.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
http ‹› sex nastolatki ‹› sweet ‹› opowiadanie o tokio hotel ‹› Sasuke x sakura ‹› kocham cie bo ‹› gwiazdy ‹› find ‹› erotyczne ‹› jaka jestem ‹› code ‹› kobieta ‹› girl ‹› dzie ‹› nagie ‹› konferencje ‹› samotnosc ‹› smutna ‹› piersi ‹› lubuskie ‹› dorota ‹› historie na nk ‹› hiszpania ‹› życzenia ‹› OBRAZKI wF ‹› 2005 ‹› policja ‹› sloneczko ‹› hentai ‹› Uchiha ‹› historie na nk ‹› skin ‹› naruto ‹› roy x ed ‹› wampiry ‹› kotki s ‹› sama pisa ‹› wierszyk ‹› nasza klasa 6b ‹› ubrania ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› wiersze na nk ‹› obrazy na nk ‹› czy mnie kochasz ‹› Dobranoc ‹› myli ‹› Julcia ‹› Big Bang ‹› Polska ‹› martyna ‹› emma watson ‹› wiersze ‹› Shikamaru ‹› Adam ‹› wiadomo ‹› super ‹› cisza jest moja ‹› black ‹› bleach ‹› kocham ‹› lili ‹› jaka jestem ‹› bestia ‹› historyjki na nk ‹› mamo ‹› koty ‹› yaoi ‹› tomek ‹› robert ‹› klasa ‹› ronaldo ‹› key ‹› misio ‹› miley ‹› w krainie marzen ‹› nevada ‹› gry ‹› rasta ‹› Ciut ‹› korea ‹› lubuskim ‹› sprawdzian ‹› kisame x ‹› hej ‹› kotki ‹› wszystkiego ‹› sexy ‹› britney ‹› usta ‹› BARCELONA ‹› sue one ‹› pozdrowienia ‹› blog ‹› zaj ‹› darmowe ‹› emo ‹› dlaczego kocham cie ‹› Data ‹› dla przyjaci ‹› czerwony ‹› pati ‹› przepraszam ‹› ble ‹› ciekawe ‹› bill ‹› hotel ‹› tokio hotel ‹› baga ‹› weraj ‹› psy ‹› anime ‹› ZDJECIA ‹› fashion ‹› WITAM ‹› mauriello ‹› Sasuke ‹› OBRAZKI wF ‹› christoph ‹› Ashley ‹› historie na nk z hp ‹› svg ‹› relaks ‹› pytania ‹› przeprowadzki ‹› miłość ‹› naruto sasuke ‹› kiba x ‹› kiba ‹› justin ‹› avatary 50x50 ‹› japonia ‹› wodzie ‹› ichigo ‹› floppy ‹› Karola ‹› ania ‹› PZPN ‹› pomoc ‹› urodziny ‹› dziewczyny ‹› 2 Min ‹› opowiadanie o ‹› dziewczyna ‹› damon ‹› tapety ‹› istnieje ‹› edward ‹› moda ‹› dziewczyn ‹› opisy na nk ‹› ksi ‹› hannah ‹› sex pl ‹› hellsing ‹› pain i ‹› avatar ‹› paramore ‹› image ‹› 4 klasa ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze o mnie ‹› obrazki na NK ‹› samotni ‹› elfy ‹› zwyk ‹› o jesieni ‹› agnieszka ‹› znaki ‹› wstA ‹› temari ‹› kochaj mnie ‹› zdrowia ‹› mieszne ‹› zdj ‹› wycieczka ‹› Nick ‹› k pop ‹› jessica alba ‹› anty ‹› wolny ‹› Tokio hotel op ‹› wiosna ‹› wiersze z ‹› wrzuta ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pokemon ‹› zielone oczy ‹› emanuel ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› techno ‹› w-f wiersz ‹› w-f wierszyk ‹› tokio ‹› tapety- ‹› moje sekrety ‹› host ‹› accace ‹› Jaja ‹› avatary na nk

Wyszukaj na blogach

JEBAĆ ŁKS!!!!!!!!!! JEBAĆ PZPN!!!!!!!!!! PZPN PZPN JEBAĆ JEBAĆ PZPN!!!!!!!!!!! TRELE MORELE ŁKS KURWY I CWELE!!!!!!!!! JEBAĆ ŁKS!!!!!!!!!!! NIE MA KURWA ŻADNEGO UKŁADU, SZACUNKU I TYCH WSZYSTKICH JEBANYCH KŁAMSTW!!!!!!!!!! ŁÓDŹ TO JEST WIOSKA, WIOSKA TYPOWO...

-.-' I znowu czekam. Powiedział, że dziś będzie jeszcze. Więc czekam. Jak idiotka. Ale jebie mnie już to. Jeszcze A. napisał mi, że idzie do sklepu. O 17. Miło, że wrócił po 22 cały uhahany, bo się impreza (wtf?! miał iść do sklepu?!) przedłużyła....

Umcia, umcia, pękła gumcia... Helooouuu~! Witam po kolejnej przerwie. Dziś notka będzie krótka. I wyjątkowo nie napiszę nic na temat COZL-u, bo mi się już po prostu nie chce. Jebać ich. Jebać służbę zdrowia. Jebać NFZ. Jebać, kurwa, ten chory kraj. Jutro powinnam iść na...

Jebać Jebać Jebać Pozdro dla: MARTY ANI

023. Boże Ciało. Dzień Ojca. Trzeci sezon "Skins". Popielniczka pełna petów. Pogryzione nogi. Brak czucia w lewej łydce. Kac. Woda. Gdyby tylko słowa chciały się ułożyć w logiczną całość, może myśli poszłyby za ich przykładem. * * * Wszystko...

O MĘŻCZYZNACH i mnie i innych o NIENAWIŚCI PEWNEJ O ŻALU...pffff fszzszszzz:/ nosze gdzieś w sercu nienawiść wielką do mężczyzn.jakoś tak jest w moim życiu, ze łatwo jest wyciągnąć z niego wniosek, że chłopcy, faceci, mężczyźni, dziady to jebane chuje...kurwa. trudno zaufać któremukolwiek. wiem, że są i anioły,...

Jebać fotkowiczów... Na wstępie chciałem zaznaczyć, że nie do końca chodzi mi tutaj o osoby mające konto na fotce.pl . Więc nie żywcie do mnie urazy wszyscy którzy konto w owym portalu posiadają. Oto co rozumiem pod pojęciem słowa "fotkowicz": Fotkowicz- osoba...

jebać masonów jebać masonów, kurwy jebane myślą, że sie podporządkuje. chuj wam w dupy za te teorie: "Wolnomularz jest spokojnym poddanym Władz cywilnych gdziekolwiek by nie mieszkał czy pracował. Nie bierze nigdy udziału w spiskach i sprzysiężeniach, które...

A Wojtek jebał ja raz za razem ostrzej. Jego kutas wchodził w nią w tym momencie pełny. Tudzież Wojtek jebał ego co chwila ostrzej. Jego kutas wchodził w nią natychmiast pełny. Gwałtowne pchnięcia kończyły się głośnym klaskaniem jego podbrzusza o jej rozwarte na całą wielkość części intymne. Podniosła kolanka aż do górska kraina i...

I told you - don't fuck with Me !!! look at you now :))))) jebać stalina, jebać szechtera i każdą inną stalinowską kurwe !!!! przyjadą do Was do miasta błazny na koncerty, to obrzucać jajkami każdego raperka !!!!

... a ja pluję na ten PiS pierdolony ... bo oni myślą jakby tu zabrać mi pieniądze ... jakby tu uszczelnić system podatkowy ... po to, aby dać bydlakom 500+ ... po to, aby dać motłochowi mieszkania socjalne ... jebać socjalistów ... jebać PiS ...

Skleroza Ja chyba mam coś z głową położyłem się do łóżka i zapomniałem po co, więc wstałem i jestem:D ale nikogo nie ma na GG :( więc tu popisze potem mi Fanka odpowie, a przy okazji odpowiem na pytanie co mnie pokusiło do pójścia na boisko o 4:00:D...

HG- Sami swoi Wilku Swój chłopak Wilku, ze mną ludzi kilku JLB tworzymy to bez wysiłku, koniec cyrku, Odmóżdżeńcy robią z tego Big Cyc, Chcą kulturę zniszczyć, rap kabaret - wstyd mi Zobacz jak nieliczni nie odpierdalają kiszki, Wszyscy tak inni a...

... dla przykładu, takie ludzkie bydle, urodził się tam w latach 60-tych, wyrzekł się człowieczeństwa w imię socjalistycznego raju w latach 70-tych ... w 1989 roku powiedzieli bydlakowi, że to już jest "wolność", i bydlak im uwierzył ... bo skąd taki...

na dwa baty Mój pan leżał , a ja klęczałam nad nim w pozycji 69.Lizałam jego chuja,ssałam go jak oszalała,lekko przygryzałam zębami,sięgałam niżej do jego ogolonych jajek,rozkoszowałam się jego kutasem.Zlizywałam soczek ,który się z niego wydobywał.Moja dupa...

Sami swoi Hemp Gru prezentuje Prosto z ulicy wieści Swój chłopak Wilku Ze mną ludzi kilku JTL tworzymy to bez wysiłku To nie cyrku, bo murzyńcy robią z tego big cyc Chcą kulturę zniszczyć Rap kabaret styknić Zobacz jak niektórzy...

Sami swoi Hemp Gru prezentuje Prosto z ulicy wieści Swój chłopak Wilku Ze mną ludzi kilku JTL tworzymy to bez wysiłku To nie cyrku, bo murzyńcy robią z tego big cyc Chcą kulturę zniszczyć Rap kabaret styknić Zobacz jak niektórzy...

. . 49 ..  Marzy mi się umrzeć tylko na chwilę i tylko po to aby zobaczyć jak bardzo Ci zależy. Twoja mina na moim pogrzebie powie mi wszystko. Lecz gdybyś wgl nie przyszedł... nie była by to chwila. co dzień, spotykam osoby, których...

Komentarze dla Tolci i Alci... Hejo wszystkim! Dziś umieściłam PRAWDZIWE komentarze jakie można znaleśł na blogu Alci i Tolci. Oto one: ........... Przez Was nie przyjedzie Th do polski!!!?? Nie niszczcie marzeń!!! To prawda!!Wy ich zobaczyliście,dotknełyście a nawet...

FUCK.... Kurwa chyba się załamałam. Nic mi się nie udaje w tym pierdolonym życiu... 1. Moje kochane dziecko zaginęło(czyt. kotek)Czyli jedna z najgorszych rzeczy jakie mnie w życiu spotkały ;-( 2.Mój ukochany to pierdolony alkoholik (ale co tam jebać...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów