.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wakacje ‹› OBRAZKI w-F ‹› http ‹› in the blood ‹› cisza jest moja ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› kocham ‹› wiersze na nk o sobie ‹› przyjaciele ‹› site ‹› zycie ‹› lili ‹› usta ‹› magia ‹› istnieje ‹› kocham cie ‹› lublin ‹› humor ‹› final ‹› edward ‹› serduszka ‹› moda ‹› wiara ‹› sakura ‹› nevada ‹› key ‹› no perfect ‹› koty ‹› szkoa ‹› opowiadania ‹› sasori i ‹› strasznie ‹› sakura sasuke ‹› polityka ‹› 3 klasa ‹› Madonna ‹› nieporozumienie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rozdzia ‹› Władca pierścieni ‹› ciesz ‹› 3klasa ‹› Dawn ‹› hp yaoi ‹› skin ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Ashley ‹› gry ‹› najlepsze ‹› myli ‹› lato ‹› peni ‹› Leo ‹› test ‹› kocham ci ‹› 2005 ‹› 2 Min ‹› drab ‹› pami ‹› sama pisa ‹› nastolatka ‹› skup ‹› black ‹› Miley Cyrus ‹› jaka jestem ‹› kotki s ‹› czytanie ‹› g dragon ‹› dla dzieci ‹› po pierwsze ‹› Polska ‹› szablony ‹› fotki ‹› sukces ‹› ciekawe ‹› wszystkiego ‹› wstA ‹› Adam ‹› Thin line ‹› na bujaczce ‹› ontea ‹› oczy ‹› jaka jestem ‹› samotno ‹› dlaczego kocham cie ‹› cisza g ‹› zimno mi ‹› 27 urodziny ‹› Green ‹› blogasek ‹› prace ‹› blog ‹› legendy ‹› historyjki na nk ‹› one piece ‹› miley ‹› sprawdzian ‹› trzy ‹› dla przyjaci ‹› uroda ‹› seks ‹› mamo ‹› tajemnice ‹› dentysta ‹› po rozwodzie z ‹› urodziny ‹› love ‹› pytania ‹› witch ‹› nasza klasa pl ‹› nauka ‹› muzyka ‹› sophie ‹› sexy ‹› rok ‹› sami ‹› jego dziewczyna ‹› Hinata ‹› po rozwodzie ‹› komplementy ‹› Dobranoc ‹› rob ‹› rok po ‹› OBRAZKI wF ‹› historie na nk ‹› avatar ‹› historie na nk z hp ‹› pro ‹› find ‹› tokio ‹› prof ‹› dzie dobry na nk ‹› mj chopak ‹› dziewczyny ‹› kocham cie bo ‹› Gaara i ja ‹› nowa ‹› kalendarze ‹› dla dziewczyny ‹› mlode ‹› star ‹› maine ‹› edward elric ‹› w-f wierszyk ‹› kobieta ‹› szczupak ‹› zaloz bloga ‹› recenzja ‹› doda ‹› hej ‹› szablon ‹› historie ‹› hinata ‹› psy ‹› opowiadanie o ‹› kupa ‹› piersi ‹› siostry ‹› cycki ‹› obrazki na NK ‹› najlepsza ‹› wierszyki na nk ‹› wolny ‹› moje wiersze ‹› cicho ‹› mp3 ‹› cinema 69 ‹› dziewczyn ‹› Journey ‹› pozdrowienia ‹› Temari ‹› KakaAnko ‹› beznadziejne ‹› zimno ‹› lee ‹› dzie ‹› WITAM ‹› wiersze na nk ‹› jaka ‹› czcionki na nk ‹› Song ‹› lol ‹› registration ‹› pain i ‹› blogi ‹› cisza ‹› Sylwia i ja ‹› zdrowia ‹› nazwy na nk ‹› obrazki z ‹› naruto ‹› michael ‹› dziewczyna ‹› przytul ‹› la fee ‹› image ‹› renji ‹› one direction ‹› opisy na gg

Wyszukaj na blogach

Oczy Oczy- okna przez które Prześwieca piękno wnętrza. Jeśli te jest piękne.

Powiedz Zamilkinij, zamilknij jeszcze raz Obejmij, obejmij jeszcze raz, W oczy, w oczy mi spójrz I powiedz, powiedz, że serc nie pokrył kurz

long way... pociąg przeznaczenia...:(( ...widzę...jak biegniesz z roześmiana twarzą przez łąkę pełną kwiatów... widzę jak sie smiejesz... widzę jaki byłeś szczęśliwy... sceny jak barwny film przesuwają się w mojej głowie... ale kadr sie kiedyś kończy... widzę przed soba tory......

DAwkA OpIsóóFF MIłoSnyCH ... Gdybym mogła cofnąć czas,kochałabym Cię nadal:) moje oczy..Twoje oczy..kiedy znowu się spotkają ?? :( 'Kończę się w twoich oczach..' there is a rainbow for you and me, a beautiful sunrise eternaly. // Istnieje tęcza dla Ciebie i mnie,...

...zamykam oczy... zamykam oczy i nie widzę nic w takich chwilach ja ta odechciewa się zyć nic nie mogę zrobi tylko w myślach ganic lepiej być skrzywdzonym niż samemu zranć radio gra ja pochylona nad zeszytami Ty jak co tydzień przez telefony pytasz ”to...

"Smutne oczy" Płaczą ludzkie oczy. Smucą się i ludzkie twarze. Opadają ich promienne nadzieje, w półmrok krain Nilu i Hadesu. Smutkiem, w ciszy trwają. Te nasze ludzkie nadzieje, Bezszelestnie i bez słowa w skrajności i w bez dźwięku...

Oczy widzą mało, a serce czuje zbyt wiele... Kochać to nie znaczy być... Kochać to nie znaczy całować... Kochać to znaczy dla kogoś żyć... Kochać to znaczy jedno serce tylko miłować... Kochać to nie znaczy obiecywać gwiazdy z nieba... Kochać to nie znaczy łamanie sakramentów......

5.Znów konfidencjonalny uśmiech - A mi Kowalik pomachał! - Jaaasneee... - No co, nie moja wina, że się żużlowcom rzucam w oczy. - W oczy? Na kolana raczej! Tamte chwile mogłyby trwać całą wieczność. Moje radosne wrzaski, wtórowanie Poetom, kłótnie Moń i Av (wybacz, Avil,...

Zamknij oczy.. Zamknij oczy...przypomnij sobie... Tylko WY, sami w czterech ścianych, najpiękniejsza chwila w życiu, tak blisko siebie, tak cudownie, wszystko takie proste. Niech chwila się nie kończy... Tylko cichy szept, który koi ból, potrafi...

19. Itachi, nowy Sensei Sasuke spojżał na mnie badawczo. - Mozesz nauczyć się to kontrolować - rzekł. - jesli tylko przestaniesz być taka nerwowa. - Sam jesteś nerwowy - warknełam. - Ale... Ze łzami w oczach ruszyłam przed siebie, nawet sie nei oglądajac. - No...

Zamknij oczy... "Zamknij oczy... przypomnij sobie... Tylko WY, sami w czterech ścianych, najpiękniejsza chwila w życiu, tak blisko siebie, tak cudownie, wszystko takie proste. Niech chwila się nie kończy... Tylko cichy szept, który koi ból, potrafi wybaczyć,...

Zamknac na wieki oczy Zamknaac na wieki oczy... maaąc w pamieci CIEBIE i wspolnie spedzone chwile... Umrzec z miłosci... Tylko teraz o tym na jawie snie... Mając CIEBIE na serca dnie. Odpłynać w czerwonej rzece krwi, Zatopic się w wiecznym snie... Tylko o TOBIE...

"Moje oczy są nadal zielone" Gdybym miała powiedzieć co dziś myślę o świecie Z prawą ręką na sercu tak szczerze Powiedziałabym, że jeszcze Jeszcze nie jest najgorzej Chociaż czasy do życia mamy podłe Mimo to, gdy wróżę z gwiazd wychodzi mi, Że przed nami...

Oczy najpiękniejsze zwierciadło duszy. i co zrobić? co powiedziec? zamiast odnajdywac droge stale ją gubie. nie chodzi juz o to, że ja nie potrafie sie zdecydowac. Nie mam siły na żadne ważne decyzje. Każdy ma miłość swojego życia. Boje się, że ją odnalazłam. a to w moim...

Wstęp W małym mieście o nazwie Szuter na ulicy Seter Wic mieszkała szczęśliwa rodzina Dero. Ich dom był bardzo duży i zadbany. Dokoła mieli piękny ogród, którym zajmowała się w wolnych chwilach Estera Dero- pani domu, a że nie miała wielu obowiązków...

Oczy moje to źródła..... Oczy moje to zródła z nich strumienie łez płyną bez nich dusza moja ciągle chudła i stała się mała kruszyną Serce moje dzwoniło miłości szukało Lecz gdy samo melodie wybiło to coraz bardziej bolało Stopy moje błądziły po ciemnym...

Manga to nie tylko duże oczy i długie nogi. Manga. Jej zagorzali miłośnicy wiedzą, co oznacza to słowo. Laicy za pewnie nie, więc: słowo manga oznacza płynące lub niepohamowane obrazy czy też nieodpowiedzialne rysunki. Powstała ona ponad 50 lat temu w Japonii. Mało kto wie jednak,...

Prorok ... Prorok… Hej. Mam na imię Sandy. Pochodzę z Nowego Jorku. Urodziłam się 4 maja 1992 roku w Waszyngtonie. Moja mama jest z pochodzenia Japonką. Ma na imię Judy. Tata – James -jest Anglikiem. Teraz jest w Annapolis, w Akademii...

ab ovo nie ma dawnej wiary ktoś zatrzymał świat myślałam o nowym początku moje dłonie, twoje dłonie twoje spojrzenie, moje oczy, twoje oczy nowe spojrzenie nie znałam go wcześniej to było jak grom z jasnego nieba myslałam ze...

Ja zamykam oczy Ona siedzi przede mną ostre paznokcie rozłożone nogi czerwone usta Ona cicho szepcze słodkie dreszcze pulsująca krew rosnące napięcie Ona całuje namiętnie para oddechów kropelki potu zaciśnięte uda Ona pali papierosa kościelny...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1165 1166

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów