.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
ania z ‹› jaka jestem ‹› elfy ‹› w-f wierszyk ‹› http ‹› len ‹› opowiadanie ‹› prace ‹› pain ‹› naruto ‹› dla przyjaci ‹› serduszka ‹› Lady ‹› kluby ‹› obrazki ‹› pick ‹› tapety- ‹› girl ‹› RYSUNKI na nk ‹› ciekawe ‹› dziewczyny ‹› dlaczego kocham cie ‹› wiosna ‹› bo kocham ‹› Tsunade ‹› sami ‹› wierszyki na nk ‹› tom kaulitz ‹› sweet ‹› muzyka ‹› my chemical romance ‹› test ‹› fashion ‹› madzia ‹› myli ‹› aneta ‹› h2o ‹› vanessa ‹› kocham ci ‹› kochaj mnie ‹› Yoh asakura ‹› doda ‹› wycieczka ‹› anime ‹› dzie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› g dragon ‹› gry ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› polityka ‹› 3klasa ‹› minato ‹› kocham ‹› Justyna ‹› wilk ‹› wakacje ‹› gay ‹› linki ‹› Polska ‹› nasza klasa ‹› dla dzieci ‹› image ‹› Jongho ‹› malowanie ‹› dorota ‹› marcina ‹› czytanie ‹› porno ‹› dla dziewczyny ‹› ciesz ‹› hidan ‹› szablon ‹› przepraszam ‹› rok po ‹› jaka jestem ‹› wiersz o mi ‹› blog ‹› lily ‹› moje wiersze ‹› przyrody ‹› Ashley ‹› przytul mnie ‹› beznadziejne ‹› wiersze na nk ‹› wiktoria ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› smutne ‹› code ‹› magia ‹› sklep ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› przyjaciele ‹› gothic ‹› fajny ‹› przypadkowe ‹› Gaara i Matsuri ‹› Ichigo x Rukia ‹› dzień dobry na nk ‹› Karura ‹› smok ‹› skin ‹› harry ‹› obrazy ‹› hiszpania ‹› nevada tan ‹› star ‹› key ‹› odpoczynek ‹› siatka ‹› witch ‹› avatary na nk ‹› kinga ‹› sakura i jej po ‹› Gaara i ja ‹› nails ‹› Green ‹› Sasuke ‹› wolny ‹› pomidory ‹› dla kolezanek ‹› wiersze na nk mnie ‹› jego dziewczyna ‹› wiersze z ‹› blogi ‹› hannah ‹› WEEKEND ‹› pokemon ‹› zabiore ciebie ‹› link ‹› hermiona ‹› kobieta ‹› MIOCI ‹› emma ‹› wiersze o mnie ‹› huj ‹› Tokio hotel op ‹› filmy ‹› tapety ‹› przepisy ‹› pistolet ‹› wiersze o mnie ‹› test kl 6 ‹› STRASZNE ‹› wiersz ‹› pisz ‹› wilki ‹› sunrise avenue ‹› grupy ‹› pies ‹› Campbell ‹› Dawn ‹› Jonas ‹› jaka ‹› michael ‹› cristiano ‹› fotki ‹› avki na nk ‹› avki na gg ‹› obejmij mnie ‹› wierszyk o w-f ie ‹› stopy ‹› 27 urodziny ‹› justin bieber ‹› krzysiu ‹› koń ‹› Władca pierścieni ‹› ZDJECIA ‹› black ‹› camp ‹› wiki ‹› dr house ‹› zdj ‹› dowcipy ‹› opowiadania ‹› wierszyki mi ‹› oczy ‹› Taylor ‹› dla przyjaci ‹› edward ‹› Sai ‹› baga ‹› black veil brides ‹› ubrania ‹› dodatki ‹› suigetsu x ‹› opisy na nk ‹› sport ‹› zdrowia ‹› raven ‹› find ‹› miley av SS ‹› przeprowadzki ‹› k pop ‹› joanna czechowska ‹› Sasuke and Sakura ‹› gwiazdy ‹› katy ‹› najlepsza ‹› anty

Wyszukaj na blogach

Gaara biografia Gaara Kraj: Wiatru, Ukryta Wioska Piasku Wiek: 13 Urodziny: 19 Stycznia Grupa Krwi: AB Wypowiedzenie imienia Gaara sprawia, że niektórym ludziom przebiega dreszcz po plecach. Dreszcz ponieważ to imię stało się synonimem śmierci. Od kiedy...

6 - Ciąg dalszy przygód dziwnych dzieci piasku i pustyni czyli masło maślane. W tym momencie wydarzyło się wiele rzeczy naraz. Niestety (a może i na szczęście) jak się okazało Gaara nie był na tyle zdemoralizowany by wiedzieć czym jest sexi jutsu Naruto. Jednak coś zadziałało w przypadku adwokata diabła. Gaara zrobił...

Biografia » Gaara Gaara Wiek: 13 Urodziny: 19 Stycznia Wioska: Suna-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: AB Wzrost: 148.1 cm Waga: 40.2 kg Specjalne techniki: Daisan no Me, Gokusamaisou, Fuuton - Mugen Sajin Daitoppa, Ryuusa Bakuryu, Sabaku Kyuu, Sabaku Sousou,...

Gaara Imię:Gaara Nazwisko:? Wiek: 13 Urodziny: 19 Stycznia Wioska: Suna-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: AB Wzrost: 148.1 cm Waga: 40.2 kg Specjalne techniki: Daisan no Me, Gokusamaisou, Fuuton - Mugen Sajin Daitoppa, Ryuusa Bakuryu, Sabaku...

Gaara GaaraWiek: 13Urodziny: 19 StyczniaWioska: Suna-GakureRanga: GeninGrupa krwi: ABWzrost: 148.1 cmWaga: 40.2 kgSpecjalne techniki: Daisan no Me, Gokusamaisou, Fuuton - Mugen Sajin Daitoppa, Ryuusa Bakuryu, Sabaku Kyuu, Sabaku Sousou, Sabaku Taiso,...

Lista technik » Aka Higi - Hyakki no Souen-używa SASORI » Amagumo-uzywa KIDOUMARU » Amaterasu-używa ITACHI » Arijigoku no Jutsu-uzywa FUUMA KAGEROU » Asa Kujaku-uzywa MAITO GAI » Baika No Jutsu-uzywa KLAN...

Gaara Biografia zamówiona przez: www.yumi-hike.blog4u.pl Gaara Gaara (jap. 我愛羅, Gaara?) – fikcyjna postać występująca w mandze i anime Naruto. Jest znany również jako Pustynny Gaara lub Gaara z Pustyni (jap....

Rozdział I Hejka jak już zapewne wiecie na tym blogu będą moje opowiadanka o Naruto. Tak na początek muszę wam napisać, że: Głównymi bohaterazmi są: Gaara oraz Tribi czyli wymyślona przeze mnie dziewczyna. Zaraz dam wam jej opis, ale najpierw dokończę....

3: Gaara vs. Rock Lee - Życz mi szczęścia - Gaara złożył ręce i zaczął powoli znikać. - Masz to jak w banku. - powiedziałam. Zanim Gaara zniknął całkiem, zobaczył na jego twarzy uśmiech. Po chwili pojawił się na dole, a naprzeciwko stał jakiś chłopak z wielkimi...

Rozdział 10: Gaara Akatsuki i Wielkie Zamieszanie. Wstałem o 5:00 ponieważ usłyszałem pukanie do drzwi. Poszłem je otworzyć był to Sensei Johhny. Powiedziałem do niego za spanym głosem: - Sensei o co chodzi?? - Mamy misje. - Jaką misje?? - Mamy ochraniać Gaare. Daje wam 45 minut spotkamy sie...

5. Brak uczuć? Nie bądź śmieszna, Temari! Daję notkę, bo mam czas, a jak będzie w ciągu dnia to ja nie wiem. xD I postanowiłam. Notki będą pojawiać się dwa razy w tygodniu - w środy i w niedziele. Mogę sobie pozwolić na regularność, ponieważ piszę już 34 rozdział. xD DeDe: dla...

21. Dla ciebie wszystko, Gaara-sensei... Powiem wam, że dzisiaj suprajs! xD A konkretniej znajdziecie niespodziankę w ostatniej części notki. ^^ Dedykacja dla wszystkich czytelników i każdego z osobna. ^^ ~~*~~ Minęły trzy tygodnie. Matsuri wróciła do zdrowia i, po rozmowie z...

5: Walka w lesie - Hej, co wy tak cicho siedzicie? - spytał Kankuro. Wracliśmy już. - My.. Właściwie... Nie mamy o czym gadać. - mruknęłam. - No nic, ja jeszcze muszę gdzieś zajśc, narazie! - powiedziała Kankuro, i już go nie było. Zostaliśmy sami i w ciszy...

Gaara jest typem zazdrośnika? Ekhem! Jak widać: jest nowy szablon. Mam nadzieję, ze się wam podoba. Zawsze można wrócić do starego, piszcie co o nim sądzicie. Notka dedykowana mojej kochanej Karolci czy jak kto woli Piaskownicy (www.tema-shika.blog4u.pl i...

3.Pierwsze starcie Maja kontra Gaara  Doszli do niewielkiego piaskowego domku.Maja spojrzała na Kankuro, który stał wpatrując się w drzwi.Stali tak przez dłuższą chwile chłopak nawet nie drgnął postali jeszcze jedną dłuższą chwile.W końcu dziewczyna zapytała...

Rozdział 1: Wyjazd Rozdział 1: Wyjazd ------------------------- Sakura Haruno - Kunoichi z Wioski Liścia. Prowadzi spokojne, bezstresowe życie. Pracuje w szpitalu Konohy i jest z tego zadowolona. Czasem zostaje tez przydzielona do jakiejś misji lub czegoś w...

GaArA my new love!! Jak ostatnio mówiłam za nie długo zmienie szablon.:)Ale jeszcze nie wiem na jaki.:)Ostatnio też wkółko mam na kogoś wielkiego fioła.:)Raz na Uruha potem na Hyde i.t.d.:)Od rana ja i Kayumi myśleliśmy że już nie bedziemy mieli neta.:(Ale na...

Odc.7"Nudny dzień" No taa...Mido ma odpały,ale coś jej nie szlo z pisaniem opka :D Po za tym...Dziekujemy obydwie za komentarze :) No cóż tera nastepny odcinek... *** Gdy troszeczke Mido się uspokoiła dalej zaczełyśmy prubować swoich sił w zabraniu...

Wycieczka Na początku małe ogłoszenie^^. Na początku notki będziecie mogli przeczytać ,,jak to wszystko widzi Hinata” potem już zaczyna się normalnie pamiętnik Gaary. Jeszcze jeden anonimek pytał się mnie czy w shippudenie jest dziewczyna o...

Sai, Gaara ma konkurencje? Wybaczcie, ze o tej notce nie informuje ale, no cóż mam bardzo mało czasu. Zaraz wyjeżdżam i do wtorku mnie nie będzie. A potem nie będzie mnie już prawie przez cały czas. Może będę pisać notki, nie wiem czy tam gdzie jadę będzie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..30 31

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów