.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Adam ‹› hokage ‹› kocham ‹› rok ‹› śmieszne ‹› Manchester ‹› myli ‹› love ‹› MinHYun ‹› hej ‹› http ‹› strasznie ‹› kocham cie bo ‹› dla dziewczyny ‹› Polska ‹› blog ‹› fotki ‹› Deidara ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› dziewczyny ‹› beyblade ‹› religia ‹› phoebe ‹› sex pl ‹› doda ‹› zycie i smierc ‹› urodzinowe ‹› wolny ‹› tom ‹› avatar ‹› poduszki ‹› nazwy ‹› ginny ‹› moja muzyka ‹› wierszyki mi ‹› penis ‹› oczy ‹› hidan ‹› agnieszka ‹› rysunki ‹› stojak ‹› brązowe ‹› big ‹› lily i james ‹› dzien ‹› nastolatki ‹› avatary na nk ‹› tokio hotel ‹› gry ‹› po pierwsze ‹› k pop ‹› zyczenia ‹› find ‹› w-f wiersz ‹› test odkrywamy tajemnice ‹› róże ‹› FMA ‹› jaka ‹› Kimi ‹› linki ‹› wrzuta ‹› joe ‹› historie na nk ‹› OBRAZKI wF ‹› ZABA ‹› mj chopak ‹› pawe ‹› jego dziewczyna ‹› tomasz ‹› image ‹› star ‹› Ashley ‹› dr house ‹› gify ‹› istnieje ‹› Se7en ‹› gaara i sakura ‹› witaj w domu ‹› autumn ‹› temashika ‹› site ‹› fashion ‹› mamo ‹› wstA ‹› Pozna ‹› smutna ‹› super ‹› wiki ‹› cisza ‹› Lady ‹› wiersze na nk ‹› zycie ‹› nevada ‹› tokio ‹› wakacje ‹› jaka jestem ‹› moda ‹› final ‹› historie na nk z hp ‹› nazwy na nk ‹› ciekawe ‹› dzie ‹› skin ‹› zwyk ‹› sakura i sasuke ‹› ola 14 ‹› stanoł mi ‹› michael ‹› male ‹› obrazki na NK ‹› wilki ‹› przytul ‹› muzyka ‹› o milosci ‹› PZPN ‹› jessica ‹› kinia ‹› opowiadanie ‹› cisza jest moja ‹› komiks SF ‹› dziewczyn ‹› patka ‹› legendy ‹› host ‹› opowieści z narnii ‹› Ewa ‹› to tylko seks ‹› michaeljackson ‹› kasia wilk ‹› przyjazn ‹› rok po ‹› wodzie ‹› rob ‹› usta ‹› chad ‹› chlopaki ‹› wiersz o mi ‹› granit ‹› korea ‹› przepraszam ‹› Data ‹› 2 Min ‹› wiadomo ‹› moje fotki ‹› bart ‹› konie ‹› girl ‹› baga ‹› trzy ‹› siostry ‹› johnny depp ‹› Wojna ‹› szablony ‹› peni ‹› zielone oczy ‹› grupy ‹› opowiadania o Th ‹› Campbell ‹› sakura i kakashi ‹› Igor ‹› Zarry ‹› kocham ci ‹› wszystkiego ‹› mieszne ‹› brazowe oczy ‹› USA ‹› nienawi ‹› ciesz ‹› ino ‹› pozdrowienia ‹› jean michel jarre ‹› bo kocham ‹› jaka jestem ‹› wierszyki o ‹› edward ‹› jongtae ‹› chuj ‹› fajny blog ‹› OBRAZKI wF ‹› dzwonki ‹› stopy ‹› tom opowiadanie ‹› sasunaru ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› minato namikaze ‹› ect ‹› avki 100x100 ‹› wiersz o mioci ‹› czcionki ‹› zdj ‹› snape ‹› Dobranoc ‹› liber ‹› Suka ‹› dla dzieci ‹› Dawn ‹› ninjago ‹› ewafarna ‹› smutne ‹› rock

Wyszukaj na blogach

KOLEŻANKI I WROGOWIE Przypomniała mi się pewna historia.Nie wiem, od czego się zaczęła.Podobno Marta ukradła Monice łańcuszek i obroże od jej psa, Drakusa. -A może tak udawać,że Monika została sama, bo przeszłyśmy na jej stronę.Wtedy nam powie, gdzie to wszystko...

.:trzecia zwykła historia:. Kilka ulic, bloków, podwórek, placów i jedno boisko cały ich świat... Diana mieszkała tu od zawsze. Znała tu wszystko i wszystkich, Marka też. Marek był miejscowym przystojniakiem. Ciągle pod blokiem z inną panna. Jego najdłuższy związek to był...

Rozdział 6 -Cześć Ola- powiedziała do niej Ania -Cześć- odpowiedziała -Cześć Olaaa- powiedział Patryk -Cześć- powiedziała z niechęcią Ola Po przywitaniu pokazaliśmy ich pokój. -No dobra. Tu jest wasz pokój. Dzisiaj idę na spacer z kolegami...

Rozdział 11 Impra była świetna. Wszyscy zajefajnie się bawiliśmy. Prawie nikt nie zwracał uwagi na Artura. Miało to dobre i złe strony. Nikt się go nie czepiał, nie było kłótni itp. Ale za to szkoda mi go było, bo nikt nic do niego nie mówił. To znaczy...

Zniedbalam bloga sorrka Elo ziomy zaniedbalam troche bloga ale nie troche tylko bardzo sorrka za to..;] Juz sie to nie powtorzy ale teraz to bedzie dluga notka :] wiele do opowiedzenia na poczatku wakacji bylam na obozie pilkarskim poznalam fajnych chlopakow ale...

Dobra, przekupiliście mnie.... Napiszę tę notkę! Niech wam będzie, proszę, wasza upragniona notka! Rozdział XI Kariś, gdzie jesteście? Bedziemy na was czekać, fanki nas zamordują, ale musisz to zobaczyć! Druga: Jesteś już na miejscu? Odbierz telefon,...

Ile komów! Zaskoczyliście mnie! Aż 21 komci! Ładnie się spisaliście! Uproszony, krótki bo nie mam czasu odcinek! Rozdział XIX Bill wyszedł a ja wzięłam z szafy jakieś ciuchy i się ubrałam. Zeszłam na dół. - Tom?! - zapytałam. - Co ty tu robisz? - Ja? -...

ROZDZIAL II.. Witam witam.. Hmm ..;p noo tym razem pisze ja czyli SIWA.. :).. Buu my tu sie staramy aa wy !! tylko 2 komentarze!! zawiedlismy sie na was.. no coz mam nadzieje ze bedzie lepiej..:) .. jak wiecie KP bylo w polsce:).. wystepowali w JKA.. Aj jak...

7część !!!!!! 7 część!!!!!! ...Weszłam tam i zobaczyłam półnagą Martę w objęciach mojego ojca. Patrzyłam na nich z obrzydzeniem aż się od siebie oderwali. - Nutria to... – jęknęła Marta i zakryła się jaką szmatą Wybiegłam z salonu. - idę do...

pOzDrAwIaM cIe ŚrOdKoWyM PaLcEm!!! tA tyLko mI sI tak wygadaŁo!!! eH... nIgdy bym sIę nie spodziewaŁa, zE zrobi mi takie świństwo. A Marta??? Głupia daŁa sIę omamić Elinie, ale naszczeście ockneŁa się ;) Lepiej późno niż wcaLe!!! Los tak chciał ze byłysmy razem na sylwestra i...

"Ktoś znów mnie pokochał,pomimo tego,że jestem brudna zewnętrznie i wenętrznie" Odcinek 5 ***************************************************** Dzięki wszystkim za komcie:)Ciesze się że sie wam podoba mój blog:)A dzisiejszą notkę dedykuję Justynie z pokochalamtwojeoczy.blog4u.pl...

NIE ŻYJĘ Z tego co wiem, nie mam po co... Eh! To znów ten nastrój. Znów mnie dopadło. Miałam wyjechać do pracy i na dwa dni prze planowanym wyjazdem nie wiem, co się dzieje. Co gorsza, ludzi szczęśliwie sobie gruchają do siebie wzajemnie, a ja siedzę...

błędy Harry Potter i Kamień Filozoficzny -Gdy Harry lezy w szpitalu Dumbledore mowi mu"dobry wieczor"a za dyrektorem widac okno przez,które wpadaja silne promienie słońca. -nie wiem czy tak było tez w ksiazce ale...po tym jak na peronie hagrid dał...

Chapter 23 " Podnieta" Zimno, szybki oddech ciezki... bieg ciemnosc.. to tylko jedna z kolejnych zgubionych dusz ktore szukaja swojej miłosci..serce im peka gdy ich wybranka zrywa no ale coz zycie jest ciezkie.. długie... okropne złe nieprzyjemne.. ale zawsze sa te...

pierwsza nocia jak zwykle nie powiodło by sie to bez pomocy Mirabell dzięki!Tutaj zostaną opisane odcinki Twarzą w twarz zapraszam też na www.magdalena-milowicz-magda-m.blog4u.pl tam zostaną opisane odcinki magdy...

4. prosto w oczy O 19 byliśmy na lotnisku. Znalazła nas pani Ewa i poprowadziła do sporej grupki osób, siedzących w poczekalni. - To jest Marta- przedstawiła mnie jednej dziewczynie i dwóm chłopakom. - Cześć- odpowiedziała panna uśmiechając się. Podałam jej...

Cz.1 "Ale dasz sobie radaę sama????" nowa znajomość i koncert. Ave! No to zaczynam ;) Po zrobieniu bloga troche myślałam nad tym jak zacząć i wymyśliłąm!!!!!!! Jeszcze wam przypomnę o sobie;) A no i nasza główna bohaterka! Małe info ;) Krucha ciemna blondynka o orzechowych oczach.Latek 15. Wariatka...

Pani Maria z Wrocławia Czytam. Czytam o tym, co pisze Monsieur Palikot na swoim blogu. Czytam o tym, że nasza-klasa.pl bije rekordy popularności. Czytam o tym, że jak górnicy nie dostaną czego chcą, to im żony pomagać będą i się trochę bać zaczynam o stan...

5. Pokraka - Proszę…proszę – mruczała cicho, podając zamówienie towarzyszce czarnowłosego. - Dzięki – odezwała się łaskawie. Ariel spojrzała na nią z ukosa i szybko odwróciła wzrok. Po co się będzie stresować? Ta tleniona małpa i tak...

Pewny dzień tygodnia.... Rano...W domu słychać było tylko krzątanie pakujących sie do pracy rodziców...Amy nadsuchiwała cicho i badała sytuacje po wieczornej kutni...jednak nie było slychać ani jednego słowa...jak zwykle obudziła ją mama wybiegajać do pracy..Wstała...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..71 72

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów