.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
girl ‹› kazekage ‹› Adam ‹› dodatki ‹› monika o mnie ‹› kasia ‹› dr house ‹› 2005 ‹› moda ‹› Biel ‹› http ‹› jaka jestem ‹› Data ‹› forever ‹› gry ‹› wszystkiego ‹› na dzien dobry ‹› big ‹› zielone ‹› dzie ‹› pisz ‹› in the blood ‹› naomi ‹› love ‹› WITAM ‹› test ‹› Green day ‹› male ‹› link ‹› klasa 4 ‹› h2o ‹› zycie ‹› mieszne ‹› hej ‹› nienawi ‹› dupa ‹› opowie ‹› obrazki z ‹› chuj ‹› tvxq ‹› wiersz o miłości ‹› nowa ‹› tapety ‹› znudzonej nastolatki ‹› kochaj ‹› wiadomo ‹› rozdzia ‹› obrazy na nk ‹› opisy na nk ‹› kocham cie ‹› legendy ‹› Sakura i Sai ‹› hotel ‹› Sterling Knight ‹› wstA ‹› sue ‹› yaris ‹› blogasek ‹› kinia ‹› nazwy na nk ‹› pussy ‹› naruto 39 ‹› britney ‹› istnieje ‹› harry potter ‹› opowiadania o Th ‹› Suka ‹› lily i james ‹› ninjago ‹› lol ‹› blogi ‹› moja muzyka ‹› myli ‹› bill ‹› dziewczyna ‹› sami ‹› zima ‹› pami ‹› lucy ‹› przytul mnie ‹› peni ‹› klasa ‹› photo ‹› Polska ‹› Lady ‹› urodzinowe ‹› dla przyjaci ‹› dla dzieci ‹› naruto ‹› w-f wierszyk ‹› wiersze ‹› michael ‹› site ‹› hotel 54 ‹› ryby ‹› taka ja niepewna ‹› dlaczego kocham cie ‹› BARCELONA ‹› fotki ‹› koty ‹› wiersze o mnie ‹› STRASZNE ‹› cytaty ‹› rok ‹› wakacje ‹› przyrody ‹› o Hinata ‹› 2 Min ‹› usta ‹› trzy ‹› w-f wiersz ‹› wierszyki na nk ‹› jaka jestem ‹› Dobranoc ‹› Song ‹› przyjaciele ‹› Chase ‹› prace ‹› naruto ‹› smutne ‹› dziewczyn ‹› sklep ‹› Sakura ‹› pytania ‹› szablon ‹› star ‹› kocham ci ‹› to tylko seks ‹› jego dziewczyna ‹› mp3 ‹› fajny ‹› mj chopak ‹› pick ‹› ron ‹› jaka ‹› kiba ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przyja ‹› dietA ‹› chad ‹› nasza klasa pl ‹› Yamamoto ‹› USA ‹› 3 klasa ‹› mama ‹› wierszyk o w-f ie ‹› kredyty ‹› kocham cie bo ‹› WEEKEND ‹› hello kitty ‹› opowiadanie o ‹› Akatsuki ‹› Hermi ‹› erotyczne ‹› wiosna ‹› hong ki ‹› pati ‹› bo kocham ‹› sakura i itachi ‹› oczy ‹› wiersz ‹› japonia ‹› wiersz o mi ‹› hejka ‹› hobby ‹› komplementy ‹› 27 urodziny ‹› pomoc ‹› tom ‹› kalendarz ‹› super ‹› relaks ‹› blog ‹› wirtualny ‹› polityka ‹› pro ‹› k pop ‹› Leo ‹› Jego jaja ‹› pain ‹› zimno mi ‹› psy ‹› turystyki ‹› tom kaulitz ‹› opowiadania ‹› chlopak ‹› Neji i ja ‹› Ja i sylwia ‹› Miley Cyrus ‹› wiersze na nk ‹› harry ‹› pieski ‹› poradnik ‹› black ‹› us5 ‹› find ‹› najlepsze ‹› dramione ‹› tokyo ‹› johnny

Wyszukaj na blogach

WyWiAd I fOcIe :) ZAP ROOM Karol Modzelewski : Cześć ! Witam was wszystkich w Zap Roomie oraz Ale i Tole czyli Blog 27. Cześć dziewczyny! ALA I TOLA : Cześć ! K.M : Co robicie w wolnym czasie? ALA : Lubimy słuchać muzyki, tańczyć, śpiewać, czytać książki. TOLA...

Tola z Blog 27: "Marzenia zakompleksionej dziewczyny" Tola Szlagowska z Blog 27, skrytykowała najnowszą płytę jej koleżanki z zespołu, Ali Boratyn. Jej solowy debiut nazwała "marzeniami zakompleksionej dziewczyny". - To, jaka jest jej nowa płyta i klip, każdy widzi - napisała na swojej stronie...

Tola w grzywce!!!I nominacja do MTV!!! To spora niespodzianka - podczas 13. ceremonii wręczenia europejskich nagród MTV, która w czwartek, 2 listopada, odbyła się w Kopenhadze, najlepszym polskim wykonawcą okazał się zespół Blog 27. Jego wokalistka Tola Szlagowska...

Odcinek 88 Tola i Ala chcą zniszczyć karierę Kristiny i zaczynają karierę solową No tak stało się Tola i Ala zaczęły karierę solową.Zaczęły swoją piosenką ,,Don't kill me".Mi oczywiście ich głos wcale się nie podobał podniecały się tym co niby umieją obie.Kristi się załamała już nie chciała być gwiazdą ponieważ Tola i Ala ją...

Znowu Tola TOLA TOLA TOLA ZARAZ ALA:)

co to BLOG 27 ? Blog 27 – polski zespół tworzony przez wokalistkę: Tolę Klarę Szlagowską (córkę Jarosława Szlagowskiego), z którą współpracują Jan Szlagowski (brat Toli), Barry, Alek, Justin i tancerki: Sylwia Dymek oraz Maria Foryś (znana z programu...

SiemanQo :* :) Hey :) Jestem Patka .. yy wlasciwie to dla was SOLA :) Założyłam blogaska właściwie specjalnie dla was :) Będę tu umieszczała avatary buttony szablony muzyczki itp. I wszystko oczywiście na blogusia :* :) :P Tu kilka szblonów z blog27...

Tola nie pije piwa i po koncertach bawi się z mamą posiada wiele zabawnych informacji na temat funkcjonowania Blog27. Jeśli myśleliście, że zespół ten jest choćby w 5 procentach prawdziwy, byliście w błędzie. Czas pożegnać złudzenia. Wszystko jest zorganizowane i sterowane przez mamę Toli, która...

Tola nie pije piwa i po koncertach bawi się z mamą posiada wiele zabawnych informacji na temat funkcjonowania Blog27. Jeśli myśleliście, że zespół ten jest choćby w 5 procentach prawdziwy, byliście w błędzie. Czas pożegnać złudzenia. Wszystko jest zorganizowane i sterowane przez mamę Toli, która...

Przedstawienie postaci TOLA W naszym życiu pojawi się nowa nastolatka Tola ma 16 lat i przyjdzie na kasting ze swoją siostrą Alą.Tola jest przywódczynią nie jest spokojna jak siostra lubi rządzić zakocha się w Chrisie i będzie o niego walczyć wcale nie czuje miłości do...

z niechęcią piszę opisuję mego brata. na życzenie : zaineresowanej . po pierwsze nie podam ci jego prawdziwego imienia bo wszyscy mają inne imiona bo im pozamieniałam. albo jego jedynego podam imie prawdziwe. i tak nie wie o tym blogu. xd on ma na imie......

Tola Imiona: Tola, Klara Data urodzenia: 27.11.1992 Rodzeństwo: brat Miejsce zamieszkania: Warszawa Kolor oczu: Brąz Kolor włosów: Brąz Znak zodiaku: Skorpion Ulubione kolory: czarny, fioletowy Ulubione przedmioty: j.angielski, j.hiszpański,...

Tola-Trolka Imie:Tola-Trolka-Smierdziel Nazwisko:Szmatka:0 Wiek:13 latek na karczku:) Wzrost:1,05 w kapeluszu i w butach na koturnie Zaineresowania:Grzebanie w tylkui gryzienie w dupe swojego braciszka i pieska Rodzenstwo??:Brat-fuj...... Kilka slow o...

Tola, Ala i.ploteczka...cd ****nazajutrz w szkole******** Magda wstała z wilkiem kacem i poszła do szkoły. Pierwszą lekcje jaka miała to była matma weszła do kalsy spóźniona. -czemy sie panna znowu spóxniła?-zapytała nauczycielka -zaspałam....-powiedziała Magda i...

Tola private W tej kafejce internetowej robiłam wpisy do bloga: Meksyk: To właśnie tutaj przychodziłam 3razy dziennie na pizzę: Meksyk: Meksyk: Jedzenie w Meksyku było super!!!Co widać,jak nie pizza,to zawsze coś się znajdzie: Przed imprezą...

Ala i Tola A tutaj ALa i Tola

Tola Imię: Tola Klara Data urodzenia: 27.11.92 Kolor oczu: Brąz Hobby: śpiew, taniec, jazda na nartach. Ulubiony kolor: czarny, fioletowy Ulubiony przedmiot: j.angielski, j.hiszpański, wf Największe marzenie: Zostać piosenkarką i zrobić...

Tola Więc to jest Tola ...

Tola też radzi w "Bravo" Tola goni Gosię Andrzejewicz i Roofi'ego. Ona też zaczęła udzielać porad czytelnikom Bravo. Na plus można zapisać to, że konwersuje przynajmniej z dzieciakami w swoim wieku. Porady miłosne Gośki "od 24 lat bez chłopaka" Andrzejewicz są z...

Tola też radzi w "Bravo" Tola goni Gosię Andrzejewicz i Roofi'ego. Ona też zaczęła udzielać porad czytelnikom Bravo. Na plus można zapisać to, że konwersuje przynajmniej z dzieciakami w swoim wieku. Porady miłosne Gośki "od 24 lat bez chłopaka" Andrzejewicz są z...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów