.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Wałbrzych ‹› register ‹› naruto ‹› dziewczyn ‹› tokio hotel ‹› dla przyjaci ‹› trzy ‹› opisy na ‹› samotno ‹› po rozwodzie ‹› hej ‹› nasza klasa pl ‹› dzien ‹› kocham cie ‹› gaara love sakura ‹› usta ‹› one piece ‹› nastolatka ‹› dr house ‹› przyja ‹› anty ‹› wierszyki mi ‹› cicho ‹› naruto i ino ‹› sklep ‹› tomek romek ‹› bo kocham ‹› siostry ‹› jaka ‹› zycie ‹› przedszkole nr 22 ‹› doda ‹› sakura haruno ‹› no perfect ‹› Igor ‹› h2o ‹› opowie ‹› wiersze na nk ‹› http ‹› komiks ‹› Ichigo x senna ‹› opowiadania o zmierzchu ‹› grupy ‹› ino yamanaka ‹› katy perry ‹› szablon ‹› zdjęcia ‹› ania z ‹› wiersze na nk mnie ‹› image ‹› koty ‹› Cukrzyca ‹› Ciut ‹› pami ‹› Ruszewska ‹› najlepsze ‹› wierszyk o wf ‹› nowa ‹› buziaki na NK ‹› naruto 39 ‹› hotel ‹› Data ‹› pain ‹› Kakashi ‹› ciesz ‹› dzie ‹› pawe ‹› sunrise avenue ‹› find ‹› znaki ‹› rower ‹› Sterling ‹› cinema ‹› chlopak ‹› noclegi ‹› Hinata ‹› mp3 ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› wiki ‹› misie ‹› Reita ‹› Journey ‹› sport ‹› kinga ‹› katy ‹› czerwony ‹› justin ‹› opowiadanie ‹› love ‹› gwiazdy ‹› po pierwsze ‹› michael ‹› magia ‹› patka maja ‹› tomek ‹› witch ‹› wiersz ‹› sakura i itachi ‹› peni ‹› Ed x Roy ‹› 3 klasa ‹› muzyka ‹› malowanie ‹› wierszyki na nk ‹› teen ‹› Integra ‹› harry ‹› dora ‹› przepraszam ‹› MIOCI ‹› milosc ‹› kasia ‹› hp yaoi ‹› g - dragon ‹› buziaki ‹› poduszki ‹› sama pisa ‹› wierszyki ‹› code ‹› kobieta ‹› nienawi ‹› linki ‹› big ‹› tajemnice przyrody ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› obrazki z ‹› oczy ‹› teen ‹› dlaczego kocham cie ‹› nevada ‹› site ‹› ciekawe ‹› camp ‹› gay ‹› pick ‹› dietA ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nauka ‹› MIŁOŚCI ‹› historie na nk ‹› pozycjonowanie ‹› obrazy na nk ‹› ola 14 ‹› Yamamoto ‹› EdWin ‹› obrazki ‹› techno ‹› supernatural ‹› fashion ‹› emo ‹› kometarze ‹› istnieje ‹› rok ‹› Tokio hotel op ‹› wychowanie ‹› polityka ‹› Green ‹› klaudia p ‹› nasza klasa ‹› blog ‹› nieporozumienie ‹› star ‹› filmy erotyczne ‹› Pozna ‹› urodzinowe ‹› emma ‹› joanna ‹› wiersze na nk o sobie ‹› bleach ‹› jane ‹› STRASZNE ‹› gerard ‹› sasori i ‹› justin bieber ‹› hidan i ‹› przytul mnie ‹› mcfly ‹› obrazki na NK ‹› gry ‹› Green day ‹› rok po ‹› islandia ‹› comweb ‹› Holiday ‹› chuj ‹› jego dziewczyna ‹› kotki s ‹› straszne historie na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› jaka jestem ‹› zaj ‹› ubrania ‹› poradnik ‹› okulary ‹› girl ‹› opowiadanie ‹› k pop ‹› wulkan ‹› tokyo

Wyszukaj na blogach

Temat: opowiadanie...? Zmieniona całkowicie! O kogo chodzi? Oczywiście o mnie! Już nie robie pamiętnika, ani przemyśleń. Zmieniłam temat i już nie przywrócę tamtych. Tematem jest: opowiadanie. Tak, opowiadanie. Zaskoczeni? Na waszym miejscu bym się tak bardzo nie...

Opowiadanie Zoofilskie Opowiadanie Zoofilskiedarmowe wykroje krawieckie do pobraniadiamond rush gra na telefon za darmogdzie i kiedy urodzil sie jacek silskigothic 2 peana wersjagreen farm polska gra java 240x320gry the sims na tabletagta vice city instalkijak wgrac...

Ocena nr 2 (opowiadanie) To opowiadanie znajduje się >TUTAJ

Ocena nr 1 (opowiadanie) Ocena nr 1 Opowiadanie ktore oceniam jest tTutaj Ortografia: No wiec nie wychaczylam zadnych bledow ortograficznych. Co oznacza: 5pk(max) Opisy postaci: NO wiec postacie sa opisane krotko i zwiezle.Bardzo dobrze jak na razie widze...

Może nowe opowiadanie Przepraszam, że dawno nie pisałam ale w wakacje nie miałam czasu i weny :( Już niedługo będę pisać nowe opowiadanie. Ponieważ nie mam już pomysłu na M.N.I.M.G.* Nowe opowiadanie będzie o przygodach przyjaciółki Madison, Yasmin. Nowe opowiadanie...

Pisze opowiadanie Hej suchajcie jesteście cool nie wiedziałam,że Polcia i Olcia napiszą tyle komci pozdrowionka dla was.Suchajcie zaczełam pisać opowiadanie wymyślone o Tokio Hotel daje link Moje opowiadanie ------------>klik Jeszcze raz thx za wszystkie komcie...

Jak tworzymy bohatera i podstawowe zasady poprawnego pisania opowiadania Fanfick o Beyblade? Czemu nie?! Ale ludzie, wszystko w granicach zdrowego rozsądku i umiaru. Właśnie! Jest takie słowo: „umiar”. Najważniejsza i podstawowa zasada dobrego fanficka o której najczęściej się zapomina. Na czym...

Opowiadanie Witam wszystkich! Tak jak już Ania wcześniej wspominała będe co jakiś czas umieszczała tu swoje dzieło...znaczy sromne opowiadanie napisane przeze mnie. Dziś dam tylko wstęp a za 2 dni ukaże się 1 rozdział i co tydzień będe dawała...

Zmiana nastroju :-) Pogodziłam się jednak wczoraj z tymi kolegami (przeprosili mnie :). Dzisiaj ubudziłam się w wyśmienitym humorku i napisałam artykuły do gazetki: "Informacje" oraz "Romek i Jagoda". Co do "Informacji", to chyba sami się domyślacie o czym są...

12. WWW.MOJE-OPOWIADANIE.BLOG4U.PL ZAPRASZAM! Taaa... I kolejna, bezsensowna nota... Chociaż? Chciałabym was wszystkich zaprosić do mojego nowego bloga, na którym wystawiam swoje opowiadanie. Zainteresowani mogą przeczytać poniżej o czym ono dokładnie...

Nowy blog i nowe opowiadanie! Tak ... Postanowiłam założyć nowego bloga. Na tym blogu będę pisała opowiadanie z książki Dana Browna "Cyfrowa twierdza". O to adres tego bloga:Just on other day to live Ale zapraszam również na opowiadanie na blogu: Since you been gone :P Ps.:...

Pierwsze opowiadanie! Nota będzie jeszcze dziś bo jutro niezabardzo będę miała czas to moje pierwsze opowiadanie: Miesąc temu brałam udział w konkursie w krórym nagrodą główną było spotkanie i bilety na koncert T.H. A w poniedziałek rano obudziła mnie moja...

Opowiadanie nr.1 Wystepuja: Buffy Samers-Buffy Artur Lightstar-Angel/Angelus Magda Cover-Faith Martyna Medlock-Cordelia Nina Magic-Dawn Willow Rosenberg-Willow Natalia Suny-Kendra Dina McSavonire-Drusila Damian Mower-Spike Sylwester Lance-Rupert...

Opowiadanie o Th Tekst wysrodkowany Ten blogasek będzie o TH a w szczgulności o Billu:D Dam wam opowiadanie: Następnego ranka obudziłam się dość wcześnie gdyż padał deszcz i obudziło mnie dudnienie o parapet. Powoli zwlekłam z łóżka swoje ciało, nad którym...

opowiadanie hejka!! ma pomysl,bede tu pisala historie-opowiadanie... w "odcinkach" czyli np. co tydzien jakis kawalek opowiadania albo co dwa,moze raz za 5,3 dni,zalezy kidy bede miala czas... opowiadanie bedzie o dziewczynach,czterech dziewczynach.. no...

Ocena nr3(opowiadanie) To opowiadanie znajduje sie Ortografia: Wszytko napisane jest poprawnie ie dostrzeglam zadnych bledow. Wiec 5pk(max) Opisy postaci: NIestety nie opisals postaci.Nic ani jak sie smoki nazywaja ani dziewczynki nic.Radzilabym ci zrobic...

Nowe opowiadanie... Wybaczcie, że tamto opowiadanie usunęłam, teraz będę pisać nowe. To opowiadanie będzie o chłopcu o imieniu Ayame, który pewnego dnia znajduje w lesie rannego wilka. Postanawia mu pomóc. Wilk zostaje u niego na noc. Podczas snu Ayame ma dziwny...

Opowiadanie przeniesiono, zaparaszam! No cóż, wiedziałam, że to kiedyś nastąpi i teraz muszę to powiedzieć: Blog został przeniesiony. Tak, wiem. Nie powinnem, ale muszę. To opowiadanie nie trzyma się kupy, musze zacząć od początku. Teraz opowiadanie będzie z sensem,...

Nagrody za konkurs ,,Opowiadanie na medal" Zwycięzca w konkursie ,,Opowiadanie na medal" będzie mógł  napisać swoją stronę!Czyli chodzi o to ze zamierzam zrobić stronę zwycięzca może napisać do mnie wiadomość. Może na naszej-klasie albo w księdze gości.Wiadomość ma być jak chociaż...

Moje opowiadanie w kwartalniku literackim Moje opowiadanie kryminalne „Atlas” ukazało się w kwartalniku literackim KOT(D) POLSKI nr 2. Kwartalnik tenże wydaje Wydawnictwo Twins w formie e-booka, przez co ma on bardzo przystępną cenę, bowiem kosztuje jedynie 5 zł (słownie:...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..142 143

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów