.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
po pierwsze ‹› fotki ‹› rower ‹› kocham ‹› harry i yaoi ‹› konan ‹› OBRAZKI wF ‹› lol ‹› wiersze ‹› smierci ‹› Green ‹› rok ‹› 4 klasa ‹› historie ‹› urodziny ‹› horror ‹› USA ‹› nasza klasa pl ‹› Neji i ja ‹› hotel 54 ‹› harry ‹› mama ‹› dzie ‹› blog ‹› Polska ‹› Sylwia ‹› cisza ‹› dziewczyna ‹› zycie ‹› buziaki na NK ‹› zielone ‹› dup ‹› black ‹› WITAM ‹› sweet ‹› hotel ‹› olka ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› roy x ed ‹› kocham cie ‹› blogasek ‹› KINO POLSKA ‹› beznadziejne ‹› dla dziewczyny ‹› jaka ‹› love ‹› zaj ‹› http ‹› Taylor ‹› nevada ‹› ola ‹› obrazki ‹› klasa 4 ‹› image ‹› dzwonki ‹› OBRAZKI wF ‹› hej ‹› kotek ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przyroda ‹› na dobranoc ‹› OBRAZKI w-F ‹› Uchiha ‹› stopy ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dziewczyny ‹› katrin ‹› misie ‹› o wampirach ‹› opowiadanie ‹› wiersze po angielsku ‹› tapety ‹› jaka jestem ‹› kocham ci ‹› wszystkiego ‹› Dobranoc ‹› chuj ‹› strasznie ‹› rok po ‹› klacz ‹› sami ‹› marcina ‹› pozycjonowanie ‹› one direction ‹› Bts ‹› reggae ‹› smok ‹› dla dzieci ‹› wiola ‹› ino ‹› rihanna ‹› bill ‹› tom ‹› joanna ka ‹› ania z ‹› ania ‹› historie na nk z hp ‹› Igor ‹› sakura ‹› albus ‹› oczy ‹› obrazy na nk ‹› warning ‹› techno ‹› rozdzia ‹› sasuke hentai ‹› wstA ‹› polityka ‹› tokio ‹› opisy gg ‹› harry potter ‹› dentysta ‹› chlopak ‹› baga ‹› Journey ‹› tajemnice ‹› big ‹› sukces ‹› Lady ‹› wiki ‹› WEEKEND ‹› hejka ‹› zbawienie ‹› anna ‹› wampir ‹› Sylwia i ja ‹› wojownik ‹› Tsunade ‹› tesknie ‹› peni ‹› praktyki ‹› czytanie ‹› FT Island ‹› fajny ‹› wiosna ‹› zimno ‹› tapety z anime ‹› jane ‹› Manchester ‹› my diary ‹› gwiazdy ‹› ciuchy ‹› naruto 39 ‹› w-f wierszyk ‹› opowie ‹› bill kaulitz ‹› opel ‹› samotni ‹› o marzeniach ‹› OBRAZKI w-F ‹› cicho ‹› buziaki ‹› 27 urodziny ‹› obrazy ‹› przedszkole nr 22 ‹› wierszyk o w-f ie ‹› martyna ‹› moje fotki ‹› final ‹› wiara ‹› Ciut ‹› justin timberlake ‹› bo kocham ‹› uroda ‹› cisza g ‹› jaka jestem ‹› historie na nk ‹› floppy ‹› dla przyjaci ‹› g dragon ‹› cisza jest moja ‹› dlaczego kocham cie ‹› kobieta ‹› gay ‹› seulu ‹› opowiadanie ‹› dzien ‹› us5 ‹› sama pisa ‹› avki 100x100 ‹› zlew ‹› wiersze na nk o sobie ‹› doda ‹› britney ‹› test ‹› wiersze na nk ‹› sunrise ‹› fashion ‹› kochaj mnie ‹› KakaAnko ‹› tomasz ‹› oliver ‹› nowa ‹› wakacje ‹› in the blood ‹› wilki ‹› to tylko seks ‹› przyrody ‹› 3 klasa

Wyszukaj na blogach

Idealna... "Ona trwała nie długo nie krótko.. Dla miłości najlepszy to czas.. Niosła tyle radości co smutku.. I wszystkiego w niej było w sam raz! Tyle ile potrzeba słodyczy.. Przy czym wcale nie było jej brak Krzty goryczy, co jakby nie...

lalaka barbi z cyckami kurwa na wierzchu boze, byłam przed chwilą u pojebańca chrzanowskiego, stargo zdziczxałego śmierdzącego dziwaka-chuja :--> nie przesadzam i juz chuj z tym, że debil nie rozumie co sie do niego mówi, sam wymysla niesamowite histori byleby tylko nie posądzono go...

Ciut ciut o Oliverku :) :) Młody. Przystojny. Wszechstronnie utalentowany. Ukończył szkołę aktorską Guildford School of Acting w Surrey, na kierunku - dramat. Początkowo producent reklam. Jego pierwszym większym występem w telewizji była rola w 2002 roku, w...

2.Misteria Biorę się za ocenę drugiego bloga, a później pewnie za poprawianie szablonu. Uf. Misteria. Pierwsze wrażenie: Zamuliło mnie od razu, jak tylko weszłam, uh! Nie wiem czy dam radę... Zobaczymy. Jak gwiezdne wojny w wersji romantycznej czy...

Koniec przygody z Pucharem.... Ale było warto - a do niespodziewanego awansu zabrakło ciut, ciut. Pomorzanie - WSG 6 : 7 (4 : 3) Pomorzanie - WSG 6 : 7 (4 :3)   bramki: Janiszewski(4), Leśniewski(2)   kartki: Małecki(żk)   skład: Kusiewicz - R.Jaroch, Janiszewski, Małecki - Wawrzyniak, Leśniewski oraz Nawrocki a także M.Guzowski i Lanski bez możliwości...

Co rusz ubywało nam zawodnika, a zabrakło ciut, ciut by lider nie wygrał !!!! POMORZANIE - DHL EXPRESS 5 - 6 (1-2) Pomorzanie - DHL Express 5 : 6 (1:2)   bramki: Miklaszewski(2), Ma.Łazarski(1), Gawinecki(1), M.Pekowski   kartki: Miklaszewski(żk)   skład: Zalewski - Ma.Łazarski, Gawinecki - Kiełpinski, Miklaszewski oraz D.Pekowski,...

...2 dni w domu... Az tyle czasu bylo miedzy jednym wyjazdem a drugim. pogoda byla na tyle dobra ze nie trzeba bylo suszyc ciuchow suszarka do wlosow. pierwszego dnia postanowilam zobaczyc jak ma sie forum czyli centrum handlowe w gliwicach otwarte pod moja...

Pani Maria z Wrocławia Czytam. Czytam o tym, co pisze Monsieur Palikot na swoim blogu. Czytam o tym, że nasza-klasa.pl bije rekordy popularności. Czytam o tym, że jak górnicy nie dostaną czego chcą, to im żony pomagać będą i się trochę bać zaczynam o stan...

Dżem - Klosz Muzyka: Adam i Benedykt Otręba Słowa: Riedel ------------------------------ / a / C D / a C D a / Ja nie wiem nic, o co Wam wszystkim chodzi. / C D/ a /C D / Ja nie wiem nic. / a / C D / a / C D / Powiedzcie mi,...

Kobieta słup, naszprycowana bohaterka i emocjonalny ekshibicjonizm Analiza opowiadania o zespole FEEL.Czytając, miałam momentami chwile załamania. Niezwykłe zbiegi okoliczności wprost powalają. W następnych notkach zapewne okaże się, że Kubica to zaginiony prawnuczek prababci bohaterki. Enjoy. Analizowała:...

Dziewczyna Gangstera nie zazna nigdy snu... xD Łuhuhu... Jakże już dawno tu nie było nowej notki. I ileż się tematów nazbierało. Nie wiem czy da radę to spisać w jednej notce, bo co najmniej 5 wielkich wątków, ale zobaczymy, może jakoś się poskraca, a jak nie to będzie w częściach. Ale w...

nieproszony gosc Donośne walenie w drzwi obudziło go z poobiedniej drzemki. Z oczkami małymi jak kot podczas polowania podszedł do drzwi. Zły nawyk nie patrzenia przez wizjer, kto stoi za drzwiami zgubił go. Można by tu wymieniać procedurę towarzyszącą otwieraniu...

Ocena nr 198 - Kot Czarujący ocenia "Jeyka" Kot miał szlachetny plan skończyć już w piątek, ale niestety się nie udało, i to wcale nie dlatego, że Koty w zimie tylko śpią ;) Jeyka Pierwsze wrażenie Mało sobie języka nie połamałam, próbując wymówić nazwę bloga, więc nawet nie...

Część 2 Na 10 mam rozpoczęcie roku szkolnego. Zaczynam się bać jeszcze dziś tylko prysznic i spać. Jutro musze wstać o 8:00, no koło 8:00. 15 IX jest 9 rano zaraz wychodzę. -co ubrałaś - kszyczy mama z kuchni -no dżinsy i biała bluzkę -o której...

wdrapanie na drzewo skok przez dziurę i browary phhh miał byc rower i był conieco a raczej renowacja mojego :D dodalismy z grzeskiem i pawłem-moim Miśkiem, nowe siadełko, takie zelowe :] i bagażnik, dziś grześkiek dodoa mi nową korbę! ah! było ciemno kiedy skończyliśmy i rowerami pojechalismy...

weekendowa zabawa z KUPĄ i KUPĄ ZNAJOMYCH i WINEM było tak dobrze... wyjeżdżając powtarzałam sobie, ze będę się dobrze bawić mimo tego, że miś nie jedzie i bawiłam się. jak przyjechałam z grupa znajomych na wieś, rodzice jeszcze byli w końcu zobaczyli cczęść moich znajomych, reakcje były...

Mikołaj,prezenty,choinka....juz nie długo święta :) Swięta juz nie długa, a śniegu ani ciut, ciut...i chyba nie będzie. Wiecie święta wyobrażałam sobie inaczej...Kupa śniegu, choinka świeci, a ja z chłopakiem siedzimy i sie przytulamy.....Marzyć warto.Niestety nic z tych rzeczy nie ma prucz...

Ocena nr 8 http://mojewierszyki.blog4u.pl/ 1.Pierwsze wrazenie: zachęca do czytania...patrząc na sam nagłówek i szablon wiemy,że będzie opisne coś ekscytującego..9/10pkt 2.Wygląd: smutny..mroczny..9/10pkt 3.Notki: dodawane dosc...

ostatni grypowy tydzien poniewaz Kasia mnie prosi, zeby czasem choc tu cosik dopisac, wiec... postaram sie! ;) przez ostatni tydzien nic specjalnego sie nie dzialo, bo bylam chora. nadal ciut jestem, ale nie zamierzam dluzej lezec w lozku! generalnie odkrylam, ze...

2. ginger16 No i kolej na pannę Ginger. Ojj. Jak tu mroczno. Strasznie pesymistycznie. Może i schludnie, ale... Nie podoba mi się, zbyt mroczno i zbyt pesymistycznie. Oby notki były mniej pesymistyczne, bo będę uciekać, gdzie pieprz rośnie. Gdybym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..25 26

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów