.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
ania z ‹› aktywne ‹› http ‹› kocham cie bo ‹› tom ‹› istnieje ‹› pozdrowienia ‹› one shota ‹› STRASZNE ‹› temari i shikamaru ‹› flowers ‹› my diary ‹› britney ‹› penis ‹› joe jonas ‹› Sasuke ‹› JongKey ‹› zakopane ‹› o milosci ‹› imvu ‹› humor ‹› fairy tail ‹› odpoczynek ‹› obrazy ‹› kamil ‹› moje cycki ‹› rukia ‹› cinema ‹› dla kolegi ‹› rok ‹› reggae ‹› historie na nk ‹› wolny ‹› Ashley ‹› Jego ptaszek ‹› hotel 54 ‹› no perfect ‹› emo ‹› pisz ‹› kochaj mnie ‹› jaka ‹› dlaczego kocham cie ‹› magda ‹› sauna ‹› dr house ‹› lol ‹› Majcia ‹› demi lovato ‹› techno ‹› dla dzieci ‹› harry ‹› dziwke ‹› warning ‹› key ‹› blog ‹› imvu ‹› marcin ‹› dzień wszystkich świetych ‹› Deidara ‹› wiersze z ‹› myli ‹› moje fotki ‹› opowie ‹› in the blood ‹› Temari i shikamaru ‹› poduszki ‹› my chemical romance ‹› one direction ‹› buziaki ‹› Jaja ‹› ostry ‹› g dragon ‹› opowiadanie o ‹› obrazki na NK ‹› rosalie ‹› Ja i sylwia ‹› nasza klasa pl ‹› gry ‹› serduszka ‹› MIOCI ‹› phoebe tonkin ‹› kobieta ‹› michael ‹› cisza g ‹› tokio hotel ‹› czcionki ‹› o kumpeli ‹› cristiano ronaldo ‹› granit ‹› najlepsze ‹› baga ‹› darmowe ‹› kocham cie ‹› olsenki ‹› dziewczyny ‹› girl ‹› winx ‹› grupy ‹› Dobranoc ‹› fotki ‹› cureczka ‹› wiersze na nk mnie ‹› w akatsuki ‹› duchy ‹› teen ‹› ash ‹› USA ‹› g-dragon ‹› kocham ci ‹› ciesz ‹› sex pl ‹› praktyki ‹› lafee ‹› z pytaniami ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› naruto 39 ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki o ‹› opisy na gg ‹› justin bimber ‹› jezus ‹› link ‹› Holiday 1 ‹› fashion ‹› orlando ‹› Hilton paris ‹› opisy na nk ‹› avatary ‹› szkoa ‹› monia ‹› Anulka ‹› kawaii ‹› super ‹› kosmo one ‹› site ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› 27 urodziny ‹› host ‹› 2005 ‹› Tokio hotel op ‹› hej ‹› nauka ‹› Karola ‹› photo ‹› pistolet ‹› oczy ‹› czerwony ‹› bleach ‹› martyna ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› sakura i jej po ‹› my diary ‹› niepewna ‹› naruto i sakura ‹› maine coon ‹› alucard ‹› wczasy ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› konferencje ‹› FT Island ‹› Winry i Ed ‹› miska ‹› linki ‹› Ewa ‹› strasznie ‹› sklep internetowy ‹› Green ‹› Lady ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› imiona ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› Pozna ‹› kwiatek ‹› naruto ‹› fairy ‹› wierszyk ‹› odchudzanie ‹› bo kocham ‹› dupa ‹› pizda ‹› pomoc ‹› tokio hotel ‹› black ‹› pamitnik ‹› star ‹› sex ‹› STANA ‹› okulary ‹› to tylko seks ‹› zlew

Wyszukaj na blogach

Cosplaye ; D Dzisiaj zamieszczę tutaj krótki opisik czyli: CO TO JEST COSPLAY? Oraz Duuuużo obrazków z przeróżnych cosplay'ów ;). Miłego oglądania oraz czytania ___;*     Cosplay (z ang. costume playing - przebieranie) to znajdujące korzenie w...

Rozdział IX Kakasi kazał Ino ćwiczyć kontrolę chackry, Naruto i Hinata ćwiczyli różne jutsu, Sasuke i Sakura dalej nie potrafili znaleźć sobie miejsca, a Neji i Sheena siedzieli i rozmawiali - Szkoda, że już nie ma gwiazd na niebie – pow. Neji patrząc...

7."Wierze Tobie i Cie kocham" Nastał ranek.Wszyscy lezeli jeszcze w łóżkach,lecz jedna osoba jedynie leżała i się zastanawiała."Czy ja go nadal kocham?Czy wybaczyć mu...ale"pomyślała.Nagle ktos zapukał do jej drzwi.Szybko wstała i poszła...

Rozdział X - O czym myślisz Sasuke?? - spyt. Sakura patrząć na przyjaciela - Nad niczym ważnym – odp. jej – Powinniśmy powiedzieć o tym Sheenie czy nie?? - Wydaje mi się, że powinniśmy... przynajmniej na następne spotkanie będzie...

V - DRUGI EGZAMIN ROZPOCZĘTY - „ No tak las śmierci czyli nic się nie zmieniło „- pomyślałam stojąc , jak wszyscy co zdali pierwszy egzamin . Było tam sporo ludzi … - To jest Las Śmierci – powiedziała Anko – Będziecie mieli okazję dowiedzieć...

Dzień z Sakurą x/ LOL Sakura jest chora! - jest miała dla wszystkich! Wiem, że to niemożliwe... a jednak...mimo tego "strasznego" nieporozumienia jest jeszcze coś - Sakura zaczęła kraść z monopolowego, je żarcie z puszki i kocha pluszowe misie .Wszystko zaczęło się...

Rozdział VI ~~~~~^^^^^^^~~~~~~^^^^^^^~~~~~~^^^^^^^~~~~~~ W czasie obowiązującego treningu na dotarcie na sam szczyt swojej umiejętności, dwujka ninja Sakura i Sasuke uczyli się od Hokage, który już za czasów zmarł. Przed jego śmiercią wielki Hokage pokazał...

Rozdział VIII Ci dwoje mają ku sobie... Sakura wybiegła z pokoju. Tymczasem jej przyjaciele uważnie przyglądali się nowemu przybyszowi. Był wysoki i miał krótkie szare włosy. Po bokach twarzy posiadał niebieskie tatuaże. Wkrótce potem dostrzegli różowowłosą:Sakura zbliżyła się do...

XVII. "...Kocham Cię, Sakura..." - Sakura, ja się tym zajmę- powiedziała Hinata biorąc Naruto za rękę i ciągnąc do wyjścia z pokoju. Sakura i Sasuke stali przez chwilę w ciszy, żadne z nich nie miało odwagi przerwać tej ciszy. Po kilku nieustających minutach krzątania się bez...

003 . Obyś sie utopił -A wiec Tsunade gdzie mamy dom . ?-zapytały się Sakura i Hinata -Macie dom blisko Icharaku Ramen-odpowiedziała 5-iąta na pytanie -Juchu . !!!!!!-krzyczał Naruto Tsunade do ucha (bo już Sasek i Naruciak zeszli ) Tsunade złapała Naruto za...

Jaskinia Naruto,Sasuke i Sakura szli przez całą noc.Wszyscy byli bardzo zmączeni walką z Wojownikiem,a szczególnie Sasuke który był ranny.Sakura bardzo dobrze prowadziła i obsługiwała się mapą.Nagle cała drużyna usłyszała tupot stóp dochądzący z...

Atak na Hanibali Sakura schowała się za górą i bacznie obserwowała ruchy ludzi w wiosce.Przecierz musi uratować Naruto i Sasuke.Ale Sakura niemogła się powstrzymać i skoczyła na pobliskiego spacerującego strażnika.Wbiła mu miecz prosto w serce.Reszta ludzi...

XXXVIII. Koniec OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE: Jak już sam tytuł notki wskazuje, jest to koniec owego opowiadania. Ale żeby było śmiesznie, zdradzę Wam sekret, że nie potrafię rozstać się z tym blogiem (prowadzę go już trochę czasu i jestem przywiązana do niego...

Rozdział I Był pochmurny dzień. Zbliżało się tuż koniec jesieni. Padał deszcz z gratem, więc żadnych atrakcji nie było. Liście leżały na chodnikach już wysuszone i pogniecione. Każdy w wiosce nie miał nic do roboty. Żadnych misji, żadnych pomysłów. Były...

Rozdział I (+ coś niecoś z Yuni) Ohayo! Na początek chcę coś przemówić: zmieniłam szabek (co zresztą widać x]), ale pracuję nad swoim własnym. Ale Yuni zmieni swój wygląd. Będzie wyglądać jak ta panna na szabku (gomenasai za to, że zmieniam wygląd). Jeśli wieku Yuni nie podałam,...

Rozdział 1 Nowy,piękny dzień.W wiosce Konoha,do życia budzi się  brązowowłosa kobieta.Jej oczy,szczelnie przykryte powiekami zaczęły drgać.Po chwili otworzyła oczy,które okazały się kolorem brązowym.Przymknęła powieki,słońce oświetlało  jej...

rozdział3 Streszczenie rozdzialu2 Ino miała uczyć Sasuke śpiewać. Sakura wyznała Garze swoją miłość.J ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ U Sasuke ...

Rozdział 1 Wiec jak obiecałam tak jest notka. jak wiecie mam fantazje wiec jakoś pójdzie dobra pisze:* Sakura biegła w deszcz i pioruny do Garry. Biegła tak szybko ze Zdarły się jej podeszwy od butów. Biegła i...

Rozdział I Był to Piękny Jesienny dzień, Sasuke i Sakura spacerowali po Wiosce ukrytej w liściach, gdy nagle niebo zrobiło się całe czarne.UPS!zaraz będzie padać powiedział Sasuke.Nom ale burza też będzie, boje sie tych piorunów :(.Zaczęło padać, choć do...

III Słońce wzeszło bardzo wcześnie tego dnia, co nie powinno dziwić, w końcu był początek września, miesiąca dziwnego, bo częściowo było to jeszcze lato, można było chodzić w krótkich spodenkach, okularach przeciwsłonecznych, chodzić na basen, a...

strony:1 2 3 4

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów