.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
jonghyun ‹› ble ‹› Uchiha ‹› avatary 50x50 ‹› yaoi ‹› la fee ‹› kotek ‹› beyblade ‹› kla ‹› rasta ‹› fajny ‹› k pop ‹› ciesz ‹› joanna ka ‹› mieszne ‹› http ‹› szablon ‹› w-f wierszyk ‹› hinata ‹› nauczycielka ‹› register ‹› przyja ‹› kocham ci ‹› buziaki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› psy ‹› kot ‹› dziewczyn ‹› tom ‹› dorota ‹› pro ‹› g- dragon ‹› blog ‹› wczasy ‹› oczy ‹› moje fotki ‹› dziewczyny ‹› 27 urodziny ‹› code ‹› one piece ‹› polityka ‹› kobieta ‹› przepraszam ‹› najlepsze ‹› prof ‹› w-f wiersz ‹› katt ‹› muzyka ‹› pisz ‹› wszystkiego ‹› dlaczego kocham cie ‹› FT Island ‹› rozdzia ‹› klasa ‹› boruc ‹› dietA ‹› harry ‹› przyrody ‹› warning ‹› Panfu ‹› religia ‹› ewelina ‹› cicho ‹› dla dziewczyny ‹› sex ‹› chuj ‹› ciekawe ‹› myli ‹› mama ‹› gry ‹› dzie ‹› kochaj ‹› pytania ‹› drewno ‹› opisy na gg ‹› USA ‹› kotki ‹› sami ‹› pracuje ‹› sakura i jej po ‹› rok ‹› find ‹› torres ‹› wyznanie ‹› dupa ‹› big ‹› gitara ‹› dziewczyna ‹› Taylor ‹› prace ‹› Data ‹› wycieczka ‹› opisy ‹› filmy ‹› w-f wierszyk ‹› h2o ‹› wiersze o mnie ‹› tapety- ‹› hejka ‹› site ‹› kocham ‹› obrazki z ‹› skin ‹› edward ‹› tokio hotel ‹› strasznie ‹› wakacje ‹› ruda ‹› siostry ‹› hannah montana ‹› dla przyjaci ‹› hannah ‹› ramki ‹› wiersze na nk mnie ‹› teen ‹› nauka ‹› Yorki ‹› o kumpeli ‹› WITAM ‹› Jaja ‹› bo kocham ‹› jego dziewczyna ‹› Shikamaru ‹› zamknij oczka ‹› harry ‹› jaka jestem ‹› PZPN ‹› opisy na ‹› kocham cie ‹› sama pisa ‹› oliver ‹› Dawn ‹› zimno ‹› pick ‹› kakairu ‹› kocham cie bo ‹› o Hinata ‹› ubrania ‹› o marzeniach ‹› Sylwia i ja ‹› Suka ‹› tokiohotel ‹› manga ‹› rok po ‹› 2 Min ‹› wolny ‹› taemin onew ‹› pomoc ‹› pami ‹› one direction ‹› key ‹› jaka jestem ‹› in the blood ‹› hidan i ‹› gwiazdy ‹› gerard way ‹› dante ‹› miley ‹› Sperma ‹› humor ‹› konie ‹› zaj ‹› ania z ‹› zycie ‹› Ja i sylwia ‹› hej ‹› pamietnik ‹› seks ‹› sport ‹› test kl 6 ‹› znaki ‹› love ‹› opowiadania o Th ‹› trzy ‹› wierszyki ‹› nagie ‹› historie na nk ‹› sex pl ‹› Dobranoc ‹› wilk ‹› kwiatek ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› przyroda kl 4 ‹› tokio hotel ‹› grupy ‹› len ‹› przyjaciele ‹› Biel ‹› test przyroda 4 ‹› urodzinowe ‹› ciuchy ‹› hotel ‹› historie na nk ‹› MIOCI ‹› Ashley ‹› marta ‹› skate ‹› dla przyjaci ‹› my chemical romance

Wyszukaj na blogach

Go - me - n - ne Gomen ne. Tak. To jest to, co myślicie -.- Przepraszam. Ale się zawiesiłam. Ostatnio, jak zaczęłam czytać te rozdziały jeszcze raz, zauważyłam co z tego opowiadania wyrosło. A na pewno nie do końca do to właściwie powstało. A przynajmniej...

Vampire Chronicles Narodził się, żył... wampiry nie umierają. Zamierzam napisać "wampirzy pamiętnik" o młodym wampirze, jego życiu, przemyśleniach etc. I od razu ostrzegam! Jeżeli ktoś nie lubi wątków Yaoi (męsko-męskich) to od razu niech spierdala, bo inaczej...

Muahahaha A tak w ogóle to jestem tchórzem. Wieeeelkim tchórzem. O. Pomalowałam paznokcie na żółto. Czerwony zaczął mnie irytować. O. Nie mam płatków. Ja chce płatki! Noo! Jest sobie 4 rano, ja nie śpię. Bo inteligentnie zasnęłam o 18 i spałam...

Ach... Mówiłam już jak bardzo kocham Misterię [kurwa, dlaczego nie mogę użyć tego pieprzonwgo imienia >.< aaaaa!]. Kocham cię kochanie moje, kocham cię kochanie moje... Hm.. hm, hm, hm... hmmymyyymyymmmyyy... Ach. A tak w ogóle to dzisiaj...

UWAGA!!! Blog przeniesiony! NOWY ADRES Serdecznie zapraszam :)

Animatsuri 2 Wszystkich wymienionych w poniższym tekście - serdecznie pozdrawiam i dzięki za wspólną zabawę! Konwent minął, ja odespałam i mogę wreszcie napisać recenzję (nie jestem aż takim hardkorem, żeby pisać z konwentu, jak niektórzy ^^"). Po kolei...

02. Drobna zmiana i nowe szablony. Doszłam do wniosku, że przebuduję trochę Pracownię. Wobec tego od tej pory Pracownia na Poddaszu zajmować się będzie głównie szablonami mangowymi, a jeśli kiedyś zmajstruję jakiś niemangowy, trafi on do kategorii "inne". Zrozumiałe? To teraz...

Wielkie otwarcie! Strona należy do Watashi i Katsu. Watashi miała wcześniej dwa własne blogi z szablonami i jeden dzieliłam z dwoma bardzo przyjemnymi osóbkami, ale postanowiłam spróbować po raz czwarty, który i tak pewnie okaże się klęską....

Znowu Po raz kolejny założyłam bloga. Boże! Stworzyłam (kolejnego) potwora! Cóż, mam tendencję do zakładania blogów, po kilku dniach ich porzucania i zapominania o ich istnieniu. Niestety, taka już jest autorka, więc póki czas, cieszmy się tym co...

Nic co by twą skromną osobę mogło przyciągnąć. Kurwa! Kurwa! Kurwa! Ja to mam pecha. Miałam prawie całą notkę napisaną -.- i co? i co? Jak chciałam otworzyć inną kartę przez przypadek kliknęłam w zakładkę i włączył mi się pieprzony 'moment' ugh! I wszytko straciłam. W każdym bądź...

^^ Minęło już trochę od kiedy dodałem ostatnio notkę: mój zbiór obejrzanych anime się powiększył. Odp na komentarz, bo nie chce mi się komentować: po prostu kopiowałem wszystko z www.myanimelist.net. I wtedy jeszcze nie miałem obejrzanego Clannada...

Sierotka Marysia? Nie mylić z Sierockim Markiem Sierotka Marysia No to witam, was i zaczynam tępić AŁtoreczki "kochane". 12 lat temu... w Suna-Gakure, miejsce brala jedna z najbardziej krwawych wojen na swiecie Wojna śniadaniowa Przez te dwanascie lat, wioski te byly w stosunku...

.5. Weekend. To, to co Shin-ka lubi najbardziej. Jestem już tak wyżuta przez ten tydzień w szkole, że mój mózg pewnie urósł do rozmarów arbuza... Słucham sobię muzyki i próbuję znaleźć wenę do pisania opowiadania. Piszę aktualnie dwa, ale jedno jest...

ups. Historyjki na dobranoc, SEBASTIAN x SZJERU. .YAOI. czasami.

Nejiro Pierwszy mangowy konwent w Lublinie. Pierwszy konwent, na którym byłam helperem. Pierwsze wrażenie? Co za pierdolnik! To była moja pierwsza myśl, po wejściu na konwent. Akredytacja działała, ale jakoś tak... niemrawo, chciałoby się rzec....

.bohaterowie. SHOU ASHIDA Opanowany, silny psychicznie, uzależniony od seksu, nie lubi być komuś podległy. AKIRA KASAI władczy ,często nerwowy i pewny siebie. Nie lubi jak ktoś mu się sprzeciwia, szorstki w obyciu, nie lubi okazywać swoich...

.24. Życie bez mojej kotki jest naprawdę ciężkie, wracam do domu i jest mi tak pusto, nie widzę już tych rozbieganych, rozszalałych żółtych oczków, nie widzę tego wspaniałego, podnoszącego na duchu obłędu w jej oczkach. Nikt się do mnie nie łasi i nie...

"...do startu... Start!" Wreszcie wzięłam się za archiwizację moich tekstów. Co to będzie można znaleźć? Przede wszystkim krótkie formy, głownie delikatne Yaoi. Wkrótce pojawi się porządna nawigacja, gdzie łatwo można będzie znaleźć wszystkie opublikowane...

Wahr Najmłodsze dziecko moje. Autor: Lokian Tytuł: Wahr Ilość słów: 63 Gatunek: angst, obyczaj Fandom: brak Ostrzeżenia: brak. Yaoi tylko dla tych, ze spaczoną psychiką ;) Pada. Już od tygodnia &#8211; nic szczególnego, jak na tę porę...

Gogyou Inspiracja do serii Pięciu Elementów. Czyli mówiąc prościej - zmuszono mnie do rozwinięcia tego w fandomie HP. Autor: Lokian Tytuł: Gogyou Ilość słów: 111 Gatunek: angst, incest, obyczaj Fandom: brak, ale powiązane z Hp serią Pięciu...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów