.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
3 klasa ‹› czytanie ‹› the gazette ‹› stopy ‹› fajny ‹› Polska ‹› dlaczego kocham cie ‹› zdrowie ‹› blog ‹› oczy ‹› ola ‹› dzie ‹› muzyka ‹› doda ‹› psy ‹› blogasek ‹› dziewczyna ‹› jaka ‹› usta ‹› pytania ‹› nowa ‹› http ‹› MIOCI ‹› Justyna ‹› in the blood ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› kumpela ‹› Wałbrzych ‹› Hinata ‹› ork ‹› kochaj mnie ‹› kocham ci ‹› kocham cie bo ‹› kredyty ‹› wakacje ‹› wolny ‹› kamil ‹› zdj ‹› gry ‹› Pozna ‹› obrazki ‹› zycie ‹› papużki ‹› Igor ‹› hong ki ‹› paulcia ‹› zlew ‹› opowiadanie ‹› love ‹› tomek ‹› sport ‹› jaka jestem ‹› dla dziewczyny ‹› ubrania ‹› ciastek ‹› wierszyk ‹› opowiadania o Th ‹› black ‹› moje fotki ‹› lato ‹› Ewa ‹› hej ‹› jego dziewczyna ‹› smutne ‹› wiersze na nk ‹› smutna ‹› blogi ‹› sukces ‹› kocham cie ‹› moda ‹› zaj ‹› OBRAZKI w-F ‹› OBRAZKI w-F ‹› forever ‹› bestia ‹› Neji i hinata ‹› demi lovato ‹› Żaneta ‹› pisz ‹› sloneczko ‹› pain i ‹› obrazy na nk ‹› gry komputerowe ‹› RYSUNKI na nk ‹› szkoa ‹› hidan i ‹› no perfect ‹› harry potter ‹› obrazki na NK ‹› Jego jaja ‹› robert lewandowski ‹› MIŁOŚCI ‹› ciekawe ‹› hotel ‹› gwiazdy ‹› ubezpieczenia ‹› strasznie ‹› naruto ‹› dzien ‹› optymistyczne ‹› dziewczyn ‹› rihanna ‹› trzy ‹› cisza ‹› dla przyjaci ‹› find ‹› 2 Min ‹› w-f wiersz ‹› podcinam ‹› tokio ‹› ciuchy ‹› kupa ‹› Sylwia ‹› orlando ‹› r16 ‹› super junior ‹› wiersze na nk mnie ‹› Sakura ‹› sex fotki ‹› Lady ‹› rok po ‹› naruto sk ‹› bo kocham ‹› renji ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› mj chopak ‹› mieszne ‹› kasia ‹› image ‹› wiersze na nk o mnie ‹› grupy ‹› zimno ‹› girl ‹› anime ‹› dzie dobry na nk ‹› code ‹› Tokio hotel op ‹› 4 klasa ‹› myli ‹› pomoc ‹› anio ‹› dziewczyny ‹› Holiday 1 ‹› klasa 4 ‹› kamil ss ‹› gitara ‹› po pierwsze ‹› kamila ‹› lol ‹› opisy ‹› ania z ‹› kocham ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› Erotyka ‹› dodatki ‹› mama ‹› jaka jestem ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› Martina stoessel ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› istnieje ‹› Hilton paris ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› dla przyjaci ‹› pro ‹› prace ‹› pick ‹› czy mnie kochasz ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› kinga ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› shakira ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko

Wyszukaj na blogach

74 Mimo tego, że jestem chora i za bardzo nie mam dziś ochoty na ocenianie to nie pozwolę ci dłużej czekać i zmieszam cię zbłotem. Tak więc dziś gnojenie na życznie: panna Em. Szablon. Od początku nie przypadł mi do gustu. Jest taki jakiś......

Dziewczyna żyjąca własnymi zasadami Hymmm... w sumie jakieś zasady mam... i staram się ich 3mać :) Poprostu ... jak każdy, ale... każdy ma inne zasady i nie zawsze własne ! Już jakiś czas jestem samotna... i jakoś mi z tym dobrze :) czasami chciało by się do kogoś przytulić......

ZaKoŃcZeNiE rOkU ;) Heja.... wczoraj było zakończenie roku... a tak na dobrą sprawę to przedwczoraj :P bo dziś już niedziela :D więc... mieliśmy do kościoła na 9:30 ale nie poszłyśmy, miałyśmy do Solki jechać ale nasi rodzice się pożarli i nie odwiózł nas mój tato,...

6 Lipiec 2007 rok Dzisiaj tez pada deszcz nie ma co robić. Nudy. Fajny film oglądałem "Bad Boy" bardzo fajny. Ściągnij sobie na pewno Ci się spodoba. .... ... ... Po filmie długo nie mogłem spać myślałem o Tobie. Jestem ciekawe czy mówiłaś do Pawła że go...

Trzeci odcinek Dochodziła 14 Jack siedział w kawiarni straciwszy szansę na to, że przyjdzie Avril. Odwrócił się i ujrzał gwiazdę, która z nim rozmawiała przez telefon i na której był koncercie. -Siema - powiedziała do Niego -Eee..cześć -Czemu masz kaptur na...

Ocena nr. 62 http://wlascicielka.blog4u.pl Skoro ma być przetykanie księgi to jedziemy. Zaserwuję pigułę na przeczyszczenie. Droga Kala miała nadzieję, że ocenię ją sprawiedliwie. Dziecko, ja zawsze jestem sprawiedliwa, przynajmniej w moim mniemaniu… Zabieram się za Ciebie z...

*Oceniam www.kate-life-and-world.blog.onet.pl* Szablon: Jest dość ciekawy. Tylko mam jedno małe zastrzeżenie. Mogłabyś tło zrobić w jakimś kolorze, bo takto jest ok. (9/10pkt.) Avek:Jest fajny i pasuje do szablonu. (10/10pkt.) Dodatki: Hmmm...Jest ich troszku. Zważając na to , że twój...

Bo wszystko to iluzją jest i magią,i zdarza się raz na milion... Więc wczoraj byłam na urodzinach u kuzynki. Mało gości było, ale i tak fajnie było (:P). Ja poszłam do Pauliny i byłam pierwszym gościem (:P). A przed pójściem na urodziny to byłam w Tarnowie i w Brzesku. Nigdzie nic ciekawego nie było. To...

48."Strefa zagrożenia latającą szczęką", czyli magia speedway'a Niula: "Ten żużel jest fajny, ale totalnie nie na moje nerwy" KTM: "A ja wiem, kiedy jest pierwsza kolejka e-ligi!" K.: "Boże, jak ja bym chciał, żeby w stolicy był speedway...." Wujek J.: "Tobie się wydaje, że znasz się na tym sporcie...

anglik O Dylanie Child actor Dylan Thomas Sprouse was born on August 4, 1992, along with his identical twin brother Cole Sprouse. They are born in Italy, from American parents who were teaching at an American English school during...

Osz kurcz!! Już miesiąc nie pisałam ... ;/ Nooo już miesiąc!! ZAŁAMKA!! Ale szybko poleciało... mam wam strasznie dużo do opowiedzenia.. ale może dziś wieczorkiem.. bo zaroo ma przyjść do mnie Olka :P w ogóle.. 28.07 było to całe wesele.. ;/ hujowo było.. strasznie nudno :] posadzili mnie...

Szablon z Nelly Furtado Mam do was prożbe.Jeżeli z was ma jakiś fajny szablon z Nelly Furtado i mógłby mi go dac to piszcie w komentarzach.Chciałabym założyc bloga o Nelly dlatego ta prożba.Z góry dzieki. U mnie wszystko ok.Cały czas ktos do mnie przyjezdza, a ja sama...

qrde zaśśśś ten tytuł =-) no więc nowa nocia po około miesiącu =-) no ale co zrobie jak mi se nie chce pisaććć =-) no ale teraz coś napiszęę =-) bo w sumie co mi szkodzi =-) więc takkk mam nowy szablon! co o nim myślicie? mam wrócić do starego?? Jared Leto...

bez kija nie podchodź No siema Gdybym mogła pokazać Ci jaka jestem zła... Hah wtedy wróciłbyć na Jęczniki szukać Andrzeja, bo Twoja twarz nie nadawałaby się do ogladania. Wybacz, ale jestem tak cholernie wściekła, że musze to jakoś wyrzucić z siebie. Oczywiście...

Chwilka A więc,witam ponownie.Dziękuje za tego "symbolicznego"komentarza pod moją pierwszą notką.Ani tu na temat,nic nie przekazałaś nic tylko,że "fajny blog" ach,fajny?;>I od razu adres bloga-wpadnij tu etc.Weszłam,nie skomentowałam dziękuje,nie...

|| 2 || szyszunia22 http://szyszunia22.blog4u.pl/ a)Pierwsze wrażenie Zaraz widać, że fanka Avril Lavigne! Tak trzymać! 10/10 pkt. b)Szablon Bardzo mi się podoba grafika. Tylko ta kratka z boku jest dobijająca... 7/10 pkt. c)Notatki No... Ujdzie. Tylko troche...

++ehh^^++ ehh^^ dzisiejszy dzien??..dupny :(..Jack sie bardzo zmienil..bo chodzi z jade..ehh..i teraz nie jestesmy takimi Qmplami jak wczesniej x| noi tez calowali sie przy mnie..a to nie bylo mile..jednak bolalo..Tak samo James Boutman..ehh ladny...

3maj się !!! Jakoś się pozbierałam... po tym wszystkim co było. Kłótnia z tatą... jak nigdy - my zawsze mamy takie samo zdanie i nawet rzadko się sprzeczamy, a wtedy... sama nie wiem , ale już jest ok :) Załamka z byle powodów, szkoda już gadać... było źle...

z niezliczonej ilości ochów i achów powstał Chaciu ;) po pierwsze to nie jest pierwsza notka dwie pierwsze notki są tu http://www.myslenie-boli.blo4u.pl/ no i jedziemy: mam kumpla bardzo fajny, śmieszny, ładny to on nie jest ale mi sie podoba moze wam skopiuje kawałek naszej rozmowy...

Here I am once again... Dołka ciąg dalszy. Dziś się trochę otworzę chociaż nie wiem czy to dobry pomysł... FRENDZLE: Czyli ja, Ercia, Julka. Wszystkie na drugie mamy Julia, wszystkie jesteśmy z lutego, wszystkie jesteśmy nieszczęśliwie zakochane, wszystkie nie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..194 195

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów