.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
hej ‹› oczy ‹› big ‹› sama pisa ‹› jaka jestem ‹› dziewczyn ‹› szablon ‹› hinata ‹› imiona ‹› dla przyjaci ‹› 2 Min ‹› my chemical romance ‹› pick ‹› obrazy ‹› rihanna ‹› przepisy ‹› po pierwsze ‹› dzie dobry na nk ‹› avatary na nk ‹› nieznajoma ‹› wierszyki ‹› baga ‹› sukces ‹› miley ‹› Sakura ‹› kobieta ‹› ania z ‹› wampir ‹› Gaara i ‹› obrazy na nk ‹› doda ‹› miley ‹› site ‹› strasznie ‹› smutna ‹› gallery ‹› amanda ‹› Temari ‹› Pozna ‹› opisy na ‹› najlepsze ‹› rok po ‹› FT Island ‹› pisz ‹› pomoc ‹› cisza g ‹› fotki ‹› USA ‹› tokio hotel ‹› smutne ‹› moje sekrety ‹› kochaj mnie ‹› przepraszam ‹› sklep ‹› lato ‹› gry ‹› dodatki ‹› hotel 54 ‹› tom ‹› sami ‹› hobby ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› black ‹› kotek ‹› OBRAZKI wF ‹› uroda ‹› star ‹› dzien ‹› marcina ‹› michael ‹› kocham ‹› http ‹› ciekawe ‹› Adam ‹› istnieje ‹› blog ‹› blogi ‹› dzie ‹› Polska ‹› szkoa ‹› moje fotki ‹› przyjazn ‹› wakacje ‹› test kl 6 ‹› filmy ‹› smierci ‹› dziewczyny ‹› kamila ‹› marcin ‹› hello kitty ‹› jesie ‹› bill ‹› opel astra ‹› jaka ‹› grupy ‹› tokiohotel ‹› hotel ‹› 27 urodziny ‹› cody ‹› moje życie ‹› Ewa ‹› k pop ‹› to tylko seks ‹› britney ‹› rok ‹› key ‹› forever ‹› sex ‹› WITAM ‹› joanna czechowska ‹› opisy na nk ‹› pain i ‹› kocham cie ‹› love ‹› find ‹› opisy na gg ‹› mamo ‹› hiszpania ‹› smoki ‹› kasia cichopek ‹› naruto sk ‹› Biel ‹› loki ‹› moda ‹› wierszyki mi ‹› sport ‹› wiosna ‹› rachel ‹› wszystkiego ‹› moje wiersze ‹› alucard ‹› dla dziewczyny ‹› wiersze na nk o mnie ‹› pytania ‹› usta ‹› Baka ‹› imvu ‹› dup ‹› anio ‹› super ‹› dragon ‹› sexy ‹› h2o ‹› test ‹› peni ‹› piersi ‹› tapety na bloga ‹› kumpela ‹› opowiadania o Th ‹› powerof3 ‹› in the blood ‹› RYSUNKI na nk ‹› skin ‹› Hilton ‹› mama ‹› nasza klasa ‹› przyroda kl 4 ‹› puchatek ‹› Song ‹› ola ‹› szablony na bloga ‹› kamil ‹› dorota ‹› STRASZNE ‹› blogasek ‹› nazwy ‹› szatan ‹› pies ‹› image ‹› rozdzia ‹› o marzeniach ‹› zycie ‹› snape ‹› Hermiona i Ron ‹› WEEKEND ‹› aga ‹› flowers ‹› zorza ‹› trzy ‹› Jonghyun x minho ‹› najlepsza przyjacika ‹› Dobranoc ‹› dla dzieci ‹› one direction ‹› Dawn ‹› fajny ‹› urodziny ‹› kamil ss ‹› myli ‹› naruto ‹› dla przyjaci ‹› madzia ‹› Miley Cyrus ‹› klasa ‹› us5 ‹› cinema ‹› dora ‹› historie ‹› cicho ‹› cisza

Wyszukaj na blogach

[015] Brak tytułu... [?]  Hello! ^-^ Przepraszam, że przez odtatnie 5 dni nie dawałam żadnego znaku życia, ale nia miałam czasu pisać. Nawet nie skomentowałam żadnego bloga przez ten czas :/ Teraz mam trochę wolnego czasu to piszą, ale nie wiem o czym. Co ja...

[087] ...Prima Aprilis!...   Heh. Cze ;)) Jakoś tak, nie mam zbyt ochoty pisać... ale cóż, trzeba, nie? Znaczy się, nie trzeba, ale taka jakaś rozdwojana jestem: i chcę i nie chcę xDD Taka jakaś dziś PoKrĘcOnA jestem x)) Hehe. Ale, ale! Dziś pierwszy kwietnia - Prima...

Ostatni Dzień Świąt { 26 XII 10' } Ostatni dzień Świąt. W sumie to dostałam kasę praktycznie od wszystkich i słodycze, nie było jakiś takich "normalnych" przezentów ;p ale to nawet lepiej :> bo przynajmniej szybciej uzberam na aparat. Jeszcze z ciocią będę szła na zakupy i .....

bez tytułu Przed wejściem do Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej, mieszczącego się przy Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, stało trzech młodych ludzi. Dobrze zbudowany, przystojny chłopak o rudawych włosach i dwie dziewczyny z...

przypływ. Ostatnimi czasy nie lubię nocy. Z tego względu, że nie mogę zasnąć do co najmniej pierwszej, drugiej. Nie lubię nocy dlatego, że wtedy mam najwięcej przemyśleń. Wtedy wszystko wydaje mi się takie proste. Wszystko widzę przed moimi oczami- całe...

Drugi Dzień Września Dwa Tysiące Jedenastego Roku.. Jak na pierwszy dzień w szkole było.. nudno. Aga znowu zaczyna mnie ignorować. Nie wiem co siedzi tam w jej zasranej główce. Mnie nadal podoba się Patryk, przyznaje to otwarcie. Znaczy się.. Przed sobą. Nie opowiadam o tym każdej napotkanej...

Asteriks i Obeliks Osiedle Bogów online Cały Film Lektor PL 2015 lubRok 50-ty przed naszą erą: cała Galia jest okupowana przez Rzymian... Cała? Nie! Jedna osada, zamieszkana przez niepokornych Galów nadal stawia opór najeźdźcy. Zirytowany tym Juliusz Cezar, postanawia zmienić taktykę: skoro jego armia nie jest...

Pablo Neruda Dwadzieścia poematów o miłości i jedna pieśń rozpaczy - 1 Ciało kobiety, białe pośladki, uda białe, ukazujesz światu w pozie oddania. Moje ciało prostego oracza podkopuje cię i wyrywa syna z głębi ziemi. Byłem sam jak tunel. Uciekały...

Powracam!!:) Znóf pisze opko(ale inne:P) RODZIAŁ I Siema kochani..po tych komentarzach rozwaliło mnie! ale dobra bez komentarza!!Słyszłam że jest nowy teledysk yh ale to raczej jakaś BUJDA:/ ne chce mi sie wierzyć!! ale przejdżmy do rzeczy:)Nie to że nzów zaczne pisać..i nie skończe to opko...

Filcharmonia i... ehhhh A więc... Właśnie przed chwilą wróciłam z filharmoni (musze zapamiętać, że przez samo H!!! ), do której zrobiliśmy sobie wycieczke klasową. I teraz mam dylemat: Pisać recenzję na literaturę czy nie? Wprawdzie koncert mnie nie powalił a na...

ANEGDOTY Kiedyś La Fontaine poszedł w odwiedziny do swojego przyjaciela. - Przecież on umarł dokładnie miesiąc temu - powiedziała gospodyni - a pan wygłosił mowę pogrzebową. - Rzeczywiście, doskonale pamiętam. Mógłbym tę mowę słowo w słowo...

Heycia=) Hej^^Jak tam dzionek leci??U mnie spoko spoko=) Juz nie mogłam się doczekać jak siąd =e na kompa i napisze note...=)Ale juz doszedł ten czas,ta godzina=)Bardzo mnie wkurza FRYCIU że kłamiesz że to twój blog a to nie prawda...Nie lubie takiego...

Dawno nie dodana nocia Ale zaniedbałam tego bloga hehe ostatnio nie było mnie dość długo a to dla tego że prowadzę jeszcze jeden blogas którego prowadzę dłużej niż tego i zajęłam się tamtym a ten zostawiłam bez wpisów ale postaram się to zmienić i od czasu do czasu...

Bo ja tańczyć chcę może nauczysz mnie jak tańczy się?!Ja bujam się bujam się... Cześć. Jestem Weronika ale wole jak się mówi do mnie Niqa xD Ah.Ten blogas została założony z tego powodu że mam już jednego(adres jest w linkach),i ten drugi by się przydał.Wiece dla znajomych(chociaż tego bym nie chciała)bo wole pisać to co...

Notka numer 1 – Streszczenie dnia .Temat na Religii „seks – rzemiosło czy poezja?”.Anomalie pogodowe i kłopoty z prądem.( ^.^)V I wszystko zaczyna się od zwykłego ALE. Ale czemu tak jest , że kiedy mam dobry nastrój , mam ochote cos zrobić to nagle przychodzi taki pech i musi się wtrącić?! Chciałam pisać pamiętnik....ALE (no właśnie , ale) mam skleroze! I kiedy przyjdzie...

Miłość??? Do tej pory zastanawiam się czy to była miłość?! Pisaliśmy ze sobą sms`y (internetu nie miał).To były wakacje 2006,ja 13 on 27lat. Zakochałam się w jego wszystkich słowach,które pisał. Był romantyczny, czuły, delikatny, a ponadto stały w...

Część pierwsza! - Co robisz?- spytał Tom Billa, widząc jak siedzi zgięty wpół nad zwieszającym mu się z kolam blokiem papieru listowego i zacięcie bazgrze już drugą stronę. - Piszę, nie widać?- odfuknął nawet nie podnosząc głowy. - Ale co piszesz? -...

bo zawsze robisz nie tak jak trzeba! Krzyk. Płacz. Stukanie w klawisz. Wiem, że to głupie ale postanowiłam pisać bloga. Anonimowego. Takiego, gdzie mogę napisać prawdę. Bez sprostowań. Bez pozdrowień. Bez zbędnych uśmiechów. Chciałabym być normalna. Mieć zwykłą rodzinę. Mieć...

Sto Lat Sialinka!!!! Zyjmy chwila! Nie tracmy jej, dajmy z siebie wszystko, to takie proste jest:))) Chłodno tak może widzę Ciebie już ostatni raz chodźmy stąd nie chcę wiedzieć że jutro Cię zabraknie tylko w taki dzień w mieście, gdzie od dawna zakazano łez znajdę Cię zanim będzie już za późno żeby śnić morza...

14. Faster, faster! - Cholera! – powiedziałam zezłoszczona. Każdy by się wkurzył, gdyby kolejny raz z rzędu przegrał w kółko i krzyżyk! Brendon na moje nieszczęście okazał się w to dobry. - Fajnie, że miałaś w torebce notes. - Może dla ciebie fajnie....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..756 757

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów