.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
2 Min ‹› avatary na nk ‹› oczy ‹› Sakura ‹› wszystkiego ‹› sama pisa ‹› jaka jestem ‹› opisy na ‹› WEEKEND ‹› hinata ‹› gry ‹› po pierwsze ‹› http ‹› cicho ‹› szablony ‹› hannah montana ‹› ania z ‹› uroda ‹› Sylwia ‹› snape ‹› lol ‹› wierszyki ‹› one piece ‹› wodzie ‹› istnieje ‹› siatka ‹› tomasz ‹› mama ‹› pytania ‹› dziewczyna ‹› sasusaku do ‹› Ashley ‹› ściąganie ‹› dla przyjaci ‹› amanda ‹› obrazy na nk ‹› my diary ‹› black ‹› Lady ‹› jego dziewczyna ‹› riza ‹› klasa 4 ‹› grupy ‹› tokio ‹› no perfect ‹› one direction ‹› love ‹› rok ‹› mp3 ‹› test ‹› Ewa ‹› michael jackson ‹› kuroshitsuji ‹› camp ‹› dzie ‹› znudzonej nastolatki ‹› doda ‹› jaka ‹› buziaki ‹› czy mnie kochasz ‹› w-f wiersz ‹› zycie ‹› OBRAZKI wF ‹› kocham cie ‹› trzy ‹› kupa ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› zdrowie ‹› Data ‹› pisz ‹› tokio hotel ‹› wiki ‹› wakacje ‹› tapety- ‹› blam ‹› naruto 39 ‹› w-f wiersz ‹› wiersze na nk ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› horror ‹› hotel ‹› Polska ‹› ostry ‹› Fiut ‹› myli ‹› chlopak ‹› Green ‹› na dobranoc ‹› zaj ‹› zdrowia ‹› moje fotki ‹› moje wiersze ‹› kobieta ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› filmy erotyczne ‹› 10lat ‹› us5 ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› usta ‹› 27 urodziny ‹› key ‹› blog ‹› STANA ‹› MIOCI ‹› naruto sk ‹› WITAM ‹› wikusia ‹› przepraszam ‹› Dobranoc ‹› wiersze na nk mnie ‹› dorota ‹› wycieczka ‹› hagrid ‹› Shizuo ‹› gaara ‹› zielone oczy ‹› dla dziewczyny ‹› itachi i ‹› monia ‹› sophie ‹› bo kocham ‹› dziewczyny ‹› kisame x ‹› lily ‹› wiara ‹› pro ‹› suczki ‹› kiba x hinata ‹› pick ‹› dla dzieci ‹› opowiadanie o ‹› teamin ‹› urodziny ‹› bill ‹› Jonas ‹› smutne ‹› wiersz ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› hentai ‹› buziaki na NK ‹› klasa ‹› dupa ‹› cisza g ‹› OBRAZKI w-F ‹› rozdzia ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› kocham ‹› bleach ‹› punk ‹› lato ‹› nasza klasa ‹› to tylko seks ‹› signup ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› gallery ‹› opisy ‹› samotni ‹› dzwonki ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› muzyka ‹› h2o ‹› dompress ‹› pieski ‹› minato ‹› kocham ci ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ola 14 ‹› pamitnik ‹› opisy na nk ‹› peni ‹› sakura i jej po ‹› drab ‹› star ‹› odpoczynek ‹› przyjaciele ‹› humor ‹› magda ‹› teen ‹› Taylor ‹› ron ‹› rok po ‹› sport ‹› seriale ‹› konferencje ‹› dzien ‹› malowanie ‹› gay ‹› nastolatki ‹› najlepsza ‹› wiosna ‹› edward ‹› shikamaru i kiba

Wyszukaj na blogach

109. Aktywacja Hachibi? -Po jaką cholerę on za nią poszedł!-darłam się. -Bo coś jej obiecał, a ja? -A Ty? A Ty nie zrobiłeś nic! Masz rację! Ale ja też nic nie zrobiłam. Mogę się założyć, że znowu z nim wyjedzie...-mówiłam cały czas pijąc herbatę. -Hianat? Która to...

119. Weszłam do domu. W salonie siedziała Sakura, Gaara, Neji i Naruto. -Czy coś się stało gdy mnie nie było? A może planujecie zebranie za moimi plecami?!-powiedziałam. Uśmichęłam się. Ale nie było mi do śmiechu. Weszłam na górę do pokoju....

123. -Dziękuję wam jeszcze raz... Są śliczne!-krzyknęłam i ponownie przytuliłam Sakurę. Obie zaszłyśmy na dół. Chłopaki grali w karty. Podeszłam do Naruto cała w skowronkach. Nagl;e Neji krzyknął: -WYGRAŁEM!! Teraz wy gracie! Hinata chodź na...

137. Obudziłam się. Poczułam okropny uścisk w okolicy prawej ręki. Rozplątałam ramię z roślinek. Ze skoczyłam z drzewa i ponownie wzięłam się za trening chakry Hachibi. -Hachibi obiecaj mi, że nie uciekniesz... Inaczej cię zabiję... -Obiecuję...

146. Szłam z plecakiem przez las. padał deszcz, a jego srebrzyste krople padały na moją twarz. Delikatnie obijały się o liście drzew wywołując tym cichą muzykę. Coś w środku mówiło mi żeby zawrócić...A mianowicie Hachibi. -Hachibi-san...-powiedziałam...

154. (Tu jeszcze dziecka nie ma ^^) Siedziałąm na kanapie i płakałam. Do domu wszedł Gaara. Podszedł do mnie. Nie wiedząc oco chodzi przytulił mnie. -Co się stało?-szepnął mi prosto do ucha. -Ja powiedziałam Naruto, że chcę mieć z nim dziecko, a...

Nieudana randka Ja nie wiem… może przed każdym spotkaniem z Hinatą powinienem stawiać tarota lub iść do wróżki? Zawsze mogę też prześwietlić umysły najbliższych z rodziny laserem by sprawdzić czy może w którejś z główek nie powstaje jakiś zajebiście głupi...

Rozdział 7. Rozdział 7. Druga część podrózy mineła o wiele lepiej, więc gdy staneli przed bramą wioski trawy wszyscy byli w dobrym humorze. Lecz gdy przekroczyli brame opóścił ich pogodny nastrój. Sytuacja wyglądała gorzej niż sobie wyobrażali. Podpalone...

05 wyruszyli - Wszyscy są? - Skikamaru rozejrzał się - Dobrze.. - westchnął, nie podobało mu się to, że jest obarczony tak dużą odpowiedzialnością. Zdecydowanie wolał odpowiadać sam za siebie. - Nie miałem zbyt dużo czasu, ale obmyśliłem pewien plan,...

XXVI. "...kwiaty wiśni pływające po wodzie..." No to zaczynam znowu od ogłoszenia duszpasterskiego, ale... mam prośbę. Gdy tylko w trakcie opowiadania ujrzycie takie wielkie wyśrodkowane 'KLIK' kliknijcie w nie i włącznie muzykę (nie patrzcie na tytuł bo to mało istotne, ważna jest treść...

Taka troszeczkę nietypowa notka^^ Przepraszam wszystkich za małe zaniedbanie bloga. Ale musicie mnie zrozumieć. Są wakacje więc komu chce się wiecznie przed kompem siedzieć? W każdym razie na pewno nie mi^^. Mam troszeczkę wiadomości… tak dokładnie to tylko dwie^^’...

Rozdział 6 Rozdział 6 Granatowłosa dziewczyna zmierzała w kierunku góry Hokage,rozmyślając o wszystkim i o niczym. Myślała czy kiedyś obiekt jej westchnień w końcu ją zauważy. A może już to zrobił??? Jednak dziewczyna nie dopuszczała tej myśli do...

Wymarzona randka Gdy Hinata wróciła do domu, była już siedemnasta trzydzieści. Przespała się trochę,a gdy się obudziła, była dziewiętnasta. Wzięła szybki prysznic i ubrała się w swoją cudowną kreację. Następnie ubrała piękne czarne buty na obcasach i nałożyła...

Rozdział II Do niego nie można rozkazem – powiedziała Temari – trzeba tak: Braciszku zatrz… Nie dokończyła, bo Gaara już stał. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Poszliśmy spać. Oczywiście oprócz Gaary. Obudziłam się o koło...

Rozdział III Zapadłą noc. To chyba moja ulubiona pora dnia od kiedy podkochuję się w Gaarze. Tylko wtedy można z nim pogadać be złośliwych komentarzy z tyłu. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Wstałam o 3:00 i spojrzałam na mojego małego...

11. Pusty dzień. Już niedziela, to daję notkę. xD Generalnie mam jutro sprawdzian z fizyki, kartkówkę z biologii i angielskiego, na którego nigdy się nie uczę. Makabra. ==' Dzisiaj dedykacja dla Arandae w ramach rewanżu. ^^ ~~*~~Wysoka, zielonooka...

23. Przyjaciele. Jeszcze jakieś dwa tygodnie edukacji, a potem wolne. Tylko, że stos mang gromadzi się na moim biurku i ja pojęcia nie mam, kiedy je przeczytam. DeDe dla Akiko. ^^ ~~*~~ Słońce powoli kończyło swoją wędrówkę po niebie. Blondwłosa dziewczyna i...

24. Senpai. I dzisiaj znowu macie niespodziankę. xP I tak się zastanawiam czy wam się to opowiadanie nie nudzi powoli... DeDe dla wszystkich, którym się nie nudzi. xD ~~*~~ Dwaj kage siedzieli w gabinecie do bardzo późnego wieczora, a i ich partnerki...

55. Zsunęłam się gładko z Shirai i podbiegłam do zdezorientowanego blondyna. Rzuciłam się prosto w jego ramiona i ucałowałam go w oba policzki. - Naruto! Stęskniłam się za tobą! – Powiedziałam przytulając się mocno do niego. - Cześć Noe. -...

99. - Naruto! – Krzyknęłam zaskoczona i przebiegłam całą długość ulicy żeby rzucić się wprost w otwarte ramiona blondyna. Przytuliłam się do niego. – Co ty tu robisz? – Spytałam zaskoczona podnosząc lekko głowę zęby na niego...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów