy ‹› site ‹› fashion ‹› loki ‹› pracuje ‹› maine coon ‹› szablony ‹› joe ‹› tapety ‹› kasia ‹› krzysiek ‹› fairy ‹› KINO ‹› nastolatki ‹› konie ‹› urodziny ‹› siostry ‹› vampire ‹› 4 klasa ‹› wszystkiego ‹› buziaki ‹› najlepsze ‹› sklep ‹› dla dziewczyny ‹› tajemnice zdrowia ‹› z pytaniami ‹› dzie ‹› emilka ‹› dodatki ‹› sobota ‹› lala ‹› love ‹› demon ‹› pein ‹› avatary na nk ‹› bill ‹› wstA ‹› big ‹› po pierwsze ‹› smutne ‹› michael ‹› one piece ‹› wycieczka ‹› dla przyjaci ‹› sklep internetowy ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› naruto i sakura ‹› psy ‹› jaka jestem ‹› gry ‹› jaka jestem ‹› moje sekrety ‹› Neji i ja ‹› szablon ‹› harry potter blog ‹› bo kocham ‹› przepraszam ‹› wierszyk ‹› zamknij oczka ‹› usta ‹› zaj ‹› opisy ‹› dla przyjaci ‹› myli ‹› kumpela ‹› dragon ‹› h2o ‹› photo ‹› nauka ‹› samotno ‹› mp3 ‹› nienawi ‹› kocham ‹› ronaldo ‹› seriale ‹› cicho ‹› wiersze z ‹› pro ‹› hej ‹› rok ‹› doda ‹› kocham ci ‹› moja muzyka ‹› Masaomi ‹› zajebisty ‹› moda ‹› Sterling Knight ‹› vanessa ‹› kocham cie bo ‹› zdj ‹› rower ‹› Yorki ‹› tapety na bloga ‹› uroda ‹› ScreW ‹› manga ‹› namikaze minato ‹› wiadomo ‹› marta ‹› sami ‹› pain ‹› pomoc ‹› czterdziestki ‹› zaj ‹› marcin ‹› najlepsza ‹› ZDJECIA ‹› gry komputerowe ‹› cisza jest moja ‹› lee ‹› ksi ‹› basia ‹› harry ‹› przedszkole nr 22 ‹› przyjaciele ‹› avatary 50x50 hp ‹› strasznie ‹› o milosci ‹› klasa ‹› opisy na ‹› dlaczego kocham cie ‹› OBRAZKI wF ‹› Gaara i ‹› dziewczyna ‹› o lps ‹› kocham cie ‹› zuza ‹› dusia ‹› karolcia ‹› Przezroczysta ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› yuuki i zero ‹› buuu ‹› cisza ‹› zimno ‹› hinata ‹› dla dzieci ‹› angel ‹› zdrowia

Wyszukaj na blogach

Tort urodzinowy imieniem Lola Jakieś moje opowiadanie. Posłuchajcie: Lola kręciła łyżką w lewo i w prawo na przemian. Tuśka wyjęła mleko. Podeszła do koleżanki i jednym chlustem wlała do miski pół zawartości kartonu....

Druga czesc notki pczatkujacej! Heyka to znowu my tym razem jest nas dwie bo wczesniej pisala jedna z nas czyli Natalia a tak wogole to tego bloga prowadza Ola i Ntalia na Ole mowimy Olijejeszyn a na Natalie Tusia jak by co. wiec poprzednia notke pisala tusia. Moze teraz...

rozżalenie & złość na cały świat Jak miałam zajebisty humor do południa, tak po 14:00 zrzedła mi mina :/Ale najpierw z lepszych rzeczy - byłyśmy dziś na spacerku z Paulinką nasząi zakupiłam sobie z jej pomocą fioletowe cuda: płaszczyk, czapę i rękawiczki ;)Już myślałam, że jak...

Dzisiaj leniuchujemy! :) Choć nie do końca, bo małż przyniósł z pracy trochę chałupniczej robótki i nasza tzw. "silna grupa pod wezwaniem" działa dzisiaj pełną parą, ale na luzie, bo jest tak piękny dzień, że aż chce się żyć :) Od wczoraj ćwiczę znów - takie...

Uhhhhhhhhhhh To była ciężka noc.. Tusia nie dość, że w sobotę nie spała wogóle od po 7 rano i usnęła przed tv u teściów koło 22, to po 1 w nocy już była pobudka i takie spazmy na pokój, który zobaczyła (zawsze w nim śpimy), że masakra :( Krzyk, ryk,...

Buuuu..... Hejka Wam wszystkim :) Jestem Tusia i niech wam na razie to o mnie wystarczy jesli chcecie wiedzieć więcej to piszcie do mnie. Dzisiaj byłam z qmpelami na targach edukacyjnych w Poznaniu i było świetnie :) Wcale nam nie odwalało jak to często...

Buuuu..... Hejka Wam wszystkim :) Jestem Tusia i niech wam na razie to o mnie wystarczy jesli chcecie wiedzieć więcej to piszcie do mnie. Dzisiaj byłam z qmpelami na targach edukacyjnych w Poznaniu i było świetnie :) Wcale nam nie odwalało jak to często...

Imiona dla psów Psy: Abaj, Abdullah, Abi, Abil, Abram, Adar, Agat, Agis, Afro, Ajaks, Akryl, Aksamit, Aksel, Albi, Alf, Ali, Alik, Alom, Alojzy, Amant, Amber, Amel, Ami, Amis, Amon, Amper, Amor, Amos, Amstrad, Antek, Antoniusz, Alan, Albi, Aleks, Alosza, Amaru,...

sobota Nie było mnie w piątek w czwartek w srode... sorcia ostatnio mam dużo zadane poza tym różne kółka ,wycieczki itp. Dzisiaj przyjażdża Paula moja kuzynka. Fajnie. Wczoraj była u mnie Jagoda (kumpela) i .. zgubiła komórke naszczęście tusia ją...

Lista blogów ... Zamieszczam listę zgłoszonych blogów oraz stron WWW Lista nie jest listą ostateczną. Pamiętajcie, że macie czas na zgłoszenie swojego bloga do 30 października. Linki będą dodawane po zamieszczeniu pierwszej dłuższej notatki lub kilku...

CZEŚĆ WAM :) Od czego by tu zacząć... Hmmm.. najpierw się przedstawię... Jestem Marta... inaczej Tusia Postanowiłam poprowadzić bloga o... niczym... może troszeczkę o sobie, swoim życiu itp itd... ;P: Postaram się tutaj pisać jak najczęściej... Chodzę do...

Imiona dla szczurków Dla chłopca: A Artur, Amadeusz, Anatol, Arsen, Ananas, Alojzy,Arnold, Artis, Albercik, Alfred, Alfons, Aksel, Achilles, Ambroży, Ami, Aleks, Aplauz, Aster, Afro, Agrest, Ares, Amon, Archibald, Alexander ...

Druga z kolei... Hey. Imie moje Marta. Kilka osób przezywa Tusia. Jak każdy z klasy mam 11 lat. Klasa jest zabawna, koleżeńska i wygadana. Nie mam przyjaciół w klasie. Bardzo chce rosmieszać ludzi. Mówia na mnie że jestem chodzący kabaret. Marzenie moje...

OJJJejku tu pisze Marta-tusia ojjeju jak ja dano nie pisałam zaniedbałam troche bloga ale postaram sie to zmienicuprowadzenie:nie dawno byłam u babci bo mam remont w domciu :] oki dam wam pare obrazków papapapapa

Nowe spollokatorki Hejka!!!!BArdzo mi przykro ale Tusia i Ewcia odeszly z tego bloga dlaczego...?? POprostu nie mają czasu na pisanie glupich notek :( ale ja Kate moją siostrą Nicole Bedziemy jego pisały Jesteśmy kuzynkami Hilary Duff wiem że dziwne ale taki...

Album... Oj oj gdzie ja to byłem...daleko daleko...wiele stacji po drodze...miejsc a co z całej podróży...album wspomnień.Była Lednica...chwile, które dały mi wiele do zrozumienia...chwile, które nauczyły nas oboje wiele rzeczy...a przede wszystkim...

Cz. II Hm... w końcu coś o mnie :-) Może coś o mnie? No, dobra!! MARTA Charakterystyka:Nie lękasz się przeszkód i życiowych trudów - doskonale wiesz, że nie zawsze świeci piękne słońce, że czasem na niebie pojawiają się chmury, a wtedy możesz polegać na swym zdrowym rozsądku i...

27 stycznia(wszystkiego naj z okazji 19 urodzin) 27'ego stycznia ma urodziny siostra mojej mamy (Tusia).Na urodzinach był jej chrześniak, moja mama, ja, Maja, ciocia Jadzia, wójek Grzegorz, ciocia Gosia i jej rodzice czyli moja babcia i dziadek.Był tort i nudno.Tylko wszyscy siedzieli przy...

Eloooo ^^ Elowww xD Mam na imie Marta xPPP Ale mówcie na mnie Tusiek no a jak musicie to Tuśka ewenualnie Mam prawie 10 lat a dokładnie skończe za 8 dni ^^ na tym bogu bede dawała obrazki i takie tam hah xD Mam tką o SiS jakby i ona sie nazywa AliCe...

Siemka  Witajcie!! Witam na mojm blogasku:) Moje imie to Patrycja:* Mam juz 11 wiosenek=> I mieszkam w fajowskim Zabrzu:-> Moj 2 osobisty blogasek www.pitiszonek11.blog.onet.pl I 3 z Ania www.summer-blogasek.blog.onet.pl...

strony:1 2 3 4

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów