.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
jaka jestem ‹› aktywne ‹› dietA ‹› przepraszam ‹› noclegi ‹› misie ‹› http ‹› autumn ‹› jaka ‹› historie ‹› martyna ‹› dzie ‹› znaki ‹› jesie ‹› pisz ‹› Igor ‹› michael ‹› mj chopak ‹› sauna ‹› kwiatek ‹› USA ‹› emma watson ‹› mokra ‹› dante ‹› o marzeniach ‹› dziewczyna ‹› buziaki na NK ‹› teen ‹› bombki ‹› linux ‹› aneta ‹› Sakura ‹› dla przyjaci ‹› wierszyk ‹› Shikamaru ‹› historie na nk ‹› oczy ‹› baga ‹› nevada ‹› big ‹› trzy ‹› opowiadanie ‹› olka ‹› milosc ‹› my ps vita ‹› zdrowie ‹› myli ‹› nastolatka ‹› przyroda ‹› strasznie ‹› ania z ‹› johnny depp ‹› jezus ‹› pawe ‹› skin ‹› o kumpeli ‹› emo ‹› nasza klasa pl ‹› sport ‹› sakura i sasuke ‹› forever ‹› Holiday ‹› magda ‹› Suka ‹› animacje ‹› doda ‹› magia ‹› jojo ‹› ciekawe ‹› marcin ‹› pozdrowienia ‹› image ‹› sprawdzian ‹› chlopak ‹› edward ‹› miley ‹› moje fotki ‹› klasa ‹› gerard ‹› zajebisty ‹› dr house ‹› wakacje ‹› hello kitty ‹› urodziny ‹› gry ‹› pokemon ‹› cycki ‹› historie na nk ‹› ect ‹› rok ‹› Pozna ‹› WITAM ‹› kluby ‹› dzien dobry ‹› wolny ‹› odpoczynek ‹› kocham ci ‹› opisy na ‹› Lady ‹› STANA ‹› rozdzia ‹› kocham cie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› test kl 6 ‹› hinata ‹› Neji ‹› jego dziewczyna ‹› o Hinata ‹› ryby ‹› rower ‹› ruda ‹› tokio hotel ‹› seks ‹› Tokio hotel op ‹› soki ‹› smok ‹› ola 14 ‹› istnieje ‹› sakura ‹› dziewczyny ‹› justin ‹› linki ‹› bill ‹› sakura i jej po ‹› hotel 54 ‹› link ‹› wszystkiego ‹› usta ‹› dodatki ‹› tapety ‹› wiersze na nk mnie ‹› Taylor lautner ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› muzyka ‹› super ‹› fashion ‹› dougie ‹› tajemnice ‹› hej ‹› mama ‹› MIOCI ‹› dla dziewczyny ‹› klacz ‹› wiki ‹› fotki ‹› blog ‹› cisza jest moja ‹› wilki ‹› Data ‹› kocham cie bo ‹› przepisy ‹› sama pisa ‹› 3 klasa ‹› 4 klasa ‹› dla dzieci ‹› code ‹› rok po ‹› wyznanie ‹› o jesieni ‹› ola ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› tomasz ‹› test odkrywamy ‹› punk ‹› czytanie ‹› opisy na nk ‹› predator ‹› historie na nk z hp ‹› gay ‹› kutas ‹› tokio ‹› bill kaulitz ‹› mieszne ‹› nieporozumienie ‹› jarek ‹› Gaara i ‹› wilki ‹› o Hinata ‹› hania ‹› 27 urodziny ‹› wiersze na nk ‹› wiara ‹› wampir ‹› wiersze o mnie ‹› nowa ‹› pomoc ‹› no perfect ‹› wiersze na nk mnie ‹› stopy ‹› madzia ‹› joe ‹› pick ‹› przyrody ‹› kasia ‹› opisy na gg ‹› kobieta ‹› lesbijki ‹› angel ‹› grupy ‹› flowers

Wyszukaj na blogach

Itachi proszę Szybko wyszliśmy tylnym wejściem, Deidara zrobił z gliny jakiegoś ptaka, ożywił go i polecieliśmy do Naruto. - O tam jest pa - powiedziałam - Pa Skoczyłam z ptaka i pobiegłam do Naruto, jak go zobaczyłam szybko chwyciłam go za ramię i...

Rozdział XI Op. II Misja z Itachi'm W myślach usłyszała jeszcze jego słowa. -Ale z tego powodu, że masz misje z Itachi'm, będziesz zmuszona to przełożyć. - kontynuował lider. - Misja polega na zabraniu kilku niezbędnych rzeczy z... Ale tym zajmię się Itachi. Ty będziesz mu...

Itachi biografia Uchiha Itachi Kraj: Ognia, Ukryta Wioska Liścia Wiek: 19 Urodziny: 9 Czerwiec Grupa Krwi: AB Nie ma bardziej skomplikowanej postaci w świecie Naruto niż Itachi z klanu Uchiha. Żyje sam w swoim świecie, i chyba nikt nie zbliżył się do...

Rozdział VI Op. II Nastał wieczór. Sasuke i Suigetsu zrobili postój. Sasuke położył na ziemi Sakurę, związał ją i położył pod drzewem. Przez całą drogę ani drgnęła. Ciągle spała. Suigetsu się na nią patrzył, czym mogła być speszona. Nie odrywał od niej wzroku....

Czy Ninika i Itachi do siebie pasują? Buhaha ale się porobiło. Co ja mam zrobić no co ja mam zrobić? Chyba będę udawała że śpię! Długo tak mam jeszcze udawać? Nie chce mi się już, idę zrobić myju myju! Brry jak zimno! Gdy się kąpałam Kisame zrobił akcje: „ Gdzie jest...

"Opowieści" cz. 2 Przechodziłyśmy obok akademii. Zatrzymałam się nagle, gdy w moim umyśle pojawiło się wspomnienie....- Emi idziesz?? - spytała się Temari.- Nie chcecie usłyszeć następnej "opowieści"? - spytałam uśmiechając się.Moje towarzyszki podeszły do mnie...

84. Ja go zaduszę! Na śmierć! Jak widac zaszły nowe zmiany.. nowa muzyka, nowy szablon... zaraz go zmienię, bo za różowy. Ale w sumie... z moimi nowymi skłonnościami przyda się trochę różu, którego nienawidzę, łagodnie mówiąc. Znów zaczęłam się ciachać. teraz chodzą z...

Itachi Itachi w młodym wieku został okrzyknięty geniuszem. W wieku 7 lat skończył Akademię Ninja, później w wieku 8 lat aktywował sharingana. Chuuninem został w wieku 10 lat, a jako nastolatek był już członkiem ANBU. Przewyższał siłą wszystkich...

On lubi na ostro^^ Ninika -To jest ta sławna organizacja Akatsuki? Ta rzeczka i duży kamień to jest ta organiuazacja? buhaha- zaczęłam się śmiać.- Piknik tu sobie urządzacie? Fajnie Zadrwiłam z chłopaków. -Miałaś się nie odzywać, un!- zmroził mnie wzrokiem...

Sen..... - Konnichiwa Fugaku-sama, Mikoto-sama! - przywitałam się wchodząc do kuchni państwa Uchiha.Mikoto spojrzała się na mnie z uśmiechem, a Fugaku przywitał mnie skinieniem głowy znad gazety, która chyba bardzo go wciągnęła.- Witaj Emi. Mogłabyś...

Itachi...Zabił...czy jednak nie? Dzisiaj na forum o tematyce mangi i anime (narutoseries.fora.pl) przeczytalam,iz niektore osoby uwazaja,ze to nie Itachi wymordowal caly klan Uchiha!!!No coz...Ja zbytnio w to nie wierze,zeby zrobil to ktos inny,ale nie bede sie klucic!Byc...

Szablon z Itachi'm XD Dzisiaj Dragonfly,na tym przykładzie,pokazała mi jak zrobić szablon...Wiecie co...Czaję!!!Pomagałam w HTML'u,ale grafikę zostawiłam jej...Nie lubię grzebać w takich rzeczach...Uważam,że jest świetny...Zawsze lubiłam Itachi'ego...Jak wam się...

Itachi SIg Sygnatureczkahttp://ostry.blogasek.pl/upload/itachi.jpg

18: Akatsuki No więc tak.. Nie urywam... że mi k*** wstyd się wam w ogóle pokazywać. Dałam ciała jak nigdy, napisałam najkrótszą, najbardziej beznadziejna i denną notke w życiu. Takiego gówna w zyciu nie czytałam. Rozumiem, że zbiera wam sie na wymioty, kiedy...

Motylki w brzuchu...tak jak z Gaarą! Chlip chlip! Mam dzisiaj zły dzień! Źle mi się w nocy spało, właściwie to w ogóle nie spałam, a rano mieliśmy trening. Mam ciche dni i radze mnie nie wkurzać! Mówią ze nastolatki trudno się wychowuje i to jest chyba racja. Moja rodzina się z...

Rozdział I Spokojnym, niezwykle opanowanym krokiem weszła do środka siedziby, a potem przeszła do głównego salonu, gdzie znajdowali się o tej porze wszyscy członkowie Akastuki. Od razu gdy weszła, Deidara podszedł do niej razem z Kisame, obdarzając ją...

Część 1. Proszę Wcześnie rano, nagle zaczął ktoś walić mocno do drzwi. - Sakura!!! Wstawaj!!! - Już już - „O nie zaspałam da mi popalić” Szybko wstałam, przebrałam się i podeszłam do drzwi i je otworzyłam - Deidara?? - No przyszedłem cię...

Kolejny raz prosze Już miałam uderzyć w ziemię kiedy Itachi złapał mnie w ostatniej chwili i pocałował prosto w usta. - Itachi - Tak? - po chwili Itachi dopowiedział – ja naprawdę coś do ciebie czuję - Choć za mną Pobiegłam w stronę gdzie słyszałam...

Rozdział II Ruda siedziała pod drzewem dobre trzy godziny, a jej myśli krążyły wokół dzieciństwa spędzonego z Kin i Zaku zwanych przez nią królikami. Co chwilę zerkała na nich pochłoniętych walką. Na ich twarzach zauważała wyraźne zmęczenie, poza tym...

U Itachiego...Mało brakowało...uff Przeszukałam ten cały dziwny czarny śmierdzący pokój za moim kochanym pamiętniczkiem i ma cię! Jak ja za tobą tęskniłam! A tak w ogóle gdzie ja jestem?! Ostatnie co pamiętam ze wczoraj to przegrałąm z Itachim a potem….no właśnie co było...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów