.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Polska ‹› wierszyki ‹› 2 Min ‹› miley ‹› wszystkiego ‹› rok ‹› oczy ‹› sama pisa ‹› wiersze o mnie ‹› http ‹› hinata ‹› harry ‹› najlepsza ‹› Sakura ‹› mama ‹› dzie ‹› czerwony ‹› historie na nk ‹› Sylwia ‹› Song ‹› Ja i sylwia ‹› jaka jestem ‹› cisza ‹› wiersze na nk ‹› star ‹› opisy na ‹› dodatki ‹› gallery ‹› hinduska ‹› dupa ‹› link ‹› linki ‹› pozdrowienia ‹› po pierwsze ‹› wiara ‹› mieszne ‹› johnny ‹› Neji ‹› Bts ‹› avatary na nk ‹› kanon ‹› gry ‹› cichutko ‹› final ‹› tokio ‹› roy ed ‹› Data ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› fashion ‹› dla przyjaci ‹› kocham cie bo ‹› USA ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kinga ‹› wiersz ‹› Przerodzenie ‹› blog ‹› khj ‹› rock ‹› b2st ‹› lubuskie ‹› dziewczyny ‹› jesie ‹› scrubs ‹› ciekawe ‹› wiersz o mi ‹› naruto ‹› wierszyk o w-f ie ‹› th yaoi ‹› k pop ‹› Prezerwatywy ‹› jestem emo ‹› Justyna ‹› zimno mi ‹› kocham ‹› wiersze na nk o mnie ‹› zmierzch ‹› zaloz bloga ‹› sprawdzian ‹› girl ‹› trzy ‹› zdj ‹› sakura i jej po ‹› fotki ‹› opowiadanie ‹› miley cyrus ‹› sami ‹› hannah ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› przyja ‹› szkoa ‹› WITAM ‹› obrazki na NK ‹› smutna ‹› ZDJECIA ‹› kamil ss ‹› Journey ‹› doda ‹› brit ‹› moja muzyka ‹› 4 klasa ‹› h2o ‹› zdrowia ‹› klasa ‹› przepraszam ‹› wolny ‹› dr house ‹› klasa 4 ‹› serduszka ‹› istnieje ‹› my diary ‹› w-f wiersz ‹› myli ‹› Tokio hotel op ‹› demon ‹› pro ‹› Jongho ‹› humor ‹› jego dziewczyna ‹› darmowe ‹› lubuskim ‹› jaka jestem ‹› null ‹› obrazy na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› Adam ‹› tokio hotel ‹› obrazki ‹› wiersze na nk mnie ‹› rozdzia ‹› blogasek ‹› find ‹› penis ‹› love ‹› Green ‹› wiersze z ‹› nastolatki ‹› stroj ‹› szablon ‹› kocham ci ‹› ksi ‹› OBRAZKI wF ‹› dietA ‹› najlepsze ‹› kreatywne ‹› zdrowie ‹› 3 klasa ‹› wiersze o mnie ‹› super ‹› justin bieber ‹› cicho ‹› tajemnice ‹› pussy ‹› jonghyun ‹› prace ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzie dobry na nk ‹› ewelina ‹› wrzuta ‹› rihanna ‹› code ‹› zaj ‹› hallowen ‹› jaka ‹› opowie ‹› dla dziewczyny ‹› strasznie ‹› wakacje ‹› pain ‹› na dobranoc ‹› opisy gg ‹› test ‹› tom ‹› usta ‹› big ‹› WEEKEND ‹› OBRAZKI w-F ‹› mj chopak ‹› opisy ‹› warning ‹› cisza jest moja ‹› pamitnik ‹› ubrania ‹› recenzja ‹› blogi ‹› komandos ‹› naruto 39 ‹› zimno ‹› ino ‹› obrazki z ‹› pawe ‹› opowiadanie o ‹› rok po ‹› cinema 69 ‹› kocham cie ‹› peni ‹› zajebisty ‹› wierszyki o

Wyszukaj na blogach

...:::KoMerS:::.... Emcia:* Wczoraj był komers 6 klas...zapowiadał siem nie ciekawei do póki Olcia nie rokminiła ze bedzmy posczac "biEsiAdY"... umówiąłm siem z Madzikiem pod Kapliczką:PP PoShłysmy na komers a mojej mamci miało nie byc ale nie stety tam była...na...

...:::Życiny:::.... Emcia:* dziś wyjezdam do Życin...na 10 dni... tam nie ma netam wiec nie bedem pisac notek... napiShe coś jak wróce:PPWczoraj były winaki...miałam isc na nie ale w koncu wylodowałam na boisakch sql z Asią i całą resztą...było spox:PPMiałam spać u...

Biesiada Kasztelańska Biesiada Kasztelańska To mój pierwszy wpis. Zalożyłem tego bloga dzięki pewnej kobiecie dzięki której potrafię inaczej patrzeć na świat i życie.......... Wczorajszy dzień był świetny. Pełen niezapomianych chwil. Rano wstałem i zaraz...

Plan :) Wypisze w punktach co sie ostatnio wydarzyło: 23 Czerwca zakonczenia roku szkolenego , koniec z zakuwaniem do szkoły przez ostatnie miesiace było u mnie naprwde cieżko i kuc musial. Na szczescie dobrze sie skoczylo z srednia 5,2 chociaz...

Rozdział III 3 część To już 3 część opowiadania ;) Ten mail jest prawdopodobnie dobry. Jeszcze nie pisałam do nich w realu, ale wy spróbujcie. Jejku! Wczoraj skończyły się moje dwa ulubione opowiadanka. Były straszne i wcale nie skończyły się happy...

...::Powrót::.. Hey:* wShystkim wiem ze dawno nie pisłama ale Ci co odwiedzją mojego blogasla to weidzą czemu:PPWczorja własnie wróciłam z pierwSh 10-ciu dni wakacji było zaj*******...mama nadzje ze tam jesc wróce w te wkacje Przemek trzymaj kciuki:PPA dziś...

Hejka!!! Nasz nowy blogaseq!:) Hejka! Noteczke piszą Patrycja i Sylwia!: Jest to nasz nowy blogasek i postaramy sie aby był jak najlepszy. Z dnia na dzień dodamy linki, gry itd:) note damy jescze dzisiaj ale troche póżniej! papa komciajcie!

Odcinek 19 -No ok ok-odpowiedziala zdziwiona Sylwia -To moze jakas impra na rozluznienie sytuacji-zaproponowal Tom -No my sie zgadzamy-odpowiedzieli 'goscie'-tylko pojdziemy sie przygotowac -No to za 30 minutek tutaj-odpowiedzial...

odcinek 20 -Jak oni mogli??-szepnela Agacia płaczac -Nie wiuem... idioci Po chwili moze troszke dluzej podeszlo do nas kilku chlopakow na oko mieli okolo 16,17 lat -Co sie stalo dziewczyny??-spytali -Nic...-odpowiedzialysmy -Mozemy sie...

Cos jest nie tak...Ale nie z Miskiem:) Z nim jest cudownie:) "Bo Cie kocham Więc nie umiem bez Ciebie żyć Bo Cię kocham Więc najważniejszy jesteś Ty Bo Cię kocham Więc świat piękniejszy wymiar ma Bo Cię kocham Więc najszczęśliwsza jestem ja Bo Cię kocham Więc skrzydła mam niczym...

coś o mnie nazywam się Sylwia mam 13 lat lubię się buntować lecz to nie mój świat blog mój to nadzieja nadzieja na lepsze dni będe na nim pisać wiersze moje i mojej wyobraźni świata tak pięknego lecz niestety tylko przeze mnie...

mamy już imiona :P Paulina - Sharami (m.in. znaczy bogini żywiołów) Arleta - Juwenta (m.in. znaczy bogini młodości) Sylwia - Selene (m.in. znaczy bogini księżyca) POZDRAWIAMY

,,Bólem przybita do łóżka w czterech ścianach zamknięta" Głosiłam swoje odejście. Czas nadszedł.Mam szlaban na wychodzenie z domu (dzięki Paweł za pomoc:)),z pokoju też nie mam zamiaru się ruszać. Wrazie wątpliwości spałiłam karte sim. Zero kontaktu ze mna. A ja będę sobie egzystować. Nie będzie łatwo....

Gdy paTrZę w oKno nOcą, tO płAkaĆ mI siĘ chCe. TAk dŁuGo mUszę cZekaĆ, By zNów zObacZyć CiĘ..-aLE już toZrobiłam=DD Ze Sylwią se wczoraj pogadałam i chyba sobie wszystko wyjaśniłysmy, tylko dzisiaj mnie troszke wkurwiła=/ W kościółku byłam dzisiaj z Monikami bo Sylwia miała jechac na basen a że padało to nie pojechała i do kościółka poszła z Angeliką, widziała...

przepraszam przepraszam że tak dawno nie pisałam ale nie miałam kiedy wiecie koniec roku szkolnego,wakacje,znajomi. No ale opowiem troche o moich a wy o swoich wakacjach jak to zro bimy zobaczcie ja pisze w notce a w komentarzu jasne i proste no dobra to...

...:::obozik Judo:::... Emcia:*:*:* Dawno nie pisałam ale nie miałam jakos czasu...przeprowadzka...jutro jadem na obozik Judo do Zywca na 3 tyg:D SĄ NA NIEGO ZAJEBISTE PLANY...Tesknie za kochnymi osobami z Krkowa ale tu na (wsi) jest mi bradzo dobShe...Dzieki wielkei...

mY hoLiDay oN sLoWacjA=DDD Dawno nie pisałam a to daletego że w środe pojechałam z rodzinka na słowacje i dzisiaj jakies dwie godzinki temu wróćiłam a wcześniej jakos ochoty na pisanie nie miałam...Ze Sylwia sobie pogadałysmy zresztą to już mówiłam i teraz mam nadzieje że...

Kurs tańca :)) WYSTĘPUJĄ: Sylwia (16lat) - (CZARNE WŁOSY) przyjaciółka Olki,która zapisuje się razem z nią na tańce towarzyskie i tam znajduje super faceta w którym się zakochuje i po jakimś czasie z nim chodzi. Olka (16 lat)- (BLOND WLOSY)przyjaciółka...

pobyt w Rewalu Witam wszystkich! wczoraj około 19 wróciłem do Łodzi z Rewala, było jak by to ująć ZAJEBIŚCIE!! Byli bardzo fajni ludzi z którymi można było ostro pofazować jak i porozmawiać na serrio… Poznałem naprawdę spoko ludzi z którymi na pewno będę...

HeHe W koncu Mam bloggasa !! Witam wszystkich Ziomali chodź niewiem czy wszyscy dostanom Linki do Mojego prywatnego blogasa hehe :P ale niektórzy napewno!!. Tacy jak Sylwia i moze kiedyś Sara ;d .Wiem ze bende na moim blogasie zanudzał ale sie tym zbytnio nie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów