.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bo tylko ciebie kocham ‹› dzie ‹› bo kocham ‹› kocham ‹› oczy ‹› demi lovato ‹› USA ‹› kocham cie ‹› dlaczego kocham cie ‹› http ‹› zdrowia ‹› beast ‹› sama pisa ‹› Lider Akatsuki ‹› MIOCI ‹› urodzinowe ‹› pain i ‹› zimno mi ‹› miska ‹› ostry ‹› blog ‹› key ‹› tapety ‹› opisy na ‹› historie na nk z hp ‹› kochaj mnie ‹› gry komputerowe ‹› hotel ‹› agnieszka ‹› test ‹› sklep ‹› Data ‹› jego dziewczyna ‹› doda ‹› kwiatek ‹› rozdzia ‹› mama ‹› selena ‹› wierszyki na nk ‹› no perfect ‹› r16 ‹› WITAM ‹› mokra ‹› 10lat ‹› FT Island ‹› znaki zodiaku ‹› katrin ‹› Green ‹› edward ‹› trzy ‹› policja ‹› nasza klasa 6b ‹› jaka ‹› bill kaulitz ‹› magia ‹› muzyka ‹› wiersze na nk ‹› kasia ‹› na dobranoc ‹› darmowe ‹› lemur ‹› lee ‹› BARCELONA ‹› ichigo ‹› opisy ‹› usta ‹› jaka jestem ‹› opowiadanie o ‹› zmierzchu ‹› miley cyrus ‹› lucy ‹› ciesz ‹› Tokio hotel op ‹› hentai ‹› kotki s ‹› szablon ‹› sakura sasuke ‹› ren ‹› kofam ‹› czerwony ‹› nasza klasa ‹› Tokio hotel opo ‹› przyroda ‹› ostry seks ‹› myli ‹› Love is so bad ‹› zakład karny ‹› celtic ‹› dzien ‹› kochaj ‹› najlepsze ‹› w-f wiersz ‹› kot ‹› avatar ‹› Baka ‹› bombki ‹› amanda bynes ‹› Bts ‹› moja muzyka ‹› naruto sasuke ‹› obrazki na NK ‹› kobieta ‹› sex ‹› obrazki ‹› vanessa ‹› kocham cie bo ‹› dzien dobry na nk ‹› tapety ‹› wszystkiego ‹› blogasek ‹› zdj ‹› hejka ‹› ubrania ‹› prof ‹› zaj ‹› wiersze na nk o sobie ‹› historie na nk ‹› 3 klasa ‹› fotki ‹› moda ‹› bill ‹› sweet ‹› dziewczyn ‹› sexy ‹› dodatki ‹› wstA ‹› grupy ‹› wiersze na nk ‹› wiersze ‹› moje wiersze ‹› g- dragon ‹› nauczycielka ‹› wiersz o mi ‹› gay ‹› Uchiha ‹› mp3 ‹› Jaja ‹› przytul ‹› eminem ‹› moje fotki ‹› psy ‹› ciuchy ‹› klasa ‹› harry ‹› OBRAZKI wF ‹› opisy na nk ‹› teen ‹› wierszyk o w-f ie ‹› to tylko seks ‹› klaudia ‹› dorota ‹› wierszyki o ‹› Green day ‹› wierszyki mi ‹› kocham ci ‹› linki ‹› gallery ‹› pisz ‹› Ashley ‹› rok ‹› wycieczka ‹› roy x ed ‹› sakura porno ‹› Kimi ‹› wychowanie ‹› pepsi ‹› katt ‹› dla dziewczyny ‹› ania z ‹› OBRAZKI w-F ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze o mnie ‹› sex pl ‹› malowanie ‹› obrazy ‹› britneyspears ‹› moje filozofie ‹› avatary 100x100 ‹› bestia ‹› obrazki z ‹› shakira ‹› my chemical romance ‹› rower ‹› wiersz ‹› po pierwsze ‹› koizora ‹› selena gomez ‹› ron ‹› zima ‹› dla dzieci ‹› harry i jego rodzice ‹› tokyo ‹› naruto and sakura ‹› harry i yaoi ‹› krzysiu ‹› Ichigo x ‹› chlopak ‹› joanna ka ‹› suk ‹› registration

Wyszukaj na blogach

Hejka!!! Witam na moim blogu. Może trochę dziecinny;może ta gra już nikogo nie fascynuje... Jednak bez ryzyka byśmy żyli jedynie w strachu i nie wyszli z domu. Gra, o które mówię to Club Penguin. Dla dzieci, i trochę starszych... Koleżanka moja, 21 lat...

wstep... Tak w ogole to zaczynam coś pisać po raz 15 i nigdy nie kończe wiec nie zdziwcie sie jeśli zaczne i bede pisać a potem nagle przestane ;) to jest prawdopodobne. wiecie czemu.? Bo pod wpływem chwili zawsze jakiś pomysł na opowiadanie wydaje mi sie...

MOJE WIERSZE 1973-1978 Tekst wysrodkowany Wspomnienie ************** Nigdy już nie wrócą te beztroskie lata mojego dzieciństwa To wczoraj byłam jeszcze mała, a może -to dzisiaj ?-nie wiem.Nie pamiętam siebie,zamykam swą pamięć w martwym dla mnie punkcie....

Witam..... Mam doła i założyłam bloga :( Będę pisać gdy będzi mi źle i gdy będzie mi dobrze... Nie będę pisać pięknie ani ładnie bo nie obchodzi mnie styl,poprostu będę pisać to co jest we mnie... A teraz jest mi źle... moje całe życie jest do dupy ;(...

Zawieszka Cóż. Robię sobie przerwę. Nikt mnie nie lubi :(. Wszyscy mnie tylko krytykują. No, ale nie będę się czepiać. Może rzeczywiście piszę do dupy? Ja umiem pisać tylko... Jakoś tak mi nie wychodzi. A wiem, że umiem pisać, bo jak pisałam na ocenę to...

Ocena nr 81 - Mhroczna An-Nah ocenia "Niezależny Pamiętnik z Hogwartu" Niezależny Pamiętnik z Hogwartu Pierwsze wrażenie „NiezależnY PamiętniK z HogwartU” – dosłownie taki napis wita mnie w nagłówku strony. Jeżu kolczasty... Podejrzewam, że to jest tytuł opowiadania? Rzut oka na szablon też nie...

Ocena nr 174 - Mhroczna An-Nah ocneia "Galaktick Football Opo" Galaktick Football Opo Pierwsze wrażenie: Próbowałam przygotować się do oceniania i obejrzeć „Galaktick Football”, niestety, zazwyczaj w porze, gdy ów serial jest nadawany, nie mam czasu. Udało mi się zobaczyć dwa całe i kawałek...

Trochę o mnie...;] Siema ! xD Jestem... No nieważne kim :P Ale mam 16...dobra...jeszcze 15 lat xD. Założyłam bloga, bo... W sumie nie wiem, dlaczemu, ale chyba głównie z nudów:P Nie ma co robić i w ogóle... To założyłam ^^ ;]. A że lubię pisać o swoich...

[33] Elo melo. Ostatnio zrobiłam sobie w głowie taki bilans. Wychodzi na to, że jednak powinnam trochę się pouczyć. Ehh to życie, szit. Wiecie, jak się bawią dwie nastolatki? Raz jedna, raz druga, łup w poduszkę xD Ahh wczorajszy wieczór był...

Test Jak sobie pomyśle że w czwartek mam pisać test to aż mi się chce rzygać. Po prostu ci ludzie mnie tak dołują że aż mi ich żal. xD Przychodzą do nas co roku od pierwszej klasy i mówią że w szóstej klasie będziemy pisać egzamin kończący szkole...

10 Krótka historia pop-grupy Myslovitz spisał : Robert Chuchla ____________________ Mysłowice 2009 Pamięci Moniki Haberla ( 1982-2008 ) Jestem śmiertelnie zmęczony...

Z okazji Dnia Dziecka życzę sobie wytrwałości w pisaniu bloga... Mój nowy blog, dwa lata temu miałam ich całkiem sporo. Nie wiem czy sens jest zapychać sieć, ale mówią że wszystko jest dla ludzi. W pamiętniku nie chcę pisać, bo uważam, że pamiętnik pisze się tylko po to, bo powspominać. Bardzo ucieszyło mnie...

Ocena nr 258 – Kot Czarujący ocenia ”Imię Krew Przysięga” W zasadzie tej oceny miało nie być, bo miałam przeczytać po koleżeńsku i wyrazić opinię. Przeczytałam i doszłam do wniosku, że z uwagi na poziom opowiadania, należy się Mirvi trochę rozgłosu. Mam nadzieje, że ta ocena przekona was, że warto...

VII. 23 września, 2009 Świat wypadł mi z moich rąk. Jakoś tak nie jest mi nawet żal... Czy Ty wiesz jak chciałbyś żyć? Bo ja też chyba tak chciałem przez cały czas, lecz... Jeśli muszę i wybrać będę mógł jak odejść, to przecież dobrze, dobrze o tym...

Brak tytułu. . Ogólnie to pomyślałam ,że na wstępnie wypadałoby dodać przeprosiny. A przepraszam za to ,że do notki dopisywałam coś kilka razy w ciągu dnia. Teraz mamy godzine 23;40 i właśnie definytywnie zakończyłam na dziś pisanie tej oto notki. Więcej do...

(-_-) No kurde tak to jest jak się ma niezrównoważony umysł ... heh .... mam kolejne postanowienie ... a mianowicie : ~ Olać moich znajomych ... w sensie że klasę ... i to teraz Bo w sumie po co mi oni .? Jak ja i tak mało co rozmawiam z...

6 grudnia 2009r. - niedziela Witam. Dziś będzie raczej krótka nota, bo przez week raczej się nic nie wydarzyło. Wczoraj gadałam z moim byłym na GG. Jakoś było miło, ale czuję, jakbym gadała z obcą mi osobą, chociaż spędziliśmy razem każdy dzieś wakacji. No może nie...

Nie wstydzę się łez i tego, że czasem nie chce mi się żyć... 'Głupim nazywa się człowiek, który mając kochającą go osobę, odrzuca ją. Robi to dlatego, bo myśli, że potrzebna jest mu wolność, która z biegiem czasu okaże się jego największym wrogiem..'!! Em ,więc witam : ) Hmm dziś niedziela ,kiedy...

Piątek. Miałam dodać wzoraj, ale coś mi blog nie łączył. Wstałam o 6:20, właściwie to mnie tylko budzik obudził, ale gdzieś do 40 po, leżałam w łóżku i rozmyślałam. Jak co dzień, ubrałam się, zjadłam śniadanie, umyłam zęby i spakowałam się do szkoły. A!...

HeJkA      No i nie wiem co mam napisać nikt nie ogląda mojego bloga.A szkod.Postaram się pisać systematycznie.Może nawet codziennie.Kto wie?Moja kumpela praktycznie codziennie pisze notke na blogu.Chciałabym też tak umieć...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..754 755

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów