.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Ja i sylwia ‹› wiersze z ‹› milosne ‹› beast ‹› przedszkole nr 22 ‹› http ‹› dup ‹› hobby ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Delphi ‹› michael ‹› celtic ‹› pytania ‹› shaman ‹› tomek ‹› ciastek ‹› przepraszam ‹› przedszkole ‹› kiba ‹› Neji i ja ‹› anna ‹› predator ‹› registration ‹› oj działo sie działo ‹› wiersz o mi ‹› gry ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› lala ‹› cycki ‹› rysunki ‹› USA ‹› ciekawe ‹› MIOCI ‹› big ‹› lee taemin ‹› kocham cie ‹› basia ‹› WITAM ‹› kasia ‹› kalendarze ‹› Kakashi ‹› BARCELONA ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› goo ‹› ubezpieczenia ‹› kochaj mnie ‹› zajebisty ‹› kocham ‹› kochamcie ‹› rachel ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› zdj ‹› klasa ‹› judo ‹› miley ‹› hannah montana 4 ‹› junhyung ‹› krm ‹› oczy ‹› Ewa ‹› Polska ‹› rihanna ‹› 10latka ‹› ginny ‹› gitara ‹› rok po ‹› sami ‹› cisza jest moja ‹› justin timberlake ‹› gut ‹› wiersze na nk mnie ‹› manga ‹› test kl 6 ‹› hentai pl ‹› raven ‹› test ‹› ichigo ‹› Sai ‹› sex pl ‹› kobieta ‹› romantyczne ‹› jug ‹› love ‹› paramore ‹› forever ‹› dzie ‹› sama pisa ‹› sobota ‹› rasta ‹› pami ‹› joanna ka ‹› Neji ‹› buziaki ‹› dziewczyny ‹› Ashley ‹› najlepsze ‹› peni ‹› moje fotki ‹› sex ‹› sukces ‹› bo kocham ‹› myli ‹› Jeba ‹› klacz ‹› jesie ‹› po pierwsze ‹› Integral ‹› dr house ‹› Sylwia ‹› Dawn ‹› cisza ‹› ola 14 ‹› mokra ‹› bleach ‹› nowa ‹› dla dziewczyny ‹› trzy ‹› roy ed ‹› jaka ‹› pain ‹› blog ‹› maluje ‹› Sakura i naruto ‹› sport ‹› nazwy ‹› fashion ‹› smutna ‹› ania ‹› britney ‹› Rymowanka ‹› wulkan ‹› key ‹› pick ‹› 2 Min ‹› roxy ‹› grabaz ‹› klasa 4 ‹› suigetsu x ‹› fotki ‹› nastolatki ‹› photo ‹› pomoc ‹› Lady ‹› sophie ‹› obrazy na nk ‹› find ‹› pies ‹› zielone ‹› obrazki na NK ‹› szablony ‹› naruto i sakura ‹› hej ‹› jego dziewczyna ‹› hotel ‹› cicho ‹› nevada ‹› lee ‹› obrazy ‹› doda ‹› super ‹› psy ‹› OBRAZKI wF ‹› w-f wiersz ‹› g - dragon ‹› Gaara i ‹› seks ‹› Hejcia ‹› tom ‹› image ‹› poradnik ‹› dlaczego kocham cie ‹› vampire ‹› ino ‹› bill ‹› linki ‹› Green ‹› flowers ‹› gry erotyczne ‹› naruto x hinata ‹› humor ‹› piret ‹› milosc ‹› urodziny ‹› kocham cie bo ‹› beyblade ‹› Tokio hotel op ‹› dziewczyn ‹› mama ‹› kocham ci ‹› cisza g ‹› czy mnie kochasz ‹› Data ‹› host ‹› ryba ‹› istnieje ‹› WEEKEND ‹› STANA ‹› przyrody ‹› opowiadania naruto ‹› kwiatek

Wyszukaj na blogach

Część l - Sakura zdradza Sasuke z nowym uczniem Sakura obudziła się. Zauważyła że Sasuke nie ma obok niej. Nie wiedziała gdzie poszedł. Spojrzała przez okno i zauważyła jakiegoś chłopaka. - Kim jesteś - zapytała Sakura - Jestem Thobi Atasuka wprowadziłem się tu wczoraj a teraz sobie...

XXIII. Zapracowany dzień W jednej z nich od razu rozpoznała swojego męża. Upuszczając szklankę z rąk rzuciła mu się na szyję całując go namiętnie. - Naruto, tak się o Ciebie martwiłam!- powiedziała przez łzy. Usłyszała dochodzący z dołu huk stłuczonej szklanki....

Rozdział VI Op. II Nastał wieczór. Sasuke i Suigetsu zrobili postój. Sasuke położył na ziemi Sakurę, związał ją i położył pod drzewem. Przez całą drogę ani drgnęła. Ciągle spała. Suigetsu się na nią patrzył, czym mogła być speszona. Nie odrywał od niej wzroku....

Sakura Haruno Haruno Sakura Numer rejestracyjny ninja:Wiek:Data urodzenia:Wioska:Ranga:Grupa krwi:Wzrost:Waga:Szczególne uzdolnienia:Debiut: 01260116 lat28 marzecKonohaGakureChuunin0161 cm45,4 kgNadludzka siłaRozdział 3 (manga)Odcinek 1...

VII. Przyjacielskie pogaduchy Gdy Ino przyszła zmienić Sakurę na wartę, ta nawet nie miała siły się odgryźć Ino gdy tylko powiedziała do niej „wielkoczoła”. Powinna się cieszyć- jej ukochany w końcu ją pocałował. Mimo to nie miała uśmiechu na twarzy. Była dziwnie...

Czesc 1 Nastepnego dnia rano obudzilam sie w swoim nowym pokoju. Na szafce zauwazylam opaske Wioski Ukrytego Liscia. Shinjina ( szeptem do siebie ) : No tak, w koncu od wczoraj tu mieszkam... Wstalam, zalozylam opaske i poszlam do kuchni....

V - DRUGI EGZAMIN ROZPOCZĘTY - „ No tak las śmierci czyli nic się nie zmieniło „- pomyślałam stojąc , jak wszyscy co zdali pierwszy egzamin . Było tam sporo ludzi … - To jest Las Śmierci – powiedziała Anko – Będziecie mieli okazję dowiedzieć...

Rozdział II Ohayo! Dziś daję drugi rozdział, bo się nudzę ;) To lecimy x] ================================ ROZDZIAŁ II Sakura powoli podbliżała się do Yuni, która stała z głową zadartą do góry, po czym się odwróciła. Sakura chciała skorzystać z okazji...

Czesc 4 Obok stawu, przed wodospadem. Shi i Sasuke siedza obok siebie, patrzac na splywajaca wode. Sasuke: Jestesmy pierwsi... Pol godziny przed czasem. Shinjina: Mamy go dla siebie ^^ . Sasuke: Em... W sumie nie wiem... Jestes moja dziewczyna?...

VI. Warta Doszli do rzeki o której mówił Sasuke. Zaczynało się rozjaśniać. - Jeśli dobrze obstawimy warty to przetrwamy do rana- powiedział Sasuke siadając przy wcześniej rozpalonym ognisku - Skąd jesteś pewny, że nas tu nie znajdą?- zapytał...

Rozdział V Op. II Hebi -Sakura, nie martw się...Nie ma po co wracać do przeszłości...Ważniejsza jest przysłość.-pocieszała Konan. -Wiem, wiem...Ale...to nie możliwe...ON pragnie zemsty...ja... Konan spojżała na zegar. Wybiła godzina pierwsza po...

Rozdział V Życie wybiera śmierć, lecz śmierć nie wybiera życia. -Co ty nie powiesz-odpowiedział całkiem poprostu Itachi. Sakura podejrzliwie spojrzała w oczy Sasuke. Były obolałe, lecz silne i mroczne. Były poprostu przerażające, wręcz mrożące krew w...

Jaskinia Naruto,Sasuke i Sakura szli przez całą noc.Wszyscy byli bardzo zmączeni walką z Wojownikiem,a szczególnie Sasuke który był ranny.Sakura bardzo dobrze prowadziła i obsługiwała się mapą.Nagle cała drużyna usłyszała tupot stóp dochądzący z...

Walka ze smokiem Sakura biegła prze tunel uciekając przed zbliżającym się niebezpieczeństwem.W biegu obróciła się ujżała wielkiego smoka.Był czarny i miał czerwone oczy po prostu wygłądał upiornie.Sakura zobaczyła szczeline jej wielkości i weszła do niej.Smok...

Naruto,gdzie jesteś ! Sakura się obudziła, niewiedziała gdzie jest.Obok niej nikogo niebyło.Sakura wstała i spojrzała w górę.Na skale leżał Sasuke.Była cały w zadrapaniach,jednak żył,ale był zbyt słaby na wędrówkę.Sakura podeszła do Sasuke,aby go...

XXXII. "...Pobyt poza Konoha-Gakure dobrze ci zrobi." Nie wiedziała dokąd ma iść. Wstydziła się pójść do Hinaty i Naruto. Był środek nocy, tym bardziej nie chciała pokazywać się im na oczy. Postanowiła, że pójdzie do domu rodziców. W końcu to byli jej rodzice, zawsze mogła na nich liczyć. Nie oddała...

Rozdział III Op. II Misja, spotkanie po latach i... miłość ??? Sakura zaraz po wyjściu Deidary udała się do lidera. Konan już tam była, a Pein podał obydwóm dziewczyną kartki. -Dziewczyny, macie misję. Wszystko jest opisane na kartkach. A teraz won mi z tąd. Obie wyszły, i poszły do niebieskowłosej....

Atak na Hanibali Sakura schowała się za górą i bacznie obserwowała ruchy ludzi w wiosce.Przecierz musi uratować Naruto i Sasuke.Ale Sakura niemogła się powstrzymać i skoczyła na pobliskiego spacerującego strażnika.Wbiła mu miecz prosto w serce.Reszta ludzi...

Początek Jest ciepły, milusi poranek i przy okazji pierwszy dzień w szkole ninja, jestem Midori Anata! Jestem sierotą, no tak jakby bo zaopiekował się mną Kakashi-sesei, czemu? To proste Kashi to mój kuzyn:) niebył zbyt związany z moimi rodzicami i...

Rozdział I (+ coś niecoś z Yuni) Ohayo! Na początek chcę coś przemówić: zmieniłam szabek (co zresztą widać x]), ale pracuję nad swoim własnym. Ale Yuni zmieni swój wygląd. Będzie wyglądać jak ta panna na szabku (gomenasai za to, że zmieniam wygląd). Jeśli wieku Yuni nie podałam,...

strony:1 2 3 4

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów