.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
OPOWIADANIE 2 ‹› OBRAZKI w-F ‹› star ‹› monika ‹› tajemnice ‹› dr house ‹› zdj ‹› code ‹› 27 urodziny ‹› jaka jestem ‹› pati ‹› dla dziewczyny ‹› hej ‹› nasza klasa 6b ‹› strasznie ‹› forever ‹› wiersz ‹› obrazki na NK ‹› ubezpieczenia ‹› sex ‹› fajny ‹› test kl 6 ‹› oris ‹› find ‹› skin ‹› kocham ci ‹› obrazki ‹› hermiona ‹› len ‹› komiks ‹› oczy ‹› fotki ‹› gwiazdy ‹› dziewczyn ‹› wszystkiego ‹› kocham ‹› grupy ‹› Song ‹› harry ‹› nauka ‹› 3 klasa ‹› zaj ‹› wierszyk o w-f ie ‹› blog ‹› blogasek ‹› pieski ‹› link ‹› OBRAZKI wF ‹› mp3 ‹› Sasuke i sakura ‹› vanessa ‹› fashion ‹› wilki ‹› pami ‹› black ‹› aga ‹› jego dziewczyna ‹› pozdrowienia ‹› ciesz ‹› pamietnik ‹› patka ‹› cisza jest moja ‹› svg ‹› dup ‹› Akatsuki i hinata ‹› ksi ‹› opisy ‹› wstA ‹› katy perry ‹› bo kocham ‹› EdWin ‹› hongki ‹› myli ‹› patka maja ‹› nowa ‹› host ‹› myśli ‹› po pierwsze ‹› nazwy ‹› no perfect ‹› Wojna ‹› http ‹› moja muzyka ‹› hotel ‹› Przezroczysta ‹› Data ‹› Anulka ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› sasuke hentai ‹› Kyouya ‹› oris mori ‹› xhtml ‹› rinnegan ‹› pick ‹› tokio ‹› love ‹› dzie ‹› naruto i kurenai ‹› opisy na nk ‹› monika o mnie ‹› przepraszam ‹› siostry ‹› site ‹› Adam ‹› Jego jaja ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› jonghyun ‹› Dawn ‹› naruto i sakura ‹› Miley Cyrus ‹› nasza klasa pl ‹› imiona ‹› dziewczyny ‹› dzien ‹› kotki sa piekne ‹› miska ‹› maine ‹› trzy ‹› istnieje ‹› filmy porno ‹› cicho ‹› RYSUNKI na nk ‹› lee ‹› zycie ‹› Green ‹› opisy na gg ‹› milosc ‹› sami ‹› WITAM ‹› sex ‹› cisza ‹› opowiadania ‹› andy ‹› nasza klasa ‹› arka gdynia ‹› aston ‹› eminem ‹› Prezerwatywy ‹› duchy ‹› super ‹› jug ‹› gry ‹› linki ‹› najlepsze ‹› wodzie ‹› kamila ‹› key ‹› naruto ‹› policja ‹› zima ‹› mama ‹› stopy ‹› alien ‹› alucard ‹› britney ‹› Jaja ‹› dowcipy ‹› register ‹› seks ‹› lafee ‹› suk ‹› enio one ‹› zdrowie ‹› wiersz o mi ‹› gothic ‹› tokio hotel ‹› Sasuke ‹› naruto story ‹› przedszkole 22 ‹› michael ‹› pytania ‹› anna ‹› wakacje ‹› MIOCI ‹› dla dzieci ‹› jessica ‹› przyjaciele ‹› opowiadanie ‹› usta ‹› hejka ‹› madzia ‹› humor ‹› wiki ‹› photo ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› Neji ‹› jaka jestem ‹› kocham cie ‹› final ‹› historie na nk z hp ‹› tokyo ‹› Sasuke sakura ‹› pomoc ‹› sport ‹› opisy na ‹› jaka ‹› Polska ‹› prace ‹› turystyki

Wyszukaj na blogach

Tobi... Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie żyje Tobi nie...

Part II Hidan Znowu jakaś ciota przylazła. Ja go do kurwy nędzy poświęcę dla  Jashina. Nie będzie mi się jakaś kolejna cipa pałętała pod nogami. Nie dość, że Deidara jest problemem. A tak w ogóle to gdzie do kurwy...

Cos nowego coś starego Mira : A wiec co mozemy zrobić ? Akumi : Może przeprosimy i zawiesimy albo skasujemy bloga ? < Oby dwie patrząc się na siebie po chwili parskaja śmiechem > Mira : Sorki ale my nie umiemy przepraszać nie tak jak Deidara. Opowiem wam tą...

Rozdział X Op. II Ayano Uchiha Sakura otworzyła drzwi, i jej zielonym oczom, ukazała się zamaskowana twarz... Znała ją doskonale. Gdzie niegdzie, na jego pomarańczowej masce w kształsie przypominającej dynie... Zielonooka była zarówno zdziwiona, jak i wściekła na wchodzącego. ...

6. Impreza! Cz.2 Deidara rozłożył się na kocu. W życiu nie wszedłby to tej słonej wody. Pracował nad opalenizną. Sam wtarł sobie w klatę i plecy krem ( w mojej parodii Dei nie jest pedałem!!!). Gdy nastał imprezy czas... Dobra, zwijamy się! Zaraz ludzie tu...

Rozdział V Op. II Hebi -Sakura, nie martw się...Nie ma po co wracać do przeszłości...Ważniejsza jest przysłość.-pocieszała Konan. -Wiem, wiem...Ale...to nie możliwe...ON pragnie zemsty...ja... Konan spojżała na zegar. Wybiła godzina pierwsza po...

Odc.1 Afera z dyktafonami i Dowody na Lumeę...Teczki ^^ Pewnego pięknego deszczowego dzioneczka, Gdy słonko wypalało wesołym mieszkańcom oczeńka.. W pewnym kradzionym dużym domu nad morzem które radośnie topiło marynarzy był program nazywany playboy! właściwe się kończył.. ale to szczegół...

4. Genjutsu śmierci- trening i walka! For Arisa- chan -o^ Odłożyła narzędzie( szczotkę to kibla xD), i chwyciła rulon w dwie dłonie. Był lekko mokry, i strasznie mały. Prawie tak mały, jak wiadomość, którą można dołączyć do nogi ptaka. Odłożyła go, po to by wysechł, a ona...

List drugi. Weszłam do pokoju i oniemiałam&#8230; Nowy pokój wyglądał niemal identycznie jak stary. Ciemne ściany, w wielkie fioletowe kwiaty, miękki puchaty dywan i duże łóżko z ciemną pościelą. Pościel byłą w czerwone chmurki, nie taka jaką miałam, ale...

List drugi. Weszłam do pokoju i oniemiałam&#8230; Nowy pokój wyglądał niemal identycznie jak stary. Ciemne ściany, w wielkie fioletowe kwiaty, miękki puchaty dywan i duże łóżko z ciemną pościelą. Pościel byłą w czerwone chmurki, nie taka jaką miałam, ale...

4. Długa droga do miasta. Następnego dnia... - Konan! Daj żyć!!! - Wstawać! - Nieee! - Wstawać! Wszyscy w końcu wywlekli się z namiotów, już ubrani( ale nie w płaszcze Akatsuki. Chcą w restauracji jeść, a nie mordować dop. Aut.). Nawet Deidara, choć w niekompletnym...

Żal, Spodek oraz Młotek z włosami, czyli Zmiksowany Warsztat. - część 2 *trommelwirbel* Dziś prezentujemy Wam drugą i ostatnią część przygód Młotka oraz Czarnowłosego. Minęło sporo czasu od naszej pierwszej analizy, aż DWA dni, ale cóż, chcemy, aby nasza analizatornia była żródłem śmiechu i dobrej zabawy oraz jaki...

Part I Akatsuki Story - Diary &nbsp; Tobi Tobi jest dobry chłopiec. Tobi przybył właśnie do bazy Akatsuki, która przypomina pięciogwiazdkowy hotel. Lider powitał mnie uściskiem dłoni otwierając...

3. Śniadanie, zebranie i sprzątanie- &#8222; A co to za zwój?&#8221; Nocia for Kyu ketsuki x3 - Ona kłamie!- Krzyknęła Konan w biurze lidera. - Wiem- Rzekł spokojnie mężczyzna - I nie zareagujesz? - Nie. I tak zginie, przecież wiesz. - Myślisz, że się tak łatwo da? I ty jeszcze chcesz ją szkolić! - Jest...

9. Standardzik wśród parodii o Aka, czyli zakupy XD cz 3 (ostatnia) Flaszbak: - Jak to nie ma dywanów w rude Peiny!?- Krzyczał rozwścieczony Dei. - Trudno. Sam sobie pan narysuj tego chuja na dywanie!- Odrzekł pracownik Biedronki. - Tobi narysuje! ^^- Rzekł chłopak. - Narysujesz?- Zapytał wzruszony...

21:Shippuden Cała notka jest poświęcona Shippuden, wiem, ze te rzeczy się tam nie działy, ale wiecie gdzie to mam. Utrudnia to trochę siadanie ale jakoś z tym żyję. W każdym razie na prośbę Zettaini wprowadzam nową osobę. Poza tym, kilka osób mówiło mi, że...

9. Standardzik wśród parodii o Aka, czyli zakupy XD Wiem, wiem, wiem, wiem... nie zabijajcie tylko!!!!!Po pierwsze, mi się nie chciało, a po drugie... szkoła... Dobra, mam nadzieję, że mnie nie zabijecie XDDD Mi jeszcze życie miłe XD Aha, i jeszcze dedyk dla Yumi Haruno, bo jej jeszcze nic nie...

KONIEC! Wróciłam do kryjówki. Nikt się nawet nie skapł że mnie nie było, prócz Tobiego. -Tobie jest dobrym chłopcem, Tobie zauważył ze gwałcicielka wróciła. &#8211; oo i jeszcze Hidan. -Kochanie, jak ja się za tobą stęskniłem, no daj swojemu...

Rozdział IV Na celowniku - Nie! - wrzasnęłam i spadłam z łóżka uderzyłam o podłogę i otworzyłam oczy. Ujrzałam tylko czerń nocy. Ciemność, która nie była przerywana przez żadne niespodziewane wydarzenia. Podniosłam się z podłogi i zapaliłam nocną lampkę w kształcie...

Rutyna się rozpoczyna (30 marca) Białowłosa przebudziła się z błogim uczuciem zadowolenia płynącego z faktu, iż była dobrze odżywiona i wyspana. Nie musiała się martwić takimi drobnostkami jak zdobycie jedzenia, czy nocleg. Jej jedynym, malutkim zmartwieniem myło natrętne...

strony:1 2 3 4 5 6 7

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów