.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
witch ‹› sklep ‹› wiersze na nk ‹› obrazki ‹› Lady ‹› pytania ‹› najlepsza ‹› super ‹› wiersze ‹› wampiry ‹› haruno i no sabaku ‹› girl ‹› polityka ‹› praktyki ‹› Gaara i ja ‹› dziewczyna ‹› ash ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› malowanie ‹› historie na nk z hp ‹› jaka jestem ‹› one direction ‹› WEEKEND ‹› humor ‹› opowiadanie ‹› gry ‹› ania z ‹› Sterling ‹› dupa ‹› Ja i sylwia ‹› h2o ‹› historie ‹› opisy na gg ‹› Neji ‹› zxa ‹› OBRAZKI w-F ‹› Sakura ‹› Jonas ‹› avatary na nk ‹› kobieta ‹› wierszyki ‹› sweet ‹› konie ‹› kotki s ‹› jarek ‹› kasia ‹› hentai ‹› http ‹› nauka pisania ‹› camp ‹› dladzieci ‹› gerard ‹› zdrowie ‹› hej ‹› sue one ‹› test ‹› ciekawe ‹› Hermiona i Ron ‹› maluje ‹› tokiohotel ‹› cascada natalie ‹› onew ‹› pansy parkinson ‹› scrubs ‹› sakura i sasuke ‹› zimno mi ‹› Taylor lautner ‹› null ‹› dodatki ‹› Akatsuki ‹› avatary 100x100 ‹› wierszyki na nk ‹› USA ‹› Grimmjow x Ichigo ‹› moje sekrety ‹› komiks ‹› beznadziejne ‹› magia ‹› o Hinata ‹› relaks ‹› nienawi ‹› kreatywne ‹› Data ‹› przypadkowe ‹› sakura porno ‹› rasta ‹› buziaki na NK ‹› istnieje ‹› fashion ‹› sex pl ‹› seriale ‹› kocham ‹› sakura haruno ‹› blog-plotkarski ‹› Carprog ‹› smutna ‹› cycki ‹› klacz ‹› avatary z tokio hotel ‹› historie na nk ‹› rower ‹› hentai pl ‹› EdWin ‹› jesie ‹› sexy ‹› muzyka ‹› pro ana ‹› oczy ‹› tomek romek ‹› dla dzieci ‹› lubuskie ‹› wierszyki na nk ‹› Ciut ‹› po pierwsze ‹› fotki ‹› harry i yaoi ‹› konan ‹› OBRAZKI wF ‹› lol ‹› smierci ‹› Green ‹› rok ‹› 4 klasa ‹› urodziny ‹› horror ‹› nasza klasa pl ‹› Neji i ja ‹› hotel 54 ‹› harry ‹› mama ‹› dzie ‹› blog ‹› Polska ‹› Sylwia ‹› cisza ‹› zycie ‹› zielone ‹› dup ‹› black ‹› WITAM ‹› hotel ‹› olka ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› roy x ed ‹› kocham cie ‹› blogasek ‹› KINO POLSKA ‹› dla dziewczyny ‹› jaka ‹› love ‹› zaj ‹› Taylor ‹› nevada ‹› ola ‹› klasa 4 ‹› image ‹› dzwonki ‹› OBRAZKI wF ‹› kotek ‹› przyroda ‹› na dobranoc ‹› Uchiha ‹› stopy ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dziewczyny ‹› katrin ‹› misie ‹› o wampirach ‹› wiersze po angielsku ‹› tapety ‹› kocham ci ‹› wszystkiego ‹› Dobranoc ‹› chuj ‹› strasznie ‹› rok po ‹› sami ‹› marcina ‹› pozycjonowanie ‹› Bts ‹› reggae ‹› smok ‹› wiola ‹› ino ‹› rihanna ‹› bill ‹› tom ‹› joanna ka ‹› ania ‹› Igor ‹› sakura ‹› albus ‹› obrazy na nk ‹› warning ‹› techno ‹› rozdzia ‹› sasuke hentai ‹› wstA ‹› tokio

Wyszukaj na blogach

Sakura Haruno I Sasuke Uchiha Hej co tam u was?? Przectawie wam nową postać :) Oto Sasuke Uchiha!   Jak myślicie Sasuke czuje miętke do Sakury ? Ja myśle , że tak!   Sakura na bank czuje miętke do sakury!    

About...Sasuke Uchiha! Uchiha Sasuke Wiek: 12 Urodziny: 23 Lipca Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: AB Wzrost: 153.2 cm Waga: 43.5 kg Zdolności ograniczone do więzów krwi: Sharingan Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon), Chidori, Chidori...

Sasuke Uchiha Imię:Sasuke Nazwisko:Uchiha Wiek:15 lat Grupa krwi:AB Wzrost:153.2 cm Waga:43.5 kg Wioska:Konoha-Gakure Specjalne techniki: jutsu żywiołu ognia (Katon), Chidori, Chidori Nagashi, Shishi Rendan, Przeklęta Pieczęć Ranga:Genin Zdolności...

Rozdział VI ~~~~~^^^^^^^~~~~~~^^^^^^^~~~~~~^^^^^^^~~~~~~ W czasie obowiązującego treningu na dotarcie na sam szczyt swojej umiejętności, dwujka ninja Sakura i Sasuke uczyli się od Hokage, który już za czasów zmarł. Przed jego śmiercią wielki Hokage pokazał...

Rozdział 1. Przybłęda! Najpierw: Słowa Wyjaśnień. Otóż. Jestem Moiko-chan i ogłaszam swój powrót! ^^. wielu z Was już mnie pewnie nie pamięta. Ani mnie, ani moich blogów. No cóż. tak to jest jak sobie człowiek uroplik zrobi xDD. Ale oto jestem i pragnę wam...

Rodział III OHAYO!!!Nom nie wiem Heidi czy to ma być Lucy czy Nyuu xDD.Niestety autorka tego blogaska jest ,,inna" xDD.Oglądaliście Naruto na Jetix??Mówie wam nie oglądajcie jeżeli chcecie dostać głupawki do końca życia!!!Ale nie będe wam tu prawić...

Rozdział VI OHAYO!!!! Znowu długo nie pisałam ale nie wyrabiam ze szkołoą, z nauką, z ,,Krzyżakami" (musze ich przeczytać TT_TT),ze różnymi sprawami lecz nie zawiesze bloga!!!! NIGDY TEGO NIE ZROBIE OBIECUJE!!!!! No dobrze czas aby sytuacja się rozwineła.I...

I - "Dwie Nowe Uczennice" Tekst do lewej-Drodzy Uczniowie! - wołał Iruka starając się doprowadzić wszystkich do porządku. Nikt go jednak nie słuchał; Shino czytał książkę pod ławką, Kiba karmił swojego psa, Naruto bawił się Jojo, Neji bandażował sobie nogę po przykrym...

72. Stanęłam i rozejrzałam się. Usłyszałam cichy szelest. Wzmożyłam czujność. W ostatniej chwili skoczyłam w górę, unikając ostrza czyjejś katany. Kiedy spadłam w dół, stanęłam na klindze. Właścicielem był wysoki, czarnowłosy chłopak o zimnych,...

Sasuke Uchiha Sasuke jest jednym z nielicznych członków klanu Uchiha, którzy pozostali przy życiu. Był najlepszym początkującym geninem i był uważany za geniusza. Sasuke miał bardzo tajemniczą i krwawą przeszłość i jego jedynym celem jest zemsta.Sasuke to...

Rozdział VII Czas na 7 note! Potrafie liczyć Giertych będzie szczęśliwy xP. Więc nie będe tu wykładać żadnych kazań jak w kościele tylko pisze note dla wytrwałych :* POZDRO DLA WRZYTSKICH!!!!!! DZIĘKI WASZYM KOMOM CHCE MI SIĘ PISAĆ!!! P.S DLa ciekawych na...

Rozdział I Był pochmurny dzień. Zbliżało się tuż koniec jesieni. Padał deszcz z gratem, więc żadnych atrakcji nie było. Liście leżały na chodnikach już wysuszone i pogniecione. Każdy w wiosce nie miał nic do roboty. Żadnych misji, żadnych pomysłów. Były...

110. Zawyłam z wściekłości, kiedy długopis wpadł mi jakimś sposobem z parapetu za łóżko. Szybko wyciągnęłam po niego dłoń. Palcami dotknęłam jakiegoś papieru. Niewiele myśląc złapałam za jego koniuszek i pociągnęłam w górę. Koperta. A w niej list....

CZ.2 BIOGRAFI XD Hatake Kakashi Wiek: 27 Urodziny: 15 Września Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Jounin Grupa krwi: 0 Wzrost: 181 cm Waga: 67.5 kg Specjalne techniki: Chidori (Raikiri), Doton: Shinjū, Fūja Hōin, Kage Bunshin no Jutsu, Kawarimi...

Rozdział 3... Eeeee....Yyyy...Ale... Sakurę obudziło głośnie walenie do drzwi. - Jeeeezuuu - wymamrotała i podeszła do drzwi - Czego !? - krzyknęła, ale po chwili zorientowała się, że przy wejściu do jej pokoju stał Lider ( no to słodko xP ) - Opss, przepraszam myślałam, że to...

Prolog Pewna rudowłosa dziewczyna siedziała na kamieniu „wrastającym” w głębię jeziorka. Dziewczyna była pochłonięta wpatrywaniem się w chabrową toń, w której odbijało się zachodzące słońce. Natomiast w jej głowie kłębiły się myśli dotyczące...

Odcinek pierwszy... Dzisiejsza nocia bedzie krotka poniewaz nie mam czasu napisac dluzszej! _____________________________________________________ Siedzialam spokojnie w lawce obok Naruto ,Sasuke i Mayi gdy nagle... -Bylam...

Sasuke Uchiha Sasuke to jeden z ostatnich potomków rodu Uchiha-Obok Hyuuga najpotężniejszego klanu w Konoha-Gakure. Sasuke kiedyś był roześmianym, otwartym na świat chlopcem, który wraz z rodzicami trenował różne aspekty życia shinobi, rósł szcześliwie itd....

4.Porwanie i tajemnicza osoba Cała trójka powoli kierowała się w stronę polany. Każdy był w swoim prywatnym świecie myśli. W pewnym momencie coś zaszeleściło w krzakach. Naruto od razu rzucił w to miejsce kunai. Był z niego bardzo porywczy shinobi. - Musisz popracować nad...

Przydział drużyn. Obudziły mnie kroki. Otworzyłam oczy. - Lisa! Wstawaj dzisiaj przydzielają nas do drużyn!! - krzyczała Sakura odkrywając mnie. - Dobra dobra wstaję! - powiedziałam rzucając w nią poduszką. - Szybko zostało pół godziny! - powiedziała Sakura....

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów