.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
kocham ‹› zxa ‹› Sakura ‹› opowiadanie ‹› avatary na nk ‹› ania z ‹› sweet ‹› konie ‹› rasta ‹› rok ‹› h2o ‹› test ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki ‹› bill ‹› smierci ‹› wakacje ‹› http ‹› muzyka ‹› blog ‹› pracuje ‹› grupy ‹› usta ‹› olka ‹› doda ‹› tapety ‹› anime ‹› fashion ‹› moja muzyka ‹› gry ‹› w-f wiersz ‹› blogasek ‹› skin ‹› nastolatka ‹› dzie ‹› rok po ‹› WEEKEND ‹› wrzuta ‹› Kakashi ‹› hej ‹› jaka ‹› WITAM ‹› sama pisa ‹› hotel ‹› Taylor ‹› STANA ‹› wiersze o mnie ‹› wycieczka ‹› obrazy ‹› ciesz ‹› istnieje ‹› magda ‹› chad ‹› stopy ‹› samotni ‹› szablon ‹› nasza klasa pl ‹› MIOCI ‹› k pop ‹› czerwony ‹› megi ‹› dzwonki ‹› dodatki ‹› przyjazn ‹› emma ‹› ksi ‹› wiersz ‹› psy ‹› darmowe ‹› kot ‹› snape ‹› pawe ‹› o jesieni ‹› smutne ‹› marcin ‹› Green ‹› kotki ‹› cycki ‹› avatar ‹› tki ‹› pamietnik ‹› zaj ‹› zima ‹› trzy ‹› mama ‹› myli ‹› cip ‹› wilki ‹› 3 klasa ‹› Ciut ‹› przyja ‹› find ‹› kocham ci ‹› predator ‹› wszystkiego ‹› cicho ‹› kumpela ‹› chlopak ‹› Polska ‹› kotek ‹› kobieta ‹› rihanna ‹› pomoc ‹› imiona ‹› Gaara i Naruto ‹› dlaczego kocham cie ‹› witch ‹› wiersze z ‹› joe ‹› Neji i ja ‹› fajny ‹› drewno ‹› ciekawe ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk mnie ‹› wierszyki mi ‹› anna kyoyama ‹› mieszne ‹› dr house ‹› czterdziestki ‹› buziaki na NK ‹› przepraszam ‹› johnny ‹› wiersze na dzie matki ‹› lafee ‹› sukces ‹› kochaj ‹› opisy gg ‹› Itachi ‹› siostry ‹› ola 14 ‹› sakura ‹› po pierwsze ‹› gallery ‹› Hinata ‹› Ashley ‹› sauna ‹› pozdrowienia ‹› jessica ‹› cisza jest moja ‹› koty ‹› cisza ‹› love ‹› dzien ‹› sprawdzian ‹› wiki ‹› pistolet na kulki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› OBRAZKI wF ‹› nienawi ‹› register ‹› dla dziewczyny ‹› dziewczyna ‹› 2 Min ‹› pytania ‹› itachi i ‹› g- dragon ‹› tokio hotel ‹› gaara ‹› nowa ‹› zima ‹› ron ‹› Shikamaru ‹› moda ‹› sakura haruno ‹› lublin ‹› chuj ‹› nasza klasa 6b ‹› Gaara i ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› sami ‹› kai ‹› super ‹› rysunki ‹› ciuchy ‹› Tokio hotel op ‹› klasa 4 ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› kalendarz ‹› dla przyjaci ‹› najlepsze ‹› wierszyki o ‹› o marzeniach ‹› wierszyk o w-f ie ‹› Sasuke x sakura ‹› ble ‹› dorota ‹› w akatsuki ‹› optymistyczne ‹› nastolatki ‹› opowiadania o Th ‹› misie ‹› kanon ‹› dylan ‹› Yorki ‹› Biel ‹› linki ‹› monika ‹› hermiona ‹› us5

Wyszukaj na blogach

Wrobiony? Urodziny Neji'ego. Dzisiaj napadało mnie na opowiadanie. Mam nadzieję, że wam się spodoba, będzie troszkę komiczne (mam nadzieję). Już nie przy nudzam. Więc zaczynam: Piątek. Wieczorem. Strych. Mama: - Hinata, Hanbi, dlaczego mnie aż tu zaciągnęłyście? Można...

Neji Hyuuga   Hyuuga NejiWiek: 13Urodziny: 3 LipcaWioska: Konoha-GakureRanga: GeninGrupa krwi: 0Wzrost: 160.1 cmWaga: 46.8 kgOgraniczenia więzów krwi: ByakuganSpecjalne techniki: Jyuken, Hakkeshou: Kaiten, Harichakra, Hakke Hyakunijuuhachishou, Hakke...

Opko2 Odcinek2 Witamy W akademii Hej ty – powiedział Naruto- Masz na imie sasha nie?? Tak – opowiedziałam Wiesz ze jesteśmy razem w druzynie??? – zapytal chłopak Tak sensei kakashi mi wczoraj powiedział –...

23. Otworzyłam oczy. Pierwszą rzeszą jaką pomyślałam było "niech ktoś wyłączy to słońce!". Po chwili ujrzałam twarz śpiącego Nejiego. Spróbowałam się podnieść. Nie miałam na to siły. Chciałam krzyczeć z bezsilności ale na to też nie miałam siły....

13: Przebudzenie potwora. Wbiegłam szybko na górę. Koniecznie chciałam widzieć tą walkę. Wpadłam na balkonik. Stali tam Temari, Kankuro, Shikamaru, Neji i Shino. Podeszłam do Temari. Patrzyła z napięciem na przeciwników, którzy rzucali do siebie błyskawice z oczu....

83. Śpieszmy się!! Podeszłam do Sakury. Spojrzałam na jej wisiorek... -Mam!!-wrzasnęłam. Wszyscy spojrzeli na mnie jak na debilkę. Wzięłam Sakurę na bok i zaczęłam mówić. -Skoro Tsunade nie chce żebym wtargneła do jej umysłu to może przez wisiorek?-popatrzyła na...

Hyuuga Neji Biogram Jego ojciec Hizashi Hyūga urodził się kilka sekund później od swojego brata Hiashi'ego, dlatego też został przydzielony do bocznej gałęzi klanu Hyūga. Podobnie Neji w wieku czterech lat został, naznaczony pieczęcią tak, aby...

Neji i jego kuchnia Siedziałyśmy razem patrząc się w ogień płonący w kominku. Dwie samotne dziewczyny, nie przepraszam: dwie zdradzone dziewczyny. Siedziałyśmy i patrzyłyśmy jak płomienie liżą drewno. Jak przestaje istnieć to co przed chwilą istniało. Hinata...

33. Neji przepraszam cię najmocniej jak mogę... Nie mogłam spać...Całą noc siedziałam jak debilka na łóżku nic nie robić. Myślałam, myślałam jak załagodzić sytuację z Nejim. Była już 8. Sasuke nie było,a w domu został tylko Neji. Chyba... Zeszłam na dół. Tam ujrzałam karteczkę: "Hinata,...

Neji x TenTen: Część 2 Fotki dla neji-hyuuga-live.blog4u.pl

28. Zagubiona w sposób dosłowny i niedosłowny Zaniepokoiłam się. Było już późno a Hinaty nigdzie nie było widać. Musiała o tym komuś powiedzieć. Neji! Tak! - Neji! - Zatrzymał się w pół kroku i spojrzał na mnie. - Czy ciebie nie martwi to, że Hinaty jeszcze nie ma? - Nie. - Odpowiedział i...

Roździał 2/Tsunade,Shizune,Kurenai,TenTem,Lee i Neji Anna zapukała do drzwi gabinet Hokage w odpowiedzi otrzymała: -Wejść! -Dzień dobry! -O ,my się znamy? -A więc jestem Anna i po... -I pochodzisz z wioski Cienia– Przerwała jej Tsunade -Tak,moja była Hokage powiedziała mi że moja nowa...

32. Neji Fotki Neji'ego dla: Temari, która bardzo mnie o nie prosiła:) Następnej notce Gaara! Więcej już nie bawem:) Mam nadzieję, że się podobały:) Page: [1][2]

Rozdział XI Sheena skupiła się i odkryła, że „obserwator” znajduje się w krzakach po jej lewej stronie. Dyskretnie wyciągnęła kunai i z dużym rozmachem rzuciła w miejsce gdzie powinien znajdować się „obserwator”. - AUĆ!!!!!! -...

Część III: Umiejętności - Zaczniemy na trzy - powiedział białooki junin. Geninowie przytaknęli głowami na znak, że zrozumieli - Raz... dwa... TRZY! - krzyknął Neji, a jego nowi podopieczni błyskawicznie się ukryli. - Byakugan - mruknął pod nosem shinobi i zaczął się...

59. Z uśmiechem otworzyłam drzwi. - Widzę, że zegarek się przydał. - Zażartowałam widząc Nejiego. Był dokładnie 10 minut przed godziną, na którą się umówiliśmy. Uśmiechnęłam się zakłopotana i dyskretnie poprawiłam łańcuszek, który miałam na szyi,...

Rozdział X - O czym myślisz Sasuke?? - spyt. Sakura patrząć na przyjaciela - Nad niczym ważnym – odp. jej – Powinniśmy powiedzieć o tym Sheenie czy nie?? - Wydaje mi się, że powinniśmy... przynajmniej na następne spotkanie będzie...

09 pierwsze spotkanie -Shikamaru, myślisz, że wiedzą, że się zbliżamy? - zapytał Choji - Myślę, że co najmniej się nas spodziewają, skoro zrobili taki długi postój. - odpowiedział - Za chwilę do nich dotrzemy. - powiedział Neji - Ok. Teraz musimy być...

40. Skrzywiłam się nieznacznie, kiedy wzrok Nejiego powędrował za dziewczyną w krótkiej spódniczce, która ledwo zakrywała jej pośladki. Kiedy znowu spojrzał przed siebie jego oczy zatrzymały się na moim ostrym spojrzeniu. Niebezpiecznie przymrużyłam...

44. Stanęliśmy wszyscy w równym rządku w biurze Kage. Przestąpiłam z nogi na noge, ignorując całkowicie Kakashiego, który uważnie mi się przygladał. - Już są? - Uslyszałam głos z korytarza, a po chwili drzwi się otworzyly. - Przepraszam za...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów