.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
demon ‹› kochaj mnie ‹› jaka jestem ‹› zdrowia ‹› Hinata ‹› pozycjonowanie ‹› hotel ‹› trójkąty ‹› dziewczyn ‹› kredyty ‹› kamila ‹› fotki ‹› sami ‹› moje fotki ‹› kocham ‹› gitara ‹› taemin i minho ‹› nasza klasa 6b ‹› tokiohotel ‹› anime ‹› wiersze z ‹› kutas ‹› pytania ‹› tom ‹› miley cyrus ‹› dr house ‹› darmowe ‹› sama pisa ‹› kasiek ‹› poradnik ‹› jaka ‹› hannah ‹› zyczenia ‹› zimno ‹› wiersze na nk mnie ‹› blog ‹› 2min ‹› 2005 ‹› przyja ‹› find ‹› lee ‹› ZDJECIA ‹› smutna ‹› avatar ‹› dla przyjaci ‹› joe jonas ‹› kubu ‹› stopy ‹› dziewczyna ‹› nimfomanka ‹› zycie ‹› wiersze o mnie ‹› star ‹› nienawi ‹› seul ‹› wampiry ‹› komplementy ‹› znaki ‹› kamil ss ‹› przepisy ‹› Nick ‹› USA ‹› opowiadanie ‹› 27 urodziny ‹› wakacje ‹› animacje ‹› wiersze na nk ‹› milosc ‹› harry ‹› usta ‹› ola ‹› mj chopak ‹› Data ‹› ciesz ‹› sweet ‹› lato ‹› OBRAZKI w-F ‹› buuu ‹› justin bieber pl ‹› kiba x hinata ‹› pracuje ‹› ciuchy ‹› rysunki ‹› poduszki ‹› Sasori x Sakura ‹› w-f wierszyk ‹› Wojna ‹› big ‹› len ‹› KINO ‹› teen ‹› photo ‹› w-f wiersz ‹› gallery ‹› super ‹› trzy ‹› 3 klasa ‹› WEEKEND ‹› http ‹› opowiadania harry potter ‹› raven ‹› istnieje ‹› justin ‹› buziaki na NK ‹› test kl 6 ‹› rob ‹› kocham cie ‹› fajny ‹› opowiadania o Th ‹› sakura ‹› Sasuke Hinata ‹› miley av SS ‹› gothic ‹› anty ‹› wiersz o mi ‹› tomek ‹› linki ‹› mamo ‹› urodziny ‹› magda ‹› samotno ‹› kocham cie bo ‹› prace ‹› rihanna ‹› Lady ‹› czy mnie kochasz ‹› dzie ‹› rower ‹› wierszyk o wf ‹› wyznanie ‹› zielone ‹› Myszqa ‹› Song ‹› obrazy ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przyjazn ‹› Neji ‹› OnKey ‹› male ‹› pieski ‹› wiersze na nk o sobie ‹› bo kocham ‹› no perfect ‹› Baka ‹› dlaczego kocham cie ‹› skin ‹› kinia moje ‹› Naruto i Hinata ‹› klasa ‹› dla dzieci ‹› michael ‹› Masaomi ‹› nazwy ‹› Justyna ‹› britney ‹› love ‹› wierszyk ‹› my chemical romance ‹› hotel 54 ‹› mieszne ‹› Jaja ‹› wiersz ‹› demi joe ‹› hallowen ‹› gaara naruto ‹› Gaara i Matsuri ‹› ola 14 ‹› dziewczyny ‹› ramki ‹› Alexa ‹› misie ‹› zielone oczy ‹› smutne ‹› stardoll ‹› przypadkowe spotkanie ‹› opowiadanie o ‹› strasznie ‹› zaj ‹› szablon ‹› jestem debilka ‹› po pierwsze ‹› lily i james ‹› dla przyjaci ‹› stefano ‹› hejka ‹› pick ‹› Deidara ‹› Sasuke ‹› lili ‹› sex ‹› sex pl ‹› hej ‹› gry ‹› lee taemin ‹› jessica ‹› beznadziejne ‹› pistolet ‹› katy perry ‹› joanna ka ‹› demi

Wyszukaj na blogach

Weekend "Za miłośc mą" Nie ważne jak, i nie ważne jest gdzie, Dla ciebie żyję, teraz to wiem. Nie łatwo mi, czasem zrozumieć cię, To przeznaczenie, więc kochaj mnie. Jestem dla ciebie, mój aniele. Nie proszę o nic, więcej niż możesz dać, Czy to miłość do krwi,...

Jak dwie połówki pomaranczy "Dusza ludzka jest jak brzoskwinia, którą pewna bogini przekroiła na dwie połowy i rozrzuciła po świecie. Odtąd te dwie połówki szukają się nawzajem i czasem, ale bardzo rzadko, znajdują się. Wtedy pasują do siebie idealnie i tworzą całość. I...

15 rzeczy, o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz, a poich przeczytaniu napewni poczujesz się lepiej:) 1. Jest na świecie co najmniej 5 osób, które tak Cię kochają, że oddałyby życie za Ciebie. 2. Jest na świecie co najmniej 15 osób, które kochają Cię w ten lub inny sposób. 3. Jeśli kiedykolwiek ktoś Cie nienawidził to tylko dlatego, że...

Było nam tak cudnie KOCHAJ !!! Wsłuchaj się w szum wiatru Co po świecie gna Wsłuchaj się w melodię Jaką skrzypek gra Posłuchaj głuchej ciszy Tylko Ty ją usłyszysz Posłuchaj leśnego strumyka Nie łap życia co umyka Nie śpij mocno w nocy Może......

Niebo noca.. Wiesz jak świat wygląda nocą, kiedy niebo smutne jest? Wiesz tak kocham Ciebie mocno, błagam nie opuszczaj mnie! O nie Jak brać oddech z twoich dłoni, kiedy miłość roni łzy? Jak odmierzać czas chwilami, błagam zostań - Ja i...

Pwiedzenia o kochaniu=) Kochać, a nie być kochanym, najnieszczęśliwszym jest stanem. Kochanie jak śmierć, nikogo nie minie. Raz tylko w życiu kochamy i raz tylko umieramy. Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą. Zakochać się łatwo, odkochac się...

15 rad jak stać się atrakcją sypialni 1. Bądź sobą - postaw na naturalność. Męska psychika jest nieskomplikowana. To błąd, jeśli kobieta traktuje swojego mężczyznę jak kogoś groźnego, oceniającego. Zachowuj się naturalnie, rób, co ci serce dyktuje. Jeśli nie lubisz seksu oralnego...

Miłość-tak trudno ją pojąć! "...Naprawdę zakochanym jest się tylko raz w życiu. Tylko raz w życiu kocha się z niepowtarzalną mocą i intensywnością, gdyż właśnie wtedy umieszczamy w innym wszystko to, co jest w nas samych. Jesteśmy niedojrzali i mamy kłopoty z...

15 rzeczy o których prawdopodobnie nie wiesz... 1. Jest na świecie co najmniej 5 osób, które tak cię kochają, że oddałyby życie za ciebie. 2. Jest na świecie co najmniej 15 osób, które kochają cię w ten lub inny sposób. 3. Jeśli kiedykolwiek ktoś cię nienawidzi to tylko dla tego, że chciałby...

Michałku przecież wiesz że to co wieczne nigdy się nie skończy.. tak jak ja...-zawsze bedę cię kochać.. "Ci co nas kochają-niech nas kochają. Tym którzy nas nie kochają niech Bóg odmieni serca. A jeśli nie potrafi odmienić im serc, niech skręci im nogę - żebyśmy widzieli, że utykają"

Coś nie coś:) Wkońcu nadszedł czas na kolejne moje otworzenie sie w sieci:) hehe.. wiec tak: dzisiaj chciałabym pokazać wam coś dla mnie ważnego, co wiaże sie w duzej mierze z odbiciem mojego nie zbyt grzecznego charakteru a otóż teksty piosenek, w których...

be my Valentine.! `Miłość nie jest nawykiem, zobowiązaniem ani długiem. Nie jest tym, czego uczą nas romantyczne piosenki. Miłość po prostu jest. Bez definicji.(...) Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj. kto wie co dzisiaj za dzien? no kto? haa...

WIARA, NADZIEJA, MIŁOŚĆ „I dlaczego on jej powiedział: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? I dlaczego ona mu powiedziała: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? On wyjechał na zachód ona na wschód. Oboje żyją...” (Nie umiem pisać, ale...

21.03.08-PIĄTEK I co mi z tego przyszło?Owszem,było super,ale to jeszcze chyba nie czas...może zbyt szybko do tego podeszłam,ale zdałam sobie sprawe że potrzebuje więcej czasu.To nie takie łatwe.Ostatnio naprawde do mnie dotarło,że ten stary związek,naprawde nie...

Sekret Deidary Coś czuję, że to będzie najgorszy dzień w moim życiu. Właśnie się dowiedziałem, że przez cały dzień muszę pilnować Saska. Boże… dlaczego? Dlaczego ja? Temari zmyła się na babskie zakupy a Kankuro… a Kankuro polazł z nią! Bo...

Za miłość mą Nie ważne jak, i nie ważne jest gdzie, Dla ciebie żyję, teraz to wiem. Nie łatwo mi, czasem zrozumieć cię, To przeznaczenie, więc kochaj mnie. Jestem dla ciebie, mój aniele. Nie proszę o nic, więcej niż możesz dać, Czy to miłość do krwi,...

zlamane serce Gdy śnieg będzie czarny A woda czerwona To znak, że nasza przyjaźń Jest na zawsze skończona. * Jak serce pięknie kwitnie Jak kwitnie serce Twe A gdy rozkwitać będzie Przypomnij sobie mnie. * Jeśli Będziesz w rozterce Jak okręt płynący...

Jesteś u mnie w takim miejscu... Wczoraj praktycznie zawalił mi się świat. Pan P. ze mną zerwał... Nie wiedziałam, że może mnie kiedykolwiek i cokolwiek tak zaboleć. Idiotka. =.=' Cholerna idiotka, której wydawało się, że jest w siódmym niebie. Ba, może nawet była tam przez...

Melancholia sarenki A na trzy dni przed wiosną, była niepogoda. Przyszła tego dnia, kiedy na wszystko brakowało czasu; nawet się porządnie nie zdążyłem obudzić, jak proza zapukała do drzwi. Przyszła razem z niepogodą. Często te dwie damy chodzą parami. I do cholery...

15. Będę wujkiem ? - Nawet nie wiecie jak się cieszę, że wygraliśmy ten przetarg. - Müller gratulował Marcowi i Simone. Oni jednak mimo, iż odnieśli sukces, nie mieli zbytnich powodów do radości. Ich dzieci przeżyły ze sobą upojną noc... nie ma co, tylko skakać i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..144 145

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów