.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
szkoa ‹› zycie ‹› in the blood ‹› lol ‹› Ewa ‹› siatka ‹› istnieje ‹› g - dragon ‹› teen ‹› robert ‹› hinata i shikamaru ‹› cinema ‹› kredyty ‹› Holiday 1 ‹› cisza g ‹› ruda ‹› pozycjonowanie ‹› demon ‹› obrazki ‹› shinee ‹› myli ‹› star ‹› fotki ‹› harry potter ‹› pomoc ‹› gitara ‹› madara ‹› mokra ‹› komiks ‹› wiersze na nk ‹› klaudia ‹› aston villa ‹› Sasuke ‹› dietA ‹› USA ‹› dodatki ‹› jaka jestem ‹› rysunki ‹› dompress ‹› dlaczego kocham cie ‹› w-f wiersz ‹› celtic ‹› STRASZNE ‹› wiola ‹› gay ‹› artur korgul ‹› policja ‹› magia ‹› jesie ‹› chlopak ‹› LadyGaga ‹› ble ‹› kochaj mnie ‹› gry ‹› poradnik ‹› bill kaulitz ‹› 3 klasa ‹› moje fotki ‹› zdrowie ‹› nowa ‹› jesien ‹› harry potter ‹› justin timberlake ‹› wiktor ‹› wierszyk o w-f ie ‹› moja muzyka ‹› WITAM ‹› miska ‹› klaudia p ‹› k pop ‹› kocham cie ‹› anna ‹› Naruto x Ino ‹› znaki ‹› poduszki ‹› Alexa ‹› Okumu ‹› milosc sasusaku ‹› pick ‹› tomasz ‹› obrazy ‹› michael ‹› będziesz miała ‹› blogi ‹› dzien dobry ‹› dr house ‹› Polska ‹› http ‹› rok ‹› jezus ‹› junhyung ‹› zielona góra ‹› jaka jestem ‹› czerwony ‹› przyja ‹› grupy ‹› Gaara i ja ‹› emo ‹› romantyczne ‹› bill ‹› dla dziewczyny ‹› Sakura ‹› xxxxxxx ‹› OBRAZKI w-F ‹› pansy ‹› teamin ‹› zmierzchu ‹› black ‹› image ‹› register ‹› biuro ‹› koty ‹› 2 Min ‹› gallery ‹› pracuje ‹› to tylko seks ‹› cipki ‹› imiona ‹› moda ‹› sama pisa ‹› deidara sakura ‹› kocham ci ‹› nicol ‹› nasza klasa ‹› smutna ‹› wiersze na nk ‹› Neji ‹› love ‹› sakura haruno ‹› szablon ‹› o marzeniach ‹› hinata ‹› tymczasowy ‹› kiba x ‹› ewa farna ‹› key ‹› formuła ‹› ryby ‹› piersi ‹› saori ‹› pawe ‹› cicho ‹› my chemical romance ‹› Dobranoc ‹› peni ‹› dzie ‹› Jaja ‹› rok po ‹› oczy ‹› wiara ‹› wiersze ‹› jonghyun ‹› Data ‹› rock ‹› komplementy ‹› Hilton ‹› kamil ss ‹› masta ‹› opowiadanie o ‹› mp3 ‹› ATB ‹› pistolet ‹› mj chopak ‹› jug ‹› hej ‹› Dawn ‹› ewelina ‹› optymistyczne ‹› wiersze na nk o sobie ‹› tesknie ‹› ZDJECIA ‹› Hinata ‹› dzie dobry na nk ‹› zmierzch ‹› witaj w domu ‹› siostry ‹› g dragon ‹› darmowe ‹› 4 klasa ‹› lubuskie ‹› kalendarz ‹› akatsuki ‹› kisame ‹› ania ‹› hejka ‹› milosc ‹› avatary ‹› final ‹› najlepsza ‹› czytanie ‹› mama ‹› WEEKEND ‹› chuj ‹› kalendarze ‹› filmy ‹› opowiadanie ‹› Green day ‹› ksi ‹› legendy ‹› link

Wyszukaj na blogach

Animatsuri 2 Wszystkich wymienionych w poniższym tekście - serdecznie pozdrawiam i dzięki za wspólną zabawę! Konwent minął, ja odespałam i mogę wreszcie napisać recenzję (nie jestem aż takim hardkorem, żeby pisać z konwentu, jak niektórzy ^^"). Po kolei...

Poznajcie mnie... Hej jestem Dark Gato (jak zapewne zdąrzyliście zauwarzyć...). mam 15 lat i w przyszłości chcialabym zostać grafikiem komputerowym. A teraz coś neico konkretniejszego: Lubie: Manga, Anime, Shounen ai, Gry komputerowe, malować, pisać ff, Sci....

POCZĄTEK Witam wszystkich serdecznie na moim nowym,jakże pachnącym nieskalanym dziewictwem blogu.Oczywiście mój stary blogasek, jeszcze jary, pracuje nadal i "wydala" nowe nocie (dla zainteresowanych oto adres tegoż blogaska: kliknij tutaj). Może kilka...

Hej fani anime!:jezyk: Heja!Troche zaniedbalam bloga co??Ale to dlatego ze jest tak malo komentarzow.Po co mam prowadzic bloga skoro nikt go nie komentujeAle teraz sie zmobilizowalam i dodam kolejna notke.No a tak przy okazji to jak tam po swietach?U mnie super!No i...

Siemka Siemanko!! Jestem Anka,(Sakurcia) i mam 13 lat. Załozyłam tego bloga z paru powodów. Najważniejszy to ten, że tu jest najfajniej prowadzic bloga ;) Uwielbiam wszyściuteńkie anime i mangi, co z tego najbardziej Wolf`s Rain, Saikano, FMA i...

71. Deidara Byłam dziś z Chelsea na mieście. Naturalnie kupiłyśmy lody (trzy gałki). Potem Empik. Oczywiście jakieś pierdoły typu "Locke Superczłowiek" (jak patrzę na okładkę tego komiksu, to mi Yami staje przed oczami) były. Ale zeby była druga częśc Hack,...

No taaa Tak tak przyznaję się, chociaż widzać to po moim szablonie. Uwielbiam Deidarę... Michał robił teledysk dla Mizu. MIzu jeszcze dziś nazwała Deidarę "To bydle", a tu czego się dowiaduję? Prosi Michała,żeby wkleił go do Teledysku. Nie!...

Moje amv Oto moje AMV o Full Metal Alchemist(FMA) To o Tokyo Mew Mew To dobierro kilka z moich dzieł na youtube możecie u mnie takie zamawiać:P

WAKACJEEEE!!! xDxDxD Cześć wszystkim!!:*:*Wiem,że dosyć rzadko pisze notki,ale to dlatego,że za bardzo mi sie nie chce i nie mam już co dodawać. Teraz postaram sie robić to częściej Nie bede sie za bardzo rozpisywac!xDU mnie spoOoko W końcu WAKACJE!!!A taka brzydka...

Amiculi (z łac. przyjaciele) No więc notka będzie o moich przyjaciołach. Pomysł podsunęła Kitty. No i jeszcze zapożyczyłam sobie od koleżanki sposób w jaki przedstawię moich przyjaciół. Dopowiem że charakter ja napisałam bo nikt z nich tego nie wypełnił po za Justyną, więc...

Początek Blog zaczyna dopiero swoją działalność, więc nie spodziewajcie się na razie niczego bajeranckiego :) No cóż, jestem maniaczką Japonii i m&a. Najbardziej lubię Bleach'a, a na drugim miejscu są FMA, Elfen Lied, Death Note itd. Ostatnio raczej nic...

Drugi wpis w sikowatym pamiętniku, którego już polubiłem Nie wierze w to co napiszę, ale POLUBIŁEM SIKOWATY PAMIĘTNIK! Ba, zrobiłem nawet jego rysunek w Paincie! Wszyscy stwierdzili, że mam talent malarski ! Oto i ten rysunek: Prawda, że śliczny? Nawet Hayatek się uśmiechnął do mnie! Czy mi się...

Do Włoszczowy Nie mów tego Winry, ani nikomu innemu: dosyć przyjemnie się obudziłem. Jak już wiesz spałem z Winry w jednym łóżku. Horror się wydaje, ale jest inaczej. Ok, ok ja tego nie pisałem! No to jak z tym obudzeniem? Naprawdę chcesz to wiedzieć?! OMg, no...

01. FESTIWAL Dopiero po miesiącu piszę notkę, bo zaczęłam pisać od początku. Zmieniłam imię głównej bohaterce, teraz nazywa się Miya. W ogóle mam mało czasu, więc nie wiem kiedy pojawi nowa część. Pokój był średniej wielkości, ściany pomalowane na...

Przyjaciel. Kim jest przyjaciel? Jak długo nasze więzi będą trwać? Kiedy mogę stwierdzić, że mój przyjaciel ode mnie odszedł? Miałam kiedyś przyjaciela. Chyba nic sie nie stanie jak podam tu jego przezwisko. Więc poznaliśmy się przez moją koleżankę Inu...

taaak:3 Ale wiece co wam powiem. Tam napisali, że to nie wyobraźnia autora, tylko przypadki prawdziwe >.< *scarry* Będę miała koszmary nocne :(. Tam było dokładnie przedstawione jak się komuś wyrywa rękę - obrazki plus opisy >.< . To było ohydne... I jak...

=013.= Ocena bloga http://x-day.wjo.pl/ Na początek ogłoszenie, szukamy kogoś do oceniania opowiadań. Szczegóły TUTAJ! Koniec ogłoszeń. Właśnie skończyłam oglądać kolejny odcinek anime, gdy zauważyłam wreszcie poprawnie wypełnione zgłoszenie przez Ciebie. Wybacz, ale porządek musi...

Prins Henrik Carl Joachim Alain Maske var der alligevel noget der blev fundamentalt aendret dengang Alexandra skred fra Joachim, som Marie vist ikke er magtfuld nok til at rette op pa. Umiddelbart ser det ud som det plejer til denne royale barnedab i Mogeltonder. Der er...

Jeg havde habet pa noget lidt andet... Okay - noget helt andet! Forst og fremmest: Jeg er pa INGEN made royalist - naermere tvaertimod, hvilket sikkert ogsa er grunden til min folelse af at vaere lidt skuffet. Sad og sa "Barnekongedab" med det samme formal som mange andre: Hvad bliver navnet? Og som for...

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów