.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Sakura i Sai ‹› dzwonki ‹› nowa ‹› stopy ‹› gallery ‹› britney ‹› Uchiha ‹› kot ‹› sasunaru ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› hotel ‹› avki 100x100 ‹› fotki ‹› wiersz o mioci ‹› harry potter ‹› yaris ‹› Song ‹› snape ‹› ewafarna ‹› pocałunek ‹› jaka ‹› moja muzyka ‹› harry potter ‹› rihanna ‹› ZDJECIA ‹› dlaczego kocham cie ‹› Ashley ‹› erotyczne ‹› Shikamaru ‹› kocham ‹› mama ‹› kasia ‹› oczy ‹› angry birds ‹› find ‹› sprawdzian ‹› wodzie ‹› Gaara i Naruto ‹› misio ‹› bo kocham ‹› kocham cie ‹› zimno mi ‹› 3min ‹› dzie ‹› harry i yaoi ‹› wstęp ‹› selena ‹› dodatki ‹› weraj ‹› ksi ‹› http ‹› girl ‹› rzarty moje ‹› ewelina ‹› love ‹› beznadziejne ‹› host ‹› hotel 54 ‹› grupy ‹› rok ‹› MIOCI ‹› cisza ‹› dougie ‹› rozdzia ‹› ginny ‹› big ‹› blogasek ‹› Jego jaja ‹› blog ‹› Jonas ‹› Tokio hotel op ‹› WITAM ‹› Tom Kaulitz ‹› pro ‹› ciekawe ‹› puchatek ‹› gay ‹› Pozna ‹› jego dziewczyna ‹› nazwy ‹› dla dzieci ‹› dziewczyn ‹› dr house ‹› kalendarz ‹› ostry ‹› hejka ‹› kocham ci ‹› eminem ‹› 3 klasa ‹› komplementy ‹› opowiadanie z cristiano ronaldo ‹› wiersze na nk o milosci ‹› skate ‹› obrazy ‹› sweet ‹› STRASZNE ‹› temari ‹› WEEKEND ‹› polo ‹› maine ‹› jaka jestem ‹› wiosna ‹› pisz ‹› pozdrowienia ‹› sami ‹› wszystkiego ‹› dla przyjaci ‹› po pierwsze ‹› sama pisa ‹› szablon ‹› kany ‹› miley av SS ‹› rock ‹› fashion ‹› one piece ‹› ect ‹› k pop ‹› historie na nk z hp ‹› 4 klasa ‹› dla dziewczyny ‹› żółwie ‹› peni ‹› Green ‹› wiadomo ‹› ciesz ‹› OBRAZKI w-F ‹› Temari ‹› dziewczyna ‹› katalogi ‹› Dawn ‹› kochaj ‹› milosc sasusaku ‹› opowiadania o Th ‹› pain ‹› tom ‹› wierszyk o wf ‹› forever ‹› komandos ‹› britney spears ‹› miley ‹› hong ki ‹› najlepsze ‹› wierszyki mi ‹› szkoa ‹› zielone oczy ‹› jessica ‹› mokra ‹› przyjaciele ‹› wiersze o mnie ‹› ania z ‹› pies ‹› g- dragon ‹› olka ‹› hobby ‹› pomoc ‹› johnny ‹› smutna ‹› obrazeczki ‹› czcionki na nk ‹› kalendarze ‹› obrazki na NK ‹› kinia ‹› sport ‹› opisy ‹› buziak ‹› Lady ‹› sasori i ‹› sloneczko ‹› Sylwia i ja ‹› jaka jestem ‹› pain i ‹› lato ‹› smoki ‹› pracuje ‹› bieber ‹› gaara i sakura ‹› black ‹› key ‹› naruto 39 ‹› albus ‹› jonghyun ‹› beyblade ‹› edward ‹› Hinata ‹› serduszka ‹› historyjki ‹› przyja ‹› w-f wiersz ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› ATB ‹› USA ‹› goten ‹› avatar ‹› darmowe ‹› przedszkole nr 22 ‹› pytania ‹› rower ‹› paulina ‹› mj chopak ‹› mamo

Wyszukaj na blogach

Chemia Miłości Co to jest miłość? Dużo o tym ostatnio myślałam. Nie da się tego tak po prostu wytłumaczyć. Uczucia, emocje, euforia, łzy, tęsknota, zazdrość, zrozumienie, wsparcie, zaufanie, bliskość... Długo by wymieniać. Jednak trudno jednoznacznie określić....

Wkacyjne opowiadanie Doskonale pamietam dzień, kiedy trafiłam do szpitala z powodu omdlenia. Często mi się to zdarzało, na dużym upale, w dusznych pomieszczeniach jednak jeszcze nigdy w szkole. Może, dlatego nauczycielka aż tak bardzo sie przejęła. Wuefista zawiózł...

Wkacyjne opowiadanie Doskonale pamietam dzień, kiedy trafiłam do szpitala z powodu omdlenia. Często mi się to zdarzało, na dużym upale, w dusznych pomieszczeniach jednak jeszcze nigdy w szkole. Może, dlatego nauczycielka aż tak bardzo sie przejęła. Wuefista zawiózł...

On na miłość chorą zapadł... Mam wielką nadzieję, że spodoba Wam się ta notka, bo ona osobiście podoba mi się bardzo. Tak w sumie pomyślałam o dacie… hmm 07.07.07 – idealna data, żeby dodać miłą i przesłodzoną notkę. Nie wiem co mnie do takiego romantyzmu...

_____Miłość____ Doskonale pamietam dzień, kiedy trafiłam do szpitala z powodu omdlenia. Często mi się to zdarzało, na dużym upale, w dusznych pomieszczeniach jednak jeszcze nigdy w szkole. Może, dlatego nauczycielka aż tak bardzo sie przejęła. Wuefista zawiózł...

odcinek 33 ^^ Do Tysi: nio ja wiem :D, a w tym odcinku coś dla Ciebie skoro kochasz Tomasza ^^ Do Dominiki: nmzc;) Ok., więc na początku poinformuję, że szkoda mi się z Wami rozstawać , ale wyjeżdżam i nie wiem czy będę za 2 czy za 3 tygodnie, ale jak...

Fiu bździu, a koci koci łapci. Co ja mogę powiedzieć? Czytać :D - Ratunku! Pomocy! Boże, umieram! – Z łazienki wypadły dwie dziewczyny z całym rynsztunkiem na twarzy, ze szczoteczkami w buzi i ręcznikami na głowie, aby zobaczyć, dlaczego Ann tak panicznie nawołuje...

28.XII Od stóp do głów ... Ale nie tylko nasze usta uwielbiają pocałunki. Bardzo silnie unerwione są wnętrza dłoni, miejsca między palcami, kark, plecy i pachwiny. Całowanie narządów płciowych może doprowadzić do orgazmu. Miłość francuska jest...

zaczynamy opowiadanie...;p uwaga odrazu mowie ze jest masa błędów...których niekontroluje przy pisaniu... wienc sie nieczepiac...a tam gdzie pisze "gloria" ma byc "glopia" oki jedziemy..!!!!Ada i Ola stojom 3 godz przed koncertem Tokio hotel w pierwszym zendzie ochrona...

6. Niespodziewany obrót wydarzeń... Max i Katy... Gdy znów rankiem obudził mnie... niespodziewany obrót wydarzeń:) (A co myśleliście że Bill? Nie ma tak:)) O godzinie 12?!?! (Boże bije rekordy:)) Zadzwonił mój telefon. Gdy już otworzyłam oczy, zamiast odebrać (jak to ja:)) zaczęłam myśleć...

8. Zaskoczenie Obudziło mnie przyjemne uczucie ciepła na plecach. Mozolnie rozchyliłem zaspane powieki i zerknąłem przez ramie na śpiącą jeszcze, tulącą się do mnie brunetkę. Wyglądała jak ukołysany, nieskalany anioł. Kilka kruczoczarnych kosmyków opadło na...

VI - Misaki. – dziewczyna odwróciła głowę. Drzwi pokoju otworzyły się i do środka wszedł Lee. Minę miał dość ponurą, był przygaszony i smutny. Misaki w milczeniu przyglądała mu się, po czym z powrotem wsadziła nos w książki. - Wciąż się...

[7] Rozdział siódmy ROZDZIAŁ SIÓDMY ” Muchy Siatkoskrzydłe cz. 2 ” Harry Potter powoli otwierał oczy. Znajdował się na łóżku w jakimś pomieszczeniu. Wyglądało to jakby ten pokój był wyryty w jakiejś jaskini. Kiedy chłopak sobie tak leżał i leżał na...

WIERSZYKI ZŁAMANE SERCE Czasem - tylko czasem Przychodzi ta chwila że chcę być obok Ciebie Gdy noc srebrzysta mija Chce ujrzeć Twoje oczy Gdy słońce budzi się Naprawdę, tylko czasem Tak kochać mi się chce. Przeszkody między nami rosną Z dnia na dzień I...

Nuda Pairing: Rosier x Sunday. Jak już wcześniej było mówione, Rosier to demon, moja postać, zaś Sunday jest... pół człowiekiem, pół czymś. Nie wiadomo, czym. Jest postacią Carmen. Kolejna część: 27.09.2008r Nuda - Phi… Wyszła...

Ω „Ja - Ona - My Srebrzyste ostrze - do krojenia chleba Płomienne usta - do pocałunku Srebrzyste ostrze - do złudzeń uśmiercenia Płomienne usta - do zatrucia zmysłów Błękit oczu - dający nadzieje Błękit oczu - ubezwłasnowolnienie Ja -...

11. Fuck me Tom, and shut up. Jak pech, to podwójny. Nie dość, że Kaulitz też znalazł się na tym wyjeździe, to w dodatku ... ma pokój tuż za ścianą! Znów to samo. Vivien zabrała swoje torby i weszła do dużej windy. W środku była jeszcze jakaś para, która namiętnie się...

. Rozdział 9 Wstała rano i w pierwszym momencie nie wiedziała gdzie się znajduje. Gdy wyjrzał jednak przez okno i zobaczyła przepiękną panoramę miasta- wszystko wróciło. Postanowiła jeszcze przed szkołą pochodzić po okolicznych sklepach....

takie różne Nie jestem wcale grzeczna . za kogo ty mnie masz . czasami niebezpieczna .gdy staję twarzą w twarz . wybieram sama drogę . i chodzę tam gdzie chcę . coś złego zrobić mogę . zostaw mnie . nie tak łatwo mnie kochać . nie łatwo mnie kochać ....

Rozdział 37&38 Byłoby wcześniej gdyby nie moje lenistwo. :/ Rozdział mam napisane do 49, więc spokojnie... Problem jedyny polega na tym, ze nie chce mi się poprawiać błędów. Chwilowo nie mam Worda, więc literówek może być sporo. :( Przepraszam za to i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..349 350

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów