.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Sakura ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wierszyki mi ‹› zakopane ‹› dla kolezanek ‹› na dzien dobry ‹› edward ‹› obrazki ‹› Shikamaru temari ‹› muzyka ‹› kakashi i gai ‹› snape ‹› love ‹› ramki ‹› super rodzinka ‹› pomoc ‹› 2 Min ‹› hidan i ‹› mj chopak ‹› okulary ‹› dupa ‹› Karola ‹› sakura i akatsuki ‹› szablon ‹› shinee ‹› jessica ‹› gay ‹› opisy na nk ‹› klasa ‹› dziewczyna ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› lily ‹› joe ‹› Fvdi ‹› ola i kuba ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› krzysiek ‹› STRASZNE ‹› Neji ‹› pozycjonowanie ‹› przepraszam ‹› zdi ‹› lato ‹› wodzie ‹› huj ‹› agnieszka ‹› czytanie ‹› kocham ‹› nasza klasa 6b ‹› Tom Kaulitz ‹› http ‹› emo ‹› wiersze na nk mnie ‹› madzia ‹› dzie dobry na nk ‹› mokra ‹› ściąganie ‹› Temari ‹› wiersze o mnie ‹› dla przyjaci ‹› pamietnik ‹› wyznanie ‹› istnieje ‹› Holiday 1 ‹› wiersze na nk mnie ‹› obrazeczki ‹› kocham cie ‹› kobieta ‹› vanessa ‹› onew ‹› przyja ‹› Chase ‹› stefano ‹› sami ‹› wstA ‹› grupy ‹› Alexa ‹› wiki ‹› photo ‹› peni ‹› obrazy na nk ‹› sex ‹› rihanna ‹› opisy na ‹› Deidara ‹› Sylwia ‹› religia ‹› cicho ‹› rok ‹› moja muzyka ‹› konie ‹› dlaczego kocham cie ‹› fotki ‹› OBRAZKI w-F ‹› myli ‹› pick ‹› ciekawe ‹› marta ‹› urodziny ‹› jestem emo ‹› dla dziewczyny ‹› jego dziewczyna ‹› to tylko seks ‹› darmowe ‹› blog ‹› soki ‹› hej ‹› blogasek ‹› porzegnanie ‹› nazwy na nk ‹› harry ‹› ksi ‹› Ashley ‹› klaudia ‹› pistolet ‹› mama ‹› sprawdzian ‹› katy ‹› wrzuta ‹› suk ‹› Tsunade ‹› pisz ‹› teen ‹› ruda ‹› WITAM ‹› biuro detektywistyczne ‹› avki na gg ‹› test ‹› przedmiescia ‹› o jesieni ‹› wiersz o mi ‹› opowiadanie ‹› przyjaciele ‹› ZDJECIA ‹› hotel ‹› jojo ‹› angel ‹› len ‹› marcina ‹› FT Island ‹› najlepsze ‹› oczy ‹› avatary ‹› opowiadania o Th ‹› fashion ‹› Bokserki ‹› miley ‹› klaudia p ‹› moda ‹› pieski ‹› mp3 ‹› sunrise ‹› site ‹› kot ‹› dzien ‹› sport ‹› na dobranoc ‹› animacje ‹› usta ‹› nagie ‹› Cukrzyca ‹› 4 klasa ‹› rozdzia ‹› ginny ‹› ola ‹› doda ‹› tokyo ‹› naruto ‹› paramore ‹› parasol ‹› pepsi ‹› Holiday ‹› wampir ‹› chlopak ‹› Dobranoc ‹› porno ‹› ania ‹› moje cycki ‹› skin ‹› Dawn ‹› ryba ‹› linki ‹› flowers ‹› tom ‹› praktyki ‹› czerwony ‹› kupa ‹› Manchester ‹› sex z siostr ‹› avki ‹› Majeczka ‹› test kl 6 ‹› dzie ‹› 3 klasa ‹› o Hinata ‹› star ‹› samotni ‹› megi ‹› dziewczyny

Wyszukaj na blogach

part VII No cóż zdaje się ,że notka nie za bardzo mi wyszła i za to strasznie przepraszam… Poza tym bardzo dziękuję za komentarze i proszę nie zwracajcie za dużej uwagi na błędy dobrze?? Przez korytarz szła dziewczyna, była bardzo ładna ,ale lewy...

I.Spotkanie po latach....(CZ.II) Sakura już dawno zauważyła że jest obserwowana.Czuła to.Postanowiła więc ze pójdzie na polane oddaloną od obozu o 1 km.Niechciała żeby Naruto czy Kakashi sensei się w ta walke wtrącali.Wzieła swój plecak na swoje plecy,wskoczyła na najbliższa...

16.Niewytłumaczalna miłość sumommo - Nie opiszę drugiego starcia między Sakurą i Sasorim ponieważ już wcześniej miałam zaplanowane wydarzenia i nie mam czasu żeby to wszystko zmienić na chwilę obecną. Gomen. Możliwe, że w którejś z następnych noci opisze to jakoś...

notka XI Od kilku dni Sakura nie odzywała się do Pana i władcy… Treningi niegdyś czynność jej obojętna lub w głębi serca upragniona stawała się rutyną i obowiązkiem od którego nie było ucieczki. Jedyny plus był taki ,że czasem młody potomek klanu z...

XXXI. "...Będziesz tatą..." - Hinata ale jesteś tego pewna?- zapytała żartobliwie Ino, gdy siedziały w kuchni u Sakury. - Dlaczego miałabym nie być? - No wiesz, małżeństwo to duży krok w życiu. - Nie udał Ci się żart, Ino- powiedziała Sakura stawiając na stole kubki z...

9... Dupek No więc... Jest godzina 01:17 i zachciało mi się wstawić notkę ^^ Cieszycie się ? Nie? To się cieszę ^^ A teraz nie gadać tylko czytać ^^ ;* :P :P :P :P :P :P :P :P Na chwile zamknęłam oczy .. Dosłownie na sekunde .. Gdy je otworzyłam,...

10... Birthday ^^ Now itam witam.. Postanowiłam, że nie usunę bloga .. Chociaż i tak było mało komentów pod wiadomością ale ktoś mnie szantazował .. ^^ Więc czytajcie moją notke urodzinową ^^ ____________________________ To był... Sasuke ^^ Rozumiem, że...

42 coś specjalnego Minęło kilka dni. Jej frustracja wynikająca z braku efektów w treningu dawała o sobie znać. Na szczęście Atasuke nadal potrafił ją rozbawić, a Suigetsu gdy robiła się nieznośna oblewał ją wodą. Namówił ją także, by spróbowała poćwiczyć inne...

Rozdział XII Op. II -Nic tylko... Poznałam całą prawdę o sobie... -Sakura, co masz na myśli ? - odezwał się Itachi, który stał tuż przed nią. Za wahała się. Aby nie udawać zakłopotania, zniknęła i pojawiła się przed wyjściem. -Dowiecie się tego potem. - po czym...

Rozdział XIV Op. II SHAFT Po środku salonu stała mała, czarnowłosa dziewczynka. Nad nią stał jej ojciec... chyba... Dziewczynka miała rozradowaną minę, a czarnowłosy pan próbował jej coś powiedzieć, z wyraźnym zakłopotaniem. -...Ayano... musisz o czymś wiedzieć. Od...

Rozdział V Życie wybiera śmierć, lecz śmierć nie wybiera życia. -Co ty nie powiesz-odpowiedział całkiem poprostu Itachi. Sakura podejrzliwie spojrzała w oczy Sasuke. Były obolałe, lecz silne i mroczne. Były poprostu przerażające, wręcz mrożące krew w...

XX koniec Ok wiec najpierw kilka słów ode mnie. Tak historia kończy się w tym momencie, notka była przerabiana i przepisywana pewnie z 50 razy, nie wiem czy się wam spodoba, ale wydaje mi się ,że zawiera wszystko co zawierać powinna. Być może, zabiorę się...

8 rozdział - Wyznania dla Hokage Konnichiwa! Ósemka jak widać już gotowa do przeczytania;) Chciałabym jeszcze powiedzieć Kimiko, że coś z moim kompem nie halo i nie mogę dodać komentarza na twojego bloga. Ale za to przyznam, że twój special 2 jest bardzo interesujący ;] Uśmiałam...

35. No i pięknie >. Zeskoczyłam z poręczy i zastygłam w bezruchu. - Cześć Sakura! - powiedział bezczelnie Itachi. - Ty masakrańcie! - Słucham? Podeszłam do niego. Cała podłoga i ściany były we krwi. - Przystąpiłam do ciebie, bo chciałam zemsty - powiedziałam...

Ucieczka z jaskini Naruto podbiegł do leżącego na ziemi Sasuke.Podniósł i pobiegł.W pewnym momencie na końcu tunelu zapaliło się światło.Światło była tak jasne,że Sakura nic niewidziała,Naruto tagże nic niewidział.Biegli,ale musieli się na chylać,aby niedotknąć...

{{ Rozdział 1. - Za słaba }} Sakura Haruno. Witam was serdecznie...Hm..co by tu napisać? No opowiadanie opowiadaniem ;P O Sakurze..to już wiecie. Chcecie wiedzieć więcej?To czytajcie :)) Późna jesień nastała w wiosce. Barwne liście popychał wiatr po ziemi na której...

Rozdział 1/ I : Magowie Kryształów Zgodnie z obietnicą pierwszy rozdział.Zachęcam do czytania! Magowie kryształów Przez otwarte okno do pokoju na twarz Sakury wpadły pierwsze promyki słońca,zaraz potym zadzwonił budzik.Sakura od niechcenia powolnie wstawała z łóżka.Spojrzała...

Rozdział 3... Eeeee....Yyyy...Ale... Sakurę obudziło głośnie walenie do drzwi. - Jeeeezuuu - wymamrotała i podeszła do drzwi - Czego !? - krzyknęła, ale po chwili zorientowała się, że przy wejściu do jej pokoju stał Lider ( no to słodko xP ) - Opss, przepraszam myślałam, że to...

Rozdział 3... Rano Sakurę obudziły dzieciaki z jej drużyny... - Sakura sen-sei musimy iść, przecież dostaliśmy misję... - Tak, tak już wstaję - mruknęła i podniosła się z posłania. Zdziwiła się kiedy zobaczyła, że ani Sasuke, ani Naruto nie ma już w...

"Wyrwe twoje wnetrznośći .. i rzuce psom na pożarcie .. " ~#~ Zaniesli ja do cztero okiego aby sie nia zajał . W tym czasie Uchiha niechetnie rozmawial z natarczywa czerwonowlosa . Lecz jedna dziewczyna byla sama . Na polanie oddaloniej od pięć minut drogi od siedziby . Spoglądała na jeziorko w...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..62 63

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów