.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sue ‹› reggae ‹› host ‹› przeprowadzki ‹› sukces ‹› historie na nk ‹› mama ‹› test kl 6 ‹› code ‹› aneta ‹› Sylwia ‹› fotki siostry ‹› elena gilbert ‹› harry potter ‹› gallery ‹› smutna ‹› opisy ‹› elfy ‹› pytania ‹› one direction ‹› Taylor ‹› wiersze o mnie ‹› Nick ‹› wiersz o mi ‹› nauka ‹› kotek ‹› dla kolezanek ‹› OBRAZKI w-F ‹› Neji i ja ‹› Neji ‹› Manchester ‹› wiara ‹› tapety- ‹› cisza jest moja ‹› szablon ‹› cycki ‹› opowiadanie ‹› wierszyk ‹› love ‹› Prezerwatywy ‹› grupy ‹› beznadziejne ‹› nastolatki ‹› kocham ‹› sami ‹› pozdrowienia ‹› rysunki ‹› rok po ‹› rok ‹› przyjaciele ‹› po pierwsze ‹› okulary ‹› kumpela ‹› hermiona i harry ‹› Polska ‹› zdrowia ‹› justin ‹› big ‹› ble ‹› wstA ‹› avatary ‹› ron ‹› zaj ‹› star ‹› WEEKEND ‹› final ‹› bill ‹› black ‹› USA ‹› tajemnice ‹› przepraszam ‹› zdj ‹› dodatki ‹› kobieta ‹› dzien ‹› girl ‹› k pop ‹› michael ‹› pokemon ‹› poduszki ‹› hidan i ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› moje fotki ‹› hidan ‹› zimno ‹› Lady ‹› bzium ‹› kocham cie ‹› g- dragon ‹› test przyroda ‹› selena ‹› porno ‹› moda ‹› istnieje ‹› myli ‹› drewno ‹› MIŁOŚCI ‹› Data ‹› ciekawe ‹› nowa ‹› muzyka ‹› hej ‹› kolonie ‹› dzie ‹› Naruto i Hinata ‹› wiersze na nk o sobie ‹› http ‹› jaka jestem ‹› cichutko ‹› Suka ‹› dr house ‹› szablony ‹› ubrania ‹› key ‹› pistolet ‹› legendy ‹› konan ‹› oczy ‹› klasa 4 ‹› animacje ‹› BARCELONA ‹› scrubs ‹› autokar ‹› sakura i jej po ‹› revista ‹› beyblade ‹› gut ‹› Wszystkich świętych ‹› pomoc drogowa ‹› hotel ‹› zaloz bloga ‹› Shikamaru ‹› życzenia urodzinowe ‹› lafee ‹› egypt ‹› komiksy ‹› sakura haruno ‹› szatan ‹› cisza ‹› kochaj mnie ‹› jestem emo ‹› th yaoi ‹› hermiona ‹› ruchome ‹› psy ‹› jaka jestem ‹› hiszpania ‹› super ‹› ksiazki ‹› zyczenia ‹› przepisy ‹› gitara ‹› Karola ‹› wampiry ‹› fajny ‹› pain i ‹› nevada ‹› minho key ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Tokio hotel op ‹› kinga ‹› zielone oczy ‹› magia ‹› orime ‹› wodzie ‹› amanda laura bynes ‹› STANA ‹› sobota ‹› selena gomez i demi lovato ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pawe ‹› WITAM ‹› link ‹› usta ‹› olsenki ‹› sklep ‹› nicol ‹› ramki ‹› eunhae ‹› ubezpieczenia ‹› 4 klasa ‹› ostry ‹› jesien ‹› zimno mi ‹› hong ki ‹› gwiazdy ‹› anime ‹› wolny ‹› Holiday 1 ‹› ola ‹› OBRAZKI wF ‹› hinata ‹› michaeljackson ‹› lilly potter ‹› ciesz ‹› klaudia guziejewska ‹› host club ‹› floppy ‹› demi lovato i selena gomez ‹› cudownego dnia

Wyszukaj na blogach

Mój pierwszy orgazm solo Miałam wtedy może 14 lat jak przeżyłam swój pierwszy orgazm,wtedy jeszcze nie wiedziałam że to jest orgazm.Byłam jeszcze dziewicą.To było w łazience,wieczorem poszłam się kąpać,rozebrałam się,zaczęłam się sobie przyglądać w lustrze.Poczułam...

orgazm nie jest wazny? Moge sie zgodzic ze slowami Rysia że dla niego moj orgazm jest wazniejszy od jego.Nie dziwie sie.Niektorych to nie obchodzi ale to jest dla faceta cos fajnego.Że jednak potrafi sam ją do takiego stanu doprowadzic i moze czuc sie...

Zasady nr 1, 2, 3, 4. Zasada numer 1: żadnej krytyki. Nawet konstruktywnej? Faceci się nie rozwijają i nie zmieniają. Pracę nad sobą kończą na nauce korzystania z WC. Zasada numer 2: zawsze się śmiej. A jak nie będzie z czego? Udawaj jak orgazm. Udawany...

Motyle też mają orgazm Bluźnisz mój drogi pamiętniku Gdy zlepiasz kartki w pikantnych momentach Udając niewiniątko dyskretnie pomijasz szczegóły Rozchylone nogi to dla ciebie anielskie skrzydła Jęki rozkoszy zamieniasz w ptasi śpiew Spocone ciała nazywasz poranną...

Faceci jednak odbierają wszystko na orgazm xD Jak obiecałam piszę o tym orgazmie. Krótkie wprowadzenie: Kiedyś zadałam pytanie: "Dlaczego kiedy ja próbuje być dobrą koleżanką dla kolesia, on zaraz bierze to za coś więcej?". Odpowiedź na to pytanie była prosta... jednak też niezrozumiała "Bo...

Tajemnica orgazmu Czym jest orgazm? - (szczytowanie, rozkosz, spazm, punkt kulminacyjny) oznacza kulminacyjne stadium podniecenia seksualnego połączone z doznaniem rozkoszy oraz reakcjami somatycznymi (wytrysk u mężczyzn, pulsowanie lub skurcze pochwy). U...

kamasutra pozycje wschodnie Dobrze znana pozycja „na jeźdźca". Musisz jednak odchylić się do tyłu tak, by położyć dłonie przy stopach partnera. Dzięki temu członek drażni przednią ściankę pochwy, a zwłaszcza magiczny punkt G. Sama dyktujesz, w jakim tempie będziecie...

"...ile w głowie ma Cieć... !" -a co dla Pani? *ja proszę "Orgazm";D *chciałabym zapłacić... -a za co?! *za "orgazm..." ^^ -zapraszam częściej...na "orgazm":D Jeden wypad z dziewojami moimi, śmeichu po pachy i "orgazm":D a tak dla jasności to "orgazm" to nazwa...

99 dróg do rozkoszy Szukasz wskazówek, które pozwolą ci poznać tajemnicę, jak dać swemu mężczyźnie maksimum rozkoszy? Nie błądź po omacku. Oto szczegółowe informacje od samych zainteresowanych - facetów. Chcesz być dla niego najwspanialszą kochanką? To cel,...

CIEMNA ROZKOSZNA ALEJKA Szłam ciemną alejką pod wiszącymi gałeziami. Podszedł do mnie od tyłu jakiś meżczyzna tak, że nie miałam czasu zareagować. Poczułam jego nagie ramie dookoła mojej szyi. Wiedziałam, że jeśli zaciPnie je mocniej zacznie mi brakować powietrza. Drugą...

sekret kobiecej rozkoszy Łechtaczka jest skarbem każdej kobiety. U większości kobiet stymulacja łechtaczki przynosi najszybsze i najsilniejsze orgazmy. Jednak smutne jest to, że zarówno wielu mężczyzn jak i samych posiadaczek clitoris nie wie jak właściwie ją pieścić, by...

PIERWSZE SEXPARTY! Oboje mielismy kilka wolnych dni. Postanowilismy udac sie na weekend do pewnego miasteczka, gdzie wlasnie bylo organizowane spotkanie wielu par oraz singli. To bylo takie dzikie sexparty. Kilka par umowilo sie przez internet i zorganizowaly sobie...

SZKOLNE ZABAWY (ostre opowiadanie) To byl kolejny zwykly dzien, nawet nie przypuszczalem co sie stanie. Wstalem rano, zjadlem sniadanie i jak zwykle poszedlem do szkoly. Pomiedzy godzina dwunasta i trzynasta nie mialem zadnych zajec. Mialem male problemy z noga i udalo mi sie...

smak wina Wieczorem usiedlismy , nalaliśmy sobie po lampce wina,sączyliśmy powoli i rozmawialiśmy.Wino zaczynało pomału nas rozgrzewać,odstawiliśmy kieliszki i zaczęliśmy się namiętnie całować.Usiadłam na kolanach mojemu panu,mocno się obejmowaliśmy i...

`where are the hopes, where are the dreams.?! Tak P. Ja też WALNĘ ... ale M tam gdzie go najbardziej zaboli. A jednak kolejna kłótnia z serii 11 minut i znowu się kochamy. Tyle z tego dobrego że nie musimy oglądać tej ich foty o_0 Jestem optymistką ... M kiedyś przejrzy na oczy ... Mam...

Iron men Na początek was zaskoczę. Zaskoczyłam sama siebie. Sformułowałam tę notkę nieco dziwnie. Wykorzystałam pojęcie 'orgazmu' do celów własnych, operowałam nim na wszystkie możliwe sposoby i oto do takich wniosków doszłam. Nie ma określonej...

Lekcja udawania orgazmu- czyli kiedy jęknąć, aby uwierzył Szmatławce napiszą wszystko,aby przyciągnąć klientelę. Podniecanie się wysuniętą piersią w Tańcu Z Gwiazdami, Jak Oni Śpiewają czy Gwiazdy Tańczą Na Lodzie na jedynce bulwarówek przestało nas dziwić. Jednak artykuł na stronie internetowej...

Co zrobić, żeby dłużej uprawiać sex Pewnie nie raz zastanawiałe¶ się, co zrobić, aby przedłużyć czas kochania. Je¶li chcesz usłyszeć kilka wskazówek, zapraszam. Jedno jest pewne, tylko Ty sam możesz znaleĽć dla siebie najlepsze rozwi±zanie Co zrobić, aby dłużej...

Wielkość penisa Kolejne sztandarowe pytanie. O ile na lekcjach pytacie o wymiary, jakie powinien mieć penis, o tyle na Nastolatku posuwacie się dalej - chcecie wiedzieć, jak go powiększyć. No cóż... rozumiem... Przeczytane publicznie, na głos takie pytanie...

MĘSKA FONTANNA Oto kilka pytań razem z odpowiedziami, jakie często chcą zadać dziewczyny, jednak nie mają na to odwagi. 1. Czy mężczyźni mogą mieć orgazmy wielokrotne? Niektórzy eksperci od spraw seksu twierdzą, że tak jak kobiety mogą ćwiczyć mięśnie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów